- Aion suunnistaa New Yorkiin syksyllä ja sieltä lähteä risteilemään mm. kohti Miamia ja Bahama saaria.
- Pauli Levokarin kanssa pelattiin pokeria kimpassa liikuntatunnin jälkeen Essolla ja tuplauksessa kosahti 160mk. Voi dääm.... Surkea tuplaaja se Levokari.
- Olen kätellyt ja jutellut Teemu Selänteen kanssa pari-kolme vuotta sitten Cinderella laivalla. Olin aivan sikajurrissa, mutta Teme-poika oli vielä enemmän. Keskustelu meni jotenkin näin: "Morjesh...Teme, siir...siirr, no perkele, pelaatko sä enskaudella siellä San hos...San hoseesha, siellä haijoukkueessa"? Teme vastasi silmät päässä seisoen, "että juu shiellähän mä".
Kaverini seisoi vieressä ja kertoi tämän aamulla, koska itselläni muistikuvia ei liiemmmin ollut, ikävä kyllä. Itse asiassa Teemun sopimusta ei ollut silloin vielä julkaistu, mutta niin hän mulle kertoi.
- Oon nähny livenä Ranskan entisen ja jo kuolleen pressan Mitterandin, vai miten se kirjoitetaan.
- Oon voittanut Tallink- laivalla karaokekisan.
-Pikkuserkkuni on mitä ilmeisimmin aika suosittu humppastara Ruotsissa, heh aika kova juttu vai mitä?
-Sattumalta olin Tuomas Grönmanin kanssa samassa Blackjack pöydässä. Siinä muutama sana vaihdettiin ohimennen ja vittuiltiin yhdelle kuupolle, joka oli niin kännissä että pilasi kaikkien peli-ilon siinä pöydässä. Sain samana iltana Oskun sillosen muijan Minna Lehtisen nimmarin käsivarteeni. Jess!!!!