Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 367
  • 925

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Bluesbrother
Olen istunut ja heittänyt läppää baarissa samassa pöydässä Peter Forsbergin ja Tommy Salon kanssa, sekä päihtynyt heidän tarjoamista tuoppiloisista.

Olen dokannut Anson Carterin kanssa ja poltellut samaa "juhla"sikaria hänen kanssaan Kanadan MM-kultajuhlissa.

Olen vittuillut Dany Heatleylle päin näköä.

Nämä sopinevat kätevästi tänne kiekkopalstalle.

Pyh, toi ei oo mitään. Mä oon haastanu riitaa Olli "Päällikkö" Jokisen kanssa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Bluesbrother
Olen istunut ja heittänyt läppää baarissa samassa pöydässä Peter Forsbergin ja Tommy Salon kanssa, sekä päihtynyt heidän tarjoamista tuoppiloisista.

Olen dokannut Anson Carterin kanssa ja poltellut samaa "juhla"sikaria hänen kanssaan Kanadan MM-kultajuhlissa.

Olen vittuillut Dany Heatleylle päin näköä.

Nämä sopinevat kätevästi tänne kiekkopalstalle.
Kenties vapaaehtoistyöntekijänä MM-kisoissa?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Mä kävin päiväristeilyllä Tallinnassa...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Bluesbrother
"Go fuck yourself you fucking bunny" Mats Sundin tervehtii Finkey-maskottia vastaanotettuaan parhaan pelaajan palkinnon.
Offtopic, mutta onko tää ihan todellinen juttu. Kyllä jos jätkä tosiaan noin laukoi niin ei sitten ole mitään käytöstapoja kyseisellä ääliöllä. Vaikka miten häviää niin järki pitää päässä olla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti lihaani
Kuten jo taannoin vitutusketjussa mainitsin, olen nähnyt Mikko Alatalon laulavan livenä.

Että silleen!

Pistän paremmaksi. Olen itse nähnyt Mikon laulavan livenä kaksi kertaa. Olen poseerannut hänen ja parin kaverini kanssa edustusvalokuvassa hänen eduskuntavaalikampanjansa aikana ja ollut Helsingin Sanomien kuvassa (värillisessä) hänen kanssaan.

En äänestänyt Mikkoa.
 
Viestin lähetti korkki
Offtopic, mutta onko tää ihan todellinen juttu. Kyllä jos jätkä tosiaan noin laukoi niin ei sitten ole mitään käytöstapoja kyseisellä ääliöllä. Vaikka miten häviää niin järki pitää päässä olla.

No, tuo Finkey sen minulle kertoi. Maskotti meni onnittelemaan Sundinia finaalin jälkeen, kun tämä oli juuri vastaanottanut turnauksen parhaan hyökkääjän/pelaajan palkinnon.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Sistis
Pistän paremmaksi. Olen itse nähnyt Mikon laulavan livenä kaksi kertaa. Olen poseerannut hänen ja parin kaverini kanssa edustusvalokuvassa hänen eduskuntavaalikampanjansa aikana ja ollut Helsingin Sanomien kuvassa (värillisessä) hänen kanssaan.

Minut on esitelty NIMELTÄ työministeri Filatoville ja siinä samalla turistiin muutama minutti politiikkaa. Mielenkiintoista, eikö totta? Lisäksi olen Suomen harvoja toimittajia, jotka ovat päässeet palomiesten koulutuksessa käytettävään palosimulaattorin sisään. Uskomatonta, kuinka painavia nuo tuliukon vermeet happisäiliöineen päivineen loppujen lopuksi ovat..:o
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Minulla on juuri nyt vodkapohjainen drinkki kädessä ja kori Karhua kylmähuoneessa .
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Ok, Oloneuvos onnistui aikeissaan..
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
"Istuin aamulla Kauppatorilla Pepe Lehtosen kahvilassa . Porukkaa oli noin 10 henkeä , mutta torin isoin lokki paskansi ainoastaan minun rotsilleni !"


Ei tamä vielä mitään. Japanilainen pariskunta pyysi minua kauppatorilla ottamaan heistä kuvan upouudella Canonin-digikameralla. Vein kameran ja maksoin sillä osan kausaristani.


edit piaf
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juuri nyt juon toista Karjala-annostani ja syön sipsejä. Talouskuistilla on tynnyrillinen olutta ja kaksi saavillista valkkaria.


Ja hetki sitten yks Ilvesläinen tekstiviestitti, että minä olen hänen mielestään maailman ihanin ihminen. On ne nyt höveliä poikia ipalaiset...

Terveisin koo

Siiderit meinas unohtua, sitä on kans tynnyrillinen kuistilla.
 
Viimeksi muokattu:

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti koo
Juuri nyt juon toista Karjala-annostani ja syön sipsejä. Talouskuistilla on tynnyrillinen olutta ja kaksi saavillista valkkaria.

Tuolla karjalalla ei saa kuin säälipisteitä. Ne pari saavillista valkkaria saattavat sentään kääntää kokonaisuuden lievästi plussalle. ;)
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Jaa, että täällä tehdään muita kateelliseksi oluella. No, tässä aiheessa on helppo vetää pinnat himaan. Edessäni on kylmää Löwenbräu Oktoberfestbier ia. On muuten hyvää...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ravintoaineellinen ylpeily käynnissä.

Löytyy iso annos itse keitettyä kalakeittoa (itse pyydetystä kalasta), leipomosta ostettua ruisleipää ja Kippari -juustoa. Nämä höristellään alas puolen litran maito lasillisen kanssa.

Niinjasitten säilytän nuorekkaan olemukseni juomalla kokista suoraan tölkistä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pale

Ei tamä vielä mitään. Japanilainen pariskunta pyysi minua kauppatorilla ottamaan heistä kuvan upouudella Canonin-digikameralla. Vein kameran ja maksoin sillä osan kausaristani.

Tttäh. Nyysit siis kameran ihmispoloisilta. Kaskun et pätkinyt turisteja sairaalakuntoon ja puhaltanut hilloja samointein. Aika harvaa kai tempauksestasi kateelliseksi saat...

Minä puolestani söin juuri omilla rahoillani ja vaimon toimesta valmistettua kanapataa kurlaten sen Koffilla masuun. Nyt nautin Räkä Räikkösen paalupaikan kunniaksi viskin. Tosin läträän siihen tapani mukaan kolaa, millä en ainakaan B1:stä saa kadefiiliksiin. (B: keittiöviskiä, ei laatukamaa).
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
En tietenkään pätkinyt, otin vieläpä postikorttimaisen hyvän kuvan onnellisista idänihmisistä kalakojun edessä. Kuva on mulla ja voiko seesteisempää tilaa enää hakea, kaksi onnellista kinuskia naamat näkkärillä? Näin toimii herrasmihet.

Keittiöviski tai siis konu toimii kolan kanssa miellyttävästi. Tosin tuppaa toi reaali hapertuu ja aamulla joutuu säveltää aukkoja. Muuten mieluisa ja tasapainoinen, joskin jäykähkö aine. Ajaa asiansa.****-

Kanapataa? Anteeksi vain, vaimosi ei näköjään hallitse gastromista järjestystä. Kanapataa EI ikinä tarjota ennen konua/viskiä. Eikä varsinkaan sen jälkeen. Kaamea etikettivirhe. Vie sen kamera, niin oppii olemaan.
 
Suosikkijoukkue
ei ole
Minäpä...

- olen täytellyt ilmapalloja Miss Suomen kanssa ihan kaksistaan...
- olen valehdellut lätkäpelaajille olevani Janne Laukkanen ja täydestä meni ja ilmasta viinaa irtosi...
- olen valehdellut turkkulaisille olevani Rami Rantanen, ja kas kummaa, taas sai ilmasta viinaa. En kyllä ymmärrä, miksi?
- olen valepukki.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kättelin tänään hikistä Sir Raimo I Ylijumalan kättä.
 

JanJ

Jäsen
Voiko tästä olla kateellinen, mutta...
Muutan 10.11. alkaen Portugaliin.
Tarkemmin ottaen Funchalin kaupunkiin, Madeiran saarelle.
Eipähän tarvitse vaihtaa talvirenkaita :D
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti JanJ
Voiko tästä olla kateellinen, mutta...
Muutan 10.11. alkaen Portugaliin.
Tarkemmin ottaen Funchalin kaupunkiin, Madeiran saarelle.
Eipähän tarvitse vaihtaa talvirenkaita :D

No minä en ainakaan ole kateellinen. Itseasiassa odotan talvea, että pääsee luistelemaan vähän enemmän. Ei paljon tuo kerran viikkoon hallissa riitä.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Meilläpä onkin mun kotikunnassa Alahärmässä yksi Euroopan hienoimmista kartingradoista ! Ja lisäksi Euroopan suurin karting-halli. Kyllä sitä pienelle n. 5000 asukkaan paikkakunnallekkin osataan. Olihan meillä viime kesänä kartingin MM-osakilpailukin Härmässä. Just tän takia mulla on tosi hyvä olo!
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikko Koivu ja Mika Suoraniemi koittivat vuonna '92 myydä mulle lippua TPS-HIFK puolivälierään. Liput oli jo kerran repästy niin sanoin pojille ettei homma vetele ni luikkivat karkuun.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti pale
Ei tamä vielä mitään. Japanilainen pariskunta pyysi minua kauppatorilla ottamaan heistä kuvan upouudella Canonin-digikameralla. Vein kameran ja maksoin sillä osan kausaristani.

Löytyykö hifk-faneista enemmänkin mustalaisia?
 
Viestin lähetti JanJ
Voiko tästä olla kateellinen, mutta...
Muutan 10.11. alkaen Portugaliin.
Tarkemmin ottaen Funchalin kaupunkiin, Madeiran saarelle.
Eipähän tarvitse vaihtaa talvirenkaita :D

Matkaopastelua, hotellihommia vai lomaosakekauppaa?

Viime lauantaina luistelin tekojäällä sisätiloissa samaan aikaan kun ulkona oli +40C. Kaiken hyvän lisäksi tuo "jäähalli" liikkui samaan aikaan Karibianmeren päällä ja on Suomalaisten rakentama.

Jäähallin nimi on Voyager of the Seas. Kyseessä on maailman suurin risteilyalus. Eilen tulin reissulta kotiin ja lauantaina lähden samalle risteilylle uudelleen. Luistelun lisäksi pääsin maistelemaan ehtaa kaviaaria ja hummeriakin muiden herkkujen lisäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös