Teemu ja Ossi Jokereissa työsulun tullessa?

• 148 948
  • 902

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti flintstone
Ei niille yritysvieraille ole ikinä ollut se jääkiekko tai joukkueet kentälla se pääasia, tuskin ne osaavat edes nimetä viittä pelaajaa molemmista joukkueista.

Sitä suuremmalla syyllä niitä saa tulemaan paikalle, jos ne edes tietävät muutaman pelaajan kentällä olevista. On edes jotakin jota ne voivat seurata ja voivat yrittää edes jotakin keskustelua saada pelistä "Kyllä toi Saku on hyvä ja oli se hienoa seurata MM-kisoja -95".

Menee täysin off-topic, mutta kyllä kai yleisen viihtyisyyden ja rahantulon kannalta on silti parempi, jos katsomossa on hiljaa istuvia ja peliä ymmärtämättömiä yritysvieraita, kuin että tilalla olisi vain tyhjiä istuimia.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti cobol
Olet väärässä. Mä olen jutellut useinkin niiden kanssa ja eihän ne usein tiedä edes sitä, mitkä joukkueet Areenalla pelaavat - saati että osaisivat pelaajia nimetä :)

Huomaa nyt se, että minä en puolustele yritysvieraiden läsnäolon tärkeyttä Jokereiden katsomoissa. Minä vain kerroin sen, minkä takia Areena on rakennettu (= yriysvieraille, jotta Hjallis voisi tehdä rahaa) ja miksi se on puolityhjänä otteluissa.

Se mitä mä tarkoitin oli se että yritysvieraille on suhteellisen sama ketä Jokereissa pelaa tai on pelaamatta ja vaikka joukossa toki on sellaisia jotka seuraavat Jokereita tarkastikin niin suurin osa on tuon suhteen ihan hälläväliä. Tärkeintä on että itse oheispalvelut toimii.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Vakio
Ossin väliaikainen täällä piipahtaminen tipauttaa sitten Kanteen seitsemänneksi pakiksi ja Kalteva ei tällä hetkellä loukkaantumisen takia ole ollenkaan kokooonpanossa. Mihin hänet aikanaan laitetaan, kunhan tervehtyy?

Samaan aikaan kun itketään, että omille junnuille ei anneta mahiksia, vaaditaan kuitenkin lisää pelaajia (tässä tapauksessa puolustajaa). Koittakaa päättää.

Kyllä Kanteelle ja Kaltevalle paikka löytyy, vaikka Ossi tulisikin. Latvala pihalle, ehkä jopa Jalkanenkin, sitten vielä loukkaantumisvara päälle. Ossi tänne.

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se mitä mä tarkoitin oli se että yritysvieraille on ?suhteellisen sama ketä Jokereissa pelaa tai on pelaamatta ja vaikka joukossa toki on sellaisia jotka seuraavat Jokereita tarkastikin niin suurin osa on tuon suhteen ihan hälläväliä. Tärkeintä on että itse oheispalvelut toimii.

Enpä usko. Jos se on ihan se ja sama, niin miksi yritysvieraiden määrä on ymmärtääkseni katsomoissa vähentynyt? Eikö palvelu pelaa?

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Gags
Kyllä Kanteelle ja Kaltevalle paikka löytyy, vaikka Ossi tulisikin. Latvala pihalle, ehkä jopa Jalkanenkin, sitten vielä loukkaantumisvara päälle. Ossi tänne.

Eikös sieltä Jalkanen lähtis ekana? Useampi Jokeri-kannattaja on täälläkin sanonut että kaveri on aivan liian pieni SM-liigaan ja kun taitotasokaan ei kompensoi tuota koon puutetta niin Latvala menis kevyesti edelle.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kysäisin ennen Kärppä-peliä Virmaselta mahdollisista NHL-vahvistuksista ja hän sanoisinko alleviivasi sitä, että ketään ei tule NHL:stä Jokereihin siinäkään tapauksessa, että lakko jatkuu pitempään. Ei omia poikia eikä ketään muitakaan. Ainoa poikkeus saattaa tulla silloin, jos Thomas tai vastaava tärkeä pelaaja loukkaantuu.

Näillä mennään!

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Kysäisin ennen Kärppä-peliä Virmaselta mahdollisista NHL-vahvistuksista ja hän sanoisinko alleviivasi sitä, että ketään ei tule NHL:stä Jokereihin siinäkään tapauksessa, että lakko jatkuu pitempään. Ei omia poikia eikä ketään muitakaan. Ainoa poikkeus saattaa tulla silloin, jos Thomas tai vastaava tärkeä pelaaja loukkaantuu.

Näillä mennään!
Mun mielestä linjakasta toimintaa ja oikein. Ihan riittävän hyvä ryhmä on kasassa jo nyt. Aika kovan riskin ottavat ne seurat, jotka useamman NH-pelaajan palkkaavat. Lähinnä tarkoitan siis taloudellista riskiä.

Paha vaan että tuon kaiken sanoi Masa. Kenen soppari ensi viikolla julkaistaan ?

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voi kulli Masa minkä lykkäsit. Diilaat nyt heti Holmströmille sopparin, joka koskee ainostaan Kärppä pelejä, jotta saadaan limppu sisään prkl. Minä petyn ainakin ihan vitusti, jos Teemu ei pue jokeripaitaa ylleen parannuttuaan.

Niin likellä http://www.snickers.fi/news/ShowDocument.asp?id=297300024_20040929140853&classid=Liiga

Niin ja jos pelaajille, jotka ovat nyt jossain hevonperseessä maksetaan palkkaa niin tuskin sitä fyrkkaa joka perseestä pukkaa. Tällä rosterilla pesemme kaikki muut paitsi oululaiset.

Kyllä vituttaa.

Niin ja Jortsu saa sille Pakan kentälle jotain tehdä! Äijät ei saa luotua yhtään oikeata maalipaikkaa. HanCOCK Pakan tilalle ja nelosesta kunnon jarrukenttä? Koitas Cobol tai joku saada Jortsun päähän näitä viattomia ajatuksia.

Viimeksi muokattu:

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol

Näillä mennään!

Eikö Masa huoli edes Ossia Jokereihin.Kyllä minun mielestäni tarvitaan myös maalintekijää.Kärppiä vastaan ei saatua maalia .Tps:sää vastaan tehtiin yksi maali joka riitti tosin voittoon.
Näyttää olevan maalinteko ongelmia.Joten tervetuloa sellainen pelaaja joka tekee maaleja.Mielestäni Hancock ei ole vastannut minun odotuksia.Vai mikä on miehen rooli Jokereissa?

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti cobol

Kysäisin ennen Kärppä-peliä Virmaselta mahdollisista NHL-vahvistuksista ja hän sanoisinko alleviivasi sitä, että ketään ei tule NHL:stä Jokereihin siinäkään tapauksessa, että lakko jatkuu pitempään. Ei omia poikia eikä ketään muitakaan.

Sanoi Virmanen mitä hyvänsä, niin Teemu tulee, jos vain ehtii toipua pelikuntoon ja haluaa pelata ilman vakuutusta. Masalla ei ole mitään valtaa inttää vastaan siinä asiassa. Hjallis on sitten toinen juttu.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti bozik
Mun mielestä linjakasta toimintaa ja oikein. Ihan riittävän hyvä ryhmä on kasassa jo nyt. Aika kovan riskin ottavat ne seurat, jotka useamman NH-pelaajan palkkaavat. Lähinnä tarkoitan siis taloudellista riskiä.

Paha vaan että tuon kaiken sanoi Masa. Kenen soppari ensi viikolla julkaistaan ?

Samaa mieltä, olisi erittäin ilahduttavaa että saataisiin kaikille rosterin pelaajille peliaikaa ja -tuntumaa, jotta loukkaantumisten myötä pelikuntoisia paikkaajia löytyy.

Kyllä tällä porukalla ilman "palkkasotureita" pitää menestystä tulla ja muutamaa pelaajaa lukuunottamatta joukkue käy minulle tällaisenaan mainiosti (tosin mm. Teemu Laineen ottaisin mielelläni heti takaisin). Maalintekotaitoa pitäisi meillä riittävästi nykypelaajilla olla ja kokemustakin. Pakisto nyt kaipaisi sitä viivatykkiä, mutta kait ilmankin pärjätään.

Tosiaan; Masan lausunnon perusteella ensi viikolla meillä on jo uusi mies rivissä. Vielä kun tietäisi kuka =).

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Jortikkahan olisi halunnut Väänäsen ehdottomasti rosteriin. Samoin Somervuoren ja Ritan.

Ärsyttävää toimia joka käänteessä korjaajana, mutta tuon Ritan ympärillä pyörivä keskustelu on täysin vääristynyttä ja muutenkin tarkoitushakuista. Sillä halutaan saada Virmanen näyttämään paskalta, vaikkei sitä tässä tapauksessa ole.

Kuten sanottu sataan kertaan: Rita ei ollut saatavilla koko kauden kestävällä sopimuksella ja ei sen vuoksi ollut ollenkaan varteenotettava vaihtoehto Jokereille, eikä varsinkaan Jortikalle. Mitäs cobol sanot siihen, että minun saamani tiedon mukaan Jore ei tässä tilanteessa itse halunnut Ritaa.

Unohtakaa jo Rita. Koko aihe on täysin sontaa, koska mies pelaa lockout-sopparilla. Piste.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Oiva
Ärsyttävää toimia joka käänteessä korjaajana, mutta tuon Ritan ympärillä pyörivä keskustelu on täysin vääristynyttä ja muutenkin tarkoitushakuista. Sillä halutaan saada Virmanen näyttämään paskalta, vaikkei sitä tässä tapauksessa ole.

Kuten sanottu sataan kertaan: Rita ei ollut saatavilla koko kauden kestävällä sopimuksella ja ei sen vuoksi ollut ollenkaan varteenotettava vaihtoehto Jokereille, eikä varsinkaan Jortikalle. Mitäs cobol sanot siihen, että minun saamani tiedon mukaan Jore ei tässä tilanteessa itse halunnut Ritaa.

Unohtakaa jo Rita. Koko aihe on täysin sontaa, koska mies pelaa lockout-sopparilla. Piste.

Minä ainakaan en halua saada Virmasta näyttämään paskalta, sillä paskahan hän ei ole. Itse pidän Virmasta parhaiten ulkomaiset hankinnat hoitaneena toimitusjohtajana tällä hetkellä SM-liigassa. Metro ja Thomas ovat molemmat pelipaikkansa parhaita myös käytännössä. Tästä olen jo aiemmin antanut useammankin kerran Virmaselle täydet pisteet ja kerrattakoon se nyt, koska joillakin tuntuu olevan ongelmia ymmärtää asiallisen kritiikin tarkoitus - joka ei taatusti ole se, että kritiikin kohde saataisiin näyttämään paskalta. Virmanen on tehnyt paljon virheitä joukkueen rakentamisessa, mutta kyllä hän on myös hoitanut hyvin kriittiset (1-vahti, 1-sentteri) ulkomaalaisvalinnat.

Mitä Ritaan tulee, mulla on asiasta omat tietoni. Niissä voi olla virheitä enemmän tai vähemmän, mutta kyllä Rita oli Jortikan yksi suosikkipelaaja Jokereihin kaudeksi 2004-2005. Varmasti Ritan NHL-sopimus muutti asian ja Ritan haluttavuuden. Sen sijaan sinun saamasi tieto siitä, että Ritaa ei haluttu NHL-pelaajana Jokereihin työsulun ajaksi ei minun tietääkseni pidä paikkaansa.

Jokereiden Rita, Väänänen ja Selänne olivat periaatteessa tervetulleita kun asiasta Jokereiden päättäjien kanssa keskustelin. Suhtautumisen muutti kuitenkin raha. Tai siis sen puute. Esimeriksi Teemun mahdolliseen paluuseen Jokereihin ei ole yhtään senttiä rahaa. Se on mahdollista vain ulkopuolisen sponsorin tuella eli käytännössä oikeastaan Hjalliksen omin rahoin. Ihan en tähän mahdollisuuteen usko.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti cobol
Esimeriksi Teemun mahdolliseen paluuseen Jokereihin ei ole yhtään senttiä rahaa. Se on mahdollista vain ulkopuolisen sponsorin tuella eli käytännössä oikeastaan Hjalliksen omin rahoin. Ihan en tähän mahdollisuuteen usko.

Tai sitten Teemu tekee (Pasi) Nurmiset ja tulee siis käytännössä ilmaiseksi (tai nimellisellä korvauksella) pelaamaan Jokereihin. Tämä ei tietenkään ole mikään täysin odotettava skenario mutta mahdollinen riippuen siitä kuinka paljon Teemua kiiinnostaa pelata SM-liigassa ja Jokereissa. Jos raha ratkaisee niin Selänne pelannee Sveitsissä. SM-liigassa en kuitenkaan usko että Teemulla on muita vaihtoehtoja kuin Jokerit.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Liittyen tuohon NHL-pelaajat ja Jokerit asiaan, tarkistin keskustelun erään Jokereiden pomon kanssa vielä nauhalta, koska se on mulla nauhalla. Näin se menee:

[Onko Jokereihin tulossa NHL-pelaajia ja ovatko he ulkomaisia vai omia]

"Se olisi viisas seura, joka ei ottaisi yhtään [NHL] vahvistusta. Mutta kyllä Jokereihin muutama otetaan. Omat pelaajat ovat tietysti etusijalla [sitten tulee nimiä, joissa on mukana yhteensä neljä ex-jokeria]"

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tai sitten Teemu tekee (Pasi) Nurmiset ja tulee siis käytännössä ilmaiseksi (tai nimellisellä korvauksella) pelaamaan Jokereihin. Tämä ei tietenkään ole mikään täysin odotettava skenario mutta mahdollinen riippuen siitä kuinka paljon Teemua kiiinnostaa pelata SM-liigassa ja Jokereissa. Jos raha ratkaisee niin Selänne pelannee Sveitsissä. SM-liigassa en kuitenkaan usko että Teemulla on muita vaihtoehtoja kuin Jokerit.

Kyllä. SM-liigassa varmasti Jokerit ja jos Jokerit, Selänne joko maksaa itse vakuutuksensa (tai kukaan ei maksa) tai sitten hän pelaa jonkun ulkopuolisen yhteistyökumppanin mahdollistamana.

Tätä ulkopuolisen yhteistyökumppanin mahdollisuutta tutkitaan Jokereissa tällä hetkellä erittäin tarkkaan. Kuten olen kirjoittanut, mahdolliset nimet ovat erittäin kovia ja tunnettuja NHL-pelaajia. Tämä siis siinä vaiheessa, jos NHL-kausi näyttää jäävän pelaamatta ja NHL-vahvistukset voivat pelata Suomessa myös ensi vuoden puolella.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti cobol
Jokereiden Rita, Väänänen ja Selänne olivat periaatteessa tervetulleita kun asiasta Jokereiden päättäjien kanssa keskustelin. Suhtautumisen muutti kuitenkin raha. Tai siis sen puute.

Muistaakseni jo heinäkuun paikkeilla minulle tarjoiltiin Ritasta tietoa, että pyyntö oli liian kallis suhteessa maksukykyyn. Tieto tuli Virmasta ja seuraa lähellä olevista (autokauppias)piireistä. Eli raha teki tepposet, ei mikään muu.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol

Tätä ulkopuolisen yhteistyökumppanin mahdollisuutta tutkitaan Jokereissa tällä hetkellä erittäin tarkkaan. Kuten olen kirjoittanut, mahdolliset nimet ovat erittäin kovia ja tunnettuja NHL-pelaajia. Tämä siis siinä vaiheessa, jos NHL-kausi näyttää jäävän pelaamatta ja NHL-vahvistukset voivat pelata Suomessa myös ensi vuoden puolella.

Jos cobolin saamat tiedot pitävät pakkansa niin herättelempä seuraavan kysymyksen.Jos tulevat pelaajat ovat ulkomaalaisia. Niin ketkä ulkomaalaiset pelaajat tekevät tilaa?Metro ja Thomas eivät varmaan tule kysymykseen. Ulkomaalais kiintiössä on yksi paikka vapaana.Yksi ei suomalainen pelaaja mahtuisi hyvin. Itse kyllä vaihtaisin Hancocin todelliseen vahvistukseen.Edelleen esitän kysymyksen että mikä on Hancokin rooli Jokereissa?

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selänne sanoi kesän puolella, että Ruotsi ja Sveitsi eivät kiinnosta. Sanoi panostavansa ensin ainoastaan World Cupin ja todella katsoa sen jälkeen mikä on motivaatio. Eli eiköhän Teemu narripaidan pue päälleen. Näin ainakin minä haluan uskoa. On sanonut aiemminkin haluavansa vielä voittaa Jokereissa Suomen mestaruuden.

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti pappi
Jos cobolin saamat tiedot pitävät pakkansa niin herättelempä seuraavan kysymyksen.Jos tulevat pelaajat ovat ulkomaalaisia. Niin ketkä ulkomaalaiset pelaajat tekevät tilaa?Metro ja Thomas eivät varmaan tule kysymykseen. Ulkomaalais kiintiössä on yksi paikka vapaana.Yksi ei suomalainen pelaaja mahtuisi hyvin. Itse kyllä vaihtaisin Hancocin todelliseen vahvistukseen.Edelleen esitän kysymyksen että mikä on Hancokin rooli Jokereissa?
Tuskinpa sieltä enempää kuin yksi ulkomaalainen tulee koska nykyisiin ollaan joukkueen johdossa tyytyväisiä? Muut vahvistukset ovat sitten entisiä Jokeripelaajia.

Marraskuussa on alle kuusi kuukautta liigaa jäljellä joten siinä vaiheessa alkaa varmaankin jotain tapahtumaan ulkomaalaisen NHL-työsulkuvahvistuksen suhteen, ellei sitten ole jo nytkin tapahtunut. Vaikka Jokereilta olisikin rahat loppu niin sponsoreilla sitä vielä riittää. Ja sponsoreita tulee varmasti riittämään kun Virmanen menee hattu kourassa kysymään tukea, "nyt olisi [tähän kunnon NHL-pelimiehen nimi] tulossa, lähdettekö mukaan sponsoroimaan hänen hankintaansa?"

Varmastikaan ei NHL-vahvistusten määrä tule jäämään nollaan, sanokoon Virmanen tässä vaiheessa mitä tahansa.

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Meidän odotellessa Progneria ja Teemua, The Pena hankki maailmanluokan pelaajan. Laiska Lasse on liittynyt petopaitaan.

Kyllä toi Virmasen kommentointi lehdissä ja muualla alkaa vituttaan ja pahasti. Pakko luottaa Teemun pelaavan meillä...

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NHL-avuilla vai ilman?

Niinpä niin, Tapparalla on Nieminen,Hifk sai Pirjetän,Marekin ja Jaken,Kaaneilla on Nupe ja ehkäpä vahvin mestariehdokas eli pohjoisen suurjoukkue Kärpät laajensi hyökkäysarsenaaliaan Mikael Nylanderilla, miehellä joka dominoi koko liigaa kymmenen vuotta sitte. Entäpä meidän oma Narripakka? Teemu ei pelaa ymmärrettävistä syistä, mutta miten on asiat Ossin kanssa ja yksi ulkomaalaispaikkakin on vielä auki. Kauan Hjallis jaksaa katsoa vierestä kun muut hankkivat NHL-tähtiä.

Jokereiden peli on kulkenut alkusyksyn hyvin ilman NHL-apujakin. Miksi siis tuhlata niitä vähäisiä rahoja pelaajiin joita ei tarvita? Luulen että loppujen lopuksi kyse on siitä että Harkimon imago ei kestä olla ilman NHL staraa koko kautta. Mutta jos se joku "Kariya" sieltä tulee niin mihin se laitetaan? Sentteri osasto on tukossa siinä missä laituriosastokin. Yhdelle pakille olisi tilaus mutta se ongelma ratkeaa todennäköisesti Väänäsen muodossa. Ei Jokerit mielestäni tarvitse Teemun ja Ossin lisäski ketään sotkemaan joukkuehenkeä. Jos kauden teemana on sitoutuminen niin kuinka valmis on satoja pelejä pelannut NHL-tähti sitoutumaan johonkin peräpohjolan joukkueeseen?Eilinen Kärppä ottelu osoitti sen että joukkue ei tarvitse täydennystä vaan tällä nipulla taistellaan tasapäisesti mestaruudesta. Mutta niin kauan kun yksi ulkomaalaispaikka on auki ja toimitusjohtajana on Matti Virmanen niin lopputulos on selvä. Ennen joulua Jokeripaidassa kaartelee todennäköisesti allstars-tason NHL-hyökkääjä...

Olen puhunut...

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: NHL-avuilla vai ilman?

Viestin lähetti massaonvoimaa
Ei Jokerit mielestäni tarvitse Teemun ja Ossin lisäski ketään sotkemaan joukkuehenkeä. Jos kauden teemana on sitoutuminen niin kuinka valmis on satoja pelejä pelannut NHL-tähti sitoutumaan johonkin peräpohjolan joukkueeseen?Eilinen Kärppä ottelu osoitti sen että joukkue ei tarvitse täydennystä vaan tällä nipulla taistellaan tasapäisesti mestaruudesta. Mutta niin kauan kun yksi ulkomaalaispaikka on auki ja toimitusjohtajana on Matti Virmanen niin lopputulos on selvä. Ennen joulua Jokeripaidassa kaartelee todennäköisesti allstars-tason NHL-hyökkääjä...

Olen puhunut...

Niin eihän kukaan ole enempää toivonutkaan, mutta Masan mukaan kirstussa ei ole penniäkään rahaa. Huom! Muut joukkueet tulevat vielä vahvistumaan paljon ja esim Niinimaa voi pelata Kärpissä hyvinkin pian. Luultavasti kukaan meistä ei halua Jokereihin kuin motivoituneen pakin ja Teemun miehen parannuttua.

Niinimaa kertoi muuten mtv3+an lähetyksessä jutelleensa NHLPAN kanssa ja Anne oli saanut rapakon takaa sellaisen viestin et lakko tulee kestämään, ja pitkään.

peluri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereilla on laaja, hyvä ja varmasti kallis materiaali tänä vuonna. Menestys on ollut alkukaudella hyvä, enkä näe syytä etteikö joukkue menestyisi myös jatkossa. Lakko ja pelaajahankinnat NHL:stä herättää paljon ajatuksia, olen kuitenkin sitä mieltä ettei meidän kannata olla kateelliisia kovinkaan monesta tähän asti liigaan tulleista pelaajista.
Mielestäni esim Jarkko Ruutu tai Lasse Pirjetä eivät olennaisesti vahvistaisi Jokereita. Samat sanat voidaan sanoa esim Riku Hahlista tai Ville Niemisestä. Ville ja Jarkko saattavat olla kotiyleisön suosikkeja räväkillä otteillaan, mutta suuria tehoja tuskin on luvassa. Jarkolle todennäköissti jäähyjä jotka saattavat auttaa vastutajia.
On hyvä että Jokerit on rakennettu tavalla joka ei ole riippuvainen NHL-lakon kestosta. Joukkueessa on huippuhyviä nuoria, ja motivoituneita kokeneita pelaajia jotka näyttävät olevan hyvässä vedossa (Thomas, Metro, Lind, Varis ,Martikainen ja moni muu). Mikäli lakko jatkuu pitkään, ja jos joku avainpelaajista loukkaantuu niin on varmasti syytä katsella mitä olis tarjolla. Pelaaja joka hankitaan kannattaa ottaa huipulta, eikä NHL:n harmaasta massasta. Kotimaisista rivimiehistä ei tarvitse maksaa NHL-heppujen vakuutuksia + isoa palkkaa.
Selänteelle varmasti löytyy sponsoreita, hän jos joku tuo varmasti lisää yleisöä Pasilaan joka otteluun.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kyllä se meillekin iloksi muuttuu tämä NHL-työsulku. Minunkin Virmaslogiani on niin pitkällä, että kun Masa sanoi ja alleviivasi mun kysymykseeni eilen, että ketään ei tule ja taatusti ei tule, olen tässä viettänyt aikaani ja selvitellyt sitä, kenen kanssa on soppari tehty :) Menihän siihen aikaa, mutta homma on vahvistettu nyt kolmelta eri taholta.

Kyseessä on kovin NHL-nimi missään suomalaisseurassa koskaan. Sääli sinänsä, sillä Virmanen joutuu aikanaan palkkaamaan hallille neljännenkin irtolippujen myyjän.

Eipä tästä muuta kuin odotetaan Jokereiden tiedottavan vahvistuksesta aikanaan. Vuoden lopulla tai aivan ensi vuoden alussa. Itse en tule tällä asialla spekuloimaan. Toteanpa vain, että jos homma onnistuu, Masa & Hjallis pesee Penat ja Junnot kerralla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy