Viestin lähetti vetti
Noh, yritetään edes: suvullani on Etelä-Saksassa linna ja viiniviljelmät.
Sitä siis nokitellaan. Mun vanhemmilla on kesäpaikkana vanha maalaistalo, jossa he kerran koettivat perunan viljelyä. Enemmän meni pottua maahan mitä sieltä koskaan nousi.Viestin lähetti zamuel
Pöh, eihän tuo ole mitään. Mun suvulla on Suomessa vanha puutalo, jonka "tiluksilla" on perunaviljelmät. Tilukset vielä tuottavat perunaa vain omaan käyttöön...
Sanomattakin on selvää, että pottujenkasvatuksen jalo taito on maassamme vain harvojen ja valittujen hyppysissä. Eikä sellaista perunankasvattajaa olekaan, jossa nimet "Hartsa" ja "Ripe" ei herättäisi lähes pelonsekaista kunnioitusta.Viestin lähetti bozik
Enemmän meni pottua maahan mitä sieltä koskaan nousi.
Viestin lähetti VH87
- Isoisäni isoisä on rakentanut Tuusulassa sijaitsevat Ainolan, Eero Järnefeltin, Juhani Ahon sekä Pekka Halosen kämpät
Viestin lähetti bozik
Meillä täällä ranskanmaalla maanantai on vapaa, kadehtikaatte vapaasti ja läl läl lää!
Onnittelut, toivottavasti pelailet golfia. Hua Hinin ympäristössä on aivan loistavia kenttiä ja vielä kohtuulliseen hintaan. Tai hinta ainakin oli kohtuullinen muutama vuosi sitten.Viestin lähetti Ohmi
Loppuloma kuluukin sitten Thaimaan Hua Hinin rauhallisessa rantalomakohteessa. Vuoden keskiklämpötilat yli 30 astetta.
Onnea vaan, itse tulin vajaa 2vk sitten himaan loistavalta Thaimaan reissulta, että en ole ihan vielä ehtinyt kateuden asteelle täällä kypsymään.Viestin lähetti Ohmi
Tänään klo 22:50 alkaa matka kohti Thaimaan Bangkokia. Kolmen päivän siellä olon jälkeen matka jatkuu Kambodzan puolelle Siem Reapiin, jossa pääsemme ihmettelemään Angkor Watin temppelialuetta. Loppuloma kuluukin sitten Thaimaan Hua Hinin rauhallisessa rantalomakohteessa. Vuoden keskiklämpötilat yli 30 astetta. Hajotkaa kylmyyteen, mutta älkää laittako pakkasella kieltä kiinni rautaesineisiin. Palataan asiaan 18.11.2004!
Viestin lähetti mysteeri
- Matka Intian Goalle.
- Muutto upouuteen kerrostaloon jossa näköalat on hulppeat.
- Onnellisuutta riittää rakkausasioissa.
- Vatsa kasvaa.
Viestin lähetti mysteeri
Tulossa:
- Matka Intian Goalle.
- Onnellisuutta riittää rakkausasioissa.
- Vatsa kasvaa.
Millähän muulla teidät tekisin kateelliseksi?
Mitä muuta minä voisin vielä toivoa?
Viestin lähetti mysteeri
- Vatsa kasvaa.
Viestin lähetti pernaveikko
Pöh, sähän joudut sitten olemaan Goalla selvinpäin. Ja jonkun pitäisi olla kateellinen... koska?
Viestin lähetti mysteeri
holitonta shampanjaa.
Viestin lähetti PeteX
Sellasta oo olemassakaan.
Viestin lähetti PeteX
No, muija on hyvä kokki.
Viestin lähetti pernaveikko
Pöh, sähän joudut sitten olemaan Goalla selvinpäin. Ja jonkun pitäisi olla kateellinen... koska?
Viestin lähetti PeteX
[BTuleeko tollasesta kukaan kateelliseksi, hardly.
No, muija on hyvä kokki. [/B]
Viestin lähetti puuha-pete
-Mulla on paskahätä..
-Mulla ei oo hajuakaan tulevaisuudestani