Helppo: halus joko pimppaa tai persetta.
Molemmat kyllä karmeita kohtaloita. Itse olen nähnyt Sami Heleniuksen telkkarissa ja sekin on liikaa.
Helppo: halus joko pimppaa tai persetta.
Minä täytän 35 parin viikon päästä, ja olen ihan tyytyväinen naimisissa ja isänä. Tunnusta vaan ettei kukaan ole huolinut...Täytän tällä viikolla 35v, enkä ole koskaan joutunut avoliittoon, kihloihin tai avioliittoon. Inhoan lapsia ja säälin isiä.
T...ja säälin isiä.
Tässä ketjussa on pääasiassa kaikenmaailman skeibelia, mistä en erityisemmin osaa olla kateellinen, mutta yllä olevasta voisi kai olla oikeasti kateellinen. Itse en ole golf-ihmisiä, mutta noin niinkuin tilanteena varmasti ihanteellisin.Toinen itseani enemman kiinnostava juttu on se, etta teen tyokseni sita mita harrastan. Siita maksetaan seka palkkaa ja oma firmani toimii oikein kivasti talla alalla. Se oli nuoruuden/lapsuuden unelma.
Täytän tällä viikolla 35v, enkä ole koskaan joutunut avoliittoon, kihloihin tai avioliittoon. Inhoan lapsia ja säälin isiä.
Täytän tällä viikolla 35v, enkä ole koskaan joutunut avoliittoon, kihloihin tai avioliittoon. Inhoan lapsia ja säälin isiä.
Itse olen huomannut saman, mutta en silti jaksa uskoa, että tällainen riemumarssi jatkuisi hamaan hautaan asti. Kriittinen vaihe alkaa yleensä about 40 ikävuoden kynnyksellä, ja huonot elämäntavat näkyvät viimeistään silloin ns. turvatyynynä vyötärön seudulla. Tähän löytyy varmaan joku lääketieteellinen syy, mutta sen tarkemmin en osaa tätä selittää. Johtuisiko hormoneista?Meikäläinen on koko pienen ikänsä voinut syödä ja juoda melkein mitä tahansa ja miten paljon huvittaa, silti lihoamatta käytännössä lainkaan. Käykö kateeksi, senkin möhömahat?
Ketjun otsikkoon viitaten, pitäisikö tuolla saada joku kateelliseksi? Lienet ollut lapsena sen verran vittumaista lajia että vanhemmalla iällä jo säälit isäsi kohtaloa. Poltitko faijasi talon, vai ajoitko isukin Skodan lampeen?Täytän tällä viikolla 35v, enkä ole koskaan joutunut avoliittoon, kihloihin tai avioliittoon. Inhoan lapsia ja säälin isiä.
Itse olen huomannut saman, mutta en silti jaksa uskoa, että tällainen riemumarssi jatkuisi hamaan hautaan asti.
En provosoitunut schollin viesteistä tähän ketjuun. Minäkin inhoan lapsia ja säälinisiä. Eli säniä™.
Käsitän kaikki lain puitteisiin mahtuvat henkilökohtaiset preferenssit, mutta en ymmärrä että tuosta pitäisi tulla kateelliseksi.Joillekin on varmaan vaikea käsittää että eivät kaikki halua naimisiin tai saada lapsia.
Olen sanonut Ismo Lehkoselle laidan yli vaihtopenkille: "Sun pää näyttää mun perseeltä." Vuosia myöhemmin käynyt Ismolla aamukahvilla.Olen sanonut Ismo Lehkoselle "Turpa kiinni!" TuTon C-junioreiden matsissa.
Olen saanut liigapörssiin joukkueen tehtyä
Mutta minäpäs olin ihka ensimmäisessä liigapörssissä kärjen tuntumassa, sijoitus oli viiden parhaan joukossa, en muista tarkasti. Palkintona pleikkari, joka meni melkein saman tien kummipojalle synttärilahjaksi.Olen saanut liigapörssiin joukkueen tehtyä
Eli pitäisi olla kateellinen sille, että joku reppana inhoaa muita ihmisiä? Voisin kuvitella olevani kateellinen avo-Sebringistä tai vaikka uudesta takista, mutta en muihin ihmisryhmiin kohdistuvasta inhosta.Joillekin on varmaan vaikea käsittää että eivät kaikki halua naimisiin tai saada lapsia.
Eli pitäisi olla kateellinen sille, että joku reppana inhoaa muita ihmisiä? Voisin kuvitella olevani kateellinen avo-Sebringistä tai vaikka uudesta takista, mutta en muihin ihmisryhmiin kohdistuvasta inhosta.
Älä älä. Homma lähti liikkeelle schollin lapsi-inhosta, josta muutama muu jannu rakensi sillan parisuhteeseen ja vanhemmuuteen. Oikominen oli ihan muiden heiniä.Aika hyvin vetelet mutkia suoraksi. Jos ei halua sitoutua toiseen ihmiseen tahi omia lapsia, on siis ihmisvihaaja?
Älä älä. Homma lähti liikkeelle schollin lapsi-inhosta, josta muutama muu jannu rakensi sillan parisuhteeseen ja vanhemmuuteen. Oikominen oli ihan muiden heiniä.