Viestin lähetti Fläppis
Eiks se pikkupoika nähny ton verellä kirjoitettuna peiliin, oveen tms. ja toisteli sitä sen jälkeen vai muistanko ihan väärin?
Aivan, näinhän se oli. Nyt hävettää. ;)
Viestin lähetti Fläppis
Eiks se pikkupoika nähny ton verellä kirjoitettuna peiliin, oveen tms. ja toisteli sitä sen jälkeen vai muistanko ihan väärin?
Viestin lähetti Fläppis
Viestin lähetti Sistis
Hohto on kirjana erinomainen, mutta itse elokuva oli minusta jotenkin pettymys, vaikka Kubrick-friikki olenkin. Edes mestari ei saanut loihdittua kirjan henkeä valkokankaalle niin hyvin, kuin olisi tarvinnut, ja juoni jäi kovin kovin pelkistetyksi. - - - Myös King itse piti muistaakseni elokuvaa huonona.
Viestin lähetti Sistis
Hohto on kirjana erinomainen, mutta itse elokuva oli minusta jotenkin pettymys, vaikka Kubrick-friikki olenkin. Edes mestari ei saanut loihdittua kirjan henkeä valkokankaalle niin hyvin, kuin olisi tarvinnut, ja juoni jäi kovin kovin pelkistetyksi. - - - Myös King itse piti muistaakseni elokuvaa huonona.
Viestin lähetti TaoTao
TaoTao nimen minulle oikeastaan keksi eräs rääväsuu kaveri jollain koomareisulla. En nyt ihan tarkkaan muista mikä oli idean takana, tuskin mitään erityisen fiksua.
Viestin lähetti Sistis
Ettei sinulla olisi sattunut olemaan musta silmä tuolloin...
Viestin lähetti Tatzka
Kaverit käyttivät lukio aikoina allekirjoittaneesta moista nimeä. Siitä se sitten on tarttunut omaan käyttöön:)
Viestin lähetti Pärde
Sama täällä, kaveripiiri vain alkoi kutsua Pärdeksi joskus ekalla luokalla lukiossa. Sukunimen peruja, mikä selviää myös järkkymättömästä tuestani erästä #27 kohtaan.
Viestin lähetti Snakster
koska humalassa silmiini tulee pistävä, jopa lumoava tuijotus. Tämä ns. käärmeenkatse on monesti myös ollut varsin tehokas ase naismaailmassa.
Viestin lähetti Anton
King kirjoitti ko. opuksen uransa alkuaikoina, eli ennen kun hän ihastui kirjoittamiseen kirjoittamisen vuoksi. Nykyiset hepun tekeleet ovat aavistuksen tiiliskiveä isompia ja niissä on turhia yksityiskohtia ja täysin järjettömiä sivujuonia.
/B]
Viestin lähetti kausi
Otsikon vierestä tämäkin, mutta tietääkö joku onko Kingin käsikirjoittamaa Rita Haywort-avain pakoon leffan kirjaversiota saatavilla jostain? Elokuva on mielestäni maanmainio ja lukisin mielelläni myös kirjan, sikäli mikäli se on jostain saatavilla.
Viestin lähetti Sako92S
Nimimerkkini on mukavan harrastukseni väline. Hieno esine.
Taitaa olla nimellä Mallioppilas.Viestin lähetti axe
. Hayworth sisältyi ykkösosaan yhdessä koulupoika-huomaa-natsin-asuvan-naapurissa -tarinan kanssa, joka myös on elokuvattu nimellä Apt Pupil - Etevä oppilas.