Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 785
  • 925

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ai sellaisen tuolin? En ole tilannut.

Pitäisikö?

Kaikkihan me tiedämme että oikea nimesi on Tomi ja mietin vain tuota tissi/pillu juttua että mistä helvetistä sä niihin oot päässy käsiks? Tietääkseni Posion toinen asukas on Jarmo eikä sill kumpaakaan ole. Tai mistä sitä tietää, honkkarista saa ostettua mitä vaan.

Ja miksi päässäni pyörii tälläistä paskaa? En tiedä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mullapa loppu hetki sitten banaanit!
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Minä olen kätellyt Yhdysvaltain entistä presidenttiä, Bill Clintonia. Sitä en sitten tiedä, että oliko aikoinaan tällä samalla kädellä (Clintonin oikealla siis) käytelty sikaria Monica Lewinskyyn..
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäpä ole hiihtänyt 50 km nopeampaa kuin olypiavoittaja Veikko Hakulinen (Oslon 1952 voittoaika 3.33.33). Pikkuseikkoihin, kuten hiihtotyyliin, välineisiin tai maastoon, ei tässä asiassa kannata takertua.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen päässyt MCC-Vuokatissa mäkiautolla radan alle minuuttiin. Tuosta tosin taitaa tulla kohta kuluneeksi viisi vai kuusi vuotta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olen ollut paikallislehden (Länsi-Suomi) koko etusivun kattavassa kuvassa ns. pääkohteena.

Tästä tulikin mieleen, että minäkin olen ollut joskus paikallislehden etusivun kuvassa (Montreal Canadiensin lippis päässä), sekä olen ollut haastateltuna Ajankohtaisessa Kakkosessa. Silloin ei ollut Canadiensin lippistä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On kyllä ketjussa, varsinkin alussa, 'huikeita' saavutuksia, millä tehdään muut kateelliseksi. Ensimmäisessä viestissä jo naidaan trailereita ja sitten on nähty koko Kärppä-joukkue lenkillä. No ei siinä mitään, jatkakaa!
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Meidän mutsi voitti Jukka-Pekka Palon juontamasta Megavisasta kahvinkeittimen! Nih!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
- Olen asunut lapsena samassa kerrostalossa henkilön kanssa, joka aikuisena pelasi useita vuosia TuTo:n Mestis-joukkueessa.
- Olen harhauttanut erään suomalaisen jääkiekon nykymaajoukkupelaajan ns. kebab-kioskille. Lajina oli tosin kaukalopallo.
- Äitini on seurustellut Jari Kurrin serkun kanssa.
- Äitini ei ole seurustellut Riki Sorsan veljen kanssa.
- Olen pannut erästä Mikael Granlundin naispuolista sukulaista.
- Kirjailija Heikki Turunen on sanonut minua osoittaen v. 2005: "tästä pojasta tulee vielä jotain suurta".
- Olen käynyt Jaakko Tepon luona kylässä.
- Kätkäläisen "isä" kirjailija Simo Hämäläinen on tarjonnut minulle oluen.
- Olen ryypännyt Eläkeläisten Kristian Voutilaisen kanssa.
- Olen käynyt kahvilla Pentti Arajärven kanssa ja kutsunut häntä nimellä "Pena". Tervehdin "moro Pena".
- Olen lounastanut Euroopanmestari Jukka Keskisalon kanssa.
- Olen nukkunut samassa parisängyssä erään maajoukkueyleisurheilijan kanssa.
- Valmentajani on syönyt Johanna Halkoahon jättämät broilerintähteet.
- Olen jauhanut paskaa Jari Tervon kanssa (v. 1996) ravintola Elielin baaritiskillä.
- Yläkerran naapurinani asui useita vuosia muuan Nightwishin Vänskä.
- Olen syöttänyt ravintoloiden SM-kisoissa 51koodia -tyypille pallon, josta hän teki maalin. Olimme samassa joukkueessa.
- Olen jutellut useita kertoja Kotiteollisuuden Vieraan sanomaa -videossa näkyvälle mummeliinille.
- Joonas Myllyveräjä on katsonut minua kuin idioottia ja linnoittautunut mökkiinsä piiloon!
- Antero Mertaranta on selostanut televisioon kilpailua, jossa olin mukana ja siis maininnut nimenikin.
- Olen jutellut pitkään Susanna Pöykiön kanssa.
- Olen kätellyt hänen siskonsa ja silloisen valmentajansa Heidi Pöykiön kanssa.
- Olen näytellyt elokuvassa "Lupaus" toisen maailmansodan ryssää.
- Minulla oli kerran eräissä kisoissa silmäpeliä Manuela Boscon kanssa - ainakin luulen niin. Ei siis ole kaukana se tosiasia, että olisimme nykyään aviopari. Näinpä maailmanmestari ja kuusien olympiakisojen kävijä, Harri Kirvesniemi, olisi ollut vaimoni eno ja moninkertainen olympiavoittaja M-L Kirvesniemi vaimoni enon vaimo.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Olen pelannut harjoitusottelussa muutamat mm-kisat leijonapaidassa edustaneen pelimiehen kanssa samalla puolella. Taisin hänelle heittää pari namupassiakin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Meikäläinen on onnellinen, vaikka kaikki on päin vittua. Mikähän se olotila olisikaan kaikkien asioiden ollessa kunnossa... Sanotaan nyt vaikka ensimmäisenä se että kiireellistä velkaa ei olisi kolminkertainen määrä kuukausituloihin verrattuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös