Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 450
  • 925

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Pitää tehdä jyväskyläläiset kateellisiksi. Heidän uusi Jumalansa on ollut muiden Jumala jo pitkään...kuinka monella teistä nykäskyläläisistä on tämä?

Minulla on, buhahaha.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Sain jääkiekon SM-liigan linjatuomarilta sakon tänään, olen siis saletisti hot!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Täältä alkaa tulemaan, Luvian vedon pituushypyn kolmas (9v) satakunnan keihäänheiton hallitseva mestari (urheilu-viesti lähde), mittasin itse, korkeushyppykilpailun kakkonen (12v yksi osallistuja,laitoin aloituskorkeuden hieman yli kykyjeni), sain silti lusikan, nanunkoulun pesäpallo-mestari , sama jalkapallossa, ensimmäinen tyttöystäväni pisti Tuohimaan Harrin kuvan sydämmen sisään kun luuli minuksi (kuin kaksi marjaa he), taisi vähän puna nousta jo näistäkin !

Olen vienyt Madonnalta neitsyyden, siinä vähän alkuun !

Ps, jatketaan jos on tarvis ! Lisäisin vielä että annan luvan makeilla sillä että tunnette minut !
 
Viimeksi muokattu:

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti veinikretski
Olen vienyt Madonnalta neitsyyden, siinä vähän alkuun !

Tästähän se veini tuli tunnetuksi jo silloin aikoinaan kun ilmestyi palstalle. Eikös nämä olleet jotkut juhannuskinkerit? Raumalla moinen kuiteskin tapahtui?
 

Kynäniekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion KalPa.
• Olen kätellyt Timo Jutilan kanssa,
• olen esiintynyt täydelle jäähallille kerätessäni kiekkoa,
• pääsen ilmaiseksi Oulun torilla järjestettäviin konsertteihin,
• tunnen Janne Niinimaan serkun,
• olen ollut kaksi kertaa etsintäkuulutettuna sen takia, koska en ole tullut tiettyyn aikaan kotia ja en ole vastannut puhelimeen,
• kuvani on ollut Kalevassa,
• osaan viilata pilkkua, jos olen hermostunut jostakin.
 

scholl

Jäsen
Unohdin ottaa mitään aurinkorasvaa mukaan ja 3-4 päivän about 30C helteessä väijymisen jälkeen olo sekä "tuntuu" että näyttää siltä kuuluisalta keitetyltä ravulta. Repikää siitä.
 

bunghole

Jäsen
- Olen syntynyt ja asunut Oulussa

- Kannattamani jääkiekkoseura on voittanut Suomen Mestaruuden tänä ja viime vuonna

- Omistan n. 20 kpl Reijo Ruotsalaisen mailoja, yhden Hannu Kamppurin mailan sekä useiden muiden pelaajien mailoja

- Olen tehnyt salibandyssä harrastelijasarjan ottelussa pisteet 10+0 (hävisimme 11-10, tein siis joukkueemme kaikki maalit)

- Olen lentänyt Hawk-harjoitushävittäjällä (900 km/h noin 50 m korkeudella), Vinkalla sekä Hughes-helikopterilla

- Minua on pyydetty valokuvamalliksi, pituuteni ei riittäisi näytösmalliksi (en halunnut malliksi)

- Olen harrastanut seksiä erään Dreamgirls-tanssiryhmän (mm. Miljonääri-Jennin entinen ryhmä) tummahiuksisen jäsenen kanssa 4 tuntia tavatessani hänet ensimmäistä kertaa (haluaa kuulemma tavata uudestaankin kunhan minulla vain on aikaa ;)

- Olen myös suudellut (ei mitään pusuja) kahden Lamourettes-ryhmän entisen jäsenen kanssa ja edelleen olen hyvissä väleissä (sänkyyn en päässyt, toinen heistä on tälläkin sivustolla erittäinkin tunnettu ja kuolattu, taitaa olla ollut kesätyttöäänestyksissäkin mukana)

- Olen viettänyt kaverini kanssa aikaa (n. 3h) hietsussa Tea Khalifan ja Jaana Pelkosen kanssa ja tarjosin neideille jäätelöt

- Kaverini on ollut 21 päivää Suuressa Seikkailussa, MTV3 yöchatissa vieraana ja Seiskassa

Eipä nyt tule muuta mieleen.. Luulenpa että noissakin on jo kadehdittavaa;) Kaikki on siis 100% totta. Lisäillään myöhemmin jotain jos tulee mieleen...
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti scholl
Unohdin ottaa mitään aurinkorasvaa mukaan ja 3-4 päivän about 30C helteessä väijymisen jälkeen olo sekä "tuntuu" että näyttää siltä kuuluisalta keitetyltä ravulta. Repikää siitä.

Hiukan mä oon kateellinen kun en näytä ravulta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Murmeli
Ostin tänään uuden mikroaaltouunin. Repikääs siitä!
Minä ostin sellaisen jo maaliskuussa, ja uuden pesukoneen myös. Sellaisen edestä täytettävän. Ähhä!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Rosterin himmeä hohto valtaa tänään takaterassimme, kun Landmann saapuu on siinä grilli.
Kusen hiiligrilliin sellaisen nähtyäni. Repikää siitä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mun koko ikäni ollut helvetin huono ja ruma vessa rempattiin ja nyt on niin mahtava istua paskalla, ettei paremmasta väliä.
Sataa vettä, ei tarvii mennä töihin!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti erture
- Olen syntynyt ja asunut Oulussa

Eipä nyt tule muuta mieleen.. Luulenpa että noissakin on jo kadehdittavaa;) Kaikki on siis 100% totta. Lisäillään myöhemmin jotain jos tulee mieleen...

Sä olet turha jätkä! ;)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pehmeä, käsinojallinen ja monisäädettävä tuoli

Niin, itselläni on hienoin itse rempattu keittiö Uralin tällä puolen.

Tämän lisäksi istun mukavassa työnantajani työtuolissa selaamassa Jatkoaikaa ja palkka senkun juoksee. Erityisesti kaikkien yrittäjien kannattaa miettiä tätä.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen sanonut Janina Frostelille käsipäivää, lisäksi minulla on melkoinen vonkale housuissa. (Ei paskat).Lisäksi mainitsisin että saan juoda Coca-Colaa omassa ravintolassani ilmaiseksi jos haluan.

Ps, Lisäisin vielä että potkin sosialistin pois tietokoneelta, että itse pääsin lueskelemaan jatkoaikaa, (he he,töihin vaan duunarin perkele).
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti veinikretski
Olen sanonut Janina Frostelille käsipäivää, lisäksi minulla on melkoinen vonkale housuissa. (Ei paskat).Lisäksi mainitsisin että saan juoda Coca-Colaa omassa ravintolassani ilmaiseksi jos haluan.


Janinalle nyt on sanonut käsipäivää yks sun toinenkin jannu. Mutta kuinka moni on päässyt Janinaa halaamaan?
Niin siis minä en ole päässyt, kunhan uteliaan eläimen tarmolla kysyin.

"Melkoinen vonkale housuissa"?? Taidat olla Tallinnan ainoa ravintoloitsija joka säilyttää ruokalistalla olevia kaloja housuissaan? Toivottavasti siellä sinun haaroissasi on myös paljon jäämurskaa, ettei fisut pääse niin pahasti lämpenemään, että alkavat yleisesti "haista silliltä"?

Minäkin saan työpaikallani juoda ilmaiseksi Coca-Colaa valvontakameroitten katvealueilla, joten osataan sitä täälläkin. HAH!

Mutta minäpäs olen pikkupoikana päässyt istumaan Satu Östringin (Miss Suomi 1966) syliin joulukadun avajaisissa. Olin silloin 10-vuotias koltiainen. Isäni siihen syliin taisi ensin pyrkiä konjamiinihuuruissaan... sitten viime hetkillä meni Pupu Pöksyyn ja Oman Vaimon Pelko alitajuntaan... niinpä hän nosti minut tuon jumalaisen kauniin naisen syliin.
Ooh, vieläkin lämmittää tämä muisto...
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Janinalle nyt on sanonut käsipäivää yks sun toinenkin jannu. Mutta kuinka moni on päässyt Janinaa halaamaan?
Mä olen saanut kuvata Janinaa yhdessä tilaisuudessa, ja poseeraukset tarkistettiin yhdessä digikameran näytöltä kylki kyljessä. Tuoksu oli jumalainen, ja hellästi vielä kosketti kämmenselkääni.

Kuvat löytyy edelleen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JanJ
Mä olen saanut kuvata Janinaa yhdessä tilaisuudessa, ja poseeraukset tarkistettiin yhdessä digikameran näytöltä kylki kyljessä. Tuoksu oli jumalainen, ja hellästi vielä kosketti kämmenselkääni.


PYH! Et kuitenkaan päässyt Miss Suomen syliin (päälle?) istumaan niinkuin minä!
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Predator
PYH! Et kuitenkaan päässyt Miss Suomen syliin (päälle?) istumaan niinkuin minä!
Joo en, mä olin selvispäin :)
 

Saipa#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa,Fc Lahti,Boston Bruins, Crystal Palace,Lecce
Njoo Pekkarinen on kätellyt mua (oi mikä saavutus). Sitten sain kerran kiekon tv pelis ja mua näytettiin.Mun mielipide julkaistiin IS:ssä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JanJ
Joo en, mä olin selvispäin :)

HÄ? Vihjaatsä että minä sitten olin silloin 1966 Satu Östringin sylissä jossakin esim. kaakao- tai nallekarkkihumalassa?

Törgeetä vihjailua.

Tosin armeija-aikana 20-vuotiaana yritin istua Virve Rostin syliin. Siis ihan vaan istua, ei suinkaan astua. Pieleen meni, Virveä ei hämänneet edes minun uutuuttaan kultaisina kiiltelevät alikenraalin kulmaraudat kauluslaatoissani... vai oliko ne alikersantin kulmaraudat....
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Nyt muistinkin että taisin myöskin kevyesti halata Janinaa, se jäi hieman naurattamaan kun olin kuulevinani kääntyessäni että hän sanoi kaverilleen ,"taitaa tolla jätkällä olla melkoinen ankerias pöksyissä".

Ps. Vanha virolainen sanonta "parempi ankerias kun prinssin-nakki".
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti veinikretski
Nyt muistinkin että taisin myöskin kevyesti halata Janinaa, se jäi hieman naurattamaan kun olin kuulevinani kääntyessäni että hän sanoi kaverilleen ,"taitaa tolla jätkällä olla melkoinen ankerias pöksyissä".

Ps. Vanha virolainen sanonta "parempi ankerias kun prinssin-nakki".

Joo, joo. Tyypillistä tuppimulkun uhoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös