Pakkipari kirjoitti:Piti aikanaan keksiä joku jääkiekkoon liittyvä termi ja kun aluksi oli tarkoitus olla yhteinen nimimerkki avovaimoni kanssa (yritin saada häntä kiinnostumaan myös kirjoitteluista palstoille).
Mängimies kirjoitti:Ehkäpä söpöin ja koskettavin tarina jatkoajan historiassa.
Heh, olen itse joskus miettinyt tuota SS:n käyttöä nimimerkkinäni, sillä niillä kirjaimilla alkaa sekä etunimeni, että sukunimeni. Tuosta nimimerkistä vaan ehkä helposti tulisi mielleyhtymiä natseihin, joten olen pyrkinyt välttämään tuota, lähinnä se esiintyy maalauksissani ja piirroksissani signeerauksena.SS#31 kirjoitti:SS:n taustaa en itsekään tiedä, hetken mielijohteesta sen rekisteröityessä pistin. Etunimi kylläkin alkaa s:llä, mutta sukunimi ei.
Etu- ja sukunimeäsi enemmän kiinnostaa sinun nimimerkkisi taustat, koska se on monella tapaa loistava? Et muuten arvaakaan kuinka moni nimimerkkisi taustaa on aprikoinut. Työmatkoillanikin kuulin sporassa kun pari jantteria puhui nimimerkistäsi.Ted Raikas kirjoitti:Heh, olen itse joskus miettinyt tuota SS:n käyttöä nimimerkkinäni, sillä niillä kirjaimilla alkaa sekä etunimeni, että sukunimeni.
Tedi on jo kertonut sen aiemmin. Löytyy tämän ketjun kymmenenneltä sivulta.Gags kirjoitti:Etu- ja sukunimeäsi enemmän kiinnostaa sinun nimimerkkisi taustat, koska se on monella tapaa loistava? Et muuten arvaakaan kuinka moni nimimerkkisi taustaa on aprikoinut. Työmatkoillanikin kuulin sporassa kun pari jantteria puhui nimimerkistäsi.