Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 382
  • 925

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti E3
Olin pari viikkoa sitten Porissa kaatamassa Anne Mattilan bändin basistin luona...
Minkä bändin basisti se oli, kenen luona olit kaatamassa Anne Mattilaa? =D What a funny guy!

Itse olen ollut 12-vuotiaana, eli noin 10 vuotta sitten, isoveljeni kanssa VIP-vieraana taitoluistelun EM-kisoissa. Päästiin sponsoriaitioon ja saatiin hyvää ruokaa. Että näin.

Luulisi pikku hiljaa kadehtivan!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti King
Uuh, kyllä kaikki naiset varmaan on kateellisia mulle...

Noh niin noh. Ehkä ei ihan kaikki, mutta jos se helpottaa oloasi, niin sovitaan niin.

Olen puhunut Ricky Martinin kanssa. Tästä saattaa olla joku mieskin kateellinen :)
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Viestin lähetti Tarik
- olen Ville Valon näköinen (niin minulle on kerrottu)

Ootko sä se kaveri Idolsista, jolla oli pitkä nahkatakki ja joka hinkkasi itseään esityksessä?
 

Rocco

Jäsen
- Olen soittanut Klamydian jätkien viereisessä soittokämpässä oman bändini kanssa. Pojat tulivat katsomaan että "ketkä täällä soittaa noin nopeaa musiikkia."

- Olen jammaillut musiikkikaupassa Eppu Normaalin kitaristin mr. Torvisen kanssa.

- Olen etuillut 50-metrisen yökerhon jonon ohi ulkomailla esiintyen poliisina. Ja pääsin sisälle eikä portsari kysellyt mitään. Eikä kukaan jonossa olleista tullut sisällä haastamaan riitaa tms.

- Olen deittaillut normaalia vakavammin Viktor Kozlovin ex-puolison kanssa.

- Olen saanut tekstiviestin Jasmin Mäntylältä

...että repikää pojat siitä!!!

EDIT: Lisätään tähän vielä se tosiasia että Markku Aro on nauranut minulle.
 
Viimeksi muokattu:

Anton

Jäsen
- Olen jalkapallo-ottelussa lyönyt kaverilta silmäkulman auki ilman rangaistusta. ( oma pelaaja! )
- Jouduin tappeluun AEK Ateena – Panathinikos ottelussa.
- Olen auttanut takin Paavo Väyrysen päälle.
- Minulla on Kake Randelinin nimikirjoitus.
- Olen ollut Brucen konsertissa kolmesti.
- Olen lukinnut talvipakkasilla itseni asuntovaunun ulkopuolelle – olin täysin napasillani!
( Löin sisälle päästyäni nyrkin asuntovaunun sisäkaton läpi. Etusormen rystynen painui kasaan.)
- Olen saanut talvipakkasilla molemmat kämmenet jäätymään auton konepeltiin.
- En ole juonut sinolia, mutta hörppäsin vahingossa valopetroolia.
- Olen saanut naiselta kuonoon.
- Olen saanut naiselta…

Mutta nyt tulee todellinen pommi, jota ei helpolla ylitetä:
- Opiskelukaverillani on Armin ja Dannyn nimmarit samassa posterissa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rocco
-
Olen saanut tekstiviestin Jasmin Mäntylältä



Oletko Kanervan Ilkka?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Re: Keräilyä...

Viestin lähetti finnjewel
Jatkoajan viskikeskustelujen innoittamana aloitin reilu vuosi sitten viskipullojen keräilyn. Tähän mennessä kokoelmani on seuraavanlainen (kaikki korkkaamattomia ja tilavuudeltaan 100 cl):

Aberlour Single Highland Malt 12 YO
Ballantines Reserve 12 YO
The Balvenie Doublewood Single Malt 12 YO
Bowmore Single Islay Malt 12 YO
Bowmore The Darkest Single Islay Malt 12 YO (70 cl)
Bunnahabhain Single Islay Malt 12 YO
Cardhu Single Highland Malt 12 YO
Chivas Regal 18 YO
Cragganmore Single Speyside Malt 12 YO
Dalwhinnie Single Highland Malt 15 YO
Dimple De Luxe 15 YO
The Famous Grouse Vintage Malt 1989
Glenfiddich Solera Reserve Single Highland Malt 15 YO
Glenkinchie Dist. Ed. Single Lowland Malt Vintage 1987
The Glenlivet American Oak Finish Single Malt 12 YO
The Glenlivet Single Malt 15 YO
Glenmorangie Madeira Wood Finish Single Highland Malt 12 YO
Johnny Walker Black Label 12 YO
Knockando Pure Single Malt Vintage 1989
Lagavulin Single Islay Malt 16 YO
Laphroaig Single Islay Malt 10 YO
The Macallan Elegancia Single Highland Malt Vintage 1990
Oban Dist. Ed. Double Matured Single Malt Vintage 1987
Talisker The Isle of Skye Single Malt 10 YO

Black Bush Finest Irish Whiskey

Viimeksi tyhjennetty: Inverleven Single Lowland Malt Vintage 1985. Minkähän korkkaisin seuraavaksi..

edit: No korkkasinkin sherrypullon
edit 2: lista täydennetty

Viski on tehty juotavaksi, eikä miksikään hiton keräilykohteeksi! No okei, ehkä mä olen kateellinen...
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen käynyt sammalla punttiksella missä mm. iso ja ilkeä Niclas Hedberg on käynyt!

Olen omin silmin nähnyt kun Jukka Tiilikainen tekee maalin!

Olen käynyt paskalla Turussa. (sori turkulaiset)





jos nuo eivät saaneet porukkaa kateudesta vihreiksi, niin....

Olen ollut MATTI NYKÄSEN keikalla!
 

janne68

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Menen keskiviikkona rakentamaan Ari Zico Hjelmin taloa.
Mulla on Raimon nimikirjoitus.
Olen laihtunut vuoden alusta 4.3 kg.
Lapset 3 kpl nukkuu ja vaimo on baarissa on rauhallista.
 

Cucamonga

Jäsen
menette kateudesta vihreäksi...

Tässä mun lista:

- Teemu Selänteen kanssa lentokoneessa
Ja samassa hotellissa!!!

- Käynyt Kari Tiaisen kotona.

- Voitin kenosta 180 e

- Pyöräillyt kotoa mökille. (50 km)
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
-Sain viikon alussa tulityökortin suoritettua. Uuh..

-Hanna Pakarisen (Idols) mummo asuu entisellä kotipaikkakunnallani.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Olen kussut Turkulaisen ravintolan wc:n pisulaariin samaan aikaan vierekkäin Ville Pusan kanssa. Totesin Villelle nähtyäni "vahingossa" Villen pikkuveitikan: "Hei Ville, Ingen vinner"..Ville repesi totaalisesti nauruun.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Koska matsiiin lähtöön on vielä hieman aikaa, niin pannaanpa tännekkin jotain. Olin eilen muutamalla ja hyvän ystäväni tytär oli myös paikalla. Tytöllä on jo ikää about 20-v. ja satuin mainitsemaan hänen isoista rinnoistaan. Koska olen rintafriikki, niin kysyin ovatko ne aidot ja hän nosti puseronsa ylös. Uskoin, mutta hän pyysi vielä kokeilemaan. Kokeilin ja olivathan ne. Jotta juttu menisi vielä enemmän mahottomaksi, niin hänen äitinsä (about 45-v.) tuli keittiöön ja sanoi, että löytyy häneltäkin.
Puristelin siis eilen kahden naisen rintoja, jotka olivat äiti ja tytär.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti PeteX
Koska matsiiin lähtöön on vielä hieman aikaa, niin pannaanpa tännekkin jotain. Olin eilen muutamalla ja hyvän ystäväni tytär oli myös paikalla. Tytöllä on jo ikää about 20-v. ja satuin mainitsemaan hänen isoista rinnoistaan. Koska olen rintafriikki, niin kysyin ovatko ne aidot ja hän nosti puseronsa ylös. Uskoin, mutta hän pyysi vielä kokeilemaan. Kokeilin ja olivathan ne. Jotta juttu menisi vielä enemmän mahottomaksi, niin hänen äitinsä (about 45-v.) tuli keittiöön ja sanoi, että löytyy häneltäkin.
Puristelin siis eilen kahden naisen rintoja, jotka olivat äiti ja tytär.

Sit sä heräsit?
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti PeteX
Koska matsiiin lähtöön on vielä hieman aikaa, niin pannaanpa tännekkin jotain. Olin eilen muutamalla ja hyvän ystäväni tytär oli myös paikalla. Tytöllä on jo ikää about 20-v. ja satuin mainitsemaan hänen isoista rinnoistaan. Koska olen rintafriikki, niin kysyin ovatko ne aidot ja hän nosti puseronsa ylös. Uskoin, mutta hän pyysi vielä kokeilemaan. Kokeilin ja olivathan ne. Jotta juttu menisi vielä enemmän mahottomaksi, niin hänen äitinsä (about 45-v.) tuli keittiöön ja sanoi, että löytyy häneltäkin.
Puristelin siis eilen kahden naisen rintoja, jotka olivat äiti ja tytär.

Onnistuit tehtävässäsi. Voi että, tämän kateellisemmaksi mies ei periaatteessa varmaan enää voi tulla..
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti PeteX
Koska matsiiin lähtöön on vielä hieman aikaa, niin pannaanpa tännekkin jotain. Olin eilen muutamalla ja hyvän ystäväni tytär oli myös paikalla. Tytöllä on jo ikää about 20-v. ja satuin mainitsemaan hänen isoista rinnoistaan. Koska olen rintafriikki, niin kysyin ovatko ne aidot ja hän nosti puseronsa ylös. Uskoin, mutta hän pyysi vielä kokeilemaan. Kokeilin ja olivathan ne. Jotta juttu menisi vielä enemmän mahottomaksi, niin hänen äitinsä (about 45-v.) tuli keittiöön ja sanoi, että löytyy häneltäkin.
Puristelin siis eilen kahden naisen rintoja, jotka olivat äiti ja tytär.

Aamen. Mun puolesta tämän ketjun voi nyt sulkea...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Romppanen
Aamen. Mun puolesta tämän ketjun voi nyt sulkea...

Samaa mieltä!
Kyllä vetää mielen vakavaksi kun moisesta kuulee!
Kyllä maailma voi olla epäoikeudenmukainen paikka!

Jos saa vielä kysyä, niin kummalla oli paremman tuntuiset tissit?
Kyllähän kakskymppisen kiinteät ovat loistokamaa, mutta jos sittenkin vanhemmat olisivat vielä edellä?!

Mitäs muuten tämä kaverisi sanoi kun puristit ekaksi tyttären tissejä ja heti perään vaimon rintoja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös