- Olen nähnyt Sakari Kuosmasen usein (liekkö mikään saavutus täällä Kuopiossa, mutta silti)
- Olen kätellyt Kreikan presidenttiä vuonna 1994 eikä ollut kaukana, että olisin kätellyt Martti Ahtisaartakin samalla kertaa
- Dave Lindholm on kävellyt minua vastaan Kuopion keskustassa
- Olen melkein sukua Inter Turun jalkapalloilijalle Samuli Lindelöfille; hän on minun setäni vaimon siskon poika. Olen tavannut hänet kerran, kun hän oli n. 15-vuotias
- Olen ollut kaksi kertaa lehdessä (Savon Sanomissa); toisella kertaa jopa etusivulla. Tätä hetkeä median parrasvaloissa olivat tosin jakamassa n. viisi luokkakaveriani. Toisella kertaa olin kuvassa aivan yksin, mutta se ei ollut etusivulla.
- Saatan olla hyvin kaukaista sukua Tommi Mäkiselle; tätä ei olla vielä kyetty selvittämään
- Kaksi eri (minulle tuntematonta) henkilöä on luullut minua yläasteen luokkakuvasstani opettajaksi. Lisäksi lukiossa valokuvaaja erehtyi luulemaan minua opettajaksi. Olisi tullut ilmaiset kuvat, jos olisin osannut leikkiä mukana.
- Ja, kun tällä Mikko Alatalon näkemisellä monet ovat kehuskelleet, niin olenhan minäkin nähnyt Mikon jopa kaksi eri kertaa. Jälkimmäinen kerta oli ehkä neljä-viisi vuotta sitten, kun menimme kahden kaverini kanssa n. 15-vuotiana Kuopion torille kuuntelemaan Mikkoa. Taisimme olla ainoat alle 65-vuotiaat paikalla ja erotuimme taatusti joukosta, kun kaverini innostui huutelemaan: "Hyvä Mikko! Jee! Hyvä Mikko!"
Eihän näillä tarinoilla kärkeen menty, mutta toivottavasti edes joku tuli kateelliseksi...