Viestin lähetti blue line
Hyvä, ehkä näin. Pointti on kuitenkin se, että en näe ennenaikaisissa spekulaatioissa juurikaan mitään hyötyä. Mitä suurempaa mekkalaa jonkin asteiset huhut aiheuttavat, sitä suuremmalla todennäköisyydellä ne eivät toteudu. Jos kuitenkin halutaan kertoa mitä jokeri leirissä on suunnitteilla, niin silloin pitäisi olla mahdollisimman tarkka. Ruutun tapauksessa asia kyllä hoidettiin puoliksi oikein, eli kerrottiin, että Masan ja Jarkon välillä on käyty jonkinlaisia neuvotteluja. Tässä arvostan sitä, että Ruutun nimi mainittiin suoraan. Se mikä meni pieleen on se, että asia informoitiin sillä tyylillä, että Jarkon siirtyminen Jokereihin on lähes varmaa.
Itse olen yrittänyt olla mahdollisimman avoin niin Ruudun kuin muissakin tapauksissa. Olen kyllä tarkka siitä, mitä kirjoitan jo senkin vuoksi, että lähteet eivät pidä siitä, jos heidän sanomaansa vääristellään. Minä en uskonut Ruudun siirtymiseen Jokereihin kyllä lainkaan. Tässä muutama esimerkki:
Jarkko Ruutu & kirjoittamani:
Jarkko Ruutu ei ole Jokereiden kohteena edelleenkään, vaikka luotankin paljon JHagin saamaan tietoon. Itselläni on aika vakaa käsitys siitä, ketkä ovat Jokereiden hyökkäyspään NHL-avut ja ne nimet ovat huomattavasti tunnetumpia kuin Jarkko Ruutu. Lisäksi pyydän saada huomauttaa, että Jarkko ei [valitettavasti - kuten eilen kirjoitin] sovi Jortikan taklaamattoman viisikkopuolustuksen isoon kuvaan, joten Jarkkoa ei Jokereissa nähdä. Valitettavasti, mutta näin se menee. Joulukuun 4. - tammikuun 25. päivä Jokerit pelaa 12 kotiottelua ja siellä uskoisin nähtävän kolme NHL-pelaajaa. Mutta ei siis Jarkkoa, joka on tämän ketjun aihe.
- - -
Unohtakaa nyt se Jarkko & Jokerit. Hjallis tuskin edes tietää sitä, kuka Jarkko Ruutu on. Tämä on hyvä mittari siitä, pistääkö Hjallis rahojaan kiinni tähän projektiin vai ei. Jarkko ei vedä Jokereissa lisäkatsojia ja kun ei vedä, se on siinä se. Aikanaan sitten paljastuu, ketkä vetävät ja keiden avulla voidaan kuvitella saatavan Areenakin täyteen useammassa kotiottelussa. Miksi maksaa ylimääräisestä Jarkko nimisestä hyökkääjästä, joka ei tuo mitään lisätuloja Jokereille ja joka ei sovellu valmentajan pelitapaan - hullujako te olette -:)
- - -
En nyt viitsi paljastaa lähdetänne, mutta tämä toiminta menee jo yli. Ottamatta kantaa siihen, haluaisiko Jortikka Jarkko Ruudun pelaamisen Jokereissa estää, voin sanoa aivan varmasti sen tosiasian, että Jarkko EI pelaa Jokereissa, jos Jortikka ei häntä halua. Tästä asiasta olen jutellut niin Virmasen, Hjalliksen kuin Jortikankin kanssa ja homman nimi on tämä.
Edit: näyttää vaan kovin tulevan lisää tietoa asiasta ja kai se on minunkin on kohta jo pakko uskoa, että Virmanen sössii ensin Ritan ja Somervuoren ulos kun laituripaikat on täynnä ja yrittää sitten perään hankkia Jarkko Ruudun isolla rahalla laituriksi Jokereihein -
saamatta edes tätä aikaiseksi. Voi helvetti! En kyllä prk vielä usko, vaikka tässä on jo melkein pistämättömät faktat toiselta osapuolelta tiskissä. Selvitän asian, jahka ehdin.