Tarinalla on mittaa enemmän kuin jormallani, mutta tässä lyhyt tiivistelmä:
Minulla on aina ollut jotenkin legendaarinen vaikutus kaikkeen ympärilläolevaan, tuhoa tulee kylvettyä. Aina kun jossain on onnettomuus, sairaskohtaus, räjähdys tai tulipalo tai jopa maanjäristys, niin minä olen paikalla. Ehkä tuo "aina" on hiukan liioittelua, mutta sanotaan että hyvin usein. Tämä toimii myös hyvin tietokoneiden parissa, niin hassua kuin se onkin ottaen huomioon että olen paljon niiden kanssa tekemisissä. Saldoa löytyy jo muutama kovalevy, yksi emolevy, yksi totaalituho, ja useita format C:hen johtaneita tapauksia, puhumattakaan pienemmistä jutuista joista selviää ihan vain Ctrl+Alt+Dellillä. Tai viimeistään irrottamalla töpselin seinästä. Myöskin hauskaa että erittäin usein katulamput sammuvat kun kävelen niiden ali.
Niinpä tuo kuuluisan terroristin nicci alkoi tuntua houkuttelevalta, ja se toimii yhtä lailla joka puolelle nettiä. Käytin sitä paljon jo tosin ennen JA:han rekisteröitymistä. Sen lisäksi myöskin pidän Espanjalaisesta brandysta nimeltään Carlos I, joten tämä oli aika ilmeinen vaihtoehto.