Tee muut kateellisiksi-ketju

• 156 913
  • 925

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täytän tällä viikolla 35v, enkä ole koskaan joutunut avoliittoon, kihloihin tai avioliittoon. Inhoan lapsia ja säälin isiä.
Minä täytän 35 parin viikon päästä, ja olen ihan tyytyväinen naimisissa ja isänä. Tunnusta vaan ettei kukaan ole huolinut...

Inhositkos itseäsi lapsena, säälitkö omaa isääsi?

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Toinen itseani enemman kiinnostava juttu on se, etta teen tyokseni sita mita harrastan. Siita maksetaan seka palkkaa ja oma firmani toimii oikein kivasti talla alalla. Se oli nuoruuden/lapsuuden unelma.
Tässä ketjussa on pääasiassa kaikenmaailman skeibelia, mistä en erityisemmin osaa olla kateellinen, mutta yllä olevasta voisi kai olla oikeasti kateellinen. Itse en ole golf-ihmisiä, mutta noin niinkuin tilanteena varmasti ihanteellisin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin vuotavien nenien ja kuumeilun sesonkina joku saattaisi olla minulle kateellinen siitä, etten lukioaikojen jälkeen (lähes 20 vuoteen) ole ollut päivääkään sairaana. Lällällää, vastustuskyvyttömät!

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Meikäläinen on koko pienen ikänsä voinut syödä ja juoda melkein mitä tahansa ja miten paljon huvittaa, silti lihoamatta käytännössä lainkaan. Käykö kateeksi, senkin möhömahat?
Itse olen huomannut saman, mutta en silti jaksa uskoa, että tällainen riemumarssi jatkuisi hamaan hautaan asti. Kriittinen vaihe alkaa yleensä about 40 ikävuoden kynnyksellä, ja huonot elämäntavat näkyvät viimeistään silloin ns. turvatyynynä vyötärön seudulla. Tähän löytyy varmaan joku lääketieteellinen syy, mutta sen tarkemmin en osaa tätä selittää. Johtuisiko hormoneista?

Lähisuvussani on paljon esimerkkejä siitä, kuinka solakka nuori mies on keski-ikään mennessä saavuttanut turhankin muodokkaat linjat. Pyykkilaudasta on tullut pyykkitupa.

Uskoisin, että nämä hommat ovat aika pitkälti periytyviä, joten äijien kannattaa tarkkailla sukunsa miespuolisia henkilöitä ja visioida heistä tulevaisuuden muotojaan. Kaikilla tämä ei tietenkään toimi näin, vaikka he söisivät mitä tahansa ja miten paljon tahansa. Kannattaa silti muistaa, että esimerkiksi korkea kolesteroli tai verensokerin epätasapaino saattavat esiintyä laihalla siinä missä lihavallakin...

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Täytän tällä viikolla 35v, enkä ole koskaan joutunut avoliittoon, kihloihin tai avioliittoon. Inhoan lapsia ja säälin isiä.
Ketjun otsikkoon viitaten, pitäisikö tuolla saada joku kateelliseksi? Lienet ollut lapsena sen verran vittumaista lajia että vanhemmalla iällä jo säälit isäsi kohtaloa. Poltitko faijasi talon, vai ajoitko isukin Skodan lampeen?

Ehkä tästäkin tulee joku kateelliseksi: Syksyn halkourakka on ohi, ja liiteri on kattoon asti täynnä kuivaa koivuklapia. Ei tule Kääpiön talossa talvella kylmä, vaikka sähkö loppuisi Fortumin piuhoista tyystin.

d2uce

Jäsen
Muutama aiheeseen sopiva tuli mieleen:

En provosoitunut schollin viesteistä tähän ketjuun. Minäkin inhoan lapsia ja säälinisiä. Eli säniä™.

Lisäksi kiekkourani yksi hienoimmista meriiteistä varmasti saa vihreän värin nousemaan kanssapalstalaisten kasvoille. Olen voittanut Marko "Kyy" Palon b-piste aloituksessa ns. 100-0.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tiedäppä sitten, että onko näistä mikään kateellisuuden arvoista, mutta;

- Isosiskoni on Fitness -lajin oman sarjansa parhaimistoa (SM-kisojen 5.)

- Isäni on Mölkyn SM-kisojen parhaimmistoa (Joukkuepelissä)

- Kävin itse MM-kisoissa viime syksynä (Ammattitaitomaajoukkue)

- Saunoin Jonne Virtasen kanssa Vantaan Cumulus -hotellissa. Iso mies, mutta saunoa ei osannu! SaiPa junnut hehkutti, kuinka Jonne oli iskeny jotakin KalPan A-junnua nokkaan!

Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Itse olen huomannut saman, mutta en silti jaksa uskoa, että tällainen riemumarssi jatkuisi hamaan hautaan asti.

Minäkin olin nuorena tuollainen, siis pystyin syömään ja juomaan niin paljon kuin vain huvitti ja olemus pysyi urheilullisen hoikkana. Toki urheilinkin paljon, mutta silti. Sitten kolmenkympin hujakoilla tuo riemu loppui, eli syömiset ja juomiset alkoivat näkyä vyötäröllä. Olenkin tehnyt monet ikätoverinin kateellisiksi osaamalla reagoida tilanteeseen oikein, eli olemus pysynyt urheilullisen normaalivartaloisena eikä syömisiä ja juomisia tarvitse kuin hiukan kontrolloida.

Nujersin tuossa hyvinvointiani vakavasti uhanneen selkäsäryn kotikonstein. Laittakaa kateelliset yksityisviestiä niin kerron, miten.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Olen voittanut Riku Kirin kädenväännössä kuusivuotiaana

Olen pelannut Jarmo Myllystä vastaan salibandya

Olen kätellyt Pentti Matikaista Pietarin kisoissa 2000

Olen ollut 2000-vuoden maajoukkueen risteilyllä pitkin Neva-jokea

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En provosoitunut schollin viesteistä tähän ketjuun. Minäkin inhoan lapsia ja säälinisiä. Eli säniä™.

Joillekin on varmaan vaikea käsittää että eivät kaikki halua naimisiin tai saada lapsia. Itse olen kihloissa ollut ja tällä hetkellä olo on sellainen ettei enää ikinä! Voihan se mieli toki vielä muuttua, mutta epäilen vahvasti.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joillekin on varmaan vaikea käsittää että eivät kaikki halua naimisiin tai saada lapsia.
Käsitän kaikki lain puitteisiin mahtuvat henkilökohtaiset preferenssit, mutta en ymmärrä että tuosta pitäisi tulla kateelliseksi.

Lukekaapas: Ostin kirpputorilta järjettömän komean tammipuisen senkin hintaan 350 euroa. Siis ainoastaan kolmesataaviisikymmentä euroa. Kyseessä on kokopuinen kaluste, mitään vitun viilua tai lastulevyä siitä ei tietenkään löydy. Painoa mööpelillä on pitkälti toistasataa kiloa. Oli rankka jobi kantaa tuo kahteen henkilöön sisälle, mutta vaiva oli mitätön verrattuna saamapuoleen. Kolmet ovet ja keskimmäisen takana vielä upea vetolaatikosto. Upeat ja kestämään tehdyt jalat, parit tyylikkäät kaiverrukset. Lukot toimii, helat siistit, ei keiku eikä kolise sitten minkään vertaa. Ikää on ja pientä käytön jälkeäkin, mutta mitään vastaavaa ei löydy huonekaluliikkeistä. Jos jotain löytyykin, niin huomattavasti kevyempää tavaraa ja hinta on varmaan alkaen 2000-2500 erkkiä. Hajotkaa apinat niihin Ikean palapeleihinne!

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Olen sanonut Ismo Lehkoselle "Turpa kiinni!" TuTon C-junioreiden matsissa.
Olen sanonut Ismo Lehkoselle laidan yli vaihtopenkille: "Sun pää näyttää mun perseeltä." Vuosia myöhemmin käynyt Ismolla aamukahvilla.

Se Lehkosesta, koska mä olen vielä aivan helvetin nuori! Se lämmitti tänään mieltä. Eläkeläiset ulos!

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Olen saanut liigapörssiin joukkueen tehtyä

Tästä mä olen kateellinen! Vituttaa se sivusto niin suunnattomasti... Ei millään pääse läpi. Pisimmillään mä olen päässyt valitsemaan pelaajia ja sitten vasta tilttas..

Glove

Jäsen
Olen saanut liigapörssiin joukkueen tehtyä
Mutta minäpäs olin ihka ensimmäisessä liigapörssissä kärjen tuntumassa, sijoitus oli viiden parhaan joukossa, en muista tarkasti. Palkintona pleikkari, joka meni melkein saman tien kummipojalle synttärilahjaksi.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joillekin on varmaan vaikea käsittää että eivät kaikki halua naimisiin tai saada lapsia.
Eli pitäisi olla kateellinen sille, että joku reppana inhoaa muita ihmisiä? Voisin kuvitella olevani kateellinen avo-Sebringistä tai vaikka uudesta takista, mutta en muihin ihmisryhmiin kohdistuvasta inhosta.

Tulipa nyt lähdettyä tähänkin mukaan.

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
Eräänä kesänä Linnanmäellä n. 4 vuoden ikäisenä sain Teemu Selänteen nimmarin tuliterään Winnipeg Jets lippikseen isäni pyynnöstä, johon vaatimattomasti kuittasin Temelle:

- Jätkä sotki mun lippiksen. (itkuparkumärinät päälle)

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli pitäisi olla kateellinen sille, että joku reppana inhoaa muita ihmisiä? Voisin kuvitella olevani kateellinen avo-Sebringistä tai vaikka uudesta takista, mutta en muihin ihmisryhmiin kohdistuvasta inhosta.

Aika hyvin vetelet mutkia suoraksi. Jos ei halua sitoutua toiseen ihmiseen tahi omia lapsia, on siis ihmisvihaaja?

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika hyvin vetelet mutkia suoraksi. Jos ei halua sitoutua toiseen ihmiseen tahi omia lapsia, on siis ihmisvihaaja?
Älä älä. Homma lähti liikkeelle schollin lapsi-inhosta, josta muutama muu jannu rakensi sillan parisuhteeseen ja vanhemmuuteen. Oikominen oli ihan muiden heiniä.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Älä älä. Homma lähti liikkeelle schollin lapsi-inhosta, josta muutama muu jannu rakensi sillan parisuhteeseen ja vanhemmuuteen. Oikominen oli ihan muiden heiniä.

Niin sinähän lainasit minun viestiäni jossa puhuin ainoastaan siitä että kaikki eivät halua naimisiin tai saada lapsia. Kommentoit tätä viestiäni ihan kuin minä olisin puhunut jonkinlaisesta ihmis-vihasta? Olisit lainannut schollin alkuperäistä viestiä jos sitä kerran halusit kommentoida.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy