Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 705 677
  • 3 544
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Tais puolustella tätä yhtä kusettajaa somessa että Pita Pahaa Han on tehnyt?

Veromarkkoja ei oo näkyny vieläkään mutta se ei sinänsä yllätä. Teemu vois vähän jeesata?
Valeksin mielestä verojen maksu on murroksessa. S8l8min mielestä kommaritouhua. Kun nämä kaksi onttona kumisevaa päätä lyödään yhteen, en pidättelisi asian suhteen hengitystäni.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on liikaa turhaa aikaa. Selailin Selänteen Twitteriä ja löysin tällaisen:





Mikä ihme tuolla ihmisellä on? "Virka"? "Paras alallaan"? Eikö se ymmärrä edes sitä, että ministeriössä on, niin, virkamiehiä tai siis öö -henkilöitä (virkamiehiä ne yhä ovat, oli googlattava, sitä voisi Teemukin harrastaa)? Kaveri ei näytä tietävän mistään mitään, eikä varsinkaan politiikasta ja siitä, miten valtio toimii. Valtiovarainministeri ei muuten tee voi vittujen vittu "bisnestä". Ja näistä asioista kaveri tietenkin jauhaa jatkuvasti. Toki veroista enimmäkseen, koska ne häntä vituttavat.

Löysin myös twiitin, missä hän ehdotti, että jos veroprosentti on 50 prosenttia niin 10-20 prosenttia pitäisi mennä niin, että maksaja saa päättää mihin rahat päätyvät. Tuo on jotenkin teini-ikäistä idealismia. Kyllä, Teemu on myös idealisti. Aika vahva luoto meidän Teemulla on myös ihmisen hyvään luontoon. Kunnon manageri tuolle jampalle ja heti!





Toivon, etten enää jatka tästä aiheesta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mulla on liikaa turhaa aikaa. Selailin Selänteen Twitteriä ja löysin tällaisen:





Mikä ihme tuolla ihmisellä on? "Virka"? "Paras alallaan"? Eikö se ymmärrä edes sitä, että ministeriössä on, niin, virkamiehiä tai siis öö -henkilöitä (virkamiehiä ne yhä ovat, oli googlattava, sitä voisi Teemukin harrastaa)? Kaveri ei näytä tietävän mistään mitään, eikä varsinkaan politiikasta ja siitä, miten valtio toimii. Valtiovarainministeri ei muuten tee voi vittujen vittu "bisnestä". Ja näistä asioista kaveri tietenkin jauhaa jatkuvasti. Toki veroista enimmäkseen, koska ne häntä vituttavat.

Löysin myös twiitin, missä hän ehdotti, että jos veroprosentti on 50 prosenttia niin 10-20 prosenttia pitäisi mennä niin, että maksaja saa päättää mihin rahat päätyvät. Tuo on jotenkin teini-ikäistä idealismia. Kyllä, Teemu on myös idealisti. Aika vahva luoto meidän Teemulla on myös ihmisen hyvään luontoon. Kunnon manageri tuolle jampalle ja heti!





Toivon, etten enää jatka tästä aiheesta.

Meijän Teme. Ei kyllä mitään hurraahuutoja enää tule. Siis pöljähän tuo on. Se että jos on noin typerä nii olisi suotavaa että osaisi olla kommentoimatta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Verotusjuttu nyt on varmaan jenkkiläisittäin katsottuna ihan luonteva idea. Käsittääkseni siellä yksityishenkilötkin saavat merkitä verovähennyksiksi kaikki hyväntekeväisyyteen tekemänsä lahjoitukset. Tai ei kai edes pelkästään hyväntekeväisyyteen, vaan myöskin esim. jos antavat rahaa jonkun poliitikon kampanjaan.

Vuorineuvos-twiitti sen sijaan on jopa teme-mittapuulla melko absurdia kamaa. En tiedä minkä verran vuorineuvoksia on elossa, mutta varmaan ainakin kymmeniä. Pitäisikö meillä siis olla kymmeniä valtionvarainministereitä? Valavuorea ehdottaisin sitten tuon armeijan pomoksi, eli über-valtiovarainministeriksi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Verotusjuttu nyt on varmaan jenkkiläisittäin katsottuna ihan luonteva idea. Käsittääkseni siellä yksityishenkilötkin saavat merkitä verovähennyksiksi kaikki hyväntekeväisyyteen tekemänsä lahjoitukset. Tai ei kai edes pelkästään hyväntekeväisyyteen, vaan myöskin esim. jos antavat rahaa jonkun poliitikon kampanjaan.

Vuorineuvos-twiitti sen sijaan on jopa teme-mittapuulla melko absurdia kamaa. En tiedä minkä verran vuorineuvoksia on elossa, mutta varmaan ainakin kymmeniä. Pitäisikö meillä siis olla kymmeniä valtionvarainministereitä? Valavuorea ehdottaisin sitten tuon armeijan pomoksi, eli über-valtiovarainministeriksi.
Teme katellu uuno leffoja. Tapio Hämäläinen oli yksi suurista. Toisin kuin Han.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Selanne rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
 

Liitteet

  • 3F60610B-E0DB-4AA4-BCC4-5CFE564250E3.jpeg
    3F60610B-E0DB-4AA4-BCC4-5CFE564250E3.jpeg
    44,2 KB · kertaa luettu: 386

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kas, tämä twiitti löytyy edelleen! :D Tästähän Thiimun twitter-ura käytännössä aikoinaan alkoi. Ei tosin ollut kovin aktiivinen vielä tuolloin. Onko Thiimu muuten enää Valavuoren virallinen ystävä, niin kuin vielä tuolloin oli? En ole Valavuoren (Han) tekemisiä enää seuraillut.




Klassikko! Ylivoimaisesti lempitwiittini.


Tätä twiittiä warten me ollaan eletty. Tämä kannatti nähdä. Ja kokea.

Seuraavaan avaruusluotaimeen pitaa pahaa -twiitti mukaan niin alienit osaavat kiertää Telluksen kaukaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että kirjoitusvirheille nauretaan. Mutta se on kyllä sitä vasemmiston parempaa kiusaamista. Tänne palstalle ei kirjoita kukaan Selännettä parempi jääkiekkoilija niin siksi tarttee sitten koittaa nostaa itseään jalustalle nauramalla toisen virheitä. Ei mun mielestä kovinkaan hauskaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että kirjoitusvirheille nauretaan.

Samaa mieltä. Mutta tässäkin voi erottaa toisistaan kaksi asiaa: a) kirjoitusvirheet, ja b) totaalisen välinpitämättömyyden suomen kieltä (sekä julkaisunsa luettavuutta) kohtaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että kirjoitusvirheille nauretaan. Mutta se on kyllä sitä vasemmiston parempaa kiusaamista. Tänne palstalle ei kirjoita kukaan Selännettä parempi jääkiekkoilija niin siksi tarttee sitten koittaa nostaa itseään jalustalle nauramalla toisen virheitä. Ei mun mielestä kovinkaan hauskaa.
Mä oon Jari Kurri. Mä kirjotan tänne. Sä oot väärässä.

Pitaa pahaa hahahha pitaa pahaa ei vittu hei Wein luuk ät tis luuser, bad pita juunou, juu rimember this gai, Thiimu Silaani, nau he is idiot huu känt wrait! Juu and mii, vii aar bout hoki-boss, juunou, mountain-advisers, hau duu juu spell it. Bat this milk-urpå, he is just Twitter-neuvos.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Samaa mieltä. Mutta tässäkin voi erottaa toisistaan kaksi asiaa: a) kirjoitusvirheet, ja b) totaalisen välinpitämättömyyden suomen kieltä (sekä julkaisunsa luettavuutta) kohtaan.
Mutta b) eihän tuossa nyt niin huonoa kieltä ollut kuin se että ääkköset puuttuivat ja pilkun paikka oli hukassa. Tarkoitus oli varmasti sanoa että "mitä pahaa hän on teille tehnyt". Ei se ehkä ole täydellistä kieltä, mutta kannattaa muistaa että siinä kun muut oli äikän tunneilla Teemu valmistautui siihen että saitte nostaa täällä kädet kohti kattoa ja olla ylpeitä suomalaisuudesta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@korkki siis oikeastihan tuossa on varmaan käynyt niin, että on kännykällä kirjoitettu jotain vähän sinnepäin ja "automaattinen oikeinkirjoitus" sitten korjannut sanoja vielä vähän enemmän väärin.

Mutta onhan tuo nyt ihan järkyttävän näköistä, jos kuka tahansa suomalainen julkisesti kirjoittaa jotain tuollaista. Kertoo mielestäni siitä, että ei ole edes viitsinyt vilkaista näyttöä ennen kuin painaa lähetä-nappia. Jos ei ole mitään lukihäiriötä tai muuta vastaavaa syytä, niin menee kännin tai totaalisen välinpitämättömyyden piikkiin. Molemmat huonoja ominaisuuksia some-postaajalle.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että kirjoitusvirheille nauretaan. Mutta se on kyllä sitä vasemmiston parempaa kiusaamista. Tänne palstalle ei kirjoita kukaan Selännettä parempi jääkiekkoilija niin siksi tarttee sitten koittaa nostaa itseään jalustalle nauramalla toisen virheitä. Ei mun mielestä kovinkaan hauskaa.
Hauskat jutut on hauskoja. Niin kuin nyt se "All your base are belong to us". Ratkiriemukas. Vaikka kai sekin vähän tylyä on naureskella sille, että japanilaisilla pelikehittäjillä ei ollut oikein englannin kieli hallussa.

Mutta niiden japanilaisten olisi varmaan pitänyt tarkistuttaa käännöksensä jollakin joka osaa englantia, ja Selänne, jos Hanelle uusi teknologia tekstinkorjauksineen on vielä outoa, olisi voinut lukea tekstinsä ennen lähettämistä. Koska näin ei tapahtunut, niin nuo ovat minusta legitiimejä naurun kohteita.

Tietenkään Selänteen twiitin tapauksessa hauskuus ei tule vain kirjoitusvirheistä, vaan myös innosta jolla Selänne kiirehti paikalle puolustamaan kaveriaan (tunnettua satusetää) Valavuorta, ja onnistui polkaisemaan kaikki matkanvarrelle osuneet haravanvarret naamalleen niin tehdessään. Mutta hauskuutta on vaikea selittää niille jotka eivät sitä näe.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta b) eihän tuossa nyt niin huonoa kieltä ollut kuin se että ääkköset puuttuivat ja pilkun paikka oli hukassa. Tarkoitus oli varmasti sanoa että "mitä pahaa hän on teille tehnyt". Ei se ehkä ole täydellistä kieltä, mutta kannattaa muistaa että siinä kun muut oli äikän tunneilla Teemu valmistautui siihen että saitte nostaa täällä kädet kohti kattoa ja olla ylpeitä suomalaisuudesta.
Nyt vähän kuulostat siltä, että Teemu on jotenkin uhrautunut meidän muiden puolesta.

Kyllä hän on ihan itseänsä ja omaa uraansa ajatellut harjoitellessaan niinkuin pitääkin sanoisi Mertaranta.
 
Mutta onhan tuo nyt ihan järkyttävän näköistä, jos kuka tahansa suomalainen julkisesti kirjoittaa jotain tuollaista. Kertoo mielestäni siitä, että ei ole edes viitsinyt vilkaista näyttöä ennen kuin painaa lähetä-nappia. Jos ei ole mitään lukihäiriötä tai muuta vastaavaa syytä, niin menee kännin tai totaalisen välinpitämättömyyden piikkiin. Molemmat huonoja ominaisuuksia some-postaajalle.

Eiköhän se Valavuori ole aika päissään ollut kun on ko. twiitin puskenut ulos.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eiköhän se Valavuori ole aika päissään ollut kun on ko. twiitin puskenut ulos.
Niin siis se ”hauskuus” tuossa läpässä on just se, että tuon on osimoilleen 99,9% varmuudella Twintteriin näpytellyt Valeksi itse, ja aiwan tuhannen päissään!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihminen tekee itsestään pöljän -> saa kuulla siitä.

Tuo ei ole mitään vitun vasemmistolaisuutta, vaan ns. old skool -menoa. Kyllä täytyy olla pöljä, että ei tätä ymmärrä. Tai kännissä. Tai vasemmistolainen. Tai jokerifani. Jokereille vittuilu ei muuten ole vasemmistolaisuutta, vaan sitä että pöljille nauretaan. Tiedoksi.
 

olleby

Jäsen
Tätäkin ketjua lukiessa Teemun ajatukset ovat älykkäämpiä kuin suurimmalla osalla kritisoijista. Mukavan "rohkeita" juttuja, jotka yleensä tulee sieltä Overtonin ikkunan ulkopuolelta. Keskiverto Teemu-vihaajasta paistaa vasemmistolaisuus.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tätäkin ketjua lukiessa Teemun ajatukset ovat älykkäämpiä kuin suurimmalla osalla kritisoijista. Mukavan "rohkeita" juttuja, jotka yleensä tulee sieltä Overtonin ikkunan ulkopuolelta. Keskiverto Teemu-vihaajasta paistaa vasemmistolaisuus.

Hyvää Teemu-parodiaa, mutta Overton-termi on liian vaikea ja kirjoitusvirheitä liian vähän.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että kirjoitusvirheille nauretaan. Mutta se on kyllä sitä vasemmiston parempaa kiusaamista. Tänne palstalle ei kirjoita kukaan Selännettä parempi jääkiekkoilija niin siksi tarttee sitten koittaa nostaa itseään jalustalle nauramalla toisen virheitä. Ei mun mielestä kovinkaan hauskaa.
Selänteelle ei saa nauraa mistään syystä, ellei satu olemaan parempi jääkiekkoilija kuin hän? No jopas. Kyllä minä olen Selännettä aina jääkiekkoilijana arvostanut. Ihmisenä en niinkään. Nyt hän ei pelaa enää jääkiekkoa ja on itse päättänyt tehdä näitä melko kyseenalaisia (ja vähän hassujakin) ulostuloja.

Tuskinpa Selännettä itseään muutaman hanhinaaman naureskelut jatkoajan keskustelupalstalla paljoa kiinnostaa. Sillähän on fyrkkaakin enemmän ku mulla ja mun faijalla!

Sitä en tiedä, miten joku mahdollinen vasemmistolaisuus tähän liittyy.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös