Varmasti näin. Onko se sitten Teemun vika? Uskon edelleen Teemun selitykseen, että hänen ärtymyksensä johtui ensisijaisesti Veeran reaktiosta. Toissijaisesti sitten täysin surkeasta satiirista. Niin tai näin, lakimiesten sotkeminen kuvioon mukaan oli ylilyönti. Valittiko Teemu asiasta ensin julkisuuteen kertoen mahdollisista juridista toimistaan vai tuliko se tieto jotain toista kautta esille?
Itse pidän todennäköisimpänä vaihtoehtona, että ensiksi tämän videon on nähnyt Teemun pojat. Sitä kautta asiasta on ehkä puhuttu perheen sisällä ja näin myös diginatiivi lapsukainen löytää videon vaivatta. Siihen en millään jaksa uskoa, että Teemu olisi videota itse Veeralle esitellyt. Oikeastaan melko naurettava ajatuskin.Miten Veera näki videon? Siksi, koska joku aikuinen sen hänelle näytti. Toisaalta nettikiusaaminen on niin raskasta nykyään, että sinänsä joku vanhempi kaveri olisi saattanut sen lähettää ja sitten mennyt isälle näyttämään.
Minä ainakin tunnistan tämän ryhmän ja niitä on paljon. On niitä aina ollut, mutta internet on tuonut nämä tupauunot ajatuksineen kaiken kansan ihmeteltäväksi. En usko, että Teemu viittasi näillä ressukoilla videon alkuperäisiin tekijöihin.Täytyy olla vähän tyhmä, jos ei ymmärrä, että Teemu tarkoittaa reppanoilla ja ressukoilla huonosti käyttäytyviä ihmisiä somessa taustoihin katsomatta.
Eiköhän nuo tekijät vuotaneet tuon lakimiehen lähestymisen medialle, joka osaltaan on aika raukkamaista toimintaa heiltä. Samalla Selänne joutui tähän mediapyöritykseen, jota se ei selkeästikään osaa käsitellä oikein.Niin tai näin, lakimiesten sotkeminen kuvioon mukaan oli ylilyönti. Valittiko Teemu asiasta ensin julkisuuteen kertoen mahdollisista juridista toimistaan vai tuliko se tieto jotain toista kautta esille?
Minä muistan Pyhimyksen kouluvuosiltani ja kyllä tuollaista taipumusta hänellä oli jo silloin. Sikäli en ollut hirveän yllättynyt asiasta.Kuvitelkaa tämä kaveri koulun pihalle villitsemään joukkoa jotain yksilöä vastaan. Kiusaaja se on mediakiusaajakin.
Vastaavasti en ole ollut yllättynyt siitä, ettei ex-jääkiekkoilijan median käsittelytaidot tai mielipiteet ole välttämättä niitä parhaita. Jääkiekkoilijat ei oman kokemukseni mukaan ole yleisesti niitä penaalin terävimpiä kyniä (ottamatta kantaa Teemun älykkyyteen).Minä muistan Pyhimyksen kouluvuosiltani ja kyllä tuollaista taipumusta hänellä oli jo silloin. Sikäli en ollut hirveän yllättynyt asiasta.
Mutta toki olen reppana kun on tällainen mielipide! :)
Koko homma oli taas yksi esimerkki siitä, että internet tuntuu olevan Selänteelle vielä hieman uusi ja ihmeellinen paikka. Lakimiehen ottaminen mukaan oli joko "mä oon rikas ja kuuluisa, joten kaikki menee miten mä haluun"-ajattelun tulosta tai sitten vaihtoehtoisesti vain lapsellista ja herkkää ylireagointia.
Vesa Rantanenhan on journalisti joka nauttii suurta arvostusta myös meidän jatkoaikalaisten keskuudessa. Aina asiallinen ja ajan tasalla. Koskaan ei ole kukaan pelihousujaan hänen edesottamuksiensa vuoksi repinyt.Minulle ei tule yllätyksenä, kun muistelen esim. miehen itse elokuvassaan kertomaansa tarinaa siitä, miten hän reagoi Vesa Rantasen aikoinaan tekemään lehtijuttuun, jota Teemu piti valheellisena ja loukkaavana.
Teemun näkemys on ihan ymmärrettävä, mutta Teemun pitää alkaa myös pohtia tähän mennessä aika "avoimet ovet" -meininkiään liittyen yksityiselämän ja kodin asioiden vapaaehtoista tuomista julkisuuteen. Teemusta nyt kuulee paljon legendaa, josta ei mediassa puhuta, mutta Kalifornian koti, Sirpa ja myös lapset ovat vähän väliä esillä lehdissä ja TV:ssä, mikä osaltaan luonnollisesti vähentää niiden nauttimaa yksityisyyden suojaa. Ei sillä, etteikö olisi ymmärrettävää haluta julkisuudelta vain niitä positiivisia puolia - Teemuhan on itsekin avoimesti todennut nauttivansa julkisuudesta ja positiivisesta huomiosta.
Koko homma oli taas yksi esimerkki siitä, että internet tuntuu olevan Selänteelle vielä hieman uusi ja ihmeellinen paikka. Lakimiehen ottaminen mukaan oli joko "mä oon rikas ja kuuluisa, joten kaikki menee miten mä haluun"-ajattelun tulosta tai sitten vaihtoehtoisesti vain lapsellista ja herkkää ylireagointia.
Selänne valehteli jo tuttavansa tytön raiskauksesta, ei tuota ongelmia uskoa siihen että voisi valehdella myös tyttärensä järkytyksestä.
Hurjasti on Selänteen arvostus minun kirjoissani laskenut vuodesta 2014, ja pelkäänpä että pohjakosketus ei ole ollut vielä lähelläkään.
Vaikka olisi valehdellutkin, niin mitä ilmeisimmin vanhemmalle (Selänteen kaverille) on kerrottu raiskauksesta, jolloin on hyvin todennäköistä, että raiskauksesta, tai tässä tapauksessa "raiskauksesta" olisi ilmoitettu poliisille. Mitään rikosilmoitusta ei kuitenkaan ole tehty.Millä tavalla valehteli?
Sehän nyt ei ole uusi asia, vaikka sitä ei saakaan ääneen sanoa, että tytöt hämmentävän usein väittävät tulleensa raiskatuksi, vaikka eivät ole.
Onko tähän jotain muutakin näyttöä kuin palstatotuus? En ihmettele vaikka Teemu olisikin vaimoansa pettänyt, mutta kai sille jotakin näyttöä täytyy ensin olla. Tiedän mm. tapauksen jossa Teemu ei humaltuneena suostunut naispuolisten ihmisten kanssa yhteiskuvaan siinä missä miesten kanssa otti baari-illan aikana niitä kymmeniä.Kaverihan on pettänyt Sirpaa ihan perkeleesti, mutta niin vaan family man -imago sen kun pysyy puhtaana. En ole varmasti ainoa kuka on näitä tarinoita kuullut.
Kaverihan on pettänyt Sirpaa ihan perkeleesti, mutta niin vaan family man -imago sen kun pysyy puhtaana. En ole varmasti ainoa kuka on näitä tarinoita kuullut.
Ei tietenkään ole muuta näyttöä, ellei joku ole näitä keissejä jotenkin tallentanut. Tarinoita kylläkin, mutta eipä niitä pidetä missään arvossa kun ei ole painetussa sanassa ollut.Onko tähän jotain muutakin näyttöä kuin palstatotuus? En ihmettele vaikka Teemu olisikin vaimoansa pettänyt, mutta kai sille jotakin näyttöä täytyy ensin olla. Tiedän mm. tapauksen jossa Teemu ei humaltuneena suostunut naispuolisten ihmisten kanssa yhteiskuvaan siinä missä miesten kanssa otti baari-illan aikana niitä kymmeniä.