- Olen asunut lapsena samassa kerrostalossa henkilön kanssa, joka aikuisena pelasi useita vuosia TuTo:n Mestis-joukkueessa.
- Olen harhauttanut erään suomalaisen jääkiekon nykymaajoukkupelaajan ns. kebab-kioskille. Lajina oli tosin kaukalopallo.
- Äitini on seurustellut Jari Kurrin serkun kanssa.
- Äitini ei ole seurustellut Riki Sorsan veljen kanssa.
- Olen pannut erästä Mikael Granlundin naispuolista sukulaista.
- Kirjailija Heikki Turunen on sanonut minua osoittaen v. 2005: "tästä pojasta tulee vielä jotain suurta".
- Olen käynyt Jaakko Tepon luona kylässä.
- Kätkäläisen "isä" kirjailija Simo Hämäläinen on tarjonnut minulle oluen.
- Olen ryypännyt Eläkeläisten Kristian Voutilaisen kanssa.
- Olen käynyt kahvilla Pentti Arajärven kanssa ja kutsunut häntä nimellä "Pena". Tervehdin "moro Pena".
- Olen lounastanut Euroopanmestari Jukka Keskisalon kanssa.
- Olen nukkunut samassa parisängyssä erään maajoukkueyleisurheilijan kanssa.
- Valmentajani on syönyt Johanna Halkoahon jättämät broilerintähteet.
- Olen jauhanut paskaa Jari Tervon kanssa (v. 1996) ravintola Elielin baaritiskillä.
- Yläkerran naapurinani asui useita vuosia muuan Nightwishin Vänskä.
- Olen syöttänyt ravintoloiden SM-kisoissa 51koodia -tyypille pallon, josta hän teki maalin. Olimme samassa joukkueessa.
- Olen jutellut useita kertoja Kotiteollisuuden Vieraan sanomaa -videossa näkyvälle mummeliinille.
- Joonas Myllyveräjä on katsonut minua kuin idioottia ja linnoittautunut mökkiinsä piiloon!
- Antero Mertaranta on selostanut televisioon kilpailua, jossa olin mukana ja siis maininnut nimenikin.
- Olen jutellut pitkään Susanna Pöykiön kanssa.
- Olen kätellyt hänen siskonsa ja silloisen valmentajansa Heidi Pöykiön kanssa.
- Olen näytellyt elokuvassa "Lupaus" toisen maailmansodan ryssää.
- Minulla oli kerran eräissä kisoissa silmäpeliä Manuela Boscon kanssa - ainakin luulen niin. Ei siis ole kaukana se tosiasia, että olisimme nykyään aviopari. Näinpä maailmanmestari ja kuusien olympiakisojen kävijä, Harri Kirvesniemi, olisi ollut vaimoni eno ja moninkertainen olympiavoittaja M-L Kirvesniemi vaimoni enon vaimo.