Teemu ja Ossi Jokereissa työsulun tullessa?

• 148 948
  • 902

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Maikkarin teksti tv:ssä Harkimo kertoi seuraavaa "Olen jo puhunut asiasta Teemun kanssa ja sopinut asian: kun hän on toipunut polvileikkauksesta, hän tulee näillä näkymin tammikuussa meille "

Maikkari oli ottanut jutun IS:sta.

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Viestin lähetti blue line
Cobolhan tämänkin huhumyllyn taisi aloittaa tällä palstalla ja vielä viikko sitten hänen kirjoituksistaan voitiin tulkita Jarkko Ruudun pelaavan Jokereissa suurella todennäköisyydellä.

Ja mitä se Hjallis kertoilee tän päivän Ilta-Sanomissa...?
Jarkko Ruutua oltiin tarjoiltu Jokereihin, mutta turhan kovalla palkala. Ei aivan tuulesta temmottu kuitenkaan.

Saapa nähdä kenet ne hommaa vai hommaako ketään...?

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voi sitä riemua mikä ainakin täällä suunnassa puhkeaa kun Teme pukee jokeripaidan pälleen!

Kyllä sieltä joku muukin on tulossa...
Tulee nähtyä unia märkiä:

Dahlman -Hancock- Jantunen
Kankaanperä- Järventie

Valtonen -Metro- Selänne
HypersuperNHLpakki-Lepistö

Lind -Filppula- Varis
Martikainen-Kantee

Kuusisto -Pakaslahti- Vertala
Latvala

Viimeksi muokattu:

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
J. Ruudun pyytämä hinta oli lievästi sanottuna hirveä. Kuten sanonta kuuluu: ei se hullu ole joka pyytää, vaan.....
Kerrankin tuli järki käteen (ihan oikeesti tieto). Teemua odotellessa muut spekulaatiot kannattaa jättää "tietäjien" huoleksi.
Jääkiekkohan on suurta sirkusta, johon kaivataan suuria tähtiä. Onko minulla tietoa? Ei
Vain vahva usko ja toive. Hyvin tuntuu menevän nytkin.
Aivan sairaan hyvä toi meidän molke : D

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tomek #11
Ja mitä se Hjallis kertoilee tän päivän Ilta-Sanomissa...?
Jarkko Ruutua oltiin tarjoiltu Jokereihin, mutta turhan kovalla palkala. Ei aivan tuulesta temmottu kuitenkaan.

Saapa nähdä kenet ne hommaa vai hommaako ketään...?

Jees, Jarkko Ruutua oltiin ehkä tarjottu Jokereihin, mutta tässä muodossa asiaa ei esitetty täällä. Sillä on kuitenkin melko helvetin iso ero siihen, että Masa olisi aktiivisesti itse yrittänyt Jarkkoa tänne sainata. Oltiinhan sitä kiinnostusta kysytty Sundininkin osalta kesällä.

Onkohan tämä pitkään pohdittu Teemu Selänne nyt se "vahvojen huhujen" alla ollut pelaaja? Teemun mahdollisessa tulossa nyt ei olisi tietenkään mitään yllättävää, joten tuskin nämä ns. huhut häntä koskevat. Loppujen lopuksi eipä sillä mitään väliä ole, ketä nämä huhut koskevat, koska en tippaakaan usko siihen, että Jokereissa nähtäisiin joku todellinen nhl supertähti tällä kaudella.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jees, Jarkko Ruutua oltiin ehkä tarjottu Jokereihin, mutta tässä muodossa asiaa ei esitetty täällä. Sillä on kuitenkin melko helvetin iso ero siihen, että Masa olisi aktiivisesti itse yrittänyt Jarkkoa tänne sainata.

Älä edes epäile sitä, etteikö Masa olisi aktiivisesti yrittänyt Jarkkoa sainata. Fakta on näin ja mulla ei ole mitään syytä epäillä Jarkon sanoja tässä asiassa.

Edit: poistettu IS:n Hjalliksen juttuun liittyvä väärinkäsitys, jonka mukaan Jyp olisi tarjonnut enemmän Nylanderista kuin Kärpät. Tällainen väärä väite toki oli IS:ssa 2.10 Nylanderin agentin suuhun laitettuna, mutta sen jutun oli kirjoittanut Tuisku.

Viimeksi muokattu:

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Hjalliksen kirjoitus IS:ssa oli minulle pettymys. Ukko on jo vähän sivuraiteilla. Entinen Hjallis ei olisi koskaan väittänyt, että Jyp tarjosi reilusti enemmän Nylanderista kuin Kärpät. Ei pidä paikkaansa.
Ei niin, eikä väittänyt nytkään. Hjallis kirjoitti, että Malmö tarjosi enemmän kuin Jyppi.
Tästä Jypin "mukamas" maksukyvystä kirjoitti Rami Tuisku ihan erillisin jutun.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Haie
Ei niin, eikä väittänyt nytkään. Hjallis kirjoitti, että Malmö tarjosi enemmän kuin Jyppi.
Tästä Jypin "mukamas" maksukyvystä kirjoitti Rami Tuisku ihan erillisin jutun.

Aivan. Luin jutun uudelleen ja näinhän se on. Kylläpäs oli kehno kirjoitus minulta. Seuraava on parempi, siitä olen varma.

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Älä edes epäile sitä, etteikö Masa olisi aktiivisesti yrittänyt Jarkkoa sainata. Fakta on näin ja mulla ei ole mitään syytä epäillä Jarkon sanoja tässä asiassa.

Hyvä, ehkä näin. Pointti on kuitenkin se, että en näe ennenaikaisissa spekulaatioissa juurikaan mitään hyötyä. Mitä suurempaa mekkalaa jonkin asteiset huhut aiheuttavat, sitä suuremmalla todennäköisyydellä ne eivät toteudu. Jos kuitenkin halutaan kertoa mitä jokeri leirissä on suunnitteilla, niin silloin pitäisi olla mahdollisimman tarkka. Ruutun tapauksessa asia kyllä hoidettiin puoliksi oikein, eli kerrottiin, että Masan ja Jarkon välillä on käyty jonkinlaisia neuvotteluja. Tässä arvostan sitä, että Ruutun nimi mainittiin suoraan. Se mikä meni pieleen on se, että asia informoitiin sillä tyylillä, että Jarkon siirtyminen Jokereihin on lähes varmaa.

Ja sitten nämä spekulaatiot jostakin tulevasta nhl vahvistuksesta. Onko järkeä ylipäätään sanoa mitään, jos ei kerrota kuka on Jokeri leirin kiikarissa, saati antaa selvää infoa siitä millä asteella neuvottelut ovat? No, ei tämä nyt ole mikään haudan vakava juttu, pitäväthän kaikenlaiset huhut keskustelua yllä. Minua alkaa vain hämäämään se, että tämän tyylisiä juoruja on aina liikkeellä tiettyihin aikoihin vuodesta ja aina ne ovat yhtä epämääräisiä ja yleensä samojen nimimerkkien antamia. Vähän samantyylinen juttu kuin Jokereiden pelikin viimeisinä vuosina. Aluksi purjehditaan kärjessä, sitten aletaan sippaamaan, pelataan tylsää kiekkoa, maalivahti pitää joukkuetta pystyssä ja aletaan valittelemaan loukkaantumisia. Aina sama kaava.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hyvä, ehkä näin. Pointti on kuitenkin se, että en näe ennenaikaisissa spekulaatioissa juurikaan mitään hyötyä. Mitä suurempaa mekkalaa jonkin asteiset huhut aiheuttavat, sitä suuremmalla todennäköisyydellä ne eivät toteudu. Jos kuitenkin halutaan kertoa mitä jokeri leirissä on suunnitteilla, niin silloin pitäisi olla mahdollisimman tarkka. Ruutun tapauksessa asia kyllä hoidettiin puoliksi oikein, eli kerrottiin, että Masan ja Jarkon välillä on käyty jonkinlaisia neuvotteluja. Tässä arvostan sitä, että Ruutun nimi mainittiin suoraan. Se mikä meni pieleen on se, että asia informoitiin sillä tyylillä, että Jarkon siirtyminen Jokereihin on lähes varmaa.

Itse olen yrittänyt olla mahdollisimman avoin niin Ruudun kuin muissakin tapauksissa. Olen kyllä tarkka siitä, mitä kirjoitan jo senkin vuoksi, että lähteet eivät pidä siitä, jos heidän sanomaansa vääristellään. Minä en uskonut Ruudun siirtymiseen Jokereihin kyllä lainkaan. Tässä muutama esimerkki:

Jarkko Ruutu & kirjoittamani:

Jarkko Ruutu ei ole Jokereiden kohteena edelleenkään, vaikka luotankin paljon JHagin saamaan tietoon. Itselläni on aika vakaa käsitys siitä, ketkä ovat Jokereiden hyökkäyspään NHL-avut ja ne nimet ovat huomattavasti tunnetumpia kuin Jarkko Ruutu. Lisäksi pyydän saada huomauttaa, että Jarkko ei [valitettavasti - kuten eilen kirjoitin] sovi Jortikan taklaamattoman viisikkopuolustuksen isoon kuvaan, joten Jarkkoa ei Jokereissa nähdä. Valitettavasti, mutta näin se menee. Joulukuun 4. - tammikuun 25. päivä Jokerit pelaa 12 kotiottelua ja siellä uskoisin nähtävän kolme NHL-pelaajaa. Mutta ei siis Jarkkoa, joka on tämän ketjun aihe.

- - -

Unohtakaa nyt se Jarkko & Jokerit. Hjallis tuskin edes tietää sitä, kuka Jarkko Ruutu on. Tämä on hyvä mittari siitä, pistääkö Hjallis rahojaan kiinni tähän projektiin vai ei. Jarkko ei vedä Jokereissa lisäkatsojia ja kun ei vedä, se on siinä se. Aikanaan sitten paljastuu, ketkä vetävät ja keiden avulla voidaan kuvitella saatavan Areenakin täyteen useammassa kotiottelussa. Miksi maksaa ylimääräisestä Jarkko nimisestä hyökkääjästä, joka ei tuo mitään lisätuloja Jokereille ja joka ei sovellu valmentajan pelitapaan - hullujako te olette -:)

- - -

En nyt viitsi paljastaa lähdetänne, mutta tämä toiminta menee jo yli. Ottamatta kantaa siihen, haluaisiko Jortikka Jarkko Ruudun pelaamisen Jokereissa estää, voin sanoa aivan varmasti sen tosiasian, että Jarkko EI pelaa Jokereissa, jos Jortikka ei häntä halua. Tästä asiasta olen jutellut niin Virmasen, Hjalliksen kuin Jortikankin kanssa ja homman nimi on tämä.

Edit: näyttää vaan kovin tulevan lisää tietoa asiasta ja kai se on minunkin on kohta jo pakko uskoa, että Virmanen sössii ensin Ritan ja Somervuoren ulos kun laituripaikat on täynnä ja yrittää sitten perään hankkia Jarkko Ruudun isolla rahalla laituriksi Jokereihein - saamatta edes tätä aikaiseksi. Voi helvetti! En kyllä prk vielä usko, vaikka tässä on jo melkein pistämättömät faktat toiselta osapuolelta tiskissä. Selvitän asian, jahka ehdin.

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: 1+1= 2

Viestin lähetti Tuomas
Jeps, mitäpä me viime kaudella NHL:n parhaan puolustajan pystillä palkitulla pelaajalla tehtäiskään. Ei niinkuin yhtään mitään.

Noh, joskus täytyy yrittää pienellä provosoinnilla saada puristettua tietoa irti. Onnistuiko?

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Re: Re: Re: 1+1= 2

Viestin lähetti conti
Noh, joskus täytyy yrittää pienellä provosoinnilla saada puristettua tietoa irti. Onnistuiko?
Makaronia vai riisiä? Keitetyt vai paistetut? Tex Willer vai Lucky Luke? Juliste vai taulu? Kitara vai basso? Mäkki vai Carrols? Onnistu tai ei.

Odotellaan.

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
QUE?

Tämä ei nyt liity mitenkään suoranaisesti tämän ketjun otsikkoon, mutta mitä on tapahtunut tälle "herrasmiessopimukselle", jossa on ilmeisesti sovittu, että Janne Niinimaa pelaa aina Jokereissa kun Suomessa pelaa? Ihmettelin vain kun MTV3:n nettisivut tiesivät kertoa, että Jannen sopimus Ouluun on käytännössä valmis ja, että mies saattaa olla Pelicans-pelissä jo mukana.

Mokela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itseäni kummastuttaa tuo Harkimon kolumni, jossa hän toteaa, että Niinimaa aikoo kalastella koko vuoden.

Luuliko Harkimo tosiaan niin, vai oliko tämä taas jotain ihme mediapeliä? Jaa-a. Outoa mielestäni.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: QUE?

Viestin lähetti grace
Tämä ei nyt liity mitenkään suoranaisesti tämän ketjun otsikkoon, mutta mitä on tapahtunut tälle "herrasmiessopimukselle", jossa on ilmeisesti sovittu, että Janne Niinimaa pelaa aina Jokereissa kun Suomessa pelaa? Ihmettelin vain kun MTV3:n nettisivut tiesivät kertoa, että Jannen sopimus Ouluun on käytännössä valmis ja, että mies saattaa olla Pelicans-pelissä jo mukana.

Eikös MTV3 viime vuonna tiennyt että Machulda siirtyy Jokereihin vaikka siirtyikin sitten Ouluun? Vai muistanko mä vaan väärin? Ei silti, jos meillä on rahat vähissä niin paljon mielummin minä tänne meille ottaisin Ossi Väänäsen kuin Janne Niinimaan. Ja oma mielipiteeni pysyy että antaa muiden sotkea joukkue-kemiaansa ottamalla jatkuvasti uusia pelaajia, meillä on syytä reagoida vasta jos selviää että työsulku jatkuu koko kauden - vain Teemulle ja Ossille pitäisin ovea koko ajan auki.

Viimeksi muokattu:

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti grace
...mutta mitä on tapahtunut tälle "herrasmiessopimukselle", jossa on ilmeisesti sovittu, että Janne Niinimaa pelaa aina Jokereissa kun Suomessa pelaa?

Roskakorissa ja mielestä pois pyyhitty. Näin toivon.
En halua Niinimaata nähdä enää koskaan Jokereissa. Niin hyvä pakki hän ei ole, että kaikki maajoukkueessa tapahtunut pitäisi unohtaa "yhteisen edun nimissä".

Anne palatkoon kotiinsa ja pysyköön siellä. Miestä hän voi vielä leikkiä heviä kuunnellessaan ja "vaarallisia" elukoita metsällä ampuessaan. Valitettavasti kaikki ei ajattele niin kuin minä, varsinkaan Hannu Aravirta, jonka mahdollinen paluu jokerikoutsiksi huolestuttaa nimenomaan tässä yhteydessä.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: QUE?

Viestin lähetti flintstone
Ja oma mielipiteeni pysyy että antaa muiden sotkea joukkue-kemiaansa ottamalla jatkuvasti uusia pelaajia, meillä on syytä reagoida vasta jos selviää että työsulku jatkuu koko kauden - vain Teemulle ja Ossille pitäisi ovea koko ajan auki.
100 % samaa mieltä. Mitään muuta en nyt toivo, kuin että Masalla ja Hjalliksella riittäisi maltti.

Vai on Janne menossa Kärppiin. Täytyy sanoa, että itse pidän miehen pelityylistä, mutta pätkääkään ei harmita jos seura Suomessa on jatkossa Kärpät. Janne oli aikoinaan Jokereille todella tärkeä pelaaja ja viihtyi joukkueessa itsekin mainiosti. Sitten ura NHL:ssä on nyt ilmeisesti jatkaa Kärpissä. Hyvä näin, eiköhän tähän ratkaisuun ole tyytyväisiä kaikki. Yleisön kannalta luulen Jannen olevan pelaaja, joka ei juuri uusia katsojia olisi tuonut.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Re: QUE?

Viestin lähetti bozik
Yleisön kannalta luulen Jannen olevan pelaaja, joka ei juuri uusia katsojia olisi tuonut.

Toisi varmaan mutta Kärppien tapauksessa tuskin koska veikkaan että Nylander vetää jo enemmän noita marginaalikatsojia paikan päälle, siinä ei enää yksi tuttuakin tutunpi Janne Niinimaa ei enää pahemmin vaikuta.

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: QUE?

Viestin lähetti grace

Rintamakarkureita ei Jokereissa kaivata.

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kuinkahan neuvottelut tämän liigaoloihin poikkeuksellisen
kovan vahvistuksen (mister X) kanssa ovat edenneet kun MTV3:n mukaan Jokerit oli halukas saamaan Niinimaan riveihinsä.

Ei hyvältä kuullosta!

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Tänään areenalla kuultua:

Kysyjä: -Matti Virmanen, pelaako Frank Banham tammikuussa Jokereissa?
Matti: -Heh, ei varmaankaan pelaa... Tämä joukkue on nyt tässä, eikä Frank varmasti ole ensimmäisten joukossa tulossa jos joitain lisäyksiä tulee.

Kysyjä: -Entäs Teemu Selänne?
Matti: -No Teemu on nyt polvileikkauksessa ja kuntoutuksessa 4 kuukautta. Jos pystyy pelaamaan tammikuussa, pelaa loppukauden täällä.

Kysyjä: -Entäs Niedermayer?
Matti -Ei ole nimeä paperissa (viittaa kädellä ottelukokoonpanolappuun)...mutta pitää tästä mennä.

op777

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti op777
Tänään areenalla kuultua:

Kysyjä: -Matti Virmanen, pelaako Frank Banham tammikuussa Jokereissa?
Matti: -Heh, ei varmaankaan pelaa... Tämä joukkue on nyt tässä, eikä Frank varmasti ole ensimmäisten joukossa tulossa jos joitain lisäyksiä tulee.

Kysyjä: -Entäs Teemu Selänne?
Matti: -No Teemu on nyt polvileikkauksessa ja kuntoutuksessa 4 kuukautta. Jos pystyy pelaamaan tammikuussa, pelaa loppukauden täällä.

Kysyjä: -Entäs Niedermayer?
Matti -Ei ole nimeä paperissa (viittaa kädellä ottelukokoonpanolappuun)...mutta pitää tästä mennä.

op777

= Selänne ja Niedermayer pelaavat Jokereissa jossain vaiheessa. Banhamiin en usko, tosin maalintekovoimaa tuo joukkue kaipaisi ja Fränkki olisi varmasti arvokas jamppa kevään peleissä. Silti nuo kaksi muutakin kelpaisivat... Ainakin viihdearvoa toisi peleihin lisää.

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oikeasti jos Scott Niedermayer jaksaa raahautua tänne Suomeen ja Helsingin Jokereihin niin lupaan tuoda joka matsiin 5 lisäkatsojaa. Kyseessä olisi Masalta aivan järkyttävän uskomaton kaappaus! Niinimaan Anne on juniori tähän jamppaan verrattuna.

NHL:n paras puolustaja ja mahtava luistelija kävisi minulle oikein mainiosti takalinjoille.

JOS loppukaudella Jokeripaidassa luistelee Scott Niedermayer ja Teemu Selänne niin silloin todellakin näillä mennään...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy