Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 878
  • 925

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
asujn turussa ja saan käyttää suomen parasta klubivalikoimaa
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Koala oli ainakin viestiä kirjoittaessaan huppelissa :)
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti vetti
Noh, yritetään edes: suvullani on Etelä-Saksassa linna ja viiniviljelmät.

Pöh, eihän tuo ole mitään. Mun suvulla on Suomessa vanha puutalo, jonka "tiluksilla" on perunaviljelmät. Tilukset vielä tuottavat perunaa vain omaan käyttöön...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti zamuel
Pöh, eihän tuo ole mitään. Mun suvulla on Suomessa vanha puutalo, jonka "tiluksilla" on perunaviljelmät. Tilukset vielä tuottavat perunaa vain omaan käyttöön...
Sitä siis nokitellaan. Mun vanhemmilla on kesäpaikkana vanha maalaistalo, jossa he kerran koettivat perunan viljelyä. Enemmän meni pottua maahan mitä sieltä koskaan nousi.

Mutta harmittaako teitä arvon suomalaiset kollegani yhtään se, että joudutte maanantaina töihin. Meillä täällä ranskanmaalla maanantai on vapaa, kadehtikaatte vapaasti ja läl läl lää!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti bozik
Enemmän meni pottua maahan mitä sieltä koskaan nousi.
Sanomattakin on selvää, että pottujenkasvatuksen jalo taito on maassamme vain harvojen ja valittujen hyppysissä. Eikä sellaista perunankasvattajaa olekaan, jossa nimet "Hartsa" ja "Ripe" ei herättäisi lähes pelonsekaista kunnioitusta.

Mitä tuohon vapaapäivään tulee, niin taisin tehdä viime viikolla tietyt asiat niin hyvin, että tämä päivä menee enimmäkseen webbisurffailuksi. Ja tästä vielä maksetaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bangkok - Siem Reap - Hua Hin!

Tänään klo 22:50 alkaa matka kohti Thaimaan Bangkokia. Kolmen päivän siellä olon jälkeen matka jatkuu Kambodzan puolelle Siem Reapiin, jossa pääsemme ihmettelemään Angkor Watin temppelialuetta. Loppuloma kuluukin sitten Thaimaan Hua Hinin rauhallisessa rantalomakohteessa. Vuoden keskiklämpötilat yli 30 astetta. Hajotkaa kylmyyteen, mutta älkää laittako pakkasella kieltä kiinni rautaesineisiin. Palataan asiaan 18.11.2004!
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti VH87

- Isoisäni isoisä on rakentanut Tuusulassa sijaitsevat Ainolan, Eero Järnefeltin, Juhani Ahon sekä Pekka Halosen kämpät

Ainola ainakin sijaitsee Järvenpäässä. Annetaan kunnia sinne minne se kuuluu...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti bozik

Meillä täällä ranskanmaalla maanantai on vapaa, kadehtikaatte vapaasti ja läl läl lää!

Oliko kyseessä ehkä De Gaullen joukkojen Ranskan vapauttamispäivä vai Algerian sodan urhoollisten sotaveteraanien päivä? Ja pidettiinkö myös Mururoan atolleilla ilotulitus?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Bangkok - Siem Reap - Hua Hin!

Viestin lähetti Ohmi
Loppuloma kuluukin sitten Thaimaan Hua Hinin rauhallisessa rantalomakohteessa. Vuoden keskiklämpötilat yli 30 astetta.
Onnittelut, toivottavasti pelailet golfia. Hua Hinin ympäristössä on aivan loistavia kenttiä ja vielä kohtuulliseen hintaan. Tai hinta ainakin oli kohtuullinen muutama vuosi sitten.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Bangkok - Siem Reap - Hua Hin!

Viestin lähetti Ohmi
Tänään klo 22:50 alkaa matka kohti Thaimaan Bangkokia. Kolmen päivän siellä olon jälkeen matka jatkuu Kambodzan puolelle Siem Reapiin, jossa pääsemme ihmettelemään Angkor Watin temppelialuetta. Loppuloma kuluukin sitten Thaimaan Hua Hinin rauhallisessa rantalomakohteessa. Vuoden keskiklämpötilat yli 30 astetta. Hajotkaa kylmyyteen, mutta älkää laittako pakkasella kieltä kiinni rautaesineisiin. Palataan asiaan 18.11.2004!
Onnea vaan, itse tulin vajaa 2vk sitten himaan loistavalta Thaimaan reissulta, että en ole ihan vielä ehtinyt kateuden asteelle täällä kypsymään.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Ei onneksi ollut tuon tuoreempia thaimaanmatkailijoita tässä ketjussa.

Vaikkeivat matkustusfiilikset ihan parhaat mahdolliset juuri nyt olekkaan niin tänään klo 18:10 aikataulun mukaan noustaan ilmaan kohteena ensin Lontoo ja siitä edelleen LA ja Auckland, New Zealand. Neljä viikkoa ympäri maata, paluu tänne loskaan 30.1.05.

Oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille!

t. hanu
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Voiko näille olla kateellinen?

Viestin lähetti mysteeri

- Matka Intian Goalle.
- Muutto upouuteen kerrostaloon jossa näköalat on hulppeat.
- Onnellisuutta riittää rakkausasioissa.
- Vatsa kasvaa.

Kahdesta ensimmäisestä voisin ollakin kateellinen, kaksi viimeistä löytyy täältäkin.

Vatsan kasvamisesta voisin luopuakin, vaan kun syöminen on niin kiva harrastus.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Voiko näille olla kateellinen?

Viestin lähetti mysteeri
Tulossa:
- Matka Intian Goalle.
- Muutto upouuteen kerrostaloon jossa näköalat on hulppeat.
- Onnellisuutta riittää rakkausasioissa.
- Vatsa kasvaa.
Millähän muulla teidät tekisin kateelliseksi?
Mitä muuta minä voisin vielä toivoa?

- Matkailusta en tykkää
- Pääsemme viikon päästä muuttamaan pois kerrostalosta. Miksi ihmeessä joku haluaa asua talossa, jossa on näin paljon naapureita?
- Onnellisuutta täälläkin.
- Vatsa kasvaa, niin voihan se olla iloinenkin asia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Re: Voiko näille olla kateellinen?

Viestin lähetti mysteeri
- Vatsa kasvaa.

Pöh, sähän joudut sitten olemaan Goalla selvinpäin. Ja jonkun pitäisi olla kateellinen... koska?
 

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Voiko näille olla kateellinen?

- Muutto upouuteen kerrostaloon jossa näköalat on hulppeat.

Upouuteen asuntoon muuttaminen on tietysti ihan mukava asia, mutta välttämättä ei käy kateeksi. Pahimmassa tapauksessa saa rakennuttajan kanssa käydä vääntöä vielä pitkään. Itsekin muutin n. 2,5 vuotta sitten upouuteen asuntoon ja vieläkään ei ole kaikkia ongelmia selvitetty rakennuttajan kanssa. Toivottavasti muilla muuttajilla on parempi onni.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Noh, kyllä kai sitä pitää itsekin kateutta aiheuttaa.

Huomenna lähtö Vietnamiin kahdeksi viikoksi. Ensin Saigoniin, sitten Hoi Aniin. Saigonissa lämpötilana n. +30 ja aurinko paistaa, eikä tuolla Hoi Anin rannallakaan palella tarvitse. Ei haittaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: Re: Re: Voiko näille olla kateellinen?

Viestin lähetti mysteeri
holitonta shampanjaa.

Sellasta oo olemassakaan.
Maaliskuussa vanhempieni Epsanjasta vuokraamalle mökille viikoksi. Tuleeko tollasesta kukaan kateelliseksi, hardly.
No, muija on hyvä kokki.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olen todella kateellinen..

-Mulla on paskahätä..
-Mulla ei oo hajuakaan tulevaisuudestani
-Mulla on jalat todella kipeät
-Mulla ei ole huomenna krapulaa
-Mullan alla
-Mulan:PUHUMME SUOMEA
-Olen avannut 2 huonoa äänestystä..
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: Re: Re: Re: Voiko näille olla kateellinen?

Viestin lähetti PeteX
[BTuleeko tollasesta kukaan kateelliseksi, hardly.
No, muija on hyvä kokki. [/B]

Ei tule. Mä lähen kuukauden päästä kaheks viikoks Hawajiille. Voiko siitä olla kateellinen ?

Mun muija on paras kokki, muttei onneksi ammatiltaan kokki.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti puuha-pete


-Mulla on paskahätä..
-Mulla ei oo hajuakaan tulevaisuudestani

Eikös nuo ole täydellisesti toisensa poissulkevia väitteitä? Ainakin minulla on "haju" tulevaisuudesta, jos on helvetinmoinen paskahätä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös