Ei, kyllä siinä kohtaa Ossin housuihin tuli kakka. (vrt. Ossin ilme) ;)Murmeli kirjoitti:Voi vittu mitä syväanalyysiä. Kerro vielä miten 23-25 sekunnin kohdalla vedit kuivat.
Ei, kyllä siinä kohtaa Ossin housuihin tuli kakka. (vrt. Ossin ilme) ;)Murmeli kirjoitti:Voi vittu mitä syväanalyysiä. Kerro vielä miten 23-25 sekunnin kohdalla vedit kuivat.
The Analyser kirjoitti:No, olen istunut 11 kautta putkeen C2-katsomossa, joten ehkä tilanne siellä on eri. Itse olen havainnut vain yleistä päänpudistelua.
Ja kyllä, korkki on ollut auki pidempiä aikoja kuin tavallisesti. Opiskelujen alkamisen takia. Mielipiteeni ei kuitenkaan juonnu siitä.
Sitäpaitsi, olen käsittänyt tunnelman olevan sitä mitä oli edelliskauden finaaliottelu TPS-Kärpät, päättyi muistaakseni 5-0. Olitko paikalla ja voitko väittää tappelun aikaansaavan samanlaista hurmosta hallissa?
Animal kirjoitti:-Lostedtilla ei ole mitään tekemistä Grönholm - Forsbacka matsin kanssa.
Fakta:Cairns kirjoitti:Fakta:
tappelu oli paskin "tasoltaan" pitkään aikaan.
On se hyvä, ettei teillä arvon Cairns mene yli tuo Lostedt hehkutus. Tähänkin piti ottaa mukaan keskusteluun, vaikka ei liittynyt tapaukseen millään lailla. Eiköhän kaikille näitä juttuja lukeville ole tullut selväksi, että Lostedt on kovin koskaan ikinä. Kyl se varmaan tappais molemmat.Cairns kirjoitti:Fakta:
Lostedt tappaisi OPG:n tai Forsbackan.
Fakta:
Murmeli on vahvasti "biased" joka kerta kun SaiPan pelaaja ottaa/antaa turpaan.
Onko tämä se sama kääpiö mitä ajeltiin levyksi viime kaudella Mestiksessä?? Jos samainen mies on nyt liigan kovin hanskaaja niin voi lolololl :)Jubomir kirjoitti:Lostedt on kovin koskaan ikinä. Kyl se varmaan tappais molemmat.
Jukka L kirjoitti:Tuossa muuten linkki kohtuullisen kuumaan matsiin Jukureiden ja Sportin välillä, tosin vain mestiksessä. Eihän siellä osata edes hanskata.
http://www.saunalahti.fi/~tevedeno/jukurit/05_10_01_Jukurit-Sport.wmv.
Luikki pakoon? Tuomarit tulevat pelaajien väliin. Molemmat ovat todellakin silloin tuomarin takana. Melkoisia ämmiä.Pelirangaistus kirjoitti:Kylläpäs tuossa lopussa Putte-Petteri Grönholm luikki komiasti pakoon tuomarin taakse sen minkä sorkiltaan vaan pääsi.
O-P otti mallia Kovalchukista ja päätti kunniakkaasti alkaa oikomaan Patrikin takkuja.....
Kyllähän siinä Forsbacka tulee selän / kylen puolelta ennen kuin OPG kääntyy. Mitään lyöntiä ei tosiaan OPG:n niskaan F tee mutta korkeilla käsillä tilanteeseen tulee.Näkkäri kirjoitti:Grönholmin kommentit ovat täyttä paskaa. Miten kaveri edes kehtaa väittää, että Forsbacka olisi alkanut yllättäen lyödä häntä ja vieläpä niskaan. Ei herranjestas mitä juttua.
Cairns kirjoitti:Oli huumorilla, kyllä, mutta pelkästä raa'asta kirjoitetusta tekstistä monitorin ruudulla sitä ei moni tajunnut. Oe voe.
Näkkäri kirjoitti:Ja mikäs siinä on sitten niin oe voe? Miten pelkästä tekstistä voi nähdä, että onko se huumoria vai vakavaa juttua, ellei asiasta ole erikseen mainintaa tyyliin; "jutusteli virne naamallaan"? Kerro minulle se Cairns, niin annan sinulle virtuaalihalin ja pienen rusettikaulaisen nallen.
Murmeli kirjoitti:Kyllähän siinä Forsbacka tulee selän / kylen
IsoPunainenKissa kirjoitti:bambi jäällä-Nielikäinen
SigueSigue... Se taitaa olla Kylie Minogue...
SigueSigue kirjoitti:Asia taitaa nyt olla niin että tämä bambi jota 90% kirjoittajistaa jaksaa lytätä on sen verran kovaa kaliiberiä sm-liigassa että noi naurettavat jutut vois jättää pois. Ei tässä liigassa ole kuin kourallinen oikeasti edes vähän kovia jätkiä. Ehkä kovin lähti ruotsiin.
Vai että Kylie. Voi anteeksi että olin vähän sarkastinen.
IsoPunainenKissa kirjoitti:Minähän nimenomaan kirjoitin, että harvemmin kaksi kovaa sattuu vastakkain kuten Helenius ja Nielikäinen. Bambi jäällä kuvaa vain The Pasin luistelutyyliä. Ja todellakin, ehdottomasti kovin lähti Ruotsiin. Ja minä tarkoitan Mäkkäriä!!!