Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 675
  • 925

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Another HAB kirjoitti:
Kuka on Foba? Tarkoitatko FOPPA?!?!?!

Tarkoitan Foppaa.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jackpot!

Kävi niin, että voitin eilen illalla PAF:in multiplayer bingosta 2,5 k€. Viimeisillä kuudella eurolla.

Rahat tuli tänään 11 aikaan tilille ja nyt on kädessä uusi safiirilasi-Tissot kompasseineen, korkeusmittareineen, ilmanpainemittareineen yms, muijalle ostettuna sen haaveilema rannekoru ja töiden jälkeen ois tarkoitus käydä ostamassa digijärkkäri. Muutaman huntin velatkin on maksettu. Vittu mä oon vähän aikaa scholl.

kiitos PAF, kiitos.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Ollaan tässä parin kaverin kanssa pikkuhiljaa valmistautumassa lähtöön Montrealin Bell centreen katsomaan illan Canadiens-Rangers -peliä. Alkaa puolentoista tunnin kuluttua, fiilis on mitä mainioin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Jakke Huuliparta kirjoitti:
...katsomaan illan Canadiens-Rangers -peliä.

Rangers - Canadiens -pelia, jos se kerran Montrealissa pelataan...

Nooh, kuhan paasin kuittaamaan.

Itse lahden Vegasiin bailaamaan ja Grand Canyoniin haikkaamaan, ei talla viikolla mutta seuraavalla. Huone on megasviitti THEhotel:ssa Mandalay Bayssa. Ei siita kateelliseksi tosin tartte tulla. Kunhan nyt vaan sanoin...
 

scholl

Jäsen
Uleåborgir kirjoitti:
. Vittu mä oon vähän aikaa scholl.

Minusta tuntuu, että olet onnellisempi kuin scholl tällä hetkellä. Itse olen yskinyt keuhkot kaatopaikalle ja muutenkaan fiilikset eivät ole hipomassa kattoa. Päinvastoin. Scholl murehtii v.'03 kuollutta koiraa ja menee nyt nukkumaan.

Onneksi olkoon voitostasi. Ei ne peliyhtiöt viekään kaikkia fyrkkoja.

EDIT: Niin ja schollilla ei ole muijaakaan :)
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Vattu mä olin vika kerran hiihtokilpailussa.

Ja tietenkin mä olen saanut nimmarin Mika "älä tee sitä" Strömbäriltä. ^^
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Olitko jossain baarissa baarimikkona ja pyysit allekirjoitusta pankkikorttislippiin?

Muuten ei oo mahdollista.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Tätä on vaikea uskoa mutta hän istui hallilla ja sitten iskin kuin Jutila snagarilla.

Tiedän, että olet kateellinen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Minusta tuntuu, että olet onnellisempi kuin scholl tällä hetkellä. Itse olen yskinyt keuhkot kaatopaikalle ja muutenkaan fiilikset eivät ole hipomassa kattoa. Päinvastoin. Scholl murehtii v.'03 kuollutta koiraa ja menee nyt nukkumaan.

EDIT: Niin ja schollilla ei ole muijaakaan :)

Siis suretko vuonna 2003 kuollutta koiraasi? Jos näin on, niin koiran on täytynyt olla sinulle todella tärkeä. Ei sillä, etteikö koiraa saisi surra. Jokaisella on oikeus tuntea niinkuin tuntee. Mielestäni murehtiminen on kuitenkin akuutti olotila. Sana kaipaus on tähän kohtaa parempi.

Itse ketjun aiheeseen:

- Minulla on luksusluokan auto, vaikka periaatteessa mun pitäisi elää opintotuella, kuten muutkin kunnon opiskelijat

- Asun upean avovaimon kanssa 200 neliön omistushuoneistossa Helsingin arvoalueella, vaikka useat opiskelutoverini asuvat pienessä soluhuoneessa

- Kesälomani on yli kolme kuukautta

- Olen ystävällinen kaikissa toimissani muita kohtaan, minua kehutaan yleisesti kohteliaaksi nuoreksi mieheksi

- Tiedostan oman vajavaisuuteni, se on viisauden alku

- En ole kateellinen kellekään
 
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mulli kirjoitti:
Tätä on vaikea uskoa mutta hän istui hallilla ja sitten iskin kuin Jutila snagarilla.

Tiedän, että olet kateellinen.


Juu kylla. Moon kahdesta asiasta kateellinen ja taa oli just se toinen.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Viime viikonloppuna kulkuvalineina oli: Jeep Commander, helikopteri, limo ja asuntona kulmasviitti Vegasin parhaassa hotellissa. Musikaalissa istumapaikat oli eturivin keskella (josta oli hyva jutella bandin kanssa). Golf-kentallakin oli aamusta tyhjaa.

Ja viikonloppukin oli viisipaivainen. Paskempiakin viikonloppuja ollu...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Käytiin porukalla Lontoossa kääntymässä ja Depeche Moden loppuunmyydyllä keikalla maanantaina. Ai niin ja Chelsean kapteeni John Terry käveli n. metrin päästä minusta Harrod'sin kulmalla (ei sillä että olisin tunnistanut mutta kaveri tunnisti).
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen ryypännyt Topi Sorsakosken kanssa ruotsinlaivalla, josta Topi kuitenkin kielsi kertomasta kenellekään.

Anteeksi Topi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sininen Lanka kirjoitti:
Olen saanut katolilaiselta, muslimilta, protestantilta ja ortodoksilta. Kukaan näistä ei ollut suomalainen.

Jos olet saanut sitä mitä oletan, herää kysymys, miten olet selvittänyt näiden henkilöiden uskonnollisen taustan? Varsinkin noilta kristityiltä joutuu varmaan jo suoraan kysymään, kun tämän valtauskonnon jäsenet harvemmin kuljettelevat mitään näkyvää uskonnollista esineistöä mukanaan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Sininen Lanka kirjoitti:
Olen saanut katolilaiselta, muslimilta, protestantilta ja ortodoksilta. Kukaan näistä ei ollut suomalainen.

Turpaasi vai? Ryhdistäydyhän hyvä mies.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Jos olet saanut sitä mitä oletan, herää kysymys, miten olet selvittänyt näiden henkilöiden uskonnollisen taustan? Varsinkin noilta kristityiltä joutuu varmaan jo suoraan kysymään, kun tämän valtauskonnon jäsenet harvemmin kuljettelevat mitään näkyvää uskonnollista esineistöä mukanaan.

Kyllähän sen uskonnollisen suuntautumisen voi melko hyvin päätellä missä maassa kukin uroteko on tehty. Joku latinalainen maa ->katolinen, Pohjois-Eurooppa -> protestantti. Tuo ortodoksi voi olla vaikein pääteltävä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Turder kirjoitti:
Tuo ortodoksi voi olla vaikein pääteltävä.

Viipurin torilta saa varmastikin muutamalla eurolla ihan oikean ortodoksin.
 

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Turder kirjoitti:
Kyllähän sen uskonnollisen suuntautumisen voi melko hyvin päätellä missä maassa kukin uroteko on tehty. Joku latinalainen maa ->katolinen, Pohjois-Eurooppa -> protestantti. Tuo ortodoksi voi olla vaikein pääteltävä.

Latino, malesialainen, latino, venakko. Liettualaisen uskonto ei koskaan selvinnyt, varmaan sekin oli katolilainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös