Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 459
  • 925

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti JHag
Kaikkien homofoobikkojen kauhuksi pähkinä: onko yksin harjoitettu seksi homoilua?
Ei kait sentään. Toki jos kaverina on vaikkapa kurkku, niin sitten taitaa olla.

Kalpenette kateudesta, pyykit on kohta pesty ja pääsen silittämään. Mä taidan olla maailman onnellisin mies !

Palttiarallaa varttitunti, niin tämä tarina jatkuu vitutusketjussa.
 

cherry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko tuotteena.
Keulimista

- Olen ajanut Porsche GT2:lla Suomessa, kuten myös BMW:n M5:ta, MB:n E55 AMG:ta sekä mm. Bentleytä.
- Keskustelua Brett Hullin kanssa.
- Keskustelua Jari Litmasen kanssa.
- Olen ollut Ruotsin tv:n haastattelussa yhdessä Peter Forsbergin kanssa.
- Olen ajanut poliisia karkuun.
- Kasvoni on täyttänyt kokonaan erään suositun aikakausilehden sivun.
- Tunnen kiekkoilijoita ja pari tuomaria SM-liiga -tasolta.

Kylläpä tuli hyvä olo toisenlaisesta keulimisesta.
 

Puster

Jäsen
Joulukuun kuudes

Jotkut viettävät kyseisen päivän linnassa, toiset katselevat heitä kotisohvalta ja jotkut palelevat pakkasessa. Minä vietän illan Ibroxilla mestareidenliigan ottelussa.
Vaikka olis minkälaista nollanolla -nyhjäystä tahansa, niin pääseepä kerrankin paikanpäälle.

Lennot, liput ja majoitus: n. 80 euroa. Ei ole edes paha...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
cherry kirjoitti:
- Olen ajanut Porsche GT2:lla Suomessa, kuten myös BMW:n M5:ta, MB:n E55 AMG:ta sekä mm. Bentleytä.
- Keskustelua Brett Hullin kanssa.
- Keskustelua Jari Litmasen kanssa.
- Olen ollut Ruotsin tv:n haastattelussa yhdessä Peter Forsbergin kanssa.
- Olen ajanut poliisia karkuun.
- Kasvoni on täyttänyt kokonaan erään suositun aikakausilehden sivun.
- Tunnen kiekkoilijoita ja pari tuomaria SM-liiga -tasolta.

Kylläpä tuli hyvä olo toisenlaisesta keulimisesta.
Onko JHag rekisteröinyt kakkosnickin?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Puster kirjoitti:
Jotkut viettävät kyseisen päivän linnassa

Niin, joulukuun kuudes. Nimimerkki Graingerin nimipäivä, jolloin Suomessa vedetään liput salkoon ja kaikki laitokset suljetaan, jotta saisin viettää nimipäivääni rauhassa. Kiitos veteraaneille tästä.

Lisäksi teen muut kateelliseksi sillä, että istuin kesän aikana kaksi kertaa Pasi Nielikäisen lähettyvillä huoltoasemalla. Ja olihan Pasi aika ylimielisen oloinen kaveri, ainakin huoltsikan omistajaa kohtaan.
 

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
Törmäsin fyysisesti lähikaupassani Hannu Karpoon, jolla oli päällä t-paita jossa luki "Karpolla on asiaa". Karpolla oli sen verran asiaa että pyysi anteeksi kuten minäkin. Moniko teistä on koskenut Karpon kaltaiseen karismaattiseen tv-tähteen? Nih
 
K

kiwipilot

julijussi kirjoitti:
Törmäsin fyysisesti lähikaupassani Hannu Karpoon, jolla oli päällä t-paita jossa luki "Karpolla on asiaa". Karpolla oli sen verran asiaa että pyysi anteeksi kuten minäkin. Moniko teistä on koskenut Karpon kaltaiseen karismaattiseen tv-tähteen? Nih

Niin, itsehän olet kuseksinut kyseisen herran kesämökin nurkalle Utsjoella.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Olen ollut Superseacatin dekillä. Ja tunnen kaverin joka on saanut ohjata pienen pätkän Tupolevia matkalla Sotsiin.

Olen myös ollut Imatran Big Bandeillä 4v sitten yhden illan VIP - lipulla katsomassa Osmos Cosmosta.
 

Tempura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Hämäläinen kiakko, Ässäsympatiat.
Ette vaan osaa

Osasin pienenä kusta usean metrin pituisia kusikaaria. Valehtelematta lähti aivan uskomattomalla paineella, veikkaisin että pääsin noin kuuteen metriin. En tiedä miten tein sen, mutta olen kuitenkin kuningas. Enää ei onnistu.

ps. luulen että olisin voinut sillä paineella kusta ihmisiä poikki.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Grainger kirjoitti:
Niin, joulukuun kuudes. Nimimerkki Graingerin nimipäivä, jolloin Suomessa vedetään liput salkoon ja kaikki laitokset suljetaan, jotta saisin viettää nimipäivääni rauhassa. Kiitos veteraaneille tästä.

Olet sitten ilmeisesti koirani kaima...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Olenko jo maininnut kätelleeni Paavo "The Paavo" Lipposta?
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Omistan talla hetkella uima-allas/ruokaravintola/suomalainen sauna kompeksin Pattayalla. Paivat kuluu gin tonicia siemaillessa ja tyontekijoita vahtiessa uima-altaan partaalla.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
julijussi kirjoitti:
Törmäsin fyysisesti lähikaupassani Hannu Karpoon, jolla oli päällä t-paita jossa luki "Karpolla on asiaa". Karpolla oli sen verran asiaa että pyysi anteeksi kuten minäkin. Moniko teistä on koskenut Karpon kaltaiseen karismaattiseen tv-tähteen? Nih

Mä oon juossut Hannu Karpon pihalla munasillani!
 
Meikä on melkoinen namu

Olin viime viikonloppuna kerrankin eräässä paikallisessa yökerhossa sellaisessa kunnossa, että ymmärsin ympäröivästä maailmasta jotain. Hyvällä käytökselläni ja tyylikkäällä ulkomuodollani herätin useiden nuorten naisten huomion.

Jos satuin katsomaan jotakin naista hiemankin pidempään, sain yleensä vastaukseksi hymyn tai aistillisen tuijotuksen. Näin tapahtui useita kertoja illan aikana. Ja tiedoksenne vaan, että joidenkin naisten kohdalla useammankin kerran.

Eräskin oikein viehättävä nuori blondi käveli hetken kestäneen molemminpuoleisen silmäilyn jälkeen suoraan istumaan viereeni baarin sohvalle pyytämään tupakkaa. Tosin tiesin hänen tulleen paikalle ihan vain minun vuokseni, sillä viereisissä pöydissä istui porukkaa tupakkiaskit esillä pöydässä, kun omani oli piilossa hupparin taskussa. Yritti olla ovela ja lähestyä mukamas tällaisen arkisen asian verukkeella, vaikka oikein hyvin tiesin hänen haluavan minut.

Ja ihan vaan totta puhuakseni tämä oikein viehättävä sekä älykkään ja miellyttävän oloinen vaaleaverikkö jäi vieläpä siihen vierelleni polttamaan sen savukkeen. En tosin ehtinyt muilta kiireiltäni juttelemaan hänelle, vaikka hän varmasti odotti minun keskustelevan itselleen komealla ja eroottisella baritoniäänelläni, jota on muuten kehuttu erinomaiseksi puheääneksi vallan asiantuntevien tahojen toimesta. Sitten hän lähti ja jäin viileänä ja edelleen haluttuna istumaan paikalleni. Se oli varmasti uljas näky.

Niin, kuulkaas että meikäpoika se voisi mennä tuonne yöelämään ja napata kuulkaas ihan minkälaisen naisen vaan. Siksi huikea jamppa olen.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
cosmic_rodeo kirjoitti:
Olin viime viikonloppuna kerrankin eräässä paikallisessa yökerhossa sellaisessa kunnossa, että ymmärsin ympäröivästä maailmasta jotain.
Viina ei uponnut, etkä saanut ja meidän pitäisi olla kateellisia?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
cosmic_rodeo kirjoitti:
Ja ihan vaan totta puhuakseni tämä oikein viehättävä sekä älykkään ja miellyttävän oloinen vaaleaverikkö jäi vieläpä siihen vierelleni polttamaan sen savukkeen. En tosin ehtinyt muilta kiireiltäni juttelemaan hänelle, vaikka hän varmasti odotti minun keskustelevan itselleen komealla ja eroottisella baritoniäänelläni, jota on muuten kehuttu erinomaiseksi puheääneksi vallan asiantuntevien tahojen toimesta. Sitten hän lähti ja jäin viileänä ja edelleen haluttuna istumaan paikalleni. Se oli varmasti uljas näky.

...ja sit sä heräsit
 

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Olen ollut Pedro Hietasen ja Jukka Kuoppamäen kanssa samassa junassa(eri kerroilla vielä).

Esa Tikkanen asuu ja on asunut jo 12 vuotta minun naapurissa.
 

Nshr

Jäsen
Tunnen...

-tunnen Teemu Selänteen

-tunnen SM-liigan pistepörssiä johtavan Janne Hauhtosen

-tunnen Pelicansin luottopakin Kimmo Pikkaraisen

-tunnen Itävallan liigaa tahkoavan Juha Lindin

Lisäksi tunnen monia muita ihmisiä...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Omistan keräilyharvinaisuuden. Samanlaista ei saa kukaan...koskaan.

Omistan HIFK:n pukukopin ovessa olleen taulun jossa petologo ja teksti, tästä kulkevat vain pelaajat etc.

Se vaihdettiin uuteen tässä vuosi sitten.

Mitäs siihen sanotte!
 

krobbe

Jäsen
tiki10 kirjoitti:
Omistan keräilyharvinaisuuden. Samanlaista ei saa kukaan...koskaan.

Omistan HIFK:n pukukopin ovessa olleen taulun jossa petologo ja teksti, tästä kulkevat vain pelaajat etc.

Se vaihdettiin uuteen tässä vuosi sitten.

Mitäs siihen sanotte!

Paljonko teet väliä kahdeksan vuotta vanhaan WC-kylttiin?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
cosmic_rodeo kirjoitti:
...Hyvällä käytökselläni ja tyylikkäällä ulkomuodollani herätin useiden nuorten naisten huomion.....
....viereisissä pöydissä istui porukkaa tupakkiaskit esillä pöydässä, kun omani oli piilossa hupparin taskussa...

Niin, istuit sitten jossain asema- / lähiöravintolassa, koska juuri muualla siistiä hupparia ei pidetä erityisen tyylikkäänä.

Täältä tähän
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Twite kirjoitti:
En ole rakennusmestari.

Niin, vaatimattomuus kieltämättä kaunistaa, mutta tämä on valittavasti "tee muut kateelliseksi ketju."

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös