Tappelut kaudella 2005-06

  • 466 725
  • 2 153

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Väriä ainakin on tuntunut piisaavan kauden alussa. Jättikö NHL-"tähtien" jättämä krapulakausi noin mullistavaa kiekkoa jälkeensä, kun hulabaloo kabineteissa pyörii täysillä jauhaen ihmeellistä poraamista ympäriinsä. Jääkiekkoon kuuluu fyysisyys, aivan kuten tappelut. Erikseen ovat lajit, joissa kontakteja ei sallita.

Itse ainakin nautin Ässien jäähypörssijohdosta. Kahden sakkiin kun päästään joukkueena, niin hyvä tulee. Piikkipaikka sadan minuutin erolla on mukavaa luettavaa.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Niin, fakta on myöskin se että on halvempaa ostaa fyysisyyttä kuin taitoa. Ja kun fyysinen peli (kontakti, tappelut) vetää jengiä lehtereille. Täytyy sanoa et odotan tänä vuonna paljon enemmän huomista Ässät- peliä kuin viime kaudella. Ero: -Norton, Nickerson....

Vielä tosta case Nickerson vs Ben-Amor. En itse nähnyt kyseistä ilonhetkeä, mutta kaikki häviävät joskus. Paremman kuvan Nickersonin tappelutaidoista saadaan varmaan kauden aikana. Ei taida jäädä viimeiseksi tappeluksi tällä kaudella.. Semirista, ei hänkään mikään rookie tällä osastolla ole. Sen verran on tullut tapeltua farmeissa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Svante kirjoitti:
Eikö Ässät ole jo tapellut 7 kertaa tällä kaudella?
Otteluita on yksi vähemmän kuin HIFK:lla ja jäähyminuutteja lähes sata enemmän. Missä viipyy rangaistukset???

1. Ässät 12 420 35
2. HIFK 13 329 25,31
3. Jokerit 13 288 22,15
4. KalPa 12 256 21,33
5. SaiPa 12 234 19,5

(siis, matsit, jäähymin. ja keskiarvo/matsi)
Lähde: sm-liiga

Hys hys, jonkinlaista solidaarisuutta sentään! Mieti ny jos vaikkapa Muukkonen & co. sattuis lukemaan tätä...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Kapo kirjoitti:
Jos sitä kehtaa soittaa suutansa tyyliin "olisittepa nähneet, miten KalPan pelaajat minut pelkäsivät" tjsp. on myös syytä olla sen verran tyly setä, että Ben-Amorin tapaiset satunnaishanskaajat hoituvat ongelmitta. Semir oli ainoa joka löi, millä sinä voiton lasket?

TÄytyy tähän heittää, että kyllä ne Kuopion pojjaat karttelivat tätä Nakkertonia jonkin verran, että sinällään kommentti on ihan oikeutettu kaverin pelosta, mutta mutta... JOs nyt ei kulje Ben-Rakastajaa vastaan ihan sata nolla niin uskoisin suuremmaksi syyksi sen, että Knikke ei tajunnut jonkun osaavan jopa hanskata... :D Nytpä tajuaa. Toivottavasti ensi kerralla, eli torstaina jo haastaa jonkun Topi Lehtosen tanssiin ja vetelee kunnolla pataan! PERKKELES!
 

Elmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Ässät,Tappara
Clippejä kehiin tanssista Nickerson - Ben Amor jos sattuu olemaan kenelläkään niin päästään analysoimaan kunnolla. Sen verran kerkesin kyseisestä näkemään, että nikke kyllä kerkesi riisumaan benin nahkarotsilleen mutta koukkuja ei kerennyt napauttamaan, kun jo virkavalta otti isomman roolin.
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
Kyllä tuntui että Nickerson ei ehtinyt "tappeluun" ollenkaan mukaan. Semir haki väkisin kaverin tanssiin ja kyllä tämän tason hanskaajan luulisi tietävän mistä on kyse. Siis täydet pisteet Ben Amourille tästä mitättömästä yhteenotosta. Varmasti tulemme näkemään lisää Nickersonin otteita hanskausosastolla vielä kauden mittaan..

Tänään Hifk-Pelicans = Lostedt-Helenius? kuka tietää, aina saa toivoa.
 
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
Olen aika pettynyt tuohon Nickersoniin!!Sai kunnolla turpaan Ben Amorilta!!Luulisi että tuon kokoinen äijä pistäisi ketä vaan turpaan!!Hatunnosto Ben Amorille!!
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Calgary Hitmen kirjoitti:
Olen aika pettynyt tuohon Nickersoniin!!Sai kunnolla turpaan Ben Amorilta!!Luulisi että tuon kokoinen äijä pistäisi ketä vaan turpaan!!Hatunnosto Ben Amorille!!

Tuo on tietysti yksi näkökulma asiasta, mutta pistetään nyt mitä Mika Toivola asiasta on mieltä:

"- Tilanteesta jäi huono maku, kun kaverin nelosketjun hyökkääjä tuli ensimmäisessä vaihdossaan lyömään vastustajaa täysillä kylkeen niin paljon kuin lähtee. Sitten kun ruvettiin vaihtamaan iskuja, niin lyötiin päätä kumaraan ja odotettiin, että tuomari tulee väliin."
 

Animal

Jäsen
Calgary Hitmen kirjoitti:
Olen aika pettynyt tuohon Nickersoniin!!Sai kunnolla turpaan Ben Amorilta!!Luulisi että tuon kokoinen äijä pistäisi ketä vaan turpaan!!Hatunnosto Ben Amorille!!

Voi hyvä luoja sentään...

Yksi pieni tappelunujakka, josta voitto meni pinnoilla Ben-Amorille. Nickerson pystyy saletisti parempaan, mutta nyt kävi näin. Kuinka te jaksatte jauhaa?
 

Kapo

Jäsen
Salkkis kirjoitti:
Tuo on tietysti yksi näkökulma asiasta, mutta pistetään nyt mitä Mika Toivola asiasta on mieltä:

"- Tilanteesta jäi huono maku, kun kaverin nelosketjun hyökkääjä tuli ensimmäisessä vaihdossaan lyömään vastustajaa täysillä kylkeen niin paljon kuin lähtee. Sitten kun ruvettiin vaihtamaan iskuja, niin lyötiin päätä kumaraan ja odotettiin, että tuomari tulee väliin."

Tuo Toivolahan on ihan sekaisin.. noin paljon asiavirheitä yhteen lauseeseen. Joutuu korjaamaan vähän:
-Me ei olla kavereita
-Semir pelaa kyllä ykkösketjussa, niitä peluutetaan vaan miten sattuu
-Pystyy lyömään kovempaa, ei lyönyt täysillä
-Lähtee myös kovempaa
-Iskuja ei alettu vaihtaa
 

Animal

Jäsen
Calgary Hitmen kirjoitti:
Odotankin innolla olisko Nickersonista haastajaa esim.Nielikäiselle

Siinä olisikin seuraava skandaali, kun nuori jenkkikloppi haastaisi treeneissä yhden Ässien kokeneimman pelaajan tappeluun.

Heleniukselle???

Haastaja? Ehkä.

Kyykyttäjä? Epäilen.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Animal kirjoitti:
Siinä olisikin seuraava skandaali, kun nuori jenkkikloppi haastaisi treeneissä yhden Ässien kokeneimman pelaajan tappeluun.
No nielikäisellehän tuo ei sinänsä olisi mitään uutta ja ei siitä viimekerrastakaan pahemmin kohua tullut. Kapanenhan juuri PreGamessa kertaili tuota ettei Nielikäisen kauaa tarvinnut treeneissä pystyssä olla kun meni väärälle miehelle uhittelemaan ja sai pataansa.
 

Animal

Jäsen
L4E kirjoitti:
Kapanenhan juuri PreGamessa kertaili tuota ettei Nielikäisen kauaa tarvinnut treeneissä pystyssä olla kun meni väärälle miehelle uhittelemaan ja sai pataansa.

No minä olen kuullut oman versioni tästä jutusta ja se ei ole ihan yhtä yksiselitteinen kuin Kapasen versio.

Uskon itse siihen versioon minkä olen kuullut, mutta en sitä ala tässä kertailemaan. Kaltaisellesi provoavalle perskärpäselle on aivan sama mitä sanoo ja sanomisella ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta.

Turha ruikuttaa tästä asiasta lisäkommentteja.
 
L4E kirjoitti:
No nielikäisellehän tuo ei sinänsä olisi mitään uutta ja ei siitä viimekerrastakaan pahemmin kohua tullut. Kapanenhan juuri PreGamessa kertaili tuota ettei Nielikäisen kauaa tarvinnut treeneissä pystyssä olla kun meni väärälle miehelle uhittelemaan ja sai pataansa.

Jos tarkoitat sitä Jesse Wallin -tilannetta Bluesin treeneissä, mihin Sean Avery tuli mukaan kolmantena osapuolena, niin ei Nielikäinen siinä käsittääkseni turpaan saanut...
 
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
Harmi kun viime kaudella jäi toteutumatta Averyn ja Nielikäisen matsi.olisi ollu kiva nähdä kun Pasi olisi kouluttanu Averyä oikein kunnolla!
 

Kontio

Jäsen
Suosikkijoukkue
1.Ässät 2.Lukko 3.Ilves
Lakaisija kirjoitti:
Jos tarkoitat sitä Jesse Wallin -tilannetta Bluesin treeneissä, mihin Sean Avery tuli mukaan kolmantena osapuolena, niin ei Nielikäinen siinä käsittääkseni turpaan saanut...

Itse olen kuullut, että Nielikäinen sai aika lujaa pataansa. En väitä, että olisin tässä asiassa täysin oikeassa. Näin minulle vain kerrottiin. Voisiko joku selventää tuota Bluesin treeneissä tapahtunutta asiaa?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Lakaisija kirjoitti:
Jos tarkoitat sitä Jesse Wallin -tilannetta Bluesin treeneissä, mihin Sean Avery tuli mukaan kolmantena osapuolena, niin ei Nielikäinen siinä käsittääkseni turpaan saanut...
Kyllä sai jos kerran L4E noin sanoo. Muuttaisi jo pois Porista jos kerran Ässät noin paha on.

Sen mitä olen kuullut niin aika tasan vissiin matsi oli mennyt. Cairns varmaan muistaa mitä tapahtui. Pasihan sitten ehtoolla koetti etsiä Kaivohuoneelta noita kavereita mutta ei tainnut löytää. Kumpikaan kaksikosta Wallin & Avery ei ole niin kovia kavereita että olisi voinut Pasia kovin lujaa pistää turpaan. Tosin varmaan molemmat kasvoivat sen 10 senttiä kun rapakon yli lensivät.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
korkki kirjoitti:
Kyllä sai jos kerran L4E noin sanoo. Muuttaisi jo pois Porista jos kerran Ässät noin paha on.

Sen mitä olen kuullut niin aika tasan vissiin matsi oli mennyt. Cairns varmaan muistaa mitä tapahtui. Pasihan sitten ehtoolla koetti etsiä Kaivohuoneelta noita kavereita mutta ei tainnut löytää. Kumpikaan kaksikosta Wallin & Avery ei ole niin kovia kavereita että olisi voinut Pasia kovin lujaa pistää turpaan. Tosin varmaan molemmat kasvoivat sen 10 senttiä kun rapakon yli lensivät.
Saatan kyllä olla aika väärässä, mutta oma versio tästä olis se.. Että Nielikäinen olis nahistellu Wallinin kans ja Avery olis lyöny Nielikäistä jotenkin "raukkamaisesti" ja luikkinut karkuun. Ei ole tietoa mistä tän olen kuullut. Saattoi hyvinkin olla Nielikäisen kotisivut tai sitten joku sanonut näin käyneen. Joku korjaa varmasti.
 

onomoro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Kontio kirjoitti:
Itse olen kuullut, että Nielikäinen sai aika lujaa pataansa. En väitä, että olisin tässä asiassa täysin oikeassa. Näin minulle vain kerrottiin. Voisiko joku selventää tuota Bluesin treeneissä tapahtunutta asiaa?

Tässä on tietääkseni mennyt kaksi eri tapausta sekaisin. En tiedä saiko Nielikäinen kovin pahasti turpaansa tässä toisessakaan sattumassa. Joku joka muistaa paremmin kommentoinee.
 

Atte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Tampere United
Lakaisija kirjoitti:
Jos tarkoitat sitä Jesse Wallin -tilannetta Bluesin treeneissä, mihin Sean Avery tuli mukaan kolmantena osapuolena, niin ei Nielikäinen siinä käsittääkseni turpaan saanut...

Aika heikosti on Pasilla mennyt jos mukamas joku Avery on hänet nuijinut. Avery on noin 175cm pitkä ja painaa tuollaiset 83 kg. Jos tuon kokoiselta riisikepiltä ottaa selkäänsä niin ei varmasti voi tituleerata itseään kovana poikana sen jälkeen.
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
Atte kirjoitti:
Aika heikosti on Pasilla mennyt jos mukamas joku Avery on hänet nuijinut. Avery on noin 175cm pitkä ja painaa tuollaiset 83 kg. Jos tuon kokoiselta riisikepiltä ottaa selkäänsä niin ei varmasti voi tituleerata itseään kovana poikana sen jälkeen.

Eiköhän Sean Avery viime kaudella osoittanut millainen peli(nyrkki-)mies hän on. Kaksi peliä Pelikaaneissa ja mies katoaa näkymättömiin todella halpamaisesti. Sama tyyli on varmaan ollut myös tappeluissa (selän takaa on yllättävän paljon helpompi lyödä).

Kaveri ei ansaitse paikkaansa SM-liigan tappelujen palstalla.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
bay22 kirjoitti:
Eiköhän Sean Avery viime kaudella osoittanut millainen peli(nyrkki-)mies hän on. Kaksi peliä Pelikaaneissa ja mies katoaa näkymättömiin todella halpamaisesti. Sama tyyli on varmaan ollut myös tappeluissa (selän takaa on yllättävän paljon helpompi lyödä).

Kaveri ei ansaitse paikkaansa SM-liigan tappelujen palstalla.
Eiköhän Sean Avery kuuluisi kuitenkin aika kovaan luokkaan sm-liigassa. Avery on kuitenkin pelkästään NHL-uransa aikana tiputtanut hanskat kymmeniä kertoja.
 

dytr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kings
Kuulkaahan nyt Averyn vihaajat. Avery on Kingsien yksi mielenkiintoisimmista pelaajista ja varma yleisömagneetti. Sean myös tappelee tarvittaessa, ja harvoin luikkii jäällä karkuun mikäli joku haasteen antaa (Ellei kyseessä ole jokin kaksi kertaa Seanin pituinen gooni, kuka nyt vapaaehtoisesti selkäänsä ottaa). Sean on myös heiluttanut verkkoa pari kertaa tällä kaudella. Taklauksista puhumattakaan. Varma yleisön sytyttäjä. Varmasti Sm-Liigan mittapuulla todella kova nimi, ja en sanoisi The Pasin heittelevän miestä miten tahtoo, pikemminkin olisi varmasti tasainen vääntö.

Averyn kokoiseksi mieheksi sanoisin että herra on kova luu, sillä liekö mies koskaan tapellut itseään pienempää vastaan. Liekkö se edes mahdollista?
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Calgary Hitmen kirjoitti:
Olen aika pettynyt tuohon Nickersoniin!!Sai kunnolla turpaan Ben Amorilta!!Luulisi että tuon kokoinen äijä pistäisi ketä vaan turpaan!!Hatunnosto Ben Amorille!!

Miksi, oi miksi?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös