Mainos

Teemu ja Ossi Jokereissa työsulun tullessa?

• 149 099
  • 902

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Huhhuh, jos tämä "vahvojen huhujen alla oleva pelaaja" todellakin on se, joka joukkueeseen myöhemmin liittyy, niin iiiiiso käsi Virmaselle kerrankin.
Kiitän tiedoista erästä henkilöä, joka tunnistaa varmasti itsensä jos tämän viestin näkee, kiitos.

Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
Viestin lähetti Kärpät#18
Kovasti on nuorta ja nousevaa NHL-tähteä Brad Richardsia SM-liigaseuroille tarjottu.

Tarkemmin ajateltuna, tuo olisi paras koskaan SM-liigassa pelannut ulkomaalainen.

ellei Carl Breweria ja Nikolai Makarovia lasketa mukaan.

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Itse kuulin Kärppä-pelissä eräältä sponsorilta "varman tulijan", joka kyllä pesisi muiden joukkueiden nhl-"vahvistukset" mennen tullen. Ja niistäisi vielä nenät mennessään. Matti voikin sitten ennen peliä kehua paitsi liigan parhaalla maalivahdilla, myös liigan parhaalla "erään toisen pelipaikan pelaajalla".

Kova kaappaus Virmaselta mikäli natsaa.

op777

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se vaan kumma kun tällä "sisäpiirillä" on hauskaa härnätä meitä "taviksia". Ei tällaista piinaa kestä. Se nyt on ainakin selvinnyt, että kyseessä pitäis olla kovakin pelimies. Mutta sitten pitäisi varmaan kehittää irtolippujen myyntiä, vai mitä Masa? Olettaen tietenkin että tänne joku vielä saadaan kauden aikana raahattua.

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Finisher
On se vaan kumma kun tällä "sisäpiirillä" on hauskaa härnätä meitä "taviksia". Ei tällaista piinaa kestä. Se nyt on ainakin selvinnyt, että kyseessä pitäis olla kovakin pelimies. Mutta sitten pitäisi varmaan kehittää irtolippujen myyntiä, vai mitä Masa? Olettaen tietenkin että tänne joku vielä saadaan kauden aikana raahattua.

Tuskin täällä kovinkaan moni tietää kenen kanssa Jokerit on todellisuudessa neuvotellut. Näitä wannabe insiderereitahan tälläisessä tilanteessa puhkeaa kuin kukkia kesällä.

Mutta liitytään mekin Finisher "sisäpiiriläisiin"! Sehän on helppoa!

Mä totean että: Huh huh mikä jamppa on jokereihin tulossa, ei kyllä tarvitse kauaa miettiä kenellä on liigan valovoimaisin tähti joukkueessa!!!!

Ja sit sä vaan jatkat jotenkin tyyliin : No joo!!! Mä kans äskön kuulin neljästä eri varmasta lähteestä sen uuden kaverin nimen ja vielä varmistin yhdeltä kontaktilta ja paikkansa tuo tuntuu pitävän. Tarjoon kyllä ison stoben Virmaselle kun seuraavan keran nään, on tää niiiiin kova kaappaus!

Ja naps, sisäpiiriläisiä ollaan!

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Elton

Mutta liitytään mekin Finisher "sisäpiiriläisiin"! Sehän on helppoa!
Kyllä, tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Paljonkohan liittymismaksu on? Hymiö. No ei vaan. Kaipa joku täällä saattaa jotakin mahdollisista vahvistuksista tietääkin. Mutta siinähän pitää hauskaa muiden kustannuksella. Mutta minäpäs tiedän kaikki Jokereiden hankinnat ens vuodesta kymmeneks vuodeks eteenpäin! Enkä takuulla kerro kellekkään. En.

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Finisher
Kyllä, tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Paljonkohan liittymismaksu on? Hymiö. No ei vaan. Kaipa joku täällä saattaa jotakin mahdollisista vahvistuksista tietääkin. Mutta siinähän pitää hauskaa muiden kustannuksella. Mutta minäpäs tiedän kaikki Jokereiden hankinnat ens vuodesta kymmeneks vuodeks eteenpäin! Enkä takuulla kerro kellekkään. En.

Muistat nyt sitten kun kerran sisäpiirissä ollaan, että aina kun uusi sopimus julkistetaan, pitää välittömästi avautua Jatkoajassa:

Ai toi, tonhan mä tiesin jo kuukausia sitten!

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Elton
Tuskin täällä kovinkaan moni tietää kenen kanssa Jokerit on todellisuudessa neuvotellut. Näitä wannabe insiderereitahan tälläisessä tilanteessa puhkeaa kuin kukkia kesällä.

Ja nekin jotka oikeesti tietää jotain vois kertoo nimet tai olla kokonaan hiljaa.
Tosi hienoo käytöstä muita kohtaa tulla kertoo, että joo meille ois tulossa vahvistus, mutta ei nyt parane teille kertoo kuka se on.

Tulee mieleen lapsena karkkipäivät, jolloin karkkipussi oli koko päivän pöydällä, mutta siihen ei saanut koskea ennen iltaa. Tuskin tuo kertomatta oleminen kenenkään etuja palvelee.

Tai sitten suurin osa on varmaan vaan liian tyhmiä, kun eivät kuulu "sisäpiiriin". Satas nyt vielä vettä niin kastusivat perkeleet. ärkele pärkele.

Viimeksi muokattu:

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Viestin lähetti Elton

No, itse en itseäni lue sisäpiiriläiseksi minkään joukkueen asioiden suhteen, mutta satuin olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Nämä tiedot kuitenkin leviävät hyvin nopeasti suusta suuhun periaatteella "no mä kerron sulle mut älä kerro eteenpäin, ok?" -> "No mä en sais kertoo.. mut kuulin yhen nimen tuolla...."

Lopulta juttu onkin jo levinnyt sellaisten ihmisten korviin, joilla ei pitäisi olla mitään "suoraa" kanavaa tämäntyyppisiin tietoihin.

Jotta nyt olisi jotain kovaakin fatkaa niin todetaan: Ykköskierroksen alkupään varaus, jolle numerolla 69 on jonkinlaista historiallista merkitystä ;)

op777

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti op777

Jotta nyt olisi jotain kovaakin fatkaa niin todetaan: Ykköskierroksen alkupään varaus, jolle numerolla 69 on jonkinlaista historiallista merkitystä ;)

op777

Niin, milloinkas sen Prongerin mutsi löysi miehensä? ;)

Jof

Jäsen
69?

Siis se kaveri, joka ei ole treenannut kesällä lainkaan ja siltä WC-matsit sitten näyttikin? Ja Tuomas vedätti huolella väittämällä kaveria pakiksi. Tuskin käy omalla puolustusalueella pelin aikana kertaakaan. Höh!

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti op777
69
Stop nyt, tämä on perhesaitti, jossa ei ole ikärajaa. 69 liittyy johonkin ihan muuhun kuin lätkään. Se on letkumiesten juttuja ja letkumiehillä en tarkoita brankkareita.

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Re: 69?

Viestin lähetti Juoni
Siis se kaveri, joka ei ole treenannut kesällä lainkaan ja siltä WC-matsit sitten näyttikin? Ja Tuomas vedätti huolella väittämällä kaveria pakiksi. Tuskin käy omalla puolustusalueella pelin aikana kertaakaan. Höh!

No lisätään vielä että pakki muttei tsekki.

op777

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vaikka vähän aihetta sivuaakin, niin annetaan nyt palaa.
Yksityisviestilaatikkooni on tullut muutamia pyyntöjä, että kertoisinko huhuillun pelaajan nimen. Tämän johdosta toteankin tässä; Minä EN kerro sitä nimeä täällä kellekään, minulle sen nimen antaneen nimimerkin pyynnöstä.
Jos olette uteliaita, älkää siis ottako yhteyttä minuun. :)

Kiitos.

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Ei mutta

Voiko se olla mies, kenen nimeä ei paidan selkämykseen oikein mahdu?? ja se ei ole vaananen.

Tämä siis villi arvaus.

Jof

Jäsen
Lisävihjeitä?

Arvostettu yhdeksi parhaista luistelijoista ja velipoika on kunnostautunut myös kaukalossa, tosin toisessa päässä?

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1+1= 2

... eli kaikesta päätellen Scott Niedermayer. Mulle olisi ihan sama vaikka ei tulisikaan.

Jälleen kerran liikaa hehkuttelua! Me pärjätään ilmankin?

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: 1+1= 2

Viestin lähetti conti
... eli kaikesta päätellen Scott Niedermayer.

No sitä nimeä mäkin tarjosin eräälle kirjoittajalle joka ei sitä nyt sitten suostu kertomaan. En kyllä tiedä miten 69 liittyy häneen.

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Re: 1+1= 2

Viestin lähetti conti
... eli kaikesta päätellen Scott Niedermayer. Mulle olisi ihan sama vaikka ei tulisikaan.

Jälleen kerran liikaa hehkuttelua! Me pärjätään ilmankin?
Jeps, mitäpä me viime kaudella NHL:n parhaan puolustajan pystillä palkitulla pelaajalla tehtäiskään. Ei niinkuin yhtään mitään.

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä tähänkin tulevan vahvistuksen spekulointiinkin nyt sanois. Sanotaan vaikka niin, että minä en uso, että masa kykenee hankkimaan Jokereihin yhtään yksittäistä pelaajaa, joka vetäisi hallin täyteen. En usko, että siihen pystyisi edes Teemu Selänne. Sen kyllä tekisi (ehkä) Lemieux, Sakic, Iginla, Sundin etc. Siksi toisekseen en edes usko, että mitään sopimuksia on tehty, ei edes alustavia sellaisia. Cobolhan tämänkin huhumyllyn taisi aloittaa tällä palstalla ja vielä viikko sitten hänen kirjoituksistaan voitiin tulkita Jarkko Ruudun pelaavan Jokereissa suurella todennäköisyydellä.

Uskon kylläkin siihen, että Masa tänne jonkun raahaa, mikäli nhl-kausi jää pelaamatta, (jonka näkemiseksi ei tarvitse olla mikään fakiiri) mutta en usko, että kyseeseen tulee Nylanderia kovempi tai kuuluisampi pelimies.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti blue line
Uskon kylläkin siihen, että Masa tänne jonkun raahaa, mikäli nhl-kausi jää pelaamatta, (jonka näkemiseksi ei tarvitse olla mikään fakiiri) mutta en usko, että kyseeseen tulee Nylanderia kovempi tai kuuluisampi pelimies.
Tommi Turunen. Tää on varma tieto ja vastustajat vapisee.

Mutta hei, ihan oikeasti. Pystyisikö Masa oikeasti pitämään linjansa ja ketään ei tule. Tämä olisi mun toivomus, mutta Masan ollessa kyseessä täysin mahdoton ajatus. Jos mies on julkisesti sanonut, että ketään ei tule ja näillä mennään, niin sehän tarkoittaa sitä, että joku soppari on jo tehty.

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Re: Re: 1+1= 2

Viestin lähetti Tuomas
Jeps, mitäpä me viime kaudella NHL:n parhaan puolustajan pystillä palkitulla pelaajalla tehtäiskään. Ei niinkuin yhtään mitään.

Eli nimi jota ollaan huhultu on Scott Niedermayer, ainaskin reaktiostasi päätellen. Ei sillä, kelpaisi kyllä minulle. Tosissaan kelpaisi!

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Sport
  • 1.68
  • 4.90
  • 4.50
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy