Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 811
  • 925

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti veinikretski
Nyt muistinkin että taisin myöskin kevyesti halata Janinaa, se jäi hieman naurattamaan kun olin kuulevinani kääntyessäni että hän sanoi kaverilleen ,"taitaa tolla jätkällä olla melkoinen ankerias pöksyissä".

Ps. Vanha virolainen sanonta "parempi ankerias kun prinssin-nakki".

Älkää ottako noita juttuja tosissaan. Noin puhuu mies joka on omien sanojensa mukaan vienyt Madonnalta neitsyyden. Ei taitaisi Janina tuollaista päästää suustaan joten taisi veini kuulla väärin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Olen ohittanut Mika Salon karting autolla Juvanmalmin Formula Keitaalla joskus 90-luvulla julkkisten kisassa jonne pääsin "villillä kortilla". Kisan jälkeen pukuhuoneessa menin kysymään nimmaria, vaan eipä irronnut. Miksiköhän... : ) olin silloin jotain 14-15 vuotias, Salo F1-uransa alussa.
 

Marek#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SaPKo
Viestin lähetti erture
- Olen syntynyt ja asunut Oulussa

- Kannattamani jääkiekkoseura on voittanut Suomen Mestaruuden tänä ja viime vuonna

- Omistan n. 20 kpl Reijo Ruotsalaisen mailoja, yhden Hannu Kamppurin mailan sekä useiden muiden pelaajien mailoja

- Olen tehnyt salibandyssä harrastelijasarjan ottelussa pisteet 10+0 (hävisimme 11-10, tein siis joukkueemme kaikki maalit)

- Olen lentänyt Hawk-harjoitushävittäjällä (900 km/h noin 50 m korkeudella), Vinkalla sekä Hughes-helikopterilla

- Minua on pyydetty valokuvamalliksi, pituuteni ei riittäisi näytösmalliksi (en halunnut malliksi)

- Olen harrastanut seksiä erään Dreamgirls-tanssiryhmän (mm. Miljonääri-Jennin entinen ryhmä) tummahiuksisen jäsenen kanssa 4 tuntia tavatessani hänet ensimmäistä kertaa (haluaa kuulemma tavata uudestaankin kunhan minulla vain on aikaa ;)

- Olen myös suudellut (ei mitään pusuja) kahden Lamourettes-ryhmän entisen jäsenen kanssa ja edelleen olen hyvissä väleissä (sänkyyn en päässyt, toinen heistä on tälläkin sivustolla erittäinkin tunnettu ja kuolattu, taitaa olla ollut kesätyttöäänestyksissäkin mukana)

- Olen viettänyt kaverini kanssa aikaa (n. 3h) hietsussa Tea Khalifan ja Jaana Pelkosen kanssa ja tarjosin neideille jäätelöt

- Kaverini on ollut 21 päivää Suuressa Seikkailussa, MTV3 yöchatissa vieraana ja Seiskassa

Eipä nyt tule muuta mieleen.. Luulenpa että noissakin on jo kadehdittavaa;) Kaikki on siis 100% totta. Lisäillään myöhemmin jotain jos tulee mieleen...


=)) niin sitä pitää, go go go go
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti krobbe
Joo, joo. Tyypillistä tuppimulkun uhoa.

Taisi pää muuttua punaiseksi, niin sitä pitää. Saavutin valtavan kateus voiton. Jihuu jahuu.....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen harrastanut seksiä virassa olevan Miss Suomen sängyssä, tosin hänen kämppäkaverinsa kanssa. Joka ei ollut / ole kivitettävä todellakaan itsekään.

Olen saanut erään julkisuudessa kovan pojan mainetta ylläpitävän tyypin peräytymään sanomalla hänelle legendaarisen: "Muista, tuut sitten omalla vastuulla ja odotan sun aloitusta ennenkuin teen mitään, täällä on todistajia riittävästi". Silloin ei vielä ollut lanseerattu lyhyempää versiota tästä: "Lähe menee kun vielä ehdit"

Nää on ihan normaaleita maanantai-illan tapauksia, viikonloppuisin on paljon vilkkaampaa....kummastakin on jonkun verran aikaa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Älykästä seuraa

Viestin lähetti erture
- Minua on pyydetty valokuvamalliksi....

- Olen harrastanut seksiä erään Dreamgirls-tanssiryhmän (mm. Miljonääri-Jennin entinen ryhmä) tummahiuksisen jäsenen kanssa ...

- Olen myös suudellut (ei mitään pusuja) kahden Lamourettes-ryhmän entisen jäsenen kanssa.....
.....

- Kaverini on ollut 21 päivää Suuressa Seikkailussa, MTV3 yöchatissa vieraana ja Seiskassa
....

Niin, en tiedä miten tämän nyt sanoisi, mutta ainakin itse pidän enemmän älykkäästä seurasta.

Täältä tähän
 

bunghole

Jäsen
Re: Älykästä seuraa

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, en tiedä miten tämän nyt sanoisi, mutta ainakin itse pidän enemmän älykkäästä seurasta.

Täältä tähän

No niin pidän itsekin mutta jos nyt vaikka seksistä puhutaan niin kyllähän se ulkonäkö monesti korvaa puuttuvan älyn;) Tai antaa ainakin paljon anteeksi:D

Jos nyt vakavammasta jutusta puhutaan niin luonne menee kaiken muun edelle, mutta ei tarvitse mikään älykkö olla. En kysele ensimmäisenä naiselta häneen tutustuessani hänen koulutustaan tai todistuksiaan.
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti Marek#3
=)) niin sitä pitää, go go go go

Niin..?;) Tuo listahan oli aivan huumorilla tehty enkä normaalisti tuollaisilla jutuilla leveile. Jokainen kohta oli silti totta. Ketjun otsikko vaati tuollaista pientä leijumista joten kun nyt kerrankin saa luvan kanssa leijua niin leijutaan sitten;D
 

Tobias

Jäsen
No perkele!

- Tienaan keskimäärin 7.400 euroa kuukaudessa bruttona, vaihtelee hiukan kuukausittain. (Laskin tänään)

- Asun yksin, enkä halua vakavaa suhdetta mutta aina on naisseuraa tarjolla.

- Olen ylpeä saavutuksistani vain anonyymisti, enkä anna kusen nousta julkisesti hattuun.

- olen harrastanut useamman kerran seksiä yhtä aikaa kahden naisen kanssa.
 

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Melko vähän kaikeksi.

Kaikki on tottakai suhteellista. Mutta olen ihan tyytyväinen palkkatuloihini.
Pääomatulot tulevat vielä päälle, toki vain osinkojen muodossa. Salkussa tosin lähinnä kasvuosakkeita.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Näinpä tuossa äskein karmaisevan jääkiekkopelin telkusta.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Hajotkaa kateuteen

Minä en ole ikinä harrastanut huonoa seksiä.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti Evenuel
Minä en ole ikinä harrastanut huonoa seksiä.

Anteeksi nyt vaan, mutta tämä ei ollut se "valehtele sydämesi kyllyydestä"-ketju.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Re: Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti bluefox
Anteeksi nyt vaan, mutta tämä ei ollut se "valehtele sydämesi kyllyydestä"-ketju.

Ilmeisesti joku ainakin tuli kateelliseksi. Valehtelu kun ei kuulu tapoihini.
 

JanJ

Jäsen
Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti Evenuel
Minä en ole ikinä harrastanut huonoa seksiä.
Wanha kunnon käsi... tietää aina mitä saa, eiks jeh :)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti Evenuel
Minä en ole ikinä harrastanut huonoa seksiä.

Eikö joku viisas "mies" ole joskus todennut, että yksin harjoitettu seksi on parasta seksiä. Toisaalta, itse suosittelen Evanuellille joskus partnerin kokeilua, vaikkei se aina niin hyvää seksiä olisikaan - vaihtelua kuitenkin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti Ohmi
Eikö joku viisas "mies" ole joskus todennut, että yksin harjoitettu seksi on parasta seksiä. Toisaalta, itse suosittelen Evanuellille joskus partnerin kokeilua, vaikkei se aina niin hyvää seksiä olisikaan - vaihtelua kuitenkin.

Voihan sitä vaihtaa tässäkin tapauksessa, jopa kesken aktin: oikea käsi ulos ja vasen sisään. Eikä tule mitään mustasukkaisuusjorinoitakaan.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Re: Re: Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti JHag
Voihan sitä vaihtaa tässäkin tapauksessa, jopa kesken aktin: oikea käsi ulos ja vasen sisään. Eikä tule mitään mustasukkaisuusjorinoitakaan.

*reps*

Näin teemme :D
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Viestin lähetti Predator
Janinalle nyt on sanonut käsipäivää yks sun toinenkin jannu. Mutta kuinka moni on päässyt Janinaa halaamaan?
Niin siis minä en ole päässyt, kunhan uteliaan eläimen tarmolla kysyin.
Nyt pitää kehua: olen päässyt. Oikein ruotsinlaivan (tai mikä viking-silja nyt olikaan) yläkannella...
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti Ohmi
Eikö joku viisas "mies" ole joskus todennut, että yksin harjoitettu seksi on parasta seksiä.

Ainakin se on tasa-arvoisinta, sillä siinä saatu hellyys on suorassa suhteessa annettuun.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Hajotkaa kateuteen

Viestin lähetti Maple Leaf
Ainakin se on tasa-arvoisinta, sillä siinä saatu hellyys on suorassa suhteessa annettuun.

Kaikkien homofoobikkojen kauhuksi pähkinä: onko yksin harjoitettu seksi homoilua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös