SigueSigue
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK & Porin Ässät
Daespoo kirjoitti:Nyt on pakko kysyä että kuka lähti Ruotsiin? Ei kai kyse ole Mäkkäristä?
On kyse juuri hänestä.
Daespoo kirjoitti:Nyt on pakko kysyä että kuka lähti Ruotsiin? Ei kai kyse ole Mäkkäristä?
Daespoo kirjoitti:Mäkkäri on SM-liigan asteikolla vitun kova jätkä mutta ei pärjää Helelle.
IsoPunainenKissa kirjoitti:. Bambi jäällä kuvaa vain The Pasin luistelutyyliä.
Ja todellakin, ehdottomasti kovin lähti Ruotsiin. Ja minä tarkoitan Mäkkäriä!!!
JanJ kirjoitti:Ja Lostedtin julistaminen varmaksi voittajaksi vaikkapa Forsbackaa vastaan menee taas Cairnsilta tähän Kim-hehkutukseen eli huumorimies siellä Porin siirtomailla on taas vauhdissa.
Näkkäri kirjoitti:Itseasiassa haluaisin joskus lukea tältä palstalta Cairnsin kirjoituksen, jossa todetaan HIFK-pelaajan saaneen kaukalossa turpaansa.
Daespoo kirjoitti:Animal, mitä noissa kommenteissa oli vikana? Vaikuttaa todellakin mensan jäseneltä jos vertaan Lostedtin kommentteihin.
Cairns kirjoitti:Mitäköhän kirjoitin tappelusta Kankaanperä vs Schnabel? JanJ sentään osaa "lukea minua", ei mikään tyhmä mies!
Näkkäri kirjoitti:No hieno homma, jos näin on. En ole varmaan ihan kaikkia kirjoituksiasi jostain kumman syystä rekisteröinyt, vaikka olen niitä yrittänyt ulkoakin opetella. Täytyy tyhmähkönä miehenä jatkaa harjoittelua.
Näkkäri kirjoitti:Ja kyllä Forsbacka on nimenomaan ärsyttäjänä ihan huippuluokkaa. Pitkää tukkaakin mies sanoi pitävänsä lähinnä ärsytysmielessä. Lisäksi pelitapa ja mailan käyttö melkoisena hakkurina saa varmasti vastustajat helposti menettämään malttinsa. Tappelijana Patulla on varmasti paljon opittavaa, mutta pelaajatyyppinä mies on aikamoinen päällikkö ja provosoija eikä varmasti helpolla peräänny tanssiinkutsuista. Lostedtille vaan terkkuja.
IsoPunainenKissa kirjoitti:Olen nähnyt Nielikäisen pelaamassa montakymmentä kertaa ja luulen ymmärtäväni jääkiekosta aika paljon (ehkä olen väärässä ja sinä kaikkitietävä) jne...
Cairns kirjoitti:Oli vain hauskaa katsoa, kuinka ihmiset tarttuvat täkyyn, ei tässä muuta.
Animal kirjoitti:Mäkkäri on hieno pelaaja ja todella kova nyrkkimies, mutta ehdottomasti kovin? No huh huh...
Birkku kirjoitti:Mäkkäri on hieno pelaaja silloin kun ei ole olevinaan kova. Pelisilmää ja taitoakin mieheltä löytyy, mutta oikeasti kova, hän ei ole ollut koskaan. Suurin osa tuosta "kovuudesta" on ollut vääränlaista kovuutta. Polvitaklauksia, kädet ylhääällä taklauksia ym. "mukavaa".
Birkku kirjoitti:Mäkkäri on hieno pelaaja silloin kun ei ole olevinaan kova. Pelisilmää ja taitoakin mieheltä löytyy, mutta oikeasti kova, hän ei ole ollut koskaan. Suurin osa tuosta "kovuudesta" on ollut vääränlaista kovuutta. Polvitaklauksia, kädet ylhääällä taklauksia ym. "mukavaa".
Iker kirjoitti:Grönholm otti emännän elkeet, ja repi Forsbackaa hiuksista.
Kiva tapella, kun joku kampela roikkuu fledassa kiinni. Buu! Lentopallomailat heiluivat tiuhaan, osumat jäi tosin laskematta, mutta kovaa oli säpinä tuossa myllyssä.
Takkuturkki kirjoitti:Voin ihan suoraan sanoa, ettei mulla oo harmainta aavistustakaan mistään tappeluiden etikettisäännöistä (enkä oikein oo koskaan tajunnut miten sellaisia ylipäätään voisi ollakaan
L4E kirjoitti:Tämä kaveri toimii taas sääntöjen puitteissa, vaikka ei ottelussa pahemmin pelaa(esim. Lostedt), mutta hyvää on kuitenkin se että tosiaan käy "noutamassa" vastustajan jääkiekkoa pelaavan hyökkääjän pois kuvioista tekemästä maaleja ja ansaitsee näin ehdottoman faniensa kunnioituksen sääntöjä noudattavana pelaajana.
Tuollahan on ihan helvetisti tosiaan merkitystä. Schneiderin olisi pitänyt vedota vanhaan aivotärähdykseen ja jättää tappelematta. Vai millä sitä Suomen kovimmaksi pakiksi pääseekään?Cairns kirjoitti:Tässähän on vain se fakta sulla nyt väärin, että Schneider aloitti lyömiskisan.
Twite kirjoitti:Tuollahan on ihan helvetisti tosiaan merkitystä. Schneiderin olisi pitänyt vedota vanhaan aivotärähdykseen ja jättää tappelematta. Vai millä sitä Suomen kovimmaksi pakiksi pääseekään?