Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 703 672
  • 3 544

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei esim. lukihäiriössä ole mitään hauskaa. Teemun kirjoitusvihreissä on se irvailtava puoli, että hänen asemassaan huolitellun ulosannin pitäisi olla someammattilaisten avulla tehtyä, valikoitua ja huoliteltua. Laadukasta viestintää. Urpouden ja punaviinin alleviivaus on hänelle valinta, ei inhimillinen piirre tai vaiva.

Sama koskee esim. Merja Ylä-Anttilaa. Ylen pomo kirjoittaa, kuin auton ratissa.Laittaa perään hymiön!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä taalla nyt höpistään jostain mun ikkunasta? Nimimerkkikin on kirjoitettu väärin.

Ketjuhan on muuten nimeltään Teemu Selänne - liikemies & some-vaikuttaja. Jos ketjun otsikon mukaan siis mennään, niin kiekkoilullisia meriittejä ei kuuluisi välttämättä edes huomioida vaan keskustella juurikin hänen toimistaan bisneksen ja somen saroilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitä taalla nyt höpistään jostain mun ikkunasta? Nimimerkkikin on kirjoitettu väärin.

Ketjuhan on muuten nimeltään Teemu Selänne - liikemies & some-vaikuttaja. Jos ketjun otsikon mukaan siis mennään, niin kiekkoilullisia meriittejä ei kuuluisi välttämättä edes huomioida vaan keskustella juurikin hänen toimistaan bisneksen ja somen saroilla.

Modet hei, täällä olisi tärkeää perattavaa!

Okei, nyt mä lopetan tänne Temen ketjuun kirjoittelun, koska kuvaannollisesti hajoaa pää noita Temen juttuja lukiessa. Ei siis hajoa oikeasti, korostan, ja pään hajoaminen on vakava juttu vaikka Bettmanin Gary vielä vähän empiikin mielipidettään, koska eihän me tiedetä. Taidan olla Garylle kateellinen. Ei vittu. Nyt mä lopetan.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Modet hei, täällä olisi tärkeää perattavaa!

Okei, nyt mä lopetan tänne Temen ketjuun kirjoittelun, koska kuvaannollisesti hajoaa pää noita Temen juttuja lukiessa. Ei siis hajoa oikeasti, korostan, ja pään hajoaminen on vakava juttu vaikka Bettmanin Gary vielä vähän empiikin mielipidettään, koska eihän me tiedetä. Taidan olla Garylle kateellinen. Ei vittu. Nyt mä lopetan.
Joo nyt saatana loppuu tama kaikenmaailman hassuttelu! Han ei ole tehnyt pitaa pahaa!

Menen keskittymaan johonkin muihin asioihin. Hyvasti!
 
Viimeksi muokattu:

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätäkin ketjua lukiessa Teemun ajatukset ovat älykkäämpiä kuin suurimmalla osalla kritisoijista. Mukavan "rohkeita" juttuja, jotka yleensä tulee sieltä Overtonin ikkunan ulkopuolelta. Keskiverto Teemu-vihaajasta paistaa vasemmistolaisuus.
Jos tämän palstan yleisestä kirjoittelusta jonkun mielestä paistaa vasemmistolaisuus niin ei kyllä tiedä mitä vasemmistolaisuus on. Valevuoren tapaan vaan huutelee vassareista ja kommareista.
 
Tama on varmaan taallakin sata kertaa kayty lapi,mutta siis pitaa pahaa Han olikaan tehnyt ,Etta Teemu ryntasi noin kovasti puolustelemaan?! Liittyiko Jarkko Niemisen managerina esiintymiseen vai mihin?!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tama on varmaan taallakin sata kertaa kayty lapi,mutta siis pitaa pahaa Han olikaan tehnyt ,Etta Teemu ryntasi noin kovasti puolustelemaan?! Liittyiko Jarkko Niemisen managerina esiintymiseen vai mihin?!
Valavuori oli ikonisen twiitin aikaan melkoisessa pyörityksessä Ylen MOT:n tutkittua affitoimintaa (Valavuoren lisäksi ohjelmassa käsiteltiin Jaajoa ja Esko Seppästä). Siinä missä Seppänen ja varsinkin Jaajo yrittivät vaieta kohun kuoliaaksi, iski Valavuori ISOLLA MOUKARILLA viikkojen ajan ja sai Selänteen Twitter-tilin tuekseen.

Keskustelupalstoilla oltiin varmoja, että kyseisen twiitin lähetti Valavuori itse, mutta Selänteen myöhempien edesottamusten vuoksi en uskalla veikata twiittaajan henkilöllisyyttä. Muuten kuin että Valavuori ainakin kirjoittaa huomattavasti parempaa suomea kuin Selänne.

Vielä ei ole Selänne ottanut kantaa TPS:n pelireissuun. Toivottavasti ei otakaan.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Tätäkin ketjua lukiessa Teemun ajatukset ovat älykkäämpiä kuin suurimmalla osalla kritisoijista. Mukavan "rohkeita" juttuja, jotka yleensä tulee sieltä Overtonin ikkunan ulkopuolelta. Keskiverto Teemu-vihaajasta paistaa vasemmistolaisuus.

Oletko lukenut kaikki Selänteen 17000 twiittiä?
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Samaan aikaan hauskaa ja vähän huolestuttavaakin, miten pienikin Teemun jumalhahmon ja kökköjen ulostulojen kritisointi laukaisee erityisesti somessa ja vähän vissiin täälläkin "VASEMMISTON ITKU ON MUSIIKKIA KORVILLENI" -virren soimaan. Tulee vahvasti samat fibat kuin aina niin kypsästä "vois ostaa kilokaupalla punaista lihaa ja ajaa pari ylimääräistä lenkkiä kylän ympäri ihan vaan vihervasemmistolle vittuillakseni" -voimaantumisista, joka oli yhdessä vaiheessa huvittavan yleinen kommenttityyppi. Ei tosin lähelläkään vanhaa kunnon "kiitos Iltalehti, en voisi elää ilman tätä tietoa/OLIPA TÄRKEÄ UUTINEN/#uutiskynnys" -mantraa, jossa nämä ns. turhia julkaisuja moittivat nätisti boostaavat niiden huomioarvoa. :-D

Noh, se sometropeista. Sillai vakavasti, tottahan Teemullahan on oikeus mielipiteisiinsä ja en sinänsä vierasta sitä, että hän osallistuu yhteiskunnalliseen keskusteluun. Teemun twiiteissä paistaa kuitenkin sellainen fiilispohjalta laukominen, lähes täydellinen asioihin perehtymättömyys ja näköalattomuus. Kyllähän meistä kukin voi kuplautua ja on varmaan kuplautunutkin (se on jossain määrin ihan inhimillistä), mutta kyllähän tuo Teemu Selänteen hahmon koskemattomuus ja vaikutusvalta joidenkin silmissä ("TEEMU PUHUU ASIAA" ilman minkäänlaista faktojentarkastusta jne.) on todella väsyttävä ilmiö. Ei sillä, että Teemun jokaista twiittiä nyt sinänsä kannattaisi liikaakaan ruotia.

En tiiä. Winnipeg, Torino, SC 2007 ja Sotshi 2014 nevöfoget, mut vois sitä vähän miettiä siellä Californian päässäkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nämä esimerkiksi Teemu Selännettä ja Aleksi Valavuorta sekä heidän sanomisiaan ja tekemisiään puolustelevat henkilöt tuntuvat todella herkästi leimaavan eri mieltä olevat vasemmistolaisiksi tai kommunisteiksi. Eli toimivat aivan kuten nämä puolustelemansa henkilöt. Tuo lienee aika helppo keino yrittää mitätöidä vastapuolensa sanomisia, mutta näin toimimalla he tulevat tyhmentäneeksi omaa sanomaansa ja tahattomasti mitätöivät sitä saaden tehtyä siitä ilmeisen tahattomasti jopa koomista.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Onko tämä oikeasti se sama kaveri, joka somessa höpisee Pahasta Pidasta, öyhöttää ilman faktoja mielipiteitään, jotka 10-vuotiaskin pystyisi kumoamaan, vaikuttaa aggressiiviselta ja horisee kommareista?
Niin, nykyaikana somessa ja varsinkin Twitterissä on helppo vouhottaa, esittää maailmanparantajaa, antaa itsestään kärkkään kuvan jne. Tuntuu että nykyaikana ihmisellä on kaksi erillistä "minuutta" - se oikean elämän minä ja some-minä. Suurin osa ihmisistä on mielestäni somessa vittumaisempi kuin oikeassa elämässä.

Tämä ei ole mikään Selänteen puolustus sillä kyllähän jokainen vastaan omista sanomisistaan myös sosiaalisessa mediassa. Koitan vain sanoa että tämä on valitettavasti laajempi ilmiö.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuu että nykyaikana ihmisellä on kaksi erillistä "minuutta" - se oikean elämän minä ja some-minä. Suurin osa ihmisistä on mielestäni somessa vittumaisempi kuin oikeassa elämässä.
Näin se on.

Huomaahan sen täältäkin hyvin, että naureskellaan ja vittuillaan ja haukutaan joka asiasta minkä ehtii, sitten kun sama kaveri eli Teemu kaikessa kohteliaisuudessaan ja leppoisuudessaan tulisi jossain jäähallilla vastaan niin ääni olisi hieman eri ja oltaisi niin mielin kielin että hehheh.

Eikä siinä näin se menee, normaali ilmiö mutta ihan naulan kantaan tuo on että lukepaaka nyt ihan vaikka somen, iltapäivälehtien tai eri palstojen kommenttikenttiä niin kyllä siinä väkisin puskee ajatus että onko niin iso osa ihmisistä oikeasti niin vittumaisia vai toivottavasti sentään vain siellä näppiksensä takana.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin se on.

Huomaahan sen täältäkin hyvin, että naureskellaan ja vittuillaan ja haukutaan joka asiasta minkä ehtii, sitten kun sama kaveri eli Teemu kaikessa kohteliaisuudessaan ja leppoisuudessaan tulisi jossain jäähallilla vastaan niin ääni olisi hieman eri ja oltaisi niin mielin kielin että hehheh.

Eikä siinä näin se menee, normaali ilmiö mutta ihan naulan kantaan tuo on että lukepaaka nyt ihan vaikka somen, iltapäivälehtien tai eri palstojen kommenttikenttiä niin kyllä siinä väkisin puskee ajatus että onko niin iso osa ihmisistä oikeasti niin vittumaisia vai toivottavasti sentään vain siellä näppiksensä takana.
Toisaalta, jos Teemu kohteliaasti puhuisi minulle niin miksi lähtisin hänelle päätäni aukomaan, mutta jos hän puhuisi minulle jotain mielestäni älytöntä niin sanoisin oman mielipiteeni. Ihan samoin Teemulle kuin jollekin muulle, joka puhuu läpiä päähänsä.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös