Miksu kirjoitti:Tobias Salmelainen on Ässien pelaajalistassa sm-liigan sivuilla, eli eiköhän siirto ole varma.
http://www.sm-liiga.fi/joukkue.asp?id=73
TosiFani kirjoitti:Ässät on kiinnostunut sekä Tuomisesta että Tähtisestä. Mutta miksi herrat tulisivat Poriin?? Ja mitä hyötyä heistä olisi??
No esimerkiksi se hyöty että voitaisiin pistää Crombeen ja Hirvonen pihalle.TosiFani kirjoitti:Ässät on kiinnostunut sekä Tuomisesta että Tähtisestä. Mutta miksi herrat tulisivat Poriin?? Ja mitä hyötyä heistä olisi??
TosiFani kirjoitti:Ässät on kiinnostunut sekä Tuomisesta että Tähtisestä. Mutta miksi herrat tulisivat Poriin?? Ja mitä hyötyä heistä olisi??
Olen samaa mieltä, ettei heihin kannattaisi älyttömiä satsata. Annoit kuitenkin ymmärtää, että näistä pelaajista ei olisi Ässille hyötyä ja siitä olen Tuomisen tapauksessa erimieltä.TosiFani kirjoitti:Mietitään missä tilanteessa nämä herrat tulisivat Poriin. Molemmat ovat kovalla tilillä Ruotsissa eli verovapaus ja suurempi palkan rahastointi mahdollisuus. Luultavasti nämä edut painavat aika paljon vaakakupissa ja Ässien tarjous pitäisi olla todella kova, jotta jompikumpi tai molemmat tänne tulisivat.
Mun mielestä vois Hirsi kattella peiliin!Jos viime vuonna oltiin finaalissa ja tänä vuonna 5 pisteen päästä jumbosijasta tällä hetkellä,niin voisi jopa kuvitella että jotain on tehty väärin.Kuitenkin suurin osa Porilaisista kiekon seuraajista äänestää valitettavasti jaloillaan.Jos ajatellaan että viime kaudesta tuli voittoa,tänä vuonna +-0 tulos,ensi kaudella tod.näk.taas persnettoo.Muutamana vuonna taas ulkona pleijareista ja taas 4 vuoden päästä ollaan finaalissa?Kausikortteja ei varmaan myydä ensi vuonna näin paljoa.Voisin melkein kysyä että pitääkö sen kirstun päällä koko painolla istua?Enkä tarkoita mitenkään haukkua Hirsiä koska Aholan kanssa ovat kyllä tehneet loistotyön Ässien parissa,velat pois jne.Meni varmaan väärään ketjuunkin koko viesti mut oli sopiva lainattava.Mut kuitenkin jonkin moiset "vahvistukset" olisi paikallaan.Ace4ever kirjoitti:Kyllä on jo syytä hyväksyä se tosiasia että tämä on välikausi ja tähtäys pidempään projektiin.
Arska79 kirjoitti:Mun mielestä vois Hirsi kattella peiliin!
...
Jos ajatellaan että viime kaudesta tuli voittoa,tänä vuonna +-0 tulos,ensi kaudella tod.näk.taas persnettoo.
Patasydän kirjoitti:Varmaa on, että kausi ei vielä ole menetetty, kuten joidenkin mielestä tuntuu olevan. Paljon pisteitä jaossa vielä. Ryhdistysliikettä ja vahvistuksia se voittoputken aloittaminen kuitenkin vaatinee ja tuskin joukkue aivan lopullisessa formaatissaan vielä on.
Ace4ever kirjoitti:Vahvistuksia tarvitaan valmentajarintamalle ja tämä tarkoittaa siis Pajuojan potkuja. Tämä joukkue alkaa pelaamaan vasta sitten pisteistä kun tuo yksi sankari saadaan pois penkin takaa, joka ei tajua viisikkopuolustuksesta vittujakaan. Täytyy kyllä myöntää että joukkue on päin persettä rakennettu.
Zeta03 kirjoitti:Ei Takko/Hirsimäkikään varmasti tyytyväisiä tilanteeseen ole, siksi olen luottavaiselle mielellä, että näillä EI mennä kevääseen asti. Onneksi :)
karhu kirjoitti:Zetakin voisi lukea tuon Pasydämen tekstin,siinä on ajatusta.
Monet haluavat Pajuojan eroa,mutta kertokaa edes se messias ketä saisi Ässät tällä miehistöllä vahvaan nousukiitoon,kehitettyä nuoria,vietyä projektia eteen päin ja pitäisi olla vielä halpakin?
karhu kirjoitti:...kertokaa edes se messias ketä saisi Ässät tällä miehistöllä vahvaan nousukiitoon,kehitettyä nuoria,vietyä projektia eteen päin ja pitäisi olla vielä halpakin?
Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Vasili Tihonov. Jaa sen piti olla halpakin..