Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 156 595
  • 925

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Homer Simpsonin faija Abe, elikkäs Sakke Pietilä lähetti faijani kautta mulle terveisiä, kun mulla on niin hyvä suosikkijoukkue NHL:ssä.
:-o
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Voittaja
Tämä ketju on nyt aika lähellä loppuaan, tästä on jo todella vaikea laittaa paremmaksi. Mitäs pygmi sanoi?

Ja mä kun luulin että mä oon jotain ku oon kaks kertaa ollu kahden metrin päässä, mutta ei sitte. Eiku ketju lukkoon vaan.
 

Cucamonga

Jäsen
Lisää kateuden aihetta.

- Asun Riihimäellä Jukka Jalosen talon lähellä.
- Olen sahannut vannesahalla sormeeni.
- Olen ollut ralliauton kyydissä.
- Veljen poikani osaa kuperkeikan ja on vasta 1,5 vuotias.
- Kesäloman alkuun 3 kk.
- Teemu selänteen kanssa samassa hotelissa.
- Yksi kaverini on suomen Downhill-ajon Suomen mestari. Tulee vielä menestymään paljon.
- Olen ajanut pienenä kaverini mopon päin reunakiveä ja lentänyt siitä etuperinvoltin, ja pysynyt pystyssä. Tämä on totisinta totta. Ei ole monikaan tehnyt.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Olen heittänyt ns. 'high fivet' Jason Newstedin kanssa.

Ja Kirk Hammetin... tai sitten se oli sen turvamiehen käsi... ;D
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen juonut viiniä Damon Albarnin kanssa tallinnalaisen hotellin katolla auringon noustessa kesällä -93.
 

pp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, HCRaPo
Viestin lähetti Herra Tuomari
-Olen Lukko-fani...

Ketjun otsikkohan oli "Tee muut kateellisiksi ketju" ei "Naurata muita ketju"

Edit: Kirotus virhe
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Voittaja
Tämä ketju on nyt aika lähellä loppuaan, tästä on jo todella vaikea laittaa paremmaksi. Mitäs pygmi sanoi?

Ei herra hirveästi puhu. Kuhan kiitteli kehuista ja signasi muutaman esineen. Ja poseerasi tietenkin meikäläinen kainalossaan. Muut jantterit olivatkin sitten puheliaampia ja seurallisempia.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Varmaan te ootte todella kateellisia kun mulla ei ole oikeaa elämää laisinkaan, nyhrään vaan kammiossani kaiket illat.

*virn*

vlad
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Romppanen
Olen nähnyt metrin päästä IFK-takkisen miehen, jolla oli vyölaukku.

Enpä usko, että kovin moni on sinulle kateellinen siitä, että olet nähnyt minut metrin päästä. Missä tämä muuten tapahtui?
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Enpä usko, että kovin moni on sinulle kateellinen siitä, että olet nähnyt minut metrin päästä. Missä tämä muuten tapahtui?

Pari-kolme viikkoa takaperin Myyrmannissa. Tuli vain melkoinen flashback viime kesänä velloneesta pukeutumisketjusta, jossa otettiin kovasti kantaa tuon jälkimmäisenä mainitun vaatekappaleen puolesta sekä vastaan! En muistanut kenestä kirjoittajasta oli kyse, mutta arvelinkin hänen tulevan kommentoimaan "bongaustani". Viestini oli siis tarkoitettu pienimuotoiseksi huumoripläjäykseksi harmaan arjen keskellä, toivottavasti joku edes hymähti.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen nähnyt tuon vyölaukkuisen miehen useammin kuin jaksan laskea. Sekä vyölaukulla, että ilman. Olen jutellut, nauranut, "laulanut", syönyt, juonut, saunonut, uinut ja muuten vaan sluibaillut hänen kanssaan. Hän on usein soittanut minulle humalassa, ja muutenkin.

Mitäs Romppanen sanoo siihen? Joko olet kateellinen?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Olen maksanut viidestä TPS-HPK ottelulipusta täyden hinnan, vaikka mokomaan tapahtumaan saisi tiketit Jeesmieskortilla puoleen hintaan. Hajotkaa persaukiset!

Uungh!






..ttu!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Voittaja
Tämä ketju on nyt aika lähellä loppuaan, tästä on jo todella vaikea laittaa paremmaksi. Mitäs pygmi sanoi?


Ehkä Lemmy tai David Lee Roth ois vielä kovempi sana...Glenn on sitäpaitte lihonut viime aikoina muttei se paita pysy silti päällä.

"Can you keep them in the dark for life..."

Me muuten vedetään Motheria bändin kans täällä Horsensissa ja Århusissa keikkaillessamme...varmaan "Devil's plaything" tulee Danzigeista listaan seuraavaksi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Olen sanonut kohteliaasti "käsipäivää" Julia Robertsille 17.8.1993. Tästä on ihan valokuva olemassa.

Nyt on vaan niin, että just sillä hetkellä en edes tajunut ketä kättelin. Ajatukset meni silloin "ruuhkatilanteessa" tyyliin "onpas laiha ja paksuhuulinen ämmä"...

Huomatkaa vuosiluku
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Itse Hannu Aravirta on huoltsikalla vuosia sitten moikannut minulle. Menin hämilleni. Tunnen myös lähes Mika Salon ja minulla on jopati valokuvia hänestä. Harvalla on kaiken lisäksi kuvaa siitä kun Mika Häkkinen on matkalla veeseeseen. Joka kävi kateeksi?
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Tollaiset pitäis heittää hallista pihalle." sanoi Sakari"Sakari Pietilä" Pietilä, kun olin Ruotsi paita päällä nuorten MM-kisoissa.
 

JanJ

Jäsen
Ulkona on 23 lämmintä, merivesi tosin vasta 19 asteista. Afrikasta tuulee lämmintä ilmaa lisää. Tuulta nyt 1,5 metriä sekunnissa. Kuuden tunnin päästä alkaa Portugalin Superliigan ottelu viereisellä stadionilla. Taidanpa lönkytellä paikalle ja nauttia pari ämpärillistä olutta.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti JanJ
Ulkona on 23 lämmintä, merivesi tosin vasta 19 asteista. Afrikasta tuulee lämmintä ilmaa lisää. Tuulta nyt 1,5 metriä sekunnissa. Kuuden tunnin päästä alkaa Portugalin Superliigan ottelu viereisellä stadionilla. Taidanpa lönkytellä paikalle ja nauttia pari ämpärillistä olutta.

Phöh, mitä tuosta.

Helsingissä on korkeat valkeat nietokset, aurinko paistaa ja keli on mitä kaunein. Partsilla on kori kylmää olutta, hellalla hautuu aurajuustopasta ja jos kaikki menee putkeen, JYP kurittaa Jokereita.
Näin TPS kannattajan näkökulmasta, ei voisi parempaa sunnuntaipäivää olla. Ainoastaan Jortikan konttaaminen ei saa päivästä liputtamisen arvoista.

K
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Olen juonut viiniä Damon Albarnin kanssa tallinnalaisen hotellin katolla auringon noustessa kesällä -93.

Etukirjaimet natsaa täälläkin. Olen ollut Kosilla Dr. Albanin keikalla joskun 90-luvun alussa (huoh). Todettakoon, että keikkaa voisi luonnehtia J.Vainion sanoin "Mää en muista mittään..."

...ja mulla on varmarisaappi. Miettikääpä sitä !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös