Kun menen matsiin tahdon nähdä kovaa veristä taistelua--kiekosta.Voittaaksemme. Tai jos hävitään, niin ei ainakaan tarvi hävetä.Siitä maksetaan joka lipusta ihan kunnon raha.
Kun menen matsiin, tahdon nähdä maaleja,syöttöjä, hyökkäystä ja puolustusta ja maalivahtityötä, kovia taklauksia ja satunnaisia nyrkkipokkia jotka sohaistaan pelin ohessa ja täysin sivumennen. Kaikki kovalla rytinällä ja hampaat veressä tavoitteena kiekon hallinta ja MAALI.
Siellä pitää taistella, kovaa ja ryskyen- kiekosta. ja sen perilletoimittamisesta--maaliin.
Minä olen jääkiekkoilijan palkanmaksaja.ja valmentajan palkanmaksaja. Minun ja tuhansien muiden euroista koostuu 150 000 euron vuosipalkka, tai 300 000 euron vuosipalkka.
Maksetaan huippukiekosta, ei pellepainista eikä ryhmähalauksista. Ei makseta tuomarien vierestä katsomisesta, kun pitäisi pelastaa peli ja jatkaa matsia. Ei makseta pelaajien mukatappeluista eikä tappelunlopuksi sopuhalauksesta. Ei makseta peliajan ja minun ajan haaskaamisesta ettei pääse edes omaan lauantaisaunaan matsin päälle kun hyvin maksetut pojat pelleilee jäällä ja viivyttää mun ja pojan kotiinlähtöä.Poikakin kysyi multa, isi miksi nuo sedät huitoo typerästi tuolla toisiaan, mennään jo kotiin me tää on vitun tylsää.
En maksa isojen poikien pelleilystä jäällä, menkööt vapaapainiin pelleilemään ja valkut perään. Siellä saa isot rahat päällepomppimisesta,mukatappelemisesta ja kaikesta jonninjoutavasta paskasta rehellisesti näyttelemällä showta millä ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa.
Suojatyöpaikat on kivoja mutta ne on tarkoitettu vähempiosaisille ja niille jotka eivät kykene muita hommia täysillä tekemään. 150 000-300 000 euroa
(900 000 -1 800 000 mummonmarkkaa) tienaava pelaaja/Valmentaja joka jättää duunista loput tekemättä on liian kallis suojatyöpaikkatyöntekijä.
Peli takaisin ja suojatyöpaikka-asenne pois jäältä. Tappelut helvettiin ja jokainen joka vaatii "Myllyt sallittava" työntäkööt myllyt syvälle perseeseensä ja poikittain.Suojatyön suosiva asenne kannattajilta myös vittuun. Siis, vittuun.
Kiitos!
(Myös pikku poikani puolesta)