Viestin lähetti veinikretski
Olen vienyt Madonnalta neitsyyden, siinä vähän alkuun !
Viestin lähetti scholl
Unohdin ottaa mitään aurinkorasvaa mukaan ja 3-4 päivän about 30C helteessä väijymisen jälkeen olo sekä "tuntuu" että näyttää siltä kuuluisalta keitetyltä ravulta. Repikää siitä.
Minä ostin sellaisen jo maaliskuussa, ja uuden pesukoneen myös. Sellaisen edestä täytettävän. Ähhä!Viestin lähetti Murmeli
Ostin tänään uuden mikroaaltouunin. Repikääs siitä!
Viestin lähetti erture
- Olen syntynyt ja asunut Oulussa
Eipä nyt tule muuta mieleen.. Luulenpa että noissakin on jo kadehdittavaa;) Kaikki on siis 100% totta. Lisäillään myöhemmin jotain jos tulee mieleen...
Olen sanonut Janina Frostelille käsipäivää, lisäksi minulla on melkoinen vonkale housuissa. (Ei paskat).Lisäksi mainitsisin että saan juoda Coca-Colaa omassa ravintolassani ilmaiseksi jos haluan.
Mä olen saanut kuvata Janinaa yhdessä tilaisuudessa, ja poseeraukset tarkistettiin yhdessä digikameran näytöltä kylki kyljessä. Tuoksu oli jumalainen, ja hellästi vielä kosketti kämmenselkääni.Viestin lähetti Predator
Janinalle nyt on sanonut käsipäivää yks sun toinenkin jannu. Mutta kuinka moni on päässyt Janinaa halaamaan?
Viestin lähetti JanJ
Mä olen saanut kuvata Janinaa yhdessä tilaisuudessa, ja poseeraukset tarkistettiin yhdessä digikameran näytöltä kylki kyljessä. Tuoksu oli jumalainen, ja hellästi vielä kosketti kämmenselkääni.
Joo en, mä olin selvispäin :)Viestin lähetti Predator
PYH! Et kuitenkaan päässyt Miss Suomen syliin (päälle?) istumaan niinkuin minä!
Viestin lähetti JanJ
Joo en, mä olin selvispäin :)
Viestin lähetti puuha-pete
Sä olet turha jätkä! ;)
Nyt muistinkin että taisin myöskin kevyesti halata Janinaa, se jäi hieman naurattamaan kun olin kuulevinani kääntyessäni että hän sanoi kaverilleen ,"taitaa tolla jätkällä olla melkoinen ankerias pöksyissä".
Ps. Vanha virolainen sanonta "parempi ankerias kun prinssin-nakki".