Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 705 132
  • 3 544
Kimihän töksäyttelee lähinnä haastatteluissa ja lehdistötilaisuuksissa ja lähestulkoon kaikki sanominen liittyy ammattiinsa. Räikkönen ei ole piilotellut turhautumistaan pr-tilaisuuksia ja latteuksia kysyviä toimittajia kohtaan.

Eikä häntä uransa jälkeen juurikaan ole julkisuudessa näkynyt. Some-esintyyminenkin on lähestulkoon täysin perhekeskeistä matskua.
En kyllä lähtisi vertaamaan Kimiä ja Teemua.

E: Siinä missä Kimi on kasvanut raikulipojasta perheenisäksi ja viisastunut vanhetessaan. Näkyy Selänteellä suunta olevan toinen.
Kimin osalta ihan fiksua olla hiljaa. Välillä tietysti raottaa älykästä huumorintajuaan "Olen paskalla" -tyylisillä kaikkia juntteja naurattavilla viisauksillaan. Superfiksut kansalaiset sitten pääsevät näyttämän omaa älykkyyttään näillä "Vittu se Selänne on ihan täys dorka, kun meni sanomaan, että on kommarimeininkiä rajoittaa ihmisten lihansyönyä ja se mulkkuääliö vielä syö samaan aikaa somettaessaan jotain vitun wague-vogue -härkää...".
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Selänteen irtiotot yhteiskunnallisena some-vaikuttajana ovat kieltämättä hupaisuudessaan viihdyttäviä, mutta onkai hänellä käsittääkseni kuitenkin oikeus mielipiteisiinsä?

Toki niin kuin on vastakkaisilla mielipiteilläkin vai onko sinun mielestäsi?
Ja kunhan pysyy laillisuuden rajoissa, niin saa ilkkua ja nauraakin mielipiteilleen vai saako sinun mielestäsi?

Minä kannustan Teemua ottamaan vielä enemmän kantaa, koska kaipaan leivän lisäksi myös sirkushuveja pelleineen.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kimin osalta ihan fiksua olla hiljaa. Välillä tietysti raottaa älykästä huumorintajuaan "Olen paskalla" -tyylisillä kaikkia juntteja naurattavilla viisauksillaan. Superfiksut kansalaiset sitten pääsevät näyttämän omaa älykkyyttään näillä "Vittu se Selänne on ihan täys dorka, kun meni sanomaan, että on kommarimeininkiä rajoittaa ihmisten lihansyönyä ja se mulkkuääliö vielä syö samaan aikaa somettaessaan jotain vitun wague-vogue -härkää...".
No Kimi sanoi tämän olen paskalla vuonna 2006 ja Selänne mouhoaa 2020 luvulla, milloin Nelli Kuukerista, lihansyönnistä ja ulostulot ovat pahanaisen kakaran tasoa. En itse tiedä millainen ihminen Teemu tai Kimi on, mutta viimeisten vuosien käyttäytymisen perusteella näyttää siltä että Kimillä on jalat lähempänä maata.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Toki niin kuin on vastakkaisilla mielipiteilläkin vai onko sinun mielestäsi?
Ja kunhan pysyy laillisuuden rajoissa, niin saa ilkkua ja nauraakin mielipiteilleen vai saako sinun mielestäsi?

Minä kannustan Teemua ottamaan vielä enemmän kantaa, koska kaipaan leivän lisäksi myös sirkushuveja pelleineen.

Kyllä vaan, varsinkin kun on ne Mung-pavun idutkin mun mielestä ihan syötäviä.

En mä saanut kuitenkaan Selänteen tviitistä irti kuin seuraavat asiat:

1) Hän ei ymmärrä miksi valtiovallan tulisi puuttua ihmisten syömistapoihin. OK, fair enough.
2) Valtion puuttuminen ihmisten syömistapoihin haiskahtaa Teemun mielestä kommunismilta. OK. Heavy statement but ok, ok..
3) Teemulla on varaa syödä laatulihaa silloin kun häntä huvittaa. OK. I'm fine with that.

En kyllä millään provosoidu tuosta. Enemmänkin herää sääli Teemua kohtaan siksi, että hänen elämänsä on käynyt ilmeisesti niin tylsäksi, että hän kokee joksikin velvollisuudeksi käyttää omaa julkisuusarvoaan jatkuvasti herätelläkseen jotain somemyrskyä. Siitä miinuspisteitä. Oikeasti kova jätkä ei somettele IMO.

Se, että Teukka yritetään nyt väkisinkin nähdä jonain Suomen trumppilaisuuden keulakuvana niin on taas sitten jo ihan Suomen kansan idiotismia. Ihan vitun lapsellista paskaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kyllä vaan, varsinkin kun on ne Mung-pavun idutkin mun mielestä ihan syötäviä.

En mä saanut kuitenkaan Selänteen tviitistä irti kuin seuraavat asiat:

1) Hän ei ymmärrä miksi valtiovallan tulisi puuttua ihmisten syömistapoihin. OK, fair enough.
2) Valtion puuttuminen ihmisten syömistapoihin haiskahtaa Teemun mielestä kommunismilta. OK. Heavy statement but ok, ok..
3) Teemulla on varaa syödä laatulihaa silloin kun häntä huvittaa. OK. I'm fine with that.

En kyllä millään provosoidu tuosta. Enemmänkin herää sääli Teemua kohtaan siksi, että hänen elämänsä on käynyt ilmeisesti niin tylsäksi, että hän kokee joksikin velvollisuudeksi käyttää omaa julkisuusarvoaan jatkuvasti herätelläkseen jotain somemyrskyä. Siitä miinuspisteitä. Oikeasti kova jätkä ei somettele IMO.

Se, että Teukka yritetään nyt väkisinkin nähdä jonain Suomen trumppilaisuuden keulakuvana niin on taas sitten jo ihan Suomen kansan idiotismia. Ihan vitun lapsellista paskaa.
Onko Suomen valtion ohjaamissa veroissa, maataloustuissa, ruokasuosituksissa ja vastaavissa kyse eniten sinusta, minusta, Teemusta vai yhteiskunnasta?
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Selänteen ongelma on se että hän ottaa kantaa asioihin mistä ei tajua mitään. Muistetaan myös se raiskauskohu - selänne (tai ”joku” joka hänen tilille kirjoittaa) siis keksi että joku hänen tuttu oli joukkoraiskattu mamujen toimesta. Tutkittiin ja tällaista ei ollut edes tapahtunut suomessa Kasin väittämään aikaan. Selänteen pitäisi ymmärtää pysyä pois koko internetistä - if you cant stand the heat stay out of the fucking kitchen! 2 post another loser! Terveisin Nelli Kuukeri - jos se nyt on edes minun nimeni.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Sel888nn88 vaikuttaa juuri siltä mieheltä, joka sähkönsäästämisestä kuullessaan vääntää hohotellen kiukaan vuorokaudeksi päälle, koska valtiohan ei minua holhoa ja rahaa on!

Tosin siellä Kirkkonummen kämpällähän joku Valevuori olikin saunonut yötä-päivää.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eihän Teemu koskaan mikään älyn Espoonjoki ole ollut. Tietenkään. Sitä varten Teemu meillä on, että on tuonut näitä hienoja lätkähetkiä, mutta vituttaa silti että sen pitää olla tuollainen ja kyllä se Twitterissäkin rapaa aika paljon sai, toivottavasti ymmärtää että kritiikki oli aiheellista eikä mitään kommarien hölinää. Ei se ymmärrä. Mutta ne maalit! 76 maalia tempoi kerran. Se oli loistavaa. Ja todella hyvä pelintekijäkin Teme oli. Kai se on toisarvoista, että Selänne on ihmisenä vähän mikä on. En arvosta. Mutta kaukalossa arvostan. Se riittää minulle. Muistan, kun Selänteestä rookie-kautta selostettaessa sanottiin osapuilleen, että "ennen ottelua nukkui, kuten yleensä, hyvin". Ja sitten teki maaliennätyksen. Kai hän on luonnonlapsi, ei stressaa. Hyvä niin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitäköhän tapahtuu, kun Sirpa käy seuraavalla kerralla Ikeassa ja menee jonotuksen jälkeen nälkäisenä syömään. Ei huomaa, että lihapullia olisi tarjolla toisella linjastolla selkänsä takana, ja joutuu ottamaan KASVISRUOKAA ihan itse omin voimin, kun kommunistit ei anna ihmisten enää syödä muuta tai suostu palvelemaan vaikka RAHAA olisi kyllä maksella neljän tonnin sähkölaskuja joka kuukausi.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kimin osalta ihan fiksua olla hiljaa. Välillä tietysti raottaa älykästä huumorintajuaan "Olen paskalla" -tyylisillä kaikkia juntteja naurattavilla viisauksillaan. Superfiksut kansalaiset sitten pääsevät näyttämän omaa älykkyyttään näillä "Vittu se Selänne on ihan täys dorka, kun meni sanomaan, että on kommarimeininkiä rajoittaa ihmisten lihansyönyä ja se mulkkuääliö vielä syö samaan aikaa somettaessaan jotain vitun wague-vogue -härkää...".

Kimihän on julkisuuskuvan perusteella paljon Selännettä fiksumpi. Vai voiko joku kuvitella Kimin twiittaavan "PITAA PAHAA" viestejä? Toki Kimillä on varmasti tiimi, joka hoitaa sosiaalista mediaa ja julkisuutta, mutta niinhän se tuon tason staralla pitää ollakin. Teemun somea hoitaa joko Valavuori, tai sitten Selänne itse, ja lopputuloksen voimme lukea harva se viikko iltalehdestä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Teme vetää viiniä pari lasia ja show on valmis. Miksi pitää kommentoida noin typerästi? Tuntuu että jotain annettavaakin olisi vaikka ura on ohi. Ei tuolla ihan kaikki ole kotona ja minun puolesta voi makoilla ammeessaan lopun elämää. Täysin idiootti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
On Teemulla ainakin vaikutusvaltaa. Huomenna a-studiossa keskustellaan lihansyönnistä. Maa- ja metsätalousministeri itse kommentoimassa.
Ehkäpä tuo hallituksen ilmastoruokaohjelma on kuitenkin varsinainen syy järjestää tuo...
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei kai täällä nyt oikeasti verrata Selännettä Räikköseen? Räikkönen on mitä epäpoliittisin henkilö, ei hänestä ole vuosikausiin saanut minkäänlaisia kohuja. Pari kertaa on korkki auennut näkyvästi, mistä on tehty hauskoja meemejä, muuten ollut todella hiljaista. Kimi osaa myös nauraa itselleen toisin kuin K8si, joka loukkaantuu milloin mistäkin ja vääntää siksi Nelli Kuukerin kanssa.

On muuten virallinen ystävä ollut taas melkoisissa liekeissä:

Kansa = n. 30 prosenttia äänestäjistä. Tunnen monia persuja kohtalaisen hyvin, siihenkin porukkaan mahtuu paikallistasolla huomattavan maltillista porukkaa, joita ei vaan kiinnostaa olla kepussa tai demareissa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Teme vetää viiniä pari lasia ja show on valmis. Miksi pitää kommentoida noin typerästi? Tuntuu että jotain annettavaakin olisi vaikka ura on ohi. Ei tuolla ihan kaikki ole kotona ja minun puolesta voi makoilla ammeessaan lopun elämää. Täysin idiootti.
Teme kommentoi, sun mielestä vaikka kuinka typerästi, kun hänellä on siihen täysi oikeus. Onhan täälläkin varmaan 60%:a mielipiteistä vitun typeriä, mutta ymmärtääkseni sananvapauteen ja etenkin keskustelupalstoille kuuluu olennaisena juttuna olla jotain mieltä jostain. Ja vaikka onkin superjulkkis, niin hänelläkin on oikeus möläytellä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Teme kommentoi, sun mielestä vaikka kuinka typerästi, kun hänellä on siihen täysi oikeus. Onhan täälläkin varmaan 60%:a mielipiteistä vitun typeriä, mutta ymmärtääkseni sananvapauteen ja etenkin keskustelupalstoille kuuluu olennaisena juttuna olla jotain mieltä jostain. Ja vaikka onkin superjulkkis, niin hänelläkin on oikeus möläytellä.
Ja jokaisella on myös oikeus kommentoida siihen!!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Teme kommentoi, sun mielestä vaikka kuinka typerästi, kun hänellä on siihen täysi oikeus. Onhan täälläkin varmaan 60%:a mielipiteistä vitun typeriä, mutta ymmärtääkseni sananvapauteen ja etenkin keskustelupalstoille kuuluu olennaisena juttuna olla jotain mieltä jostain. Ja vaikka onkin superjulkkis, niin hänelläkin on oikeus möläytellä.
Haettaisiinko tässä enemmänkin sitä että Selänne kirjoittaa nuo typerät kommenttinsa tuonne vielä omalla nimellä. Pitäskö kysyä vaikka Sirpalta neuvoja?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Teme kommentoi, sun mielestä vaikka kuinka typerästi, kun hänellä on siihen täysi oikeus. Onhan täälläkin varmaan 60%:a mielipiteistä vitun typeriä, mutta ymmärtääkseni sananvapauteen ja etenkin keskustelupalstoille kuuluu olennaisena juttuna olla jotain mieltä jostain. Ja vaikka onkin superjulkkis, niin hänelläkin on oikeus möläytellä.
Miksi vakuuttelet että "hänellä on siihen täysi oikeus" viestiin, jossa kukaan ei puutu hänen oikeuteensa lähettää niitä?
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Teme kommentoi, sun mielestä vaikka kuinka typerästi, kun hänellä on siihen täysi oikeus. Onhan täälläkin varmaan 60%:a mielipiteistä vitun typeriä, mutta ymmärtääkseni sananvapauteen ja etenkin keskustelupalstoille kuuluu olennaisena juttuna olla jotain mieltä jostain. Ja vaikka onkin superjulkkis, niin hänelläkin on oikeus möläytellä.
Kyllä sitä millä tahansa nettipalstallakin helposti idiootin maineen saa, kun riittävästi möläyttelee. Oikeus tähän toki itse kullakin on.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki

Vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?

***

Kirjoittaja ilmeisesti sitä mieltä, että Selänteen tulisi olla kritiikin yläpuolella osallistuessaan yhteiskunnalliseen keskusteluun vain siksi, koska "uskaltaa sanoa, mitä ajattelee".

Vai oliko tässä jotakin sarkasmia, joka meni minulta ohi?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihminenhän saa kirjoittaa omalle twitter/instagram/jokuhitonsometililleen mitä haluaa, toki ns hyvän maun rajoissa. Mutta se on aika typerää, että Ilta-Sanomien toimittaja kirjoittaa kolumnin teemalla "jättäkää Teemu Selänne rauhaan".

Miksi pitäisi jättää? Jos kyseinen Teemu julkaisee (tai joku joka tililleen kirjoittaa), niin totta kai sitä voi ja saa kommentoida. Tietääkseni Teemu Selänne on ihminen, Homo Sapiens. Hän hengittää, syö ja juo, kuten ihmiset tapaavat tehdä.

Mikä siis tekee Teemusta ylijumalallisen olennon, jota ei saisi kommentoida? Mielestäni tällä hetkellä ei yhtään mikään. AIkanaan hän oli hyvä pelaaja kaukalossa. Nyt hän on ns lätkäeläkeläinen, jolla on välillä tarve tuulettaa aivoituksiaan eri somekanavilla. Jos sinne tuuletat ajatuksisasi, kestä kommentit ja kriteerit kuin mies.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tiedä onko tuo jotain "pitaa pahaa"-läppää mutta jos oletetaan että on tosissaan kirjoitettu niin onpahan erikoinen näkökulma. Kun Teemu kerran on "avoin ihminen", ja ottaa twitterissä kantaa asioihin joihin hänellä ei ole mitään todellista kosketuspintaa, ja kaiken lisäksi räksyttää joillekin 20 seuraajan tileille päivätolkulla niin ei häntä tarvitse mitenkään "rauhaan jättää". Tottakai noihin tartutaan ja kuuluukin tarttua, kun nuo ulostulot ovat hyvin erikoisia, maustettuna surkealla ulosasulla. Kuka tahansa nyt saa olla mitä mieltä tahansa mutta kyllä tuo Teemun nykyinen ulosanti on myötähäpeää herättävää. Ei hän ole mitenkään kritiikin yläpuolella, itseasiassa tuohan on juuri sitähän hän oli koko uransa kun oli lähipiiri pitämässä sädekehää ympärillä.

Ja itseasiassa juuri tuossa kun puhutaan että Teemu "sanoo mitä ajattelee" niin tällaisia ihmisiähän pitää juuri haastaa mielipiteistään ja kannanotoistaan että osaako ne perustella. Pelkkää räksyttämistä näkee ihan tarpeeksi ja siihen tuo Selänteenkin touhu on valitettavasti mennyt.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
ottaa twitterissä kantaa asioihin joihin hänellä ei ole mitään todellista kosketuspintaa

Tuollainen pätkä alkoi kiinnostamaan. Miten määritellään tuo lainattu "ei mitään todellista kosketuspintaa"? Voisitko esimerkinomaisesti vaikka ranskalaisin viivoin listata Selänteen twiiteistä mitkä asiat ovat sellaisia, joihin Selänteellä ei ole "todellista kosketuspintaa"?

Ottamatta nyt muuten noihin kaikkin sekoiluihin kantaa...

Että silleen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös