Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 666
  • 925

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Niin sinähän lainasit minun viestiäni jossa puhuin ainoastaan siitä että kaikki eivät halua naimisiin tai saada lapsia. Kommentoit tätä viestiäni ihan kuin minä olisin puhunut jonkinlaisesta ihmis-vihasta? Olisit lainannut schollin alkuperäistä viestiä jos sitä kerran halusit kommentoida.
Jees, mutta sinun ja D2ucen viestit viittasivat Skollin viestiin. Näin.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Sain lotossa yhdellä lapulla 4 ja 5 oikein, repikää siitä!

EDIT: Eri riveillä!
 
Viimeksi muokattu:

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Anssi ja Jussi Kinnaslampi ovat aikanaan asuneet tässä samalla kadulla missä minäkin.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Kalakaverini on myynyt lohen Jari Porttilalle!
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Kateelliseksi en saa ketään, paitsi korealla ulkokuorellani...

Mikäs siinä muuten on että suurin piirtein kaikki jatkoajan kirjoittajat luulee olevansa jotain hyvän näkösiä? Luultavasti kaikilla on ruma ja pitkä naama, rillit, iso maha ja paljon finnejä.. Noo mitä kukakin pitää koreana..
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin Seppo Räty tulee kateelliseksi. Olen saanut pillua 15-vuotiaalta.

Ja jottei kenenkään maailma kaadu niin kerrottakoon, että olin tuolloin itsekin 15-vuotias.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olin paikalla Kurrin ja Selänteen viimeisessä kotiottelussa Jokeri-paidassa. Kyseessä oli siis työsulkukauden viimeinen kotimatsi ennen tähtien paluuta rapakon taakse. Toki Selänne voi vielä yllättää, mutta epäilen.

Olen selannut saksaksi kirjoitettua Mein Kampfia Hitlerin omakätisellä allekirjoituksella. Kyseisen teoksen omistaa kaverini vaari, joka palveli Immolassa Hitlerin vierailun aikana. Nimmaria en väitä aidoksi, mutta kirja itsessään näytti sen verran vanhalta ja kuluneelta, että uskon väitteeseen.

AJ Niemi on lainannut nuuskatykkiäni. Tapahtumapaikkana helsinkiläinen punttisali. Kyseinen tapahtuma oli noin 5-6 vuotta takaperin miehen pelatessa Frölundassa ja vetäessä kesätreeniä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Osalla varmaan on tällä hetkellä krapula, mutta minulla on jääkaapissa makaronilaatikkoa ja pullia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jos olisin nainen niin en kehuskelisi kauhean kokoisella pillulla.... noooh, makunsa kullakin.

En mä sanonut koosta mitään.

Totesin vain, että mulla on tissit ja pillu. Te raukat näette kauheasti vaivaa päästäksenne kosketuksiin tissien ja pillujen kanssa, mun ei tarvitse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös