Professori McGarmiwa kirjoitti:...ulkonäkö ei kyllä täsmää.
J.Grönvall kirjoitti:Kaveripiiristä saatu lempinimi on Grönvall kuulemma "hieman" samankaltaisen pelityylin ansiosta.
Meillä oli muuten kaverien kanssa joskus sellainen bändikokeilu kuin Psycho Dad, nimi tuli juurikin tuosta Al Bundyn suosikkisarjasta.psychodad kirjoitti:Nimimerkkini tulee loistavasta tv-sarjasta pulmuset. Al Bundyn suosikkisarja telkkarissa on nimeltään Psycho dad.
Nimi on pysynyt minulla vuodesta -94 jolloin ensimmäistä kertaa irkkasin, siitä lähtien pyrkinyt pitämään sen kaikilla foorumeilla jne.
J.Grönvall kirjoitti:Kaveripiiristä saatu lempinimi on Grönvall kuulemma "hieman" samankaltaisen pelityylin ansiosta.
Voi hyvinkin olla. Itse muistelisin Tuukka-nimen juontavan skandinaavien ukkosenjumala Torin nimestä.Thoke kirjoitti:Lyhyestä virsi kaunis, elikkä etunimeni on Tuukka ja Tuukka-nimi on kuulemma muuntuma jostain vanhasta ja harvinaisesta Thoke-nimestä.
Voihan se kenties olla niinkin. Minulla vain on sellainen iso avaimenperä, jossa toisella puolella lukee itse nimi(eli siis Tuukka) ja toisella puolella on sellainen "tietoisku" siitä nimestä. Siinä lukee näin:Ted Raikas kirjoitti:Voi hyvinkin olla. Itse muistelisin Tuukka-nimen juontavan skandinaavien ukkosenjumala Torin nimestä.
Uleåborgir kirjoitti:Oulun nimi on ruotsiksi Uleåborg. Turskien ja öljyn valtakunnasta on noussut pinnalle muudan Dimmu Borgir. Yhdistelemällä nämä kaksi, saadaan muka hauska ja kuvaava nimi Uleåborgir joka on jollakin tavalla käsitettävissä "oululaiseksi". Samalla nicki on kertovinaan omistajansa musiikkiharrasteesta, joka tosin ei erityisemmin liippaa saatanapoppia.
Porilaisella kulttibändi Old Reinolla on mainiot biisit Psychodad ja The return of the psychodad. Palstan espoolaisheikennys olisi saanut kunnioitukseni jos nimimerkin lähde olisi ollut nuo kappaleet.korkki kirjoitti:Meillä oli muuten kaverien kanssa joskus sellainen bändikokeilu kuin Psycho Dad, nimi tuli juurikin tuosta Al Bundyn suosikkisarjasta.