Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 784
  • 925

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Master Chief
Tänään töistä kotiin tultuani huomasin ison Ruotsista lähetetyn kirjekuoren jossa oli Van Helsing -peli Xboxille sekä MTV vj Kicki Bergin kuva nimmarilla.
Onhan noita MTVE:ltä voitettu muutama palkinto (lähinnä t-paitoja). Seinää koristaa Maria G:n kuva nimmarilla. ;) Onpa uutama muukin asia, joka saisi monen naaman venähtämään vihreäksi..Mutta ei niistä ainakaan nyt..
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti sopuli
.
Olen pummannut Mare Oravaiselta nuuskaa. Mare sanoi, ettei telkkarinaamalla mitenkään ihmeellisesti piparia irtoa.

Vaikka tää viesti on kaksi vuotta vanha niin mun pitää silti vastata.

Kyseinen veijari peruutti minun ajamaani armeijan henkilöautoa keulaan Helsingissä
Vuorikadulla!
Olen myös ollut samassa taksissa Suvi Miinalan kanssa ja saanut Janina Frostellilta rahaa ja nimikirjoituksen.


Mitäs siihen sanotte?!?
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti C.Moreno
Olen myös ollut samassa taksissa Suvi Miinalan kanssa ja saanut Janina Frostellilta rahaa ja nimikirjoituksen.


Mitäs siihen sanotte?!?

Olet siis taksikuski. No big deal.

Olen paras kaikessa mitä teen itse.
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti B1
Olet siis taksikuski. No big deal.
En ole.Olen oikeasti ollut hetken aikaa samassa taksissa Miinalan kanssa ja Frostell antoi minulle rahaa sotainvalidien keräystä varten ja kuittasi listaan antamansa raha määrän.

Kaikelle on myös epälooginen selitys
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kaadoi eilen katamariinilla pöydän ja juomat toisten syliin. Lauloin "hata, hata ifk", mutta paikalla oli vain maalaisia, joten provo meni metsään. Yritin yöllä ripustaa tyttärelleni Tallinnasta ostettua koristetta lamppuun, se tippui ja meni rikki. Muija jätti hommat kesken ja siirryin katsomaan Lordin konserttia nauhalta. Laulattaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Dave T
-Menen naimisiin kolmen viikon päästä.
Mä menin eilen.
Viestin lähetti jounster
Heh, siellä jo kaksi kateellista älähti. Muututte varmaan myrkynvihreiksi jos vielä paljastan että autossani on nahkapenkit. ;)
Nehän vaan hiostaa persettä... ;P
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti BigRedBob
Mä menin eilen.

Meinit naimisiin ja jo seuraavana päivänä Sinulla on aikaa ja halua roikkua täällä? ;)

Muistaakseni vastaavassa tilanteessa minulla ja rouvalla oli ihan muuta puuhaa...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Oloneuvos
Meinit naimisiin ja jo seuraavana päivänä Sinulla on aikaa ja halua roikkua täällä? ;)

Muistaakseni vastaavassa tilanteessa minulla ja rouvalla oli ihan muuta puuhaa...
Ei sitä nyt ihan kokoaikaa jaksa... :D Olihan siinä jo yö ja aamupäivä aikaa. Ja häämatkallekin ehditään vasta syksyllä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"moikka!

kiitos suuresti kannustavasta meilistä!
Toivottavasti saat jotkut yli 18-v ystäväsi äänestämään minua, heh...

Mukava kuulla että oloet kiinnostunut samoista asioista kanssani. Harvat jaksavat välittää.
Ei muuta kun lippu korkealle ja eteenpäin.
Pianhan sinäkin saat äänestää. Ja me kokoomusnuoret ajammekin läpi asiaa, että jo 16-v pääsevät äänestämään.

Railakasta kesää


viivi"

Viivi Avellan toivotti minulle railakasta kesää. Hah.
Viivi on ihana.

HIFK:n chikujen ihana Elsa kehui minua kauniiksi ja sanoi muruksi. Hih.
 
Viimeksi muokattu:

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Nyt kun Suomen rock-juhla n:o 1, Provinssirock, on jo suorastaan käsinkosketeltavalla etäisyydellä ja säät ovat näköjään nämä perinteiset, eli paskat, niin ajattelin muistaa kanssaprovinssoilijoitani pienimuotoisella viestillä kateusketjussa.

Itselleni selvisi nimittäin vasta juuri, että hotellihuoneessani onkin sauna. Ihan erikseen kysymättä tai toivomatta nämä ohmot mainitsevat sivulauseessa, että tämä on sitten tämmöinen saunallinen huone. Voi, voi.

Hieman muuttunut tämä festarielämä ajoista jolloin provinssisunnuntai meni sitä miettiessä että kannattaako telttaa ja kamoja alkaa kuivailemaan vai heittää koko roska menemään yksintein.

Nythän murheet ovat näköjään sitä luokkaa että kuivaanko itseni pyyhkeellä vai annanko raikkaan hotelli-ilmastoinnin kuivatella bastu-puhtaan kehoni nuorikkoni vieressä vesisängyssä loikoillessani, minibaarin antimia nauttiessani ja hotellin kaapelitelevisiota tiiraillessani.

Lupaan ajatella lämmöllä sunnuntaiaamuna privaattisaunani lauteilla keikkuessani kaikkia kuivausongelman kanssa painivia. Lauantainahan märän teltan kohtaloa ei vielä viitsi alkaa murehtimaan.

Toivottavasti myöskin backstage-teltan tarjoilu on nopeutunut viime vuodesta. Harmittaahan se vietäväti jos pitää parikin minsaa jonossa madella.

Rock on!
 
Tässä teille kadehtimisen aihetta!

- Olen luullut metsässä olevaa riukua ansaksi ja lähestynyt sitä varoen.

- Olen syöttänyt sorsille myrkkysieniä.

- Minulla on ollut 8 aivotärähdystä.

- Minulla oma polkupyörä, ei autoa.

Ha Haa! Pystyn jo kuvitella sieluni silmin teidät kateellisuudesta vihreänä!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Agent Orange
- Olen syöttänyt sorsille myrkkysieniä.
- Minulla on ollut 8 aivotärähdystä.
Kateelliseksi et saa. Lienee aika ilmiselvää, että näissä kahdessa kohdassa jälkimmäinen on syy ja ensimmäinen on seuraus.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: Tässä teille kadehtimisen aihetta!

Viestin lähetti Agent Orange
- Olen luullut metsässä olevaa riukua ansaksi ja lähestynyt sitä varoen.
Olen kateellinen sille, joka on seurannut touhuamistasi sivusta.



Tässä teille muutama kateellisuuden aihe:

- Saan oikean käden peukaloni taipumaan nivelenvastaisesti 90-asteen kulmaan ilman väkivaltaa

- Viktor Klimenko on kirjoittanut minulle kirjeen

- Näin Don Johnsonin kaukaa Lahden moottorimessuilla -89

- Saan näytellä Goljatin kilvenkantajaa huomenna eräällä lastenleirillä esitettävässä näytelmässä
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Saman voisi laittaa myös vitutusketjuun, mutta olen tehnyt töitä nyt 12 päivää putkeen ilman vapaapäiviä ja työtunteja kertynyt 144... repikää siitä!

Ainiin... osaan myös liikuttaa korvia!
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Pistetään muutama laimea...

Matti Nykänen on tarjoillut minulle olutta.

Olen ollut ryyppäämässä Kalle Aholan kanssa.

Olen ollut ryyppäämässä Janne Niinimaan kanssa.

Olen ollut kusella samalla pisuaarilla Teemu Selänteen kanssa, yhtäaikaa.

Olen ollut saunassa Valentin Konosen kanssa (toki samana iltana myös ryypiskeltiin...)

Olen ollut saunassa myös naispuoleisen maailmanmestarin kanssa. Ja useammankin naispuoleisen Suomen mestarin...

Olen ollut useammankin kerran ryyppäämässä miesten salibandyn Euroopan mestaruus joukkueen kapteenin kanssa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Meikäläisen etu- ja sukunimi löytyy ESPN NHL 2K5:n selostustietokannasta.
 

MisterFinland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Modo,
Meikäläinen voitti kännykän arpajaisista!

Lisäksi meikäläistä on kosittu kolmesti, ja aina olen kieltäytynyt!

Ja vielä ehdoton, meikäläinen on kutonut villasukan mummolleni!
 

Jackman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,New Jersey Devils & Derek Boogaard
kadehtikaa....

Olen voittanut 13 000 markan skootterin vaasan ruispala kisassa

En ole koskaan kokenut krapulaa

Olen löytänyt areenan edestä muutaman klubikortin ja saannut reilut 1000 markkaa löytöpalkkiota

Olen ollut saunassa samaa aikaa useamman naisen kanssa

Olen voittanut tv-ohjelma jyrkistä 3000 markan stereot

En ole koskaan sammunut kesken ryyppyillan

En ole koskaan saannut turpaan

Olen viennyt Niinimaalta "illan hoidon" yhdessä ravintolassa
 

Jackman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,New Jersey Devils & Derek Boogaard
Re: Re: kadehtikaa....

Viestin lähetti metsänpeikko
Voi hitsin vitsi... Et sitten viitsis joskus tulla iskemään mua, niin että Janne vois kuitata tuon tapahtuman?

Sano vaan aika ja paikka ja hoida sä se Janne sinne....
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
- Sain juuri kutsun kiekkoilijoiden ja Playboy playmatesien yhteisiin Halloween pippaloihin Vancouveriin, ikävä kyllä en pääse paikalle.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti Cairns
- Sain juuri kutsun kiekkoilijoiden ja Playboy playmatesien yhteisiin Halloween pippaloihin Vancouveriin, ikävä kyllä en pääse paikalle.

Nyt saatana Cairns, sä vaikka kerjäät ne rahat ja lähdet sinne! Tuommoista tilaisuutta ei jätetä väliin. Kaikkien Jatkoajan hetero miesten puolesta vetoan sinuun että menet sinne ja teet raportin kuvien kanssa.

- Tinke-80
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Cairns
- Sain juuri kutsun kiekkoilijoiden ja Playboy playmatesien yhteisiin Halloween pippaloihin Vancouveriin, ikävä kyllä en pääse paikalle.

Jos tuo on totta niin olen todella kateellinen. Minä ainakin vaikka lainaisin tonnin joltakin, että pääsisin tuonne. En kyllä maksaisi tonnia pelkästään nuista pippaloista, mutta jos kutsu olisi niin varmasti lähtisin käymään Vancouverissa. Ei muuta ku kerrot olevasi yksi euroopan kiekkosarjojen kovimmista nyrkkisankareista niin tiedä vaikka joku Playmate siitä vähän lämpenis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös