Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 371
  • 925

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Olen tämän syksyn ylioppilas. En tiedä tekeekö se jonkun kateelliseksi, mutta onpahan ainakin yritetty.

Mitäs muuta..

-Asunnossani oli viemäri tukossa 3 päivää.

-Voitin tänään Tulosvedossa Ässien 4-1 voiton ansiosta 20 euroa.

-Ajoin torstaina kotiin tullessani auton ojaan. Hinurilla sai auton pois. Minulle ei käynyt mitenkään, ei myöskään autolle. Ei siis yhtään mitenkään, ei pienintä lommoakaan.

-Olen joulukuun 21. päivä Hartwall Areenalla kuuntelemassa Iron Maidenin konserttia.
 

Woman In Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah

Kadehdittavat sattumukset:
- Raimo Summanen on tarjonnut minulle siiderin. Don Frank tosin taisi maksaa.

Kadehdittavat fyysiset kyvyt ja ominaisuudet:
- Olen tehnyt kaksi lasta _yhtä aikaa_.
- Olen vahva (mut en kyllä yhtä vahva kuin teidän kaikkien isät).
- Hiukseni eivät likaannu helposti.

Kadehdittavat henkiset kyvyt:
- Muistan koko laulun sanat. Myös humalassa.

Kadehdittavat elämykset:
- Olen nähnyt 2. suosikkijalkapalloilijani tekevän maalin niin Roomassa kuin Helsingissäkin.
- Olen nähnyt Uusrahvaanomaisen jatsiorkesterin livenä ja kuullut Pedro Hietasen laulusoolon.

Kadehdittavat ihmissuhteet:
- Kaikki vauvat nukkuvat sikeästi ja mies tiskaa. Otan hieman lisää punkkua.

Kadehdittava varallisuus:
- Omistan kolme aitoa pelipaitaa.

Helsinkiläinen kateusfaktori:
- Minulla on 8 minuutin kävelymatka töihin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Fc Jazz, Colorado Avalanche
Ei tällä nyt pitkälle pääse mutta:

- Arto Javanainen ja Kari Takko ovat olleet luonani onnittelemassa minua syntymäpäiväni johdosta

- Eräs tuttu on kouluaikana murtanut Jortikalta nenän

- Sama tuttu on tyrmännyt Tsekin nyrkkeilymestarin kapakassa

- Omistan mm. Saku Koivun, Jari Kurrin ja Wayne Gretzkyn nimmarit (huom. Koivu ja Gretzky ovat kuvia jotka olen kehystänyt)

- Olen lukenut koko ketjun läpi ilman että hyppäsin yli yhtään viestiä!

- En ole ikinä asunut Turussa

- Olen ollut Brucen keikalla

- Olen vahvempi kuin kaikkien teidän isät ja te mukaanlukien!

- Minut on valittu vuoden oppilaaksi (aikoinaan)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Hah

Viestin lähetti Woman In Red
Kadehdittavat sattumukset:
- Raimo Summanen on tarjonnut minulle siiderin. Don Frank tosin taisi maksaa.

Kadehdittavat fyysiset kyvyt ja ominaisuudet:
- Olen tehnyt kaksi lasta _yhtä aikaa_.
- Olen vahva (mut en kyllä yhtä vahva kuin teidän kaikkien isät).
- Hiukseni eivät likaannu helposti.

Kadehdittavat henkiset kyvyt:
- Muistan koko laulun sanat. Myös humalassa.

Kadehdittavat elämykset:
- Olen nähnyt 2. suosikkijalkapalloilijani tekevän maalin niin Roomassa kuin Helsingissäkin.
- Olen nähnyt Uusrahvaanomaisen jatsiorkesterin livenä ja kuullut Pedro Hietasen laulusoolon.

Kadehdittavat ihmissuhteet:
- Kaikki vauvat nukkuvat sikeästi ja mies tiskaa. Otan hieman lisää punkkua.

Kadehdittava varallisuus:
- Omistan kolme aitoa pelipaitaa.

Helsinkiläinen kateusfaktori:
- Minulla on 8 minuutin kävelymatka töihin.
No jopas jopas WIR. Minkälainen vaimo Sinä oikein olet kun panet miehesi tiskaamaan keskellä yötä ja itse käyt leuhkimaan asiaa Jatkoaikaan. Kai "miesparkasi" joutui tiskisavottaansa ennen myös nukuttamaan vauvanne. Maltoitko itse edes avata punkkupulloasi...

Ja Siideriä Summasen kanssa mitäs toi nyt on. Minäpä olen saanut Summasen nauramaan silmät rypyssä jollekin jutulleni, ja selvinpäin.

Kaksi vauvaa yhtäaikaa on kyllä kadehdittavaa joten onnittelut niistä, mutta kun tekee useampia säännöllisin väliajoin voi saada sellaisen ominaisuuden, että ainakin näyttää vahvalta.

Henkiset kykysi saa minut kateelliseksi samoin varallisuutesi, mutta kadehdittavat elämyksesi. Olenko koskaan kertonut Sinulle siitä Hengästyttävän Hyvännäköisestä...
Et välittäisi kuulla vai, no kerron siitä huolimatta. Haen kuitenkin ensin miehelleni lehden luettavaksi jotta saan rauhassa keskittyä.
Siihen menee noin 20 minuuttia kun kipasen etupihan postilaatikolle.
Että et saanut minua kateelliseksi "jutuillasi". Sen sijaan ilostuin, että Sinustakin kuuluu jotain. Toivottavasti vauvasi nukkuvat jatkossakin ja punkkua riittää. Tiskiä pystyy näpsäkästi saamaan aikaan aina tarpeen vaatiessa.

Terveisin koo
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Pakko laittaa:

-olen kerännyt 3. divarissa yli 700 min jäähyjä
-olen sm-liiga kiekkoilijan pojan kummi
-olen nähnyt kun ihmisiä ammutaan/räjäytetään
-olen ollut Beirutissa
-olen istunut hallissa jokaisessa kotipelissa, kun Reipas-Lahti keräsi 12 sarjapistettä
-Jari Litmanen asui meidän naapurissa junnuna
-olen melkein ollut Mika Häkkisellä yötä
-minulle ei tule krapulaa
 

Woman In Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Hah Hah

Viestin lähetti koo
No jopas jopas WIR. Minkälainen vaimo Sinä oikein olet kun panet miehesi tiskaamaan keskellä yötä ja itse käyt leuhkimaan asiaa Jatkoaikaan. Kai "miesparkasi" joutui tiskisavottaansa ennen myös nukuttamaan vauvanne. Maltoitko itse edes avata punkkupulloasi...

Ja Siideriä Summasen kanssa mitäs toi nyt on. Minäpä olen saanut Summasen nauramaan silmät rypyssä jollekin jutulleni, ja selvinpäin.

Että et saanut minua kateelliseksi "jutuillasi". Sen sijaan ilostuin, että Sinustakin kuuluu jotain. Toivottavasti vauvasi nukkuvat jatkossakin ja punkkua riittää. Tiskiä pystyy näpsäkästi saamaan aikaan aina tarpeen vaatiessa.

Terveisin koo

Noo, jos eivät juttuni niin ainakin kauniit sanasi saavat jonkun kateelliseksi.

Ja eihän toi siideriä Summasen kanssa mitään oliskaan. Vitsi onkin siinä, että Summasen tarjoaman siiderin nautin Tom Laaksosen seurassa, ja jos ei nyt naamat viherrä, on vika puuterissa. Niin että naurata sinä koo vaan rauhassa Summasta, se pidentää ikää stressaavassa ammatissa eli teet merkittävää kansallista terveystyötä.

t. leuhka vääpeli, ent. hengetär hiprakassa
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
- omistan tod.näk. maamme suurimman kokoelman Sex Pistols aiheista materiaalia videoista lehtileikkeisiin ja muuhun tarpeelliseen.

- omistan ehdottomasti suomen cooleimman kokoelman goonien aitoja pelipaitoja.

- Keräsin viidessä ottelussa viime kaudella 110 jäähyminuuttia, kaikki ansaittiin kunniallisella tavalla etsiessä ja toteuttaessa tappelua sekä heittämällä tuomaria vielä jäähyaitiosta kiekolla.

- Olen maailman suurin Kim Hirschovits fani.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Jatkan leijumista, kaikki tämä viim. 24h aikana

- Olen kätellyt Guy Carbonneauta
- Sidney Crosby piti minulle ovea auki
- Raimo Helminen soitti minulle

ttu oon kova jätkä
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mulla on unibokserit, joissa on tiikerin kuva.

Ostamani joulukuusi ei ole varistanut neulasia vielä oikeastaan yhtään.

Sain auton talliin töissä, ei tarvitse kaivaa sitä lumikasan alta pois kun lähtee kotiin.

Kummipoikani osaa jo ryömiä, ja hänelle tuli ensimmäinen hammas näkyviin juuri ennen joulua.

Siitäs saitte.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Designer laittoi kyllä pahat. Olen pysynyt tähän asti kateudesta erillään, mutta nyt tekee tiukkaa.

''Mulla on unibokserit, joissa on tiikerin kuva.''

Hitsi, mulla on Vaaleanpunaisia Panttereita, mutta tiikeri vie voiton. Johdat 1-0.

''Ostamani joulukuusi ei ole varistanut neulasia vielä oikeastaan yhtään.''

Tasapeli, ei meitsinkään. Sitäpaitsi se muistuttaa tasaisuudellaan K-Kaupan telkkumainoksen virheetöntä 'ei tollaisia ole kuin mainoksissa' -versiota. Parhaassa tapauksessa kuusi jököttää neulasineen vielä ensi vuonnakin paikallaan.

''Sain auton talliin töissä, ei tarvitse kaivaa sitä lumikasan alta pois kun lähtee kotiin.''

Tämän veit, mulla on kylmässä katoksessa. Sulle 2-0.

''Kummipoikani osaa jo ryömiä, ja hänelle tuli ensimmäinen hammas näkyviin juuri ennen joulua.''

Kavennan kahteen yhteen. Nimittäin 2-vuotias kundini ei pelännyt joulupukkia yhtään. Kun äitinsä pyysi sanomaan pukille käsipäivää, tepasteli jannu ilmeenkään värähtämättä jampan eteen: ''Käsipäivää!''. Osaa eräästä joululaulusta alun ja senkin vetäisi reippaasti sormet pystyssä: 'TIP-TAP', ja pukki oli otettu. Isänsä poika. Isona änhooällään, otaksun.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Noniin, imekää vaan kateuttanne kurjat. Näin sitä vaan otettiin komea voitto Seniorista, vaikka itse kuulunkin vain semidork-luokkaan. Se on katsokaas siitä kiinni, että pelataan vaan sitä omaa peliä eikä lähdetä vastustajan hurlumheihin mukaan, ja isketään sitten paikoista ne tarvittavat. Mitkä ne sitten ovatkaan. Siitäs saitte, kaikki te.
 

Rocco

Jäsen
Olen kirjoittanut chattiin tekstimuodossa imitaation päästämästäni pierusta ja kaverit nauroivat sille vielä samana iltana jääkiekko-ottelussa.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti poliisikonstaapeli
Ei tällä nyt pitkälle pääse mutta:

- Arto Javanainen ja Kari Takko ovat olleet luonani onnittelemassa minua syntymäpäiväni johdosta


- Omistan mm. Saku Koivun, Jari Kurrin ja Wayne Gretzkyn nimmarit (huom. Koivu ja Gretzky ovat kuvia jotka olen kehystänyt)

- En ole ikinä asunut Turussa

- Olen ollut Brucen keikalla

- Minut on valittu vuoden oppilaaksi (aikoinaan)

Niin minunkin, niin minäkin, en minäkään, niin minäkin, niin minutkin.

Lisäksi olen nähnyt jotain niiin suurta, nimittäin... PUM, PUM, PUM

The Penan, LIVENÄ

Tämän lisäksi mm.

- Olen seisonut Sami Kapasen ja hänen kolmen lapsensa vieressä, Kuopion wanhassa satamassa, jädejonossa.

- Olen ollut palaverissa itse "Aurinkokuninkaan" kanssa

- Älykkyysosamääräni on keskimääräistä suurempi
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti VH87
The Penan, LIVENÄ


Mäpäs olenkin nähnyt The Penan kaksoisolennon monta kertaa livenä! Siinä vasta tyylikäs kaveri.

Ja mitä vielä, mä jonotin Tiilikaisen Jukan takana Niittykummun mäkissä viime perjantaina, jossa Jugi tilasi Aterian ja tuplajuuston päivää ennen peliä. Hyvä ruokavalio.

Lisäksi Jussi Ahde käveli minua melkein päin Stockan musiikkiosastolla. Samassa paikassa näin aikaisemmin Tomi Metsäkedon.

Uuh, kyllä kaikki naiset varmaan on kateellisia mulle...

edit:

Niin ja duunissa näin mm. Keith Armstrongin, Oiva Lohtanderin ja Juha Veijosen.

Suvi Miinala käveli kerran mun edessä matsista pois oikein kivan näköiset kireät farkut jalassaan.
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Katselin vuoden vaihtumista parvekkeelta.
Panoraamamaisessa nakymassa oli mm. 10 risteilijaa jotka soittivat sumutorvea, seka Funchalin kaupungin amfiteatterimainen maisema joka valaistiin sadoin ilotulittein.

Juomaksi olin ostanut korin nelosolutta, 8 euroa...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Cairns
Jatkan leijumista, kaikki tämä viim. 24h aikana

- Olen kätellyt Guy Carbonneauta
- Sidney Crosby piti minulle ovea auki
- Raimo Helminen soitti minulle

ttu oon kova jätkä
No tuosta ensimmäisestä olen kyllä oikeasti kateellinen... ja junnun nyt kuuluukin pitää ovea auki ja Raipelle olisin sanonut, että vittu lopeta jo se soitteleminen! :D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen laivalla vetänyt bisseä Penan kanssa, ja sain nimmarin viikkarin kuittiin;)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Tatzka
Olen laivalla vetänyt bisseä Penan kanssa, ja sain nimmarin viikkarin kuittiin;)

Laskun maksajan kohdalle? :D
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
- minulla on Jussi Raittisen nimikirjoitus
- olen kätellyt Tommi Läntistä
- olen nähnyt Juhani Tammisen livenä
- olen Ville Valon näköinen (niin minulle on kerrottu)
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Meinas mennä Pori-ketjuun, mutta tännehän tämä kuuluu :)

Olin pari viikkoa sitten Porissa kaatamassa Anne Mattilan bändin basistin luona, joka on 80-luvulla treenannut oman poppoonsa kanssa samassa bändikämpässä Yön kanssa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti E3
Meinas mennä Pori-ketjuun, mutta tännehän tämä kuuluu :)

Olin pari viikkoa sitten Porissa kaatamassa Anne Mattilan bändin basistin luona, joka on 80-luvulla treenannut oman poppoonsa kanssa samassa bändikämpässä Yön kanssa.

Itse olen yhtyeineni treenannut samassa bändikämpässä HIM:n kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös