Viestin lähetti erture
- Olen syntynyt ja asunut Oulussa
- Kannattamani jääkiekkoseura on voittanut Suomen Mestaruuden tänä ja viime vuonna
- Omistan n. 20 kpl Reijo Ruotsalaisen mailoja, yhden Hannu Kamppurin mailan sekä useiden muiden pelaajien mailoja
- Olen tehnyt salibandyssä harrastelijasarjan ottelussa pisteet 10+0 (hävisimme 11-10, tein siis joukkueemme kaikki maalit)
- Olen lentänyt Hawk-harjoitushävittäjällä (900 km/h noin 50 m korkeudella), Vinkalla sekä Hughes-helikopterilla
- Minua on pyydetty valokuvamalliksi, pituuteni ei riittäisi näytösmalliksi (en halunnut malliksi)
- Olen harrastanut seksiä erään Dreamgirls-tanssiryhmän (mm. Miljonääri-Jennin entinen ryhmä) tummahiuksisen jäsenen kanssa 4 tuntia tavatessani hänet ensimmäistä kertaa (haluaa kuulemma tavata uudestaankin kunhan minulla vain on aikaa ;)
- Olen myös suudellut (ei mitään pusuja) kahden Lamourettes-ryhmän entisen jäsenen kanssa ja edelleen olen hyvissä väleissä (sänkyyn en päässyt, toinen heistä on tälläkin sivustolla erittäinkin tunnettu ja kuolattu, taitaa olla ollut kesätyttöäänestyksissäkin mukana)
- Olen viettänyt kaverini kanssa aikaa (n. 3h) hietsussa Tea Khalifan ja Jaana Pelkosen kanssa ja tarjosin neideille jäätelöt
- Kaverini on ollut 21 päivää Suuressa Seikkailussa, MTV3 yöchatissa vieraana ja Seiskassa
Eipä nyt tule muuta mieleen.. Luulenpa että noissakin on jo kadehdittavaa;) Kaikki on siis 100% totta. Lisäillään myöhemmin jotain jos tulee mieleen...