Koko kansan presidentti. Vai oliko se 18,8% kansasta presidentti. Laulan kiitosvirsiä all night long kun seuraavan kerran tähän maahan saadaan oikeistolainen presidentti.
Tapahtui niin että koira puri miestä, ja siitä tehtiin uutinen. Juttua miehen puremasta koirasta joudutaan vielä odottelemaan.Eihän tämä nyt kenellekään mikään uutinen ole.
Eikä se ole mikään ihme. Halonen kun ei ole tehnyt yhtään mitään, niin ei hän ole voinut tehdä mitään demareille hyödyllistäkään.Moni demarikin on ollut pettynyt Halosen toiseen kauteen, olen ollut ymmärtävinäni.
En linkkaa tuota National Inquireria monessa mielessä muistuttavan lehden linkkiä,
Kassialma ja huru-ukko emännöivät Tampereella tänään Ruotsin kuninkaallisia. Ohimennen bongattuna aika silmiinpistävä ero glamourissa.
Esittiköhän desantti jo toivomuksen Kallelle? Ruotsin kuninkaan pitäisi olla nainen ja demari.
Johanna Tukiainen presidentiksi. Löytyy glamouria sekä kokoomusmielisyyttä. Kelpaisiko?
Kassialma ja huru-ukko emännöivät Tampereella tänään Ruotsin kuninkaallisia. Ohimennen bongattuna aika silmiinpistävä ero glamourissa.
Esittiköhän desantti jo toivomuksen Kallelle? Ruotsin kuninkaan pitäisi olla nainen ja demari.
Johanna Tukiainen presidentiksi. Löytyy glamouria sekä kokoomusmielisyyttä. Kelpaisiko?
Eikös tuolla Tukiaisella ole ennenminkin vasemmistolaiset arvot. Vanhat varakkaat sedät sponssaa sen "glamour"-elämän.
Tukiainen on itse maininnut pitävänsä kokoomusta omana puolueenaan. Minun ei siis tarvitse arvailla sitä Tukiaisen käytöksestä, koska kyseessä on tieto.
Sepäse. Ensin Kanerva-episodi ja nyt maininta kokoomukseen kalleellaanolosta. Päivänselvä teikäläisten järjestämä desantti.
Tarjan kunnianosoitukset osuneet taas melko nappiin:
...
Tarjahan palkitsi joku aika sitten innosuomi palkinnolla softatalon, joka oli kehittäyt virtuaalista supertietokonetta.
Kyseessä on yhtä innovatiivinen keksintö, kun jos vaikka itse keksisin tähän koneen ohjaamiseen hiiren. Itse pyörittelin näytönohjaimena seti@home projektin softaa jo ~15 vuotta sitten.
Onko Tarja seuraavana?