Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 790
  • 925

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Turder kirjoitti:
Tuo ortodoksi voi olla vaikein pääteltävä.
Jostain syystä meikäläiselle ateistille on sattunut elämän varrella paljon kohtaamisia nimenomaan ortodoksien kanssa. Entinen kihlattuni oli ortodoksi ja samoin nykyinen avovaimoni (ihan tavallisia suomalaisia muijia, eivät siis venakoita). Niin, ortodoksin erottaa ainakin kaulassa mahdollisesti roikkuvasta rististä, joka on erilainen kuin "vääräuskoisilla". Jos hän on naimisissa, niin sormus on oikean käden nimettömässä. Lisäksi hän huutaa hekuman hetkellä usein "totisesti, totisesti", joka viittaa ylösnousemukseen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sami Helenius on suudellut mua kännissä kädelle ja lisäksi tarjosi lonkeron kun oli yhden velkaa, nämä tosin ihan eri päivinä.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Speedye kirjoitti:
...Tanja Poutiainen ja Kalle Palander pyysivät minulta mönkijällä kyytiä :D En ottanut kyytiin..

Kateelliseksi et tehnyt, mää en vaan ymmärrä. Itse olisin vaikka heivannut Palanderin ja Kallet taksista pihalle, jos vaihtoehto olisi saada Tanja kyytiin.

Turkulainen?
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
lake79 kirjoitti:
Sami Helenius on suudellut mua kännissä kädelle ja lisäksi tarjosi lonkeron kun oli yhden velkaa, nämä tosin ihan eri päivinä.

Helppo: halus joko pimppaa tai persetta.

(En meinaan tieda, oletko nainen vai mies)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pelasin tulosvetoa KOO-VEE - Salamat -otteluun, joka päättyi 5-1 -kotivoittoon

Katsokaa ja vihertykää!
 

Liitteet

  • tulosveto-12.gif
    tulosveto-12.gif
    25,2 KB · kertaa luettu: 1 106
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Helvetin moni nainen on kehunut ulkonäköäni (muutkin kuin äitini ja isoäitini ja muut sukulaiset). Minua on sanottu mm. komeaksi, nätiksi, kauniiksi, söpöksi, söötiksi, vetävän näköiseksi jne. jne. Olen saanut kehuvia kommentteja myös oman sukupuoleni heteroyksilöiltä. Baarissa myös useimmiten nainen on se, joka hakee minua tanssimaan, eikä päinvastoin. Pitää sanoa, että ihan en enää takavuosien kuosissa ole, mutta edelleenkin vetovoimaa naisiin tuntuu olevan: olen joinakin ravintolailtoina joutunut pyytämään useampaakin naista poistumaan seurastani, kun olen ollut esim. vitutuskaljalla. Myös tanssikutsuja satelee aika tiuhaan tahtiin, edelleen. Enkä ole koskaan ollut edes mikään hunksi, vaikka kuntosalilla tuleekin suht. säännöllisesti vierailtua. Eikä ole tarvinnut jatkaa omaa itsetuntoaan esim. hiuksia värjäämällä, tatuoinneilla jne.

"Rumat ihmiset, menkää kotiinne..."
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Olen jo kotonani.

Mulla on -84 toyota, jossa nastarenkaat ja kuskinpuoleinen ikkuna pysyy vain sanomalehdellä tuettuna kiinni. Eikä ole edes oma. Ei kyllä varastettukaan. Vittu repikää siitä.

Juuri nyt on se hetki, kun itken itseni uneen...MIKSI OI MIKSI!!?? MIljoonat tilillä ei paljoa lohduta näinä hetkinä kun Toyota sanomalehdellä tuetulla ikkunalla on jollakin muulla...Toyota tänne perkele!!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
- Pystyn juomaan illan aikana 28 alkoholiannosta sammumatta. Vielä sen verran kunnossa että pysyn edelleen laskuissa.

- Pystyn juomaan neljä päivää putkeen ja herätä sitten aamuseitsämältä virkeänä töihin tai mihin vittuun sitä nyt pitääkään mennä

- En pysty olemaan viikkoa juomatta

- En pysty olemaan tuntia ilman nikotiinia (paitsi nukkuessa)
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Katsokaa ja vihertykää!

Aaa, muistan hyvin tuon 2006 vuoden lopun. 4.12.2006 voitin vakiosta kröhöm 28.500€ (ainoa 12 oiken vakio 2:ssa). Pari kuukautta sitten tuli vain 12.300€ kun joku oli jakamassa. Kuinkas paljon tuolla tulosvedolla sai?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Saakos Thegon ikää, pituutta, painoa ja viinan parissa vietettyjä vuosia tiedustella?

Jätetään se ikä pois mutta 179cm, 74kg ja 13kesäsenä aloitin tämän juomaharrastuksen. Eikä tarvitse kehoittaa kääntymään lääkärin puoleen sillä tiedän sen jo.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mun elämä ei tee valkoihoista kateelliseksi. Sen verran tylsää se on ja rumakin olen. Tietty mullakin on hetket mut kuka noista kateelliseksi tulisi. Itse en myöskään tule kateelliseksi koska jokainen ansaitsee onnensa ja materiansa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jätetään se ikä pois mutta 179cm, 74kg ja 13kesäsenä aloitin tämän juomaharrastuksen. Eikä tarvitse kehoittaa kääntymään lääkärin puoleen sillä tiedän sen jo.

Ei ollut tarkoituskaan alkaa saarnata, ihan "mielenkiinnosta" kyselin. Sorry OT:t.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ei ollut tarkoituskaan alkaa saarnata, ihan "mielenkiinnosta" kyselin. Sorry OT:t.

Onhan se kyllä itelläki välistä vaikea uskoa kun katselee joitain lääkärien tekemiä riskirajoja tän painoiselle miehelle. Mut jätetään vaikka tämä OT tähän.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
- Olen juonut viinaa Möterheadin ja Scorpionsin kanssa koko juhannus-aaton
- Olen lämännyt lujempaa kuin Vesa Salo kun oli 18 vuotias( vekku oli selvinpäin)
- Olen soittanut Simo Silmun eri bändeissä ja ollaan tehty yhteistä musiikkia kun olimme ylä-asteella
- Olen istunut Jari Kurrin turbo Saabissa ja autoa ajoi Teemu Selänne
- Olen saanut Jari Kurrilta "lahjaksi" nimmarin ja kassin karkkia kun oli 10-vuotias. Aivan uskomattoman upea fiilis pienellä pojalla sen jälkeen, joten iso kiitos vieläkin Kurrille.
-Nostin penkiltä 100kg kun olin 16

No, hienoin noista on vielä edessä kun musta tulee maaliskuussa Isä :)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meikäläinen on koko pienen ikänsä voinut syödä ja juoda melkein mitä tahansa ja miten paljon huvittaa, silti lihoamatta käytännössä lainkaan. Käykö kateeksi, senkin möhömahat?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Meikäläinen on koko pienen ikänsä voinut syödä ja juoda melkein mitä tahansa ja miten paljon huvittaa, silti lihoamatta käytännössä lainkaan. Käykö kateeksi, senkin möhömahat?

Itellä on täysin sama! En käsitä. Tänäänkin neljä mikropitsaa ja suklaapatukka iltapalaksi. Luulis että ainakin se kalja näkyis vyötäröllä mutta ei puhettakaan. Sopii mulle. Paino on pysynyt siinä 73-75 viimiset kolme vuotta vaikka en liikukaan juuri koskaan.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Evil kirjoitti:
ÄO:ni on 144...

Niin on muuten kahden missinkin. Yhteensa.

Evil kirjoitti:
...ja olen ollut sillai kahden Miss Suomen kanssa.

Kahdesta Miss Suomesta ei kylla tuu kateelliseksi muuten kun etta jos oisit ollut samaan aikaan niiden kanssa.

Ite en saa muita kateelliseksi kai mistaan. Lahimmaksi paasen kai silla, etta emailailen yhden maailman tunnetuimman naisurheilijan kanssa saannollisesti. Tama nainen on tehnyt myos kalenterin, eli on mita nayttaa ;)

Toinen itseani enemman kiinnostava juttu on se, etta teen tyokseni sita mita harrastan. Siita maksetaan seka palkkaa ja oma firmani toimii oikein kivasti talla alalla. Se oli nuoruuden/lapsuuden unelma.
 

scholl

Jäsen
Täytän tällä viikolla 35v, enkä ole koskaan joutunut avoliittoon, kihloihin tai avioliittoon. Inhoan lapsia ja säälin isiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös