Tarina nimimerkkisi takana

  • 113 692
  • 778

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ylös....

Nostetaanpa tämä ketju taas pitkästä aikaa ylös... Uusia käyttäjiä on tullut rutkasti lisää, sitten viimekerran.

Oma nimimerkkini hörkkö tulee minun ja kavereideni vitsistä... Aina kun esim. jollakin soi kännykkä ja joku kysy, että kuka siellä on, ni siihen vastattiin et vittu, esko hörkkö !!

Sitten Ässien kotisivujen keskustelupalstalla en muutakaan keksinyt ni laitoin vaan hörkkö. Loppu onkin sitten historiaa...:p
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Frame on Dj termi ja laitteissa oleva ominaisuus, jota käytän. Kaverit alkoivat sanoa "Freimiksi" ja siitä se muokkautui. Lisäksi Frame tarkoittaa mm. "Kehitystä", eli sillä on tarkoitus sanoa, että kehityn kokoajan Dj:nä.

Ei siinä sen kummepaa..
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Nimimerkkini perustuu omaan nimeen, tosin aikaa kaukaa haettu mut kuitenkin. Tutkin kerran kirjaa jossa selitettiin eri nimien alkuperiä ja etunimeni on lähtöisin Kreikasta ja tarkoittaa Aramean kalliota. Joten heti tuli mieleen Rock mutta en voinut ottaa sitä koska The Rock ei ole suosikkipainijani. Ja Kuten tiedetään, nykyään se nimimerkki on toisella käyttäjällä.

Sen jälkeen aloin miettiä et mikä on yhtä kovaa kuin kallio ja ekana mieleen tuli sit timantti eli Diamond. Ja se sanonta Timantit ovat ikuisia on mielestäni juuri sopiva koska haluaisin itsekin olla ikuinen vaikka se ei mahdollista olekaan.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä sain inspiraation nimimerkkiini viime keväänä
Göteborgissa. Kuljeskelin Scandinaviumin edessä Jukka Sepon
IFK-pelipaitaan pukeutuneena. Pari Saksalaista Eisbären Berlin-
fania huutelivat kovalla äänellä perääni ZZZEPPOOOO!! , Jukihan on pelannut siellä ja he tunnistivat nimen välittömästi
Lausuivat sen vaan hassusti Saksalaisittain. Siksi pyysin sitten
reissun jälkeen moderaattoreita vaihtamaan nimimerkkini
nykyiseen. Teimme myös lakanan jossa luki suurilla kirjaimilla
VOTE FOR SEPPO #47 joka taisi peräti näkyä Tv:ssäkin.

Jos joku tunnistaa meidät niin terkkuja vaan!
 

raksipoi

Jäsen
Minulla taas on oikeestaan aika helppo selitys koska asun Oulussa Raksilassa ja olen poika niin siitä tehtiin semmonen Oulu/Englanti sekotus ja siitä tuli Raksipoi
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Iceman
Val Kilmerin esittämä Iceman oli tyylikäs hahmo, siitähän se jäi, ei ole ollut viitseliäisyyttä keksiä uutta ja hieman omaperäisempää. :o

Muutama viikko sitten siinä YLE:n" tähdet kertovat" (tai jotain sinne päin) sarjassa Val Kilmer nauroi juuri Iceman hahmonsa typeryyttä. :)

edit: Eräs toinenkin suomalainen tunnetaan maailmalla Icemaninä.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti V-man


Muutama viikko sitten siinä YLE:n" tähdet kertovat" (tai jotain sinne päin) sarjassa Val Kilmer nauroi juuri Iceman hahmonsa typeryyttä. :)

edit: Eräs toinenkin suomalainen tunnetaan maailmalla Icemaninä.

No kyllä se putosi hävittäjähulluun teiniin aika hyvin, nimimerkki on roikkunut siitä asti. Kaipa se pitäisi vaihtaa, noita on netti pullollaan...

PS. En ole se biljardin/snookerin pelaaja. ;)
 

M10

Jäsen
Suosikkipelaajani Brenden Morrow#10 Dallas Stars. Toinen vaihtoehtoni olisi ollut muuten Marshall#29, Columbuksen Grant Marshallin mukaan...
Pyörin Fried chickenissä nimimerkillä Morrow#10...
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
kait tää mun nimimerkki tulee aika paljolti tost peli numerost, ja siitä että olen täys #4 friikki.. numerokin täyttyy olla 44, koska siinä on kaks 4:sta...
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
No, jotenkin ensin tuli mieleen "salama", kun mietin nimeä nettiin. Se kuullostaa kuitenkin aika paskalta, eikö vaan? Sitten ajattelin, että lightning, mutta ei sekään oikeen natsannu. Ruotsiksi salama on blixt, mutta en halunnut nimeä kuitenkaan siksikään (enkä myöskään blikst!) ni jotenkin siitä sitten väänsin blikztin.

Toivottavasti joku tajus.

HIFK rules.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suosikkikitarististani tuo tulee...

Vähän kömpelösti valittu, näin jälkeenpäin ajattelen. Tapparan keskustelupalstalla (jonne harvakseltaan kirjoittelen) käytän parempaan nimimerkkiä, mutta pelkäsin että täällä joku saattaisi tunnistaa sen takan piilevän henkilön, ja halusin pysyä anonyyminä. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ihan turhaan...
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Manic Street Preachers... ja kun fiilikset oli nickinvaihdon aikaan suhteellisen maanisia niin mikäs siinä =)
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Kaveri alkoi nimittää mua Justukseksi, kun olin 10-vuotias. Apu-lehden sarjakuvasta kai sen bongasi ja kun se on kohtuullisen lähellä ristimänimeäni. Nykyään vain vanhempani eivät minusta tuota nimeä käytä. :D
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Rush

Rushin instrumentaalikappaleesta "YYZ", joka löytyy levyltä "Moving Pictures" joka taas on meikäläisen kirjoissa paras koskaan julkaistu albumi.

YYZ on myös Toronton kansainvälisen lentokentän tunnus.
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aikanaan Pulttibois -ohjelmassa hörhöillyt herrasmies, jonka otin tänne käyttöön, kun en muutakaan yhtäkkiä keksinyt.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Born in Hodonin, Czechoslovakia. Right-wing.
International Career : Played for Czechoslovakia 1964-74 in nine World Championships and the Olympics in 1968 and 1972.
Club Career : Played for Toronto Toros 1975-76, Detroit Red Wings 1977-82, New York Rangers and St Louis Blues 1982-83.
Honours : Elected to the IIHF Hall of Fame in 1997.
Won the Paul H Deneau Trophy 1975-76.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Tulee mun suosikkipelaajasta ja Sm-Liigan kingistä:D
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Herra47
Aikanaan Pulttibois -ohjelmassa hörhöillyt herrasmies, jonka otin tänne käyttöön, kun en muutakaan yhtäkkiä keksinyt.

Olisinpa keksinyt tuon aikoinaan


Roman Bopat #38:Tulee mun suosikkipelaajasta ja Sm-Liigan kingistä

Tätä ei varmaan kukaan arvannut :rolleyes:
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Mikkoz: Olisin äärettömän kiinnostunut tietämään nimimerkkisi taustan, jos sillä joku sellainen on. Käsittääkseni et kuitenkaan pelannut jussina futista samalla kenttäpuoliskolla kanssani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös