Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 878
  • 925

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kuusi elävää hummeria menee tänään kiehuvaan veteen. Keitämme ne emännän kanssa samoin, kun kotimaiset ravut. Ajatuksena on kokeilla, onko rapujen ainutlaatuinen maku siirrettävissä kahta sarjaa isompiin otuksiin lisäämällä keitinveteen tilliä, sokeria ja suolaa vanhan tutun reseptin mukaisesti. Parin päivän päästä on sitten edessä kekkerit. Jos kokeilu onnistuu, on rapaukausi tästä lähtien ympärivuotinen riemu.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Anton
Tsekkaa:
http://alypaa.com/ ja valitse kohta "Trendi"

Jos pistät enemmän kuin 5664 pistettä, niin olet minua trendikkäämpi - mitä sangen vahvasti epäilen!

Olen suurin, kaunein ja trendikkäin!

Vittu mä olen kuningas!! 8642 pistettä. Tosin nuo samat kysymykset tuli koluttua enemmän kuin kerran :)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Häh, hää! Hyvä vanha ystäväni ronttasi meitillen kolme ja puoli kiloa tuoreita ja puhdistettuja korvasieniä.

Nyt pitää vaan keittää koko satsi kahdesti viiden minuutin ajan ja kaataa keitinvesi pois kummallakin kerralla, sekä pestä vielä kattila huolellisesti. Luontomme loistavimpia kausiherkkuja nuo korvasienet. Lupasipa kaveri vielä tuoda lisääkin, kun omaan tarpeeseen on kuulemman jo riittävästi.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eilen kävin poimimassa kolme sankollista korvasieniä. Tänään keittelin ja pakastin niitä. Alkuillasta aloitin kalastuskauden ja sain saaliiksi parikiloisen järvilohen. Huomenna illalliseksi savukalaa ja korvasienimuhennosta.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
-olen tanssinut Tanja Karpelan kanssa (tosin oli silloin vielä
Vienonen, mutta jo missi kumminkin).

-olen istunut lentokoneessa Neil Hardwickin vieressä

-tunnen Remontti-Reiskan

-valmistun juristiksi ensi keväänä (tämä ei kyllä taida
paljon kateutta herättää...)

-olen sunnuntaina menossa seksimessuille kolmen nuoren naisen kanssa

-olen vienyt sm-liigan all-stars-kentälliselle annettavia patsaita kaiverrettaviksi
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
- Aion suunnistaa New Yorkiin syksyllä ja sieltä lähteä risteilemään mm. kohti Miamia ja Bahama saaria.

- Pauli Levokarin kanssa pelattiin pokeria kimpassa liikuntatunnin jälkeen Essolla ja tuplauksessa kosahti 160mk. Voi dääm.... Surkea tuplaaja se Levokari.

- Olen kätellyt ja jutellut Teemu Selänteen kanssa pari-kolme vuotta sitten Cinderella laivalla. Olin aivan sikajurrissa, mutta Teme-poika oli vielä enemmän. Keskustelu meni jotenkin näin: "Morjesh...Teme, siir...siirr, no perkele, pelaatko sä enskaudella siellä San hos...San hoseesha, siellä haijoukkueessa"? Teme vastasi silmät päässä seisoen, "että juu shiellähän mä".
Kaverini seisoi vieressä ja kertoi tämän aamulla, koska itselläni muistikuvia ei liiemmmin ollut, ikävä kyllä. Itse asiassa Teemun sopimusta ei ollut silloin vielä julkaistu, mutta niin hän mulle kertoi.

- Oon nähny livenä Ranskan entisen ja jo kuolleen pressan Mitterandin, vai miten se kirjoitetaan.

- Oon voittanut Tallink- laivalla karaokekisan.

-Pikkuserkkuni on mitä ilmeisimmin aika suosittu humppastara Ruotsissa, heh aika kova juttu vai mitä?

-Sattumalta olin Tuomas Grönmanin kanssa samassa Blackjack pöydässä. Siinä muutama sana vaihdettiin ohimennen ja vittuiltiin yhdelle kuupolle, joka oli niin kännissä että pilasi kaikkien peli-ilon siinä pöydässä. Sain samana iltana Oskun sillosen muijan Minna Lehtisen nimmarin käsivarteeni. Jess!!!!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Ruotsi
Viestin lähetti Rocco
Olen saanut Hannu Henrikssonin nauramaan.

No sun naamallahan se ei ole ongelma eikä mikään, kenenkään kohdalla.. ;)

3 syytä olla mulle kateellinen:
1) Asun Ruotsissa
2)Osaan ruotsin kieltä
3)Olen bailannut samassa yökerhossa Madeleinen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Dave T

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kateellisuus on yleensäkin pahasta, mutta tämä ketju on oivallinen itsekehuun:

-Olen kännissä.
-Menen naimisiin kolmen viikon päästä.
-Gradu on kansissa.
-Lähdemme vaimoni kanssa kahdeksi viikoksi Tunisiaan.
-En mene kesätöihin.
-Koska tämä on jääkiekkosivusto, niin pitää kehua, että tunnen monia sm-liiga- ja mestispelaajia. Liekkö siinä kuitenkaan mitään kehumista. Ihan hyviä tyyppejä ovat kuitenkin suurin osa heistä.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuli tuossa viikonloppuna kokeiltua tutkaan lämäämistä salibandyssä. Joskus kahdeksan vuotta sitten tuli tirvastua 128 km/h. Nyt tuli sitten sellaiset 159,4 km/h! Että olkaa nyt sitten edes salibandistit vähän kateellisia.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Dave T
-Olen kännissä.
-Menen naimisiin kolmen viikon päästä.
-Gradu on kansissa.
-Lähdemme vaimoni kanssa kahdeksi viikoksi Tunisiaan.
-En mene kesätöihin.
Nokittaminen on paljon hauskempaa kuin kehuminen, sillä siinä ei tarvitse itse keksiä kehumisen aiheita.

-Olen selvin päin
-Menin naimisiin jo viime syyskuussa
-Saan tehdä graduani vielä paljon ja pitkään
-Lähdemme kahdeksi viikoksi Malesiaan talvella. Ehkä.
-Pidän palkallisen kesäloman taas kerran.

Mutta oikein isot onnittelut, etenkin ensimmäisen kohdan johdosta!
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meitsillä on vapaapäivä!
 

Dave T

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Viestin lähetti Designer
Nokittaminen on paljon hauskempaa kuin kehuminen, sillä siinä ei tarvitse itse keksiä kehumisen aiheita.

-Olen selvin päin
-Menin naimisiin jo viime syyskuussa
-Saan tehdä graduani vielä paljon ja pitkään
-Lähdemme kahdeksi viikoksi Malesiaan talvella. Ehkä.
-Pidän palkallisen kesäloman taas kerran.

Mutta oikein isot onnittelut, etenkin ensimmäisen kohdan johdosta!

Joka leikkiin ryhtyy, niin...

-En ole enää kännissä, mutta kiitos kuitenkin onnitteluista.
-Olin eilen kännissä, mutta ei ole krapulaa.
-Mekin aiomme lähteä Malesiaan ensi vuoden puolella. Kuala Lumpur ja Langkawi olisivat kohteita.

Ok, ei tuota palkallista keäslomaa pysty mitenkään nokittamaan. Ja joudun minä vähän töitäkin kesällä tekemään. En kuitenkaan paljoa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ihan sikana lomaa

Niin, itse päädyn pöyhkeilemään viiden (5) viikon palkallisella kesälomallani, jonka pidän koskas muuten kuin heinä-elokuussa. Tämän lisäksi on mainittava, että lomaoikeutta jää senkin jälkeen yli kaksi viikkoa.

Hajotkaa töihinne, senkin homssantuusat.

Täältä tähän
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Dave T
-Mekin aiomme lähteä Malesiaan ensi vuoden puolella. Kuala Lumpur ja Langkawi olisivat kohteita.
Kuala Lumpurissa olenkin jo käynyt, aivan mahtava paikka. Sinne kannattaa varata ainakin 3-4 päivää. Langkawilla en ole ollut, mutta se kuuluu suunnitelmiin meilläkin. Lisäksi kohteina on Johor Bahru ja mahdollisesti Cameron Highlands mikäli aikaa jää.

Heh, nyt nuo muut ovat meille kahdelle kateellisia. Se on niille ihan oikein.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti jounster
Minä ajan nykyään OIKEALLA autolla. Ja sehän on tietenkin BMW, jos ette sitä tienneet. Kaikki muut merkit ovat vain "kulkuneuvoja".
Mun mielestä mr. Henry Fordin tehdas on rakentanut ne oikeat autot. BMW:hän on vanha ja luotettava traktorinvalmistaja. ;)
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Viestin lähetti jounster
Minä ajan nykyään OIKEALLA autolla. Ja sehän on tietenkin BMW, jos ette sitä tienneet. Kaikki muut merkit ovat vain "kulkuneuvoja".

Samaa mieltä siltä osin BidRedBobin kanssa, ei BMW ole auto, se on kulkuneuvo. Autot tulevat Detroitista.
 
Re: Ihan sikana lomaa

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse päädyn pöyhkeilemään viiden (5) viikon palkallisella kesälomallani, jonka pidän koskas muuten kuin heinä-elokuussa. Tämän lisäksi on mainittava, että lomaoikeutta jää senkin jälkeen yli kaksi viikkoa.

Hajotkaa töihinne, senkin homssantuusat.

RRRRRRRRRRRUAHAHAHAHAHAHAHHAA!!

Onko tuo muka joku loma. Oikea kesäloma alkaa tämän viikon lauantaina ja päättyy elokuun puolessa välissä. Tulee vissiin yli 5 viikkoa?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tunkki
Sunnuntaina Prahaan kokeilemaan, miltä paikallinen kepsukka maistuu.

Nyt olen oikeasti kade. Suosittelen ainakin Bernandia ja Gambrinusta. Niihin merkkeihin en ole Suomessa törmännyt. Tumma Staropramen hanasta on myös mahtavaa.

Älä juo kaikkea olutta. Jätä jotain vielä odottamaan ensi kevättä ja minua.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
En jätä, Sistis. Olen janoinen ja odottanut Prahaan paluuta jo lähes viisi vuotta.

Jos lasketaan, että joisin n. 2-3 tuoppia olutta päivässä, Prahan kaupunkin on minulle velkaa sellaiset 3650-5550 tuoppia. Ne kun juon, voi olla, ettei sulle enää jää.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tänään töistä kotiin tultuani huomasin ison Ruotsista lähetetyn kirjekuoren jossa oli Van Helsing -peli Xboxille sekä MTV vj Kicki Bergin kuva nimmarilla. Osallistuin piruuttani noin pari viikkoa sitten ko. kanavan Van Helsing-kilpailuun jossa piti tietää sen etunimi. Pääpalkinto (Xbox, kaksi ohjainta ja peli) jäi haaveksi, oisin tarvinnut niitä ohjaimia kylläkin. Peli ei taida olla niitä maailman parhaimpia mutta enpä ole ennen juuri vastaavaa voittanut.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti BigRedBob
Mun mielestä mr. Henry Fordin tehdas on rakentanut ne oikeat autot. BMW:hän on vanha ja luotettava traktorinvalmistaja. ;)

Heh, siellä jo kaksi kateellista älähti. Muututte varmaan myrkynvihreiksi jos vielä paljastan että autossani on nahkapenkit. ;)
 

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Kaveripiiriini kuuluu eras suomalainen valioliigafutaaja. Ja useampaan otteeseen on tullut palloa yhdessa potkittua.

Se Lapin lennostolta kerosiinia varastanut tyyppi on mun pikkuserkku. (tasta olen erityisen ylpea.)

Runsaskaan alkoholijuomien nauttiminen ei aiheuta minulle minkaanalaista krapulaksi luokiteltavaa olotilaa.

Engelsmannien rugbysankari Jonny Wilkinson on avannut minulle eraan newcastlelaisen pubin oven : O (tosin mina itse en hemmoa tunnistanut, mutta kaverit valistivat).

Mitahan porukan vihreaksi kateudesta iskevaa stooria viela keksis... Mulla on duuni, jossa on lyhyet tyoajat, pitkat lomat ja hyva palkkakin. Tosin viimeisin kohta ei toimisi, jos asuisin Suomessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös