Koivun perheessä muut hoitaa julkisuutta riittävästi joten Sakulla ei ole niin paljoa annettavaa?Onneksi on tosiaan tuollaisia Saku Koivuja. Heissä näkyy vielä jokin fiksukin tapa kantaa sitä joskus hankittua julkisuusviittaa.
Juuri tästä oli tuossa muutama sivu takaperin puhetta, että miten nykynuoriso Teemun alkaa näkemään. Tuohon viestiin se erinomaisesti tiivistyy.Selänteiden edesottamukset ovat Alf Rehnin mukaan ratkaisseet yhden kieltämme vaivanneen ongelman.
Selänteen ns vastakupla käyttäytyy tekopyhyydessään ihan samalla tavalla kuin pilkkansa kohde. Oma oletettu kirkasotsaisuus tietysti estää sen näkemistä.
Koivun perheessä muut hoitaa julkisuutta riittävästi joten Sakulla ei ole niin paljoa annettavaa?
Aika harvoin noissa eroissa tai ylipäänsä riidoissa on yksi ainoa osapuoli.Niin Mikon ex? Eipä ole Mikkoa näkynyt julkisuudessa eroaan kommentoimassa, ex-eukko on sen sijaan tehnyt hommasta julkisen näytelmän.
Teemu saa mitä tilaa kun vetää somessa sillä Valavuorelta opitulta pelikirjalla, mutta omapa on asiansa ja tuskinpa tuo siitä edes välittää mitä hänestä täällä ajatellaan.
Ehkä netin maailma ikävine puolineen on yllättänyt hänet etenkin kun normaalissa elämässä on aina ympärillä pyörinyt mielistelijöitä ja pokkuroitsijoita, joille riittää jo se, että hymyilee ja heittää pari sanaa. Voi aina ajatella, että olen niin hyvä tyyppi ja kaikki tykkää minusta.Hämmentävän paljon hän kuitenkin tuntuu välittävän siitä, mitä hänestä ajatellaan, kun näyttää jaksavan vittuilla instagramit täyteen täysin rivikansalaisille noissa ketjuissa. Voi tietenkin olla, ettei uran jälkeen ole oikein muuta mielekästä tekemistä, kun ei ole taloudellista tarvetta edes yrittää tehdä mitään.
Lähinnä tarkoitin ettei Teemu välitä mitä nämä hänen mainitsemansa "vassarit" hänestä ajattelee ja saattaa ihan tarkoituksella lyödä laineita sinne. On taloudellisesti riippumaton, joten mikä siinä vittuillessa.Hämmentävän paljon hän kuitenkin tuntuu välittävän siitä, mitä hänestä ajatellaan, kun näyttää jaksavan vittuilla instagramit täyteen täysin rivikansalaisille noissa ketjuissa. Voi tietenkin olla, ettei uran jälkeen ole oikein muuta mielekästä tekemistä, kun ei ole taloudellista tarvetta edes yrittää tehdä mitään.
Aika harvoin noissa eroissa tai ylipäänsä riidoissa on yksi ainoa osapuoli.
Mä luulen että se on just näin. Ei tarvi mielistellä somessa jokaista vaan voi sanoa niitä omia mielipiteitä vaikka moni niistä närkästyy. Ja Teme taisi sanoakin jossain haastattelussa että osin tarkoituksellakin vähän ravistelee pumpulissa olevia suomalaisia kommenteillaan. Harkittua vetoa siis.Lähinnä tarkoitin ettei Teemu välitä mitä nämä hänen mainitsemansa "vassarit" hänestä ajattelee ja saattaa ihan tarkoituksella lyödä laineita sinne. On taloudellisesti riippumaton, joten mikä siinä vittuillessa.
Minua aina hämmästyttää se, että on ihmisiä jotka tarkoituksellisesti haluavat käyttäytyä moukkamaisesti.Harkittua vetoa siis.
Pumpulissa itse elävä rikas ja aika narsistiselta ja yksinkertaiselta vaikuttava amerikansetä tulee ravistelemaan suomalaisia. Mikä voisikaan mennä pieleen?Ja Teme taisi sanoakin jossain haastattelussa että osin tarkoituksellakin vähän ravistelee pumpulissa olevia suomalaisia kommenteillaan. Harkittua vetoa siis.
Sitä olen pohtinut, että miksi Teemun pojista ei tullut kovempia jääkiekkoilijoita? Teemun logiikan mukaan, kun kaikki on vain itsestään kiinni.Harmi kun meillä kaikilla ei ole samaa lähtökohtaa kuin Teemulla. Eli urheilijan geenit isältä ja innokkuus kuskata ja tukea toiselta isältä
Jotenkin kun on monimiljonääri ja ei ole sellaista "rehellistä" työtä tehnyt vuosikymmeniin niin tuntuu erikoista kommentoida sitä miten muut elävät pumpulissa. Siinä on varmaan ollut taloudenhoitajaa, siivoojaa ja muuta sellaista viimeiset pari vuosikymmentä eikä ole tarvinnut paljoa stressata siitä riittääkö rahat johonkin perustarvikkeisiin, pitääkö hakea pankista lainaa, kerkeääkö tänään ruokakauppaan jne.Ja Teme taisi sanoakin jossain haastattelussa että osin tarkoituksellakin vähän ravistelee pumpulissa olevia suomalaisia kommenteillaan. Harkittua vetoa siis.
Itse asiassa hänellä on enemmän liigapelejä kuin Teemulla ja pojillaan yhteensä. :PJopa Li Anderssonin miehellä on enemmän liigapelejä kuin Teemun lapsilla yhteensä.
Edelleen minulla on kestohämmästys päällä siitä, mihin suuntaan Selänne vei henkilöbrändinsä uran jälkeen, ts. poltti sen maan tasalle. Ehkä se ihmetyttää etenkin, koska uransa aikana hän oli brändäyksessään suorastaan erinomainen, koko kansan maitopoika.
Jos asiaa katsoo toisesta näkökulmasta, urheilu ja lätkänpeluu osana sitä on ihan duunarihommaa. Teet fyysisiä työsuoritteita, joilla rikot paikkasi ja kapitalisti käärii isot fyffet. NHL-tasolla toki hyvin palkattua duunarihommaa, mutta ei raha muuta duunaria herraksi.
Kun Selänteen jutut asettaa kontekstiin viisikymppinen eläköitynyt perussuomalaisiin kallellaan oleva duunariukko, tuohan on ihan normaali päivä Facebookissa.
Mitenköhän Sirpan kävisi, jos Teemu tekisi hänelle ”helenakoivut”, eli eroaisi, kaivaisi jostain jonkun avioehtosopparin (en tiiä onko niillä oikeesti semmosta vai ei) missä Sirpa ei saisi oikein mitään, ja Sirpa pakotettaisiin ulos Teemun kämpistä selviämään tästedes omillaan. Sirpan lapset tietty on jo sen verran isoja, että niiden hyvinvoinnista ja selviämisestä ja asuinpaikasta ei tartteisi murehtia, mutta voi olla että Sirpalla voisi ihan itsekseenkin eläessään mennä sormi suuhun kun ei olekaan enää 15 palvelijaa hoitamassa asioita, eikä voi Teemun luottokortilla ostaa ihan mitä huvittaa.Vielä vähemmän varaa mistään pumpulissa elämisestä on ruveta naputtamaan jollain Sirpa Selänteellä. Ihminen, jonka ei ole eläessään päivääkään tarvinnut käydä palkkatöissä, kun koko elämä on mennyt toisen ihmisen siivellä.
Sirpa ja Helena vois vaikka yhdessä pyytää Seiskaa sponssaamaan niille jonkun teltan Lidlistä, johon voisivat kaksistaan muuttaa tekemään Instagramin tukkoon videoita, joissa ensin haukutaan Mikkoa, Teemua ja miksei Paul Kariyakin samalla, ja sitten pistetään jotain Jeesus- ja Jumala-sitaatteja.