Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 878
  • 925

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Meikä on viimeinen kuuluisa kansainvälinen playboy. Repikää siitä pellet!
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tapasin tänään asioillani ihkaelävän Playboy-tytön, muutama sanakin tuli vaihdettua.

Joo, ja oli ihana... :D
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Voih, yritin pidättäytyä kirjoittelemasta tänne vapaan keskustelun puolelle mutta on pakko sen verran patsastella että olen kuitenkin Matti Nykäsen kanssa ollut baarissa dokaamassa. Juteltiin, juotiin, muisteltiin menneitä, vaihdettiin puhelinnumeroita, suunniteltiimpa vähän jotain yhteistä projektiakin ja yritettiin tottakai ottaa Matti jatkamaan vielä porukassa, mutta se ei onnistunut.

Jos tämä ei tee kateelliseksi, niin mikä sitten...
 

kibe#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
näin antti törmäsen kadullla(siis silloin kun se pelas jokereissa) ja menin kysyy siltä et miksi se pelaa niin paskassa joukkueessa. nii ja sit mun iskä on poliisi ja se voi pidättää teiät kaikki.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Turambar
Pentti Matikaisen... lahjoittamalla .. paketin sinistä Jenkki-purkkaa :)

Voi jumaklavita! Nyt muuten tuli IFK:n fanileiristä iso lauma erittäin kateellisia miehiä.. Muista turvata selustasi..


Edit.

Perkema, nyt vasta hokasin. Sullahan on kaikki tsäänssit saada ÄTPPOMK - kunniajäsenyys ja jopa Pentin Vasen Faksi - titteli.

Äkkiä hakemus vetämään!

K
 
Viimeksi muokattu:

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kojo, Suomen euroviisuedustaja vuodelta 1982, joka sattui saamaan 0 pistettä "nuku pommiin" kappaleellaan on äitini isän äidin siskon lapsen mies!!!

Jos ei tämä tee kateelliseksi, niin mikä sitten ;)
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Viestin lähetti Jussi77
Voih, yritin pidättäytyä kirjoittelemasta tänne vapaan keskustelun puolelle mutta on pakko sen verran patsastella että olen kuitenkin Matti Nykäsen kanssa ollut baarissa dokaamassa. Juteltiin, juotiin, muisteltiin menneitä, vaihdettiin puhelinnumeroita, suunniteltiimpa vähän jotain yhteistä projektiakin ja yritettiin tottakai ottaa Matti jatkamaan vielä porukassa, mutta se ei onnistunut.

Jos tämä ei tee kateelliseksi, niin mikä sitten...

Itsehän olen ollut Matilla ja Mervillä kerran käymässä, kun soittivat pappani korjaamaan niiden taloa. Enkä ikinä unohda sitä iltaa. Matti heiluu kirveen kanssa, kusee olohuoneessa lasipöydälle, hyppii sohvalta alas tehden telemarkkeja ja kysyy: "Kuka on maailman paras mäkihyppääjä?" No jos saavutuksia katotaan, niin Mattihan se on.

Matti on myöskin ollut meidän mummon ja papan luona pari kertaa. Selvinpäin helvetin asiallinen ja mukava mies...
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Kaiser Soze
Perkema, nyt vasta hokasin. Sullahan on kaikki tsäänssit saada ÄTPPOMK - kunniajäsenyys ja jopa Pentin Vasen Faksi - titteli.

Äkkiä hakemus vetämään!

K

Hehee, hykertelin innoissani jo tuota viestiä kirjoittaessani. Arvasin, että tämä lahjoitettu purkkapaketti lyö laudalta lähes kaikki, ellei ihan kaikki tässä ketjussa mainitut saavutukset.

ÄTPPOMK-jäsenyydestä sen verran, että en ole varma täytänkö kriteerit. Olen nimittäin piinannut Pentin vanhempia aika raskaalla tavalla silloin pojankoltiaisena. Mm. pistimme naapurin kauhukakaran kanssa heidän taloyhtiön varastossa olleet pyöränsä lukkoon ja heitimme avaimet metsään. Kiinni jäätiin. Onneksi olin jo tuolloin ehtinyt saada sen purkkapaketin.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Turambar
ÄTPPOMK-jäsenyydestä sen verran, että en ole varma täytänkö kriteerit. Olen nimittäin piinannut Pentin vanhempia aika raskaalla tavalla silloin pojankoltiaisena. Mm. pistimme naapurin kauhukakaran kanssa heidän taloyhtiön varastossa olleet pyöränsä lukkoon ja heitimme avaimet metsään. Kiinni jäätiin. Onneksi olin jo tuolloin ehtinyt saada sen purkkapaketin.

Eiköhän se tällä jo sinetöity. Tosin parempaa penailua olisi ollut vahingossa hukata ne avaimet sinne metsään.
 

Sheriffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Juuri kommentteja Bäckströmin polvesta antanut maamme arvostetuimpiin kuuluva urheilulääkäri Ilkka Tulikoura on leikannut meikäläisen nilkan. Ei ollut ihan halvimmasta päästä..
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Juoksin 6000m aikaan 24.42. Repikää siitä. Lisäksi Ressu Redford pelasti minut kerran varmalta turpakeikalta Turun yössä. Ja aa! Lisää löytyy, olin siinä porukassa kun huusi jokirannassa Jortikalle: "luopio, luopio varo, ettei jalassas oo.. mitä vittuu me huudetaa.. kuolio?" Asia itsessään ei ole kehuttava, mutta minua kadutti se aamulla. Ja lisäksi olen saanut Jortikan naamalle surullisen ilmeen. Moniko on saanut? Siis Jortikan naamalle sadfacen?
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
- Olen nähnyt Sakari Kuosmasen usein (liekkö mikään saavutus täällä Kuopiossa, mutta silti)

- Olen kätellyt Kreikan presidenttiä vuonna 1994 eikä ollut kaukana, että olisin kätellyt Martti Ahtisaartakin samalla kertaa

- Dave Lindholm on kävellyt minua vastaan Kuopion keskustassa

- Olen melkein sukua Inter Turun jalkapalloilijalle Samuli Lindelöfille; hän on minun setäni vaimon siskon poika. Olen tavannut hänet kerran, kun hän oli n. 15-vuotias

- Olen ollut kaksi kertaa lehdessä (Savon Sanomissa); toisella kertaa jopa etusivulla. Tätä hetkeä median parrasvaloissa olivat tosin jakamassa n. viisi luokkakaveriani. Toisella kertaa olin kuvassa aivan yksin, mutta se ei ollut etusivulla.

- Saatan olla hyvin kaukaista sukua Tommi Mäkiselle; tätä ei olla vielä kyetty selvittämään

- Kaksi eri (minulle tuntematonta) henkilöä on luullut minua yläasteen luokkakuvasstani opettajaksi. Lisäksi lukiossa valokuvaaja erehtyi luulemaan minua opettajaksi. Olisi tullut ilmaiset kuvat, jos olisin osannut leikkiä mukana.

- Ja, kun tällä Mikko Alatalon näkemisellä monet ovat kehuskelleet, niin olenhan minäkin nähnyt Mikon jopa kaksi eri kertaa. Jälkimmäinen kerta oli ehkä neljä-viisi vuotta sitten, kun menimme kahden kaverini kanssa n. 15-vuotiana Kuopion torille kuuntelemaan Mikkoa. Taisimme olla ainoat alle 65-vuotiaat paikalla ja erotuimme taatusti joukosta, kun kaverini innostui huutelemaan: "Hyvä Mikko! Jee! Hyvä Mikko!"

Eihän näillä tarinoilla kärkeen menty, mutta toivottavasti edes joku tuli kateelliseksi...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Koala
Lisäksi Ressu Redford pelasti minut kerran varmalta turpakeikalta Turun yössä.

Olen pyytänyt Ressulta nimmaria noin klo 4.30 grillijonossa ja tämän jälkeen juossut muutaman kaverin kanssa pihin R:n perässaä HML:n keskustassa huutaen "hei älä mee tai viet multa kaaiikee-e-een"

Olen myös kovempi jätkä kuin Kummelista tutut roudarit Pasi ja Kimmo. Kuka tahansa näkee Frederikin Linnatuulessa, mutta kuinka usein tulee Kari Salmelainen vastaan ATK-liikkeessä?
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Olen viettanyt jo 11 viikkoa Thaimaassa (myos Cambodiassa) eilen lamminta +37 astetta, viela on vahintaan lomaa jaljella 3 kuukautta, joten hajotkaa Suomeen, ei voisi vahempaa kiinnostaa vappu tai juhannus tai jos siella menee helleraja rikki.

Taalla on hieman toinen meininki, taalla kayneet sen varmasti tietavat.

Ainoa paska puoli on ettei MM-kisat nay, tosin nekin voi kuunnella netista.
 

Rocco

Jäsen
Olen saanut Hannu Henrikssonin nauramaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minäpä olen nähnyt seksiviritteisen unen Mikko Alatalosta ja Peppi Pitkätossusta. Tässä vaiheessa korostan että minä olin tuossa unessa vain ikäänkuin katsojana - Mikko ja Peppi "touhusivat".

Repikää siitä.
 

Rize

Jäsen
Pelien ystäville tiedoksi:

Minulla on Sega Mega Drive, 2x Dreamcast, 2x Playstation, 2x PlayStation2, GameCube sekä Xbox. Se ei periaatteessa ole kovinkaan kadehdittavaa.

Mutta kadehdittavaa on se, että omistan täysin koskemattoman, kultaisen ja numeroidun Commodore 65-koneen (Ei siis Commodore 64).

Repikää siitä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ulkona +23,6 varjossa

Ja Minulla vapaata ensi Tiistaihin.

Eli yhteensä tasan 7 vuorokautta.
 
Viestin lähetti Korhonen
- Saatan olla hyvin kaukaista sukua Tommi Mäkiselle; tätä ei olla vielä kyetty selvittämään

No nyt on v*ttu valloillaan! Meikäkin on kaukaista sukua Mäkisen Tompalle ja sukunimenikin on sama kuin sinun nikkisi.

Mitähän se merkitsee.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti cosmic_rodeo
No nyt on v*ttu valloillaan! Meikäkin on kaukaista sukua Mäkisen Tompalle ja sukunimenikin on sama kuin sinun nikkisi.

Mitähän se merkitsee.

Kakkosnickki.
Nehän ovat kiellettyjä Jatkoajassa, ilmoitan moderaattoreille. Molemmat tunnukset lukkoon.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Olen kävellyt puolen metrin päästä Mika ja Vesa Kalliosta
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Viestin lähetti Anton
Tsekkaa:
http://alypaa.com/ ja valitse kohta "Trendi"

Jos pistät enemmän kuin 5664 pistettä, niin olet minua trendikkäämpi - mitä sangen vahvasti epäilen!

Olen suurin, kaunein ja trendikkäin!
Et ole, ainakaan trendikkäin. Helpostihan tuo menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös