Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 130
  • 925

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Bluesbrother
tuo "jäähalli" liikkui samaan aikaan Karibianmeren päällä ja on Suomalaisten rakentama.
Jäähallin nimi on Voyager of the Seas. Kyseessä on maailman suurin risteilyalus.
Tarkemmin turkulaisten suunnittelema ja käkkäräpäiden Turussa rakentama. Meidän firma suunnitteli tuohon mm. julkisten tilojen sisustuksen, sähköt ja muuta "pientä". köh köh.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Re: Minäpä...

Viestin lähetti seis. kiekkomaailma

- olen valehdellut lätkäpelaajille olevani Janne Laukkanen ja täydestä meni ja ilmasta viinaa irtosi...
- olen valepukki.

Eikös Janne Laukkasena esiintynyt jannu joskus huijannut jotain naista saadakseen lentolippurahat jenkkeihin tjsp.? Kiinnostaisi tietää, mahdatko olla sama heebo, mutta...

Viestin lähetti seis. kiekkomaailma

- olen valepukki.

...vastaa rehellisesti...
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Joulupukilta terveisiä!

Ensinnäkin mä saan tehdä työssäni ihan mitä haluan ja parhaaksi näen.

Toiseksi hlökoht. bud. on ihan inhottava...
äijä vaan sen kuin tuhlaa ja luo.
Ja juo.

Kolmanneksi voin mennä minne huvittaa
Ihan miksi ja kuten vain.

Neljänneksi ajan isoa autoa kaikilla herkuilla.
Kaikille lätynkääntäjille tiedoksi: verotusarvo 850€ per kk.
Kyllä! On buli bilika!

Viidenneksi,
työajat päätän ihan itse.
Pääasia, että työt tulee tehdyksi.
(Työt; mitä ne on? Työt; miten ne tehdään?)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Jaahas! Enää tänään en tarvitse autoa, joten taidanpa ottaa hyvän sikarin ja lasillisen konjamiinimehua. Noin niin kuin lämmikkeeksi.
 

JanJ

Jäsen
Huomenna menen Maritímo-Benfica potkisotteluun. Jotain Portugalin sarjaa. Tieda sitten, kannattaako tuosta olla kateellinen. Mutta kehunpa kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
No eipa taalla ole muuta kuin tuota epaurheilua eli kuntoilua eli potkista. Eihan nama tajua mistaan kunnon kiekosta mitaan.

Mutta maassa maan tavalla. Katsotaan sitten kuntoilua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
FF:aa ei tule juurikaan luettua, mutta mulla on lippu ensi keskiviikon Wales - Venaja matsiin...

En tosin tieda viela oonko menossa, kun ei toi paiva oikein sovi. Mutta jos lauantain jalkeen on viela saumaa Walesilla, niin taytyyhan se menna, kun kutsuttiin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Vaimo toi minulle tänään kylmän avatun Karhun saunaan pyytämättä.
 
-Olen löytänyt ison kasan varastettua elektroniikkaa metsästä

-Olen ratsastanut kamelilla joka yritti samaan aikaan lempiä toista kamelia

-Olen kellunut vedessä ilman minkäänlaisia apuvälineitä/vippaskonsteja
 

JanJ

Jäsen
Tulipa sitten nahtya mieshuora-ottelu Maritimo-Benfica. Eipa haappoista ollut. Meinasi tulla uni.
Ja sita saakelin filmausta ja sukeltelua... huoh, saisivat pelata ottelunsa uima-altaassa tasta lahtien.

Ai niin etta kateelliseksi?
No taalla maksaa sikspakki alle kaksi euroa.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Jatkoajan vapaa on jäänyt kaltaiseltani asiakirjoittajalta vähemmälle, mutta tähän on pakko vastata muutamalla palstan aihepiiriin sopivalla retostelulla. ;)


* Olen nähnyt paikanpäällä kaikki Kiekko-Espoon/Bluesin SM-liigahistorian vierasvoitot pudotuspeleissä.

* Olen saanut kuunnella humalaisen Hannu Jortikan "luentoa" tupakoinnin vaaroista.

* Olen keskustellut "The Penan" kanssa puhelimessa - hän jopa soitti kännykkääni.

* Olen tavannut Saku Koivun livenä ja pyytänyt häneltä nimmarin pikkusiskoani varten.

Niin.. ja ennen muuta:

* Jaksoin lukea tämän ketjun yhdellä kerralla alusta loppuun, vain pienen osan viesteistä skipaten. ;D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Bird, jos noista kerran joku tulee kateelliseksi, niin sitten pitaa retostella omalla aihepiiriin sopivalla tapauksella.

Istuin Harry Harkimon vieressa Suomi-Ruotsi ottelussa ja Hjallis kaivoi nenaa. Vuotta en muista, mutta kasittaakseni kyseessa oli Tommy Salon ensimmainen ottelu Tre Kronorin paidassa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti JanJ

Ai niin etta kateelliseksi?
No taalla maksaa sikspakki alle kaksi euroa.

Tuosta olen kateellinen mutta en sulle vaan Portugalille.

Viimeisenä kahtena kesänä ollaan siellä oltu.

Super Bock ja se toinen samannäköinen tölkki jonka nimeä en muista lienee jo tulleet tutuksi?

Olen kyllä kateellinen Albufeiran ja Algarven rannoistakin, ja yleensäkin kaikesta mitä siellä on.

Täällä on vain jotain hemmetin jääkiekkoa.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Lähden huomenna lemmittyni kanssa kahdeksi viikoksi Kanarialle. Vaikka eipä silti - kivaa keliä täällä Suomessakin tuntuu olevan.

Toivottavasti on lumi maassa ja Ässien peli kuosissaan kun takaisin tulemme.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Myönnä pois

Viestin lähetti Bird
* Olen tavannut Saku Koivun livenä ja pyytänyt häneltä nimmarin pikkusiskoani varten.

Niin, myönnä pois, itelles pyysit.

Täältä tähän
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti pernaveikko
Istuin Harry Harkimon vieressa Suomi-Ruotsi ottelussa ja Hjallis kaivoi nenaa.

Kumman? Leenan vai Merikukan? Ja oletko varma, että kyseessä oli nenä?
 
Eiköhän tällä saa ainakin muutaman jatkoaikalaisen kateelliseksi:

Minäpä lähden huomenna pois Turusta!

Kyllä vain, olen jo pakannutkin! Heti aamusta nousen junaan ja jätän mokoman kylänpahasen taakseni!

Illalla olenkin jo kaukana Turusta ja juon kylmää keskiolutta hyvässä seurassa! Mahtaa turkulaisia siinä vaiheessa vituttaa!

Eikä kukaan huuda "moroooo!" tai höpise tyyliin "mä menisin sinne ja multa loppus rahat ja mä sanosin sille että...jnejne".

Elikkäs so long suckers!

Jätän mainitsematta, että olen poissa vain hiukan yli viikon. Asiasta lisää vitutusketjussa ensi viikon sunnuntaina.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kunhan saan hoidettua alta ensi viikonlopun pikkujoulut maatilalla, jonne meikäläinen on kutsuttu pariksi paiväksi pibbaloimaan, niin edessä onkin jo reissu Lontooseen. Matka on tietysti minulle ilmainen ja kestää to-la sisältäen myös osittain ilmaiset juotavat ja ruuat. Laitetaan tohon loppuun ensi perjantain opastetun pubikierroksemme kohteita Lontoon keskustasta; Mayflower (Rotherhithe), Cittie of Yorke (Holborn), Old Mitre (Ely Court), Old Bank of England (Fleet St), Ye Old Cheshire Cheese (Fleet St) ja Blackfriar (Q.Vict.St.).

Repikää siitä, mopot!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Rontti
Meikäläinen on kätellyt Don Johnsonin kanssa. Juu, just se Miami Vice-jannu.
Hei kamoon, ei mee läpi. Kyll´ me kaikki tiedetään, ettei Miami Vicessa ketään Donia ollut. Sonny ja Ricardo vaan.

Mäpäs olenkin kolaroinut Valentin Konosen auton hänen maailmanmestaruusvuonnaan ilman, että Vallu itse huomasi mitään.
Väärinkäsitysten välttämiseksi tarkennettakoon, että auto oli minulla lainassa ihan luvan kanssa.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Pitkäaikainen unelmani päästä seuraamaan NHL-peliä toteutuu.
18.12 Montreal-Nashville ja 22.12 Montreal-Pittsburgh.

Samalla näkee Marekin nykykunnon! Pelottaa vain hieman, että onko Mario silloin vielä poissa. Olisi nimittäin hienoa nähdä jumala kerran elämässään livenä.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

Takavuosina kävelin Ifk:n pelissä C puolella ja vastaan tuli Anna-Kaisa Hermunen...ah sitä onnen tunnetta..

Kyllä tälle asialle on moni kateellinen..... :)
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei mikään kovin iso juttu,mutta eipä taida moni olla pelannu
Sakari Palsolaa,Niklas Hagmania,Martin Bergeronia,Juhani Tammista,Markus Korhosta,Vjatseslav Fandulia ym.vastaan jalkapalloa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös