Uusi veskari
Mä olen kyllä kanssa sitä mieltä, että uutta molaria on kohta pakko saada kehiin. Helsingissä asuvana olin luonnollisesti paikalla surullisessa Jokerit-ottelussa. En tiedä mitä tänne on kirjoiteltu, kun en muutamaan päivään (vitutukseltani) ole palstalla ollut, mutta tapa ,jolla Kaltiainen menetti itseluottamuksensa roikkumaalin jälkeen, oli käsittämätön. Ymmärrän tosin hyvin, ettei miestä vaihdettu, sillä muuten olisi itseluottamus hävinnyt koko loppukaudeksi.
Tappara-peliä en nähnyt, mutta olivatko Tapparan kaikki yv-maalit niin juonikkaita ja hienoja, ettei Eero esim. ekassa erässä ( 3 maalia pariin minuuttiin ) pystynyt kertaakaan kiekon tielle venymään?
Kaltiaisen otteista vielä sen verran, että tulee Taika-Jimi mieleen: Vakuuttavaa peliä erä tai jopa kaksi - tämän jälkeen täydellinen syöksykierre.
Toinen kysymys on se, että ketä on vapaana, ja mihin hintaan. Varmana tietona voin kertoa, että Mäkiselle on sopparia tarjottu. Siinä mielessä seurajohto yllätettiin housut kintuissa, koska tuo tarjous on tehty ennen paria viime peliä, jolloin molarit palasivat omalle tasolleen. Eli pelimerkkejä on varmaan vähemmän käytössä?
Miten olisi Duba Tepsistä? Ei kyllä ole vakuuttanut..
Märkä uni Ari Ahosesta (silkkaa utopiaa), kun Bluesilla tuo puoli on muutenkin ihan kunnossa...
Toivon, että ei vuokrata ketään, sillä jos mokella ei ole ihan kaikki pelissä, eivät kiekotkaan tartu.
Ugh.