Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 804
  • 925

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Tinke-80
Nyt saatana Cairns, sä vaikka kerjäät ne rahat ja lähdet sinne! Tuommoista tilaisuutta ei jätetä väliin. Kaikkien Jatkoajan hetero miesten puolesta vetoan sinuun että menet sinne ja teet raportin kuvien kanssa.

- Tinke-80

Juu, kerätkää 4500e kolehti lentolippuja varten niin lähden.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns
Juu, kerätkää 4500e kolehti lentolippuja varten niin lähden.
Pääseehän sinne aika lähelle vaikka uimalla. Muutoin olisin kateellinen, mutta jos et sinne kerran pääse, niin enpäs olekaan.

Mulle kyllä kelpais, tosin tonnin tai jopa yli sijoittaminen olisi liikaa. EI ne nyt niin leikkikavereita ole play boyn tytötkään. Ja mitä helvettiä ne kiekkoilijat siellä tekee ?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Cairns
Juu, kerätkää 4500e kolehti lentolippuja varten niin lähden.

British Airways:

Outbound BA0795 Helsinki - Heathrow (London)
Thu 28 October 2004 ,
depart Thu 28 October 2004 07:30
arrive Thu 28 October 2004 08:45

Outbound BA0085 Heathrow (London) - Vancouver
depart Thu 28 October 2004 17:05
arrive Thu 28 October 2004 18:40

Inbound BA0084 Vancouver - Heathrow (London)
depart Mon 1 November 2004 20:30
arrive Tue 2 November 2004 13:35

Inbound BA6080 Heathrow (London) - Helsinki
depart Tue 2 November 2004 16:10
arrive Tue 2 November 2004 21:05

Total price €870.40

Tuossa pernaveikon matkaehdotus. Hintakin on vain murto-osa siitä mitä kuvittelit sen olevan.

Jos kolehti tarvitaan, niin avaan pelin eurolla, pitäähän Suomen edustaja matkaan saada.

EDIT: kuvittelin --> kuvittelit (itse olin kartalla hintahaarukan suhteen)
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti pernaveikko
EDIT: kuvittelin --> kuvittelit (itse olin kartalla hintahaarukan suhteen)

Mä vaan kattelin Finnairin sivuja...

5euroa koossa johon isken itse pankkitilini saldon 4,10e = 9,10e.
 

JanJ

Jäsen
Kimin pelinumeron verran virtuaalieuroja tulee matkakassaan.

Nyt pitää perustaa "Tuen Cairnsia"-kampanja.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Täältä tulee 6,90, niin ollaan tasalukemissa. Harvoin näin hyvän asian puolesta kerjätään.
 

krobbe

Jäsen
Moniveto, hauskaa kun sen osaa!

Panos 16 €, takaisin 23.855,50 €. Werder kun olis tenhyt vielä kolmannen maalin olisi tullut n. 68.000,00 €, harmi!
 

JanJ

Jäsen
Eli Cairnsin matkalle löytyy sponsori.... krobbe?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Kadehdikaa...

Viestin lähetti iiron_troikka
- Osaan tanssia, ja ehkä pääsen myös kohtapuoleen kokeilemaan vaakamamboa koska minulla on lähiaikoina treffit.
Itse en oikein tanssimiehiä ole, mutta isommat kaverini ovat kehuneet myös letkajenkkaa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Joulukuussa synttäreiden aikaan Cannesiin viikoksi vetämään viinaa ja nauttimaan paikallisen keittiön herkuista. Mukana kamuja eikä omaa rahaa kulu penniäkään koko reissuun. Itse nettoan tietysti viikon päivärahat ko. ajalta.
 
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tuntien Cannesin yoelaman varsin hyvin, niin ei ihan hirveesti kayp katteeks nain talvella. Lisaksi jos saan arvata, niin vierailette varsin usein paikkakunnan monissa pizzerioissa. Hyvia ovat kylla, ei siina mitaan.

Jos saan jotain suositella, niin musiikkitaloa vastapaata Farfallaan vaan naisia katsomaan ja hyvaa sapuskaa syomaan. Siina on ohjelmaa vaikka viikoksi! Muuten Cannesin pari yokerhoa on talvella kuolleita, ja jos sinne jotain tyyppeja eksyy, niin ne on okyrikkaiden lapsia, jotka tulee sinne keskenaan tanssimaan ja tilaamaan poytaan pari pulloa "tiukkaa".

Cannesissa pitaa tuntea tyyppeja, jotta osaa menna sinne "missa millaan ei ole mitaan valia" ;)
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Kadehdikaa...

Viestin lähetti iiron_troikka
- Osaan tanssia, ja ehkä pääsen myös kohtapuoleen kokeilemaan vaakamamboa koska minulla on lähiaikoina treffit.

Mä en tanssi. Mä vaan panen.

No ei vaan, kades oon. Tällä rytmitajulla ei onnistu kuin vasaroiminen.

K
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tinde;

"Mulla vaan pilkku, joten kyllä, olen kateellinen".<<<----------- Mikäs toi sitten on ?

Läl läl lää, kuka muu on päässyt tänään pilkkua hivelemään.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti bozik
Mulla vaan pilkku, joten kyllä, olen kateellinen".<<<----------- Mikäs toi sitten on ?

No noita kärpäsenpaskojahan toki löytyy, mutta siis näitkö mikä sana sillä on?! Ja mulla on vaan pilkku. Ja sekin vielä pienellä kirjoitettuna:(
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti 1Timer
Tuntien Cannesin yoelaman varsin hyvin, niin ei ihan hirveesti kayp katteeks nain talvella. Lisaksi jos saan arvata, niin vierailette varsin usein paikkakunnan monissa pizzerioissa. Hyvia ovat kylla, ei siina mitaan.

Jaa-a, paha sanoa. Vaikea uskoa, että tulisi pizzerioita varsinaisesti kierreltyä. Mutta jos siinä on mestan tarjonta, niin sitten on. Paikalla on toki muitakin kuin vain minä.

Viestin lähetti 1Timer
Jos saan jotain suositella, niin musiikkitaloa vastapaata Farfallaan vaan naisia katsomaan ja hyvaa sapuskaa syomaan. Siina on ohjelmaa vaikka viikoksi! Muuten Cannesin pari yokerhoa on talvella kuolleita, ja jos sinne jotain tyyppeja eksyy, niin ne on okyrikkaiden lapsia, jotka tulee sinne keskenaan tanssimaan ja tilaamaan poytaan pari pulloa "tiukkaa".

Cannesissa pitaa tuntea tyyppeja, jotta osaa menna sinne "missa millaan ei ole mitaan valia" ;)

Ok, kiitos vinkeistä (YV:llä lisää jos annettavaa on!). En ole koko Ranskassa ennen käynyt muuta kuin konetta vaihtamassa, joten kaikki neuvot pannaan pikkukirjaan ylös. Nizzahan on tietysti myös lähellä jos Kännin meno ei nouse.

Rikkaiden pennut kiinnostavat tietysti; "niille" yöksi ja nopeat kihlat taksissa/kopterissa. Pikkutunneilla linnanrouvan aamuskumppaan vähän Ajaxia (tai Cif) ja perintöä odotellessa ja kanea parannellen sitten vaan. Châteu de Cosmo tienviittaan ja koko henkilökunnalle kenkää ja kaverit butlereiksi. Tornikammarissa sumun laskeutuessa viedään "kaadolta" neitsyys, ja jos säkä on käynyt niin kyseessä on vieläpä nainen.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Pentti Matikainen avasi minulle tänään oven.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Sain useita uusia muslimi-ystäviä Egyptissä, joista jokaisella tuntui alkujutustelujen perusteella olevan joku veljen ystävä suomalainen ja tarkoitus tutustua minuun ystävänä, ei pelkästään asioivana tallaajana korukaupassa. Eräs Aladdiniksi itsensä esitellyt myös totesi haluavansa auttaa minua, epäselväksi tosin jäi, missä ongelmassa.

Voi veljet.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Swift
Sain useita uusia muslimi-ystäviä Egyptissä...

Et edes arvaa kuinka kateellinen olen. Tai no, voisin minäkin Egyptiin lähteä.

Itse olin puolestani perusteellisessa lääkärintarkastuksessa pari viikkoa sitten, ja lääkärin mukaan terveydentilaani voi kuvailla yhdellä sanalla: "Täydellinen."

Näkökyky oli lääkärin mukaan paras mitä hän on ikinä nähnyt. Kaikki mahdolliset maksa-arvot, kolesterolilukemat, verensokerit ja verenpaineet yms. olivat el doktöörin mukaan aivan optimaalisissa lukemissa, ja leposykkeestä kuulemma huomasi, että olen rautaisessa kunnossa. Nyt olisikin ilmeisen hyvä aika valloittaa maailma, meitsi on pienes iskus!

Kiva tietää, että terveys on tallella. Harmi että olen muuten niin paska jätkä.
 

Ari-Matti

Jäsen
Mitenkähän tekisin jonkun kateelliseksi.

Mie asun yksin 163 neliön kakskerroksisessa omakotitalossa merenrannalla ja keräilen omenia, enkä tiiä mitä niille tekis, joten heitän roskiin. No miul on rantasauna siitä voitte olla kateellisia.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja lisää:

- Olen tehnyt maalin Marko Tågille (Ässien kolmosveskari/A-junnujen ykkönen).

- Serkkuni firma on/on ollut sekä FC Hämeenlinnan että HPK:n pääsponsori.

- Olen reenannut samaan aikaan Samu Wesslinin ja Timo Hakasen kanssa.

- Seppo Mäkelä on viheltänyt minulle jäähyn

- "Suomen kansainvälisin" salibandykasvo Iiro Parviainen on opettanut mulle liikuntaa ja olin hänen suosikkioppilaansa..

- Isoisäni pikkuserkun mies omistaa yhden maailman arvostetuimmista ja kalleimmista ravintoloista (Tour d' Argent, Pariisi)

- Isoisäni isoisä on rakentanut Tuusulassa sijaitsevat Ainolan, Eero Järnefeltin, Juhani Ahon sekä Pekka Halosen kämpät
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Noh, yritetään edes: suvullani on Etelä-Saksassa linna ja viiniviljelmät.
 

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomenillalla lennän mieheni kanssa New York:iin ja sieltä edelleen Miami:n. Siitä hetkestä eteenpäin olemme 14 vuorokautta karibian risteilyllä lämpimällä karibianmerellä.
Toivottavasti täällä on kylmää ja räntäsadetta sen aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös