No jopas jopas WIR. Minkälainen vaimo Sinä oikein olet kun panet miehesi tiskaamaan keskellä yötä ja itse käyt leuhkimaan asiaa Jatkoaikaan. Kai "miesparkasi" joutui tiskisavottaansa ennen myös nukuttamaan vauvanne. Maltoitko itse edes avata punkkupulloasi...Viestin lähetti Woman In Red
Kadehdittavat sattumukset:
- Raimo Summanen on tarjonnut minulle siiderin. Don Frank tosin taisi maksaa.
Kadehdittavat fyysiset kyvyt ja ominaisuudet:
- Olen tehnyt kaksi lasta _yhtä aikaa_.
- Olen vahva (mut en kyllä yhtä vahva kuin teidän kaikkien isät).
- Hiukseni eivät likaannu helposti.
Kadehdittavat henkiset kyvyt:
- Muistan koko laulun sanat. Myös humalassa.
Kadehdittavat elämykset:
- Olen nähnyt 2. suosikkijalkapalloilijani tekevän maalin niin Roomassa kuin Helsingissäkin.
- Olen nähnyt Uusrahvaanomaisen jatsiorkesterin livenä ja kuullut Pedro Hietasen laulusoolon.
Kadehdittavat ihmissuhteet:
- Kaikki vauvat nukkuvat sikeästi ja mies tiskaa. Otan hieman lisää punkkua.
Kadehdittava varallisuus:
- Omistan kolme aitoa pelipaitaa.
Helsinkiläinen kateusfaktori:
- Minulla on 8 minuutin kävelymatka töihin.
Itse olen kerännyt 1. divisioonassa lähinnä sääliä...Viestin lähetti laituri
-olen kerännyt 3. divarissa yli 700 min jäähyjä
Viestin lähetti koo
No jopas jopas WIR. Minkälainen vaimo Sinä oikein olet kun panet miehesi tiskaamaan keskellä yötä ja itse käyt leuhkimaan asiaa Jatkoaikaan. Kai "miesparkasi" joutui tiskisavottaansa ennen myös nukuttamaan vauvanne. Maltoitko itse edes avata punkkupulloasi...
Ja Siideriä Summasen kanssa mitäs toi nyt on. Minäpä olen saanut Summasen nauramaan silmät rypyssä jollekin jutulleni, ja selvinpäin.
Että et saanut minua kateelliseksi "jutuillasi". Sen sijaan ilostuin, että Sinustakin kuuluu jotain. Toivottavasti vauvasi nukkuvat jatkossakin ja punkkua riittää. Tiskiä pystyy näpsäkästi saamaan aikaan aina tarpeen vaatiessa.
Terveisin koo
Viestin lähetti poliisikonstaapeli
Ei tällä nyt pitkälle pääse mutta:
- Arto Javanainen ja Kari Takko ovat olleet luonani onnittelemassa minua syntymäpäiväni johdosta
- Omistan mm. Saku Koivun, Jari Kurrin ja Wayne Gretzkyn nimmarit (huom. Koivu ja Gretzky ovat kuvia jotka olen kehystänyt)
- En ole ikinä asunut Turussa
- Olen ollut Brucen keikalla
- Minut on valittu vuoden oppilaaksi (aikoinaan)
Viestin lähetti VH87
The Penan, LIVENÄ
No tuosta ensimmäisestä olen kyllä oikeasti kateellinen... ja junnun nyt kuuluukin pitää ovea auki ja Raipelle olisin sanonut, että vittu lopeta jo se soitteleminen! :DViestin lähetti Cairns
Jatkan leijumista, kaikki tämä viim. 24h aikana
- Olen kätellyt Guy Carbonneauta
- Sidney Crosby piti minulle ovea auki
- Raimo Helminen soitti minulle
ttu oon kova jätkä
Viestin lähetti Tatzka
Olen laivalla vetänyt bisseä Penan kanssa, ja sain nimmarin viikkarin kuittiin;)
Viestin lähetti E3
Meinas mennä Pori-ketjuun, mutta tännehän tämä kuuluu :)
Olin pari viikkoa sitten Porissa kaatamassa Anne Mattilan bändin basistin luona, joka on 80-luvulla treenannut oman poppoonsa kanssa samassa bändikämpässä Yön kanssa.
Viestin lähetti Tarik
[B- olen Ville Valon näköinen (niin minulle on kerrottu) [/B]