Tappeluketju 2006-07

  • 489 632
  • 2 038

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Morrow10 kirjoitti:
Hyvä hankinta no smoking teamilta.

Täytyy allekirjoittaa Morrow10 viesti.

Ainakin jonkinasteista luotettavuutta JYP saavutti saalistaessaan riveihinsä Rahikaisen - jonka mielusti olisin nähnyt muualla mutta kun rahaa ei ole niin sitä ei ole joten ei ole myöskään mahdollisuutta tehdä soppariakaan, etenkään kun L:rannan suunnalla ei niin hirvittävästi niitä perunoitakaan kasva pl. lemin punainen.

Uskoisin, että oikealla peluutuksella ja roolituksella Rahikainen kykenee auttamaan JYP'iä etenkin ns. vaikeita ja fyysisiä vastustajia vastaan - yksi tällainen pelaaja voi kuitenkin rauhoittaa jonkinverran tilannetta kaukalossa, puhumattakaan sitten otteluista sellaisia vastustajia vastaan joilla ei välttämättä ole heittää ketään saman roolin pelaajaa jäälle hoitamaan ne ikävät tapaukset pois päiväjärjestyksestä tai tähän rooliin sopivien pelaajien kädet ovat sidotut valmennustiimin "määräyksien" tähden, jolloin yksi "rahikainen" oikeassa paikassa voi saada paljonkin tuhoa aikaan.

vlad.
 
Toporowski herätti tappelurintamalla kovia odotuksia jo junnuissa aikanaan ja WHL:n sisällä hänet olisi voinut nähdä vähän saman tason kaverina mitä Crombeen oli OHL:ssä myöhemmin. Myös farmissa hän veti keskitasoa uskottavammalla kortilla nimien suhteen ja osittain kyllä veljensä johdosta kantoi tiettyä mainetta, mutta myös itse aikan "arvaamattoman" pelurin mainetta ympärilleen loi. Joten kyllä aiheellisesti luo ympärilleen täälläkin tiettyjä odotuksia ja kortti kulkee Toporowskin mukana.
AHL:n aikana ei varsinaisesti noussut tappelijan esiin, mutta osaa kyllä alan sisäiset asiat. Osaa ottaa itseään ennakkoon kovempaa vastaan järkevästi ja on kyllä silti oman osansa vastaan ottanut. Seisoo tukevasti jaloillaan ja tuolla jo monesti ainakin täällä mennään pitkälle heikomman tasapainon omaava vastaan. Erityisesti pystyy lyömään molemmilla käsillään ja käyttää paljon vasuriaan, jota ei täällä perinteisesti tappeluissa olla paljon nähty. Kokemus, rutiini sekä tuntuma katoaa kuitenkin väkisin ja uskoisin kaverin myös itse tietävän tämän. Mitään railakasta ja avointa iskujen vaihtoa en häneltä kyllä muutenkaan menneisyyden perusteella silti odottelisi ja toisin käydessä otan sen mielelläni vastaan.
Tekniikasta ja tyylistä puhuttaessa esim. Crombeen vs Helenius voisi tarjota enemmänkin tuota avointa stand back and throw tyyliä oikeilla ja siinä ottaa juuri aina sen riskin, etä saattaa hävitä tai voittaa näyttävästi. Kuitenkin se on aina kiinni jätkistä ja ei välttämättä ole heikkoutta vaan viisautta, jos sitoo kaverin vahvemman käden ja painaa pään kiinni rintaan. Itse en tämä kyllä arvosta, mutta tilanteen ja vastustajan lukua tämäkin on. Rehellisimmillään se on tasainen lähtö ja suora kysymys, että mennäänkö toe to toe.

Forsbackan ja Danielssonin tappelussa edelleen ihmettelen oliko kaverin paita sidottu vai pääsikö remmi irti. Jos tietyn kaverin mainella kehään tulee kyllä näiden perusjuttujen tulisi olla hallussa ja oudosti jäi tulla nimellä oikean käden hanskakin roikkumaan mukaan. Hyvä avoin tappelu tuo oli näihin kaukaloihin ja helposti silloin toinen pääsee viemään hommaa, jos ottaa (antaa) hallinnan heti alussa.

Rahikaisen matka jatkuu ja hyvä niin. Ei kuitenkaan hänkään kokemuksellaan ansaitse tasoaan suurempia odotuksia niskaan ja hyvä merkki tämä sopimus on tuosta vahvuuksien ja tietyn pelaajatyypin hakemisesta joukkueeseen.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Morrow10 kirjoitti:
Juu, Miska ja Jyri ovat äärimmäisen tärkeitä pelaajia Jypille - nimenomaan fyysisten pelityyliensä vuoksi. Nyt kun Rahikainen tuli joukkueeseen voi olla, ettei Kangasniemen tai Marttisen tarvitse todellakaan vaivautua pudottamaan hanskoja kuin aivan hätätilanteessa. Tämän ketjun sivulla 15 innostuin käymään joka joukkueen hanskausrintaman läpi ja sen vuoksi myös Jypistä oli pakko kaivaa jotkut potentiaaliset nimet esille. Hämärästi muistan, että Kangasniemi joskus Tappara-aikoinaan voitti Sami Torkin ja tuossa joku mainitsikin Marttisen ainoan "tiltin" Teemu Elomoa vastaan. Noilta Jypin puolustuksen tukipilareilta ei kuitenkaan kauheasti tappelukokemusta löydy, eikä itse asiassa tarvitsekaan, kun joukkueessa on nyt yksi Rahikainen.

Hyvä hankinta no smoking teamilta.

Kiitos, sitä mieltä minäkin olen, mutta rystysen tulo JYPiin toki saa kukkahattutädit/sedät hyppimään riemusta. Mutta minä olen aidosti onnessani.
Minä en muista kuin kaksi edes jotenkin vastaavanlaista pelaaja omalla fani-urallani, Arto "sika" Jokinen joka toki pelasi sen no smoking teamin aikaan, ja Jody Shelley, joka nyt toki on todellinen ammattimies omassa tehtävässään joten ei ehkä kestä vertailua. Jody ei edes ollut oikein missään kunnossa noin pelillisesti ja selkävamma vaivasi mutta hänen pelkkä läsnäolonsa riitti tekemään sen mitä pitikin silloin kun JYPissä oli.

Ehkäpä Rahikainen nyt löytäisi jotain pysyvämpää, ainakin minä aidosti toivon niin. Ja mitä tulee Marttiseen niin ainakin Marttisen ja Marco Tuokon "painin" muistan. Sen kyllä Tuokko kovana poikana aloitti mutta huomasi kyllä ettei siitä sitten suun soitolla selvinnyt kun kerran ojensi kättään Jyssyn naamaan. Ja ilman puna, musta, valkoisia lasejakin voin todeta että kaikki paikalla olleet näkivät miten kävi.
Mistään myllystähän siinä ei toki puhuta.
Tämä ihan vain sen takia kun en kyseistä Elomo kilausta muista.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tepi#45 kirjoitti:
Kiitos, sitä mieltä minäkin olen, mutta rystysen tulo JYPiin toki saa kukkahattutädit/sedät hyppimään riemusta. Mutta minä olen aidosti onnessani.
Minä en muista kuin kaksi edes jotenkin vastaavanlaista pelaaja omalla fani-urallani, Arto "sika" Jokinen joka toki pelasi sen no smoking teamin aikaan, ja Jody Shelley, joka nyt toki on todellinen ammattimies omassa tehtävässään joten ei ehkä kestä vertailua. Jody ei edes ollut oikein missään kunnossa noin pelillisesti ja selkävamma vaivasi mutta hänen pelkkä läsnäolonsa riitti tekemään sen mitä pitikin silloin kun JYPissä oli.
Tällaisia JYPin konstaapeleja muistan, eivät varsinaisesti mitään nyrkkisankareita, mutta huolehtivat tuon aikaisten JYPien (HT) järjestyshommista; Kari Kanervo (Muistan kuinka Kanervo pisti Hippoksella Reijo Mansikkaa käkättimeen ja Mansikka näytti nujakan jälkeen todella huonolta), Ari Haanpää, Mickey Volcan, Jarkko Glad.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kummitus kirjoitti:
Tällaisia JYPin konstaapeleja muistan, eivät varsinaisesti mitään nyrkkisankareita, mutta huolehtivat tuon aikaisten JYPien (HT) järjestyshommista; Kari Kanervo (Muistan kuinka Kanervo pisti Hippoksella Reijo Mansikkaa käkättimeen ja Mansikka näytti nujakan jälkeen todella huonolta), Ari Haanpää, Mickey Volcan, Jarkko Glad.

Toki nuo kaikki miehet on tuttuja, hyvä kun muistutit meinaan unohdin Kanen. Kanervo oli kaudella 90-91, 102 jäähyminuutillaan kyllä sen ajan Rahikainen joten Kanen voisin lisätä tuohon äskeiseen listaan myös.
Mutta tiukalla profiililla siihen ei edelleenkään mahdu kuin nuo mainitut kolme.
Haamu Häänpää oli voimahyökkääjä myös, ja haamulla kuohahti varsin helposti myös. Mutta maalinteko taitonsa olivat paljon edellä sitä fyysistä kuitenkin, minun mielestäni.
18 vuoteen kuitenkin mahtuu aika vähän näitä roolipelaajia toki muistikin voi pätkiä aika ajoin..
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tepi#45 kirjoitti:
Toki nuo kaikki miehet on tuttuja, hyvä kun muistutit meinaan unohdin Kanen. Kanervo oli kaudella 90-91, 102 jäähyminuutillaan kyllä sen ajan Rahikainen joten Kanen voisin lisätä tuohon äskeiseen listaan myös.
Mutta tiukalla profiililla siihen ei edelleenkään mahdu kuin nuo mainitut kolme.
Haamu Häänpää oli voimahyökkääjä myös, ja haamulla kuohahti varsin helposti myös. Mutta maalinteko taitonsa olivat paljon edellä sitä fyysistä kuitenkin, minun mielestäni.
18 vuoteen kuitenkin mahtuu aika vähän näitä roolipelaajia toki muistikin voi pätkiä aika ajoin..
Olet oikeassa tuon Haanpään suhteen, maalintekijä ja pelimies muutenkin ennenkaikkea, mutta aikamoiset ovat hänenkin jäähyminuuttinsa murskaavien teholukemiensa ohella.
En muistanutkaan miten kova luu tämä häiskä oli;Ari Haanpää JYP SM-Liiga runkosarja 90/91, (vain)32 peliä 28+17=45!! +26 100 jäähyminuuttia!!
Kanervon 102 jäähyminuuttia vaativat 42 peliä.
Jos siis näitä jäähyminuutteja pidät kovassa arvossa, niin olihan tuolla Volcanillakin - Haamun ohella - melkoiset minuutit; alle 30 ottelua, 78 min.

Roolipelaajista puhuttaessa mieleen tulee tuoreemmilta ajoilta väkisin jo mainitun Jokisen Arton lisäksi, hieman saman tyyppinen, eli vastustajalle äärimmäisen ärsyttävä pelaaja JYPistä, eli Tero Lehikoinen. Tero ei missään nimessä ollut tappelija, mutta oli värikäs persoona ja hankki vastustajille paljon jäähyjä. Hän sai välillä kokea nahoissaan pelityylinsä. Hän oli myös juonikas sentteri ja oman kylän poikia.
Joskus pysähdyn ihastelemaan Risto Kurkisen tehoja 80-luvulla, kun selailen vanhoja tilastoja. Kyllä meillä on pelannut ihan mielenkiintoisia velikultia lyhyen historiamme saatossa. Mutta sellaisia nyrkkisankareita, en muista JYPissä olleen. Nuo mainitut ovat nyrkkejään heilutelleet enemmän, sitten on niitä satunnaisia huitomisia muutamia.
Kyllä JYP-pelaajilla periksiantamatonta luontoa on monilla, mutta sellaista kiekkotappelukulttuuria ei meille ole kunnolla ikinä rantautunut. Ehkä se ei sovi yliopisto- ja urheilukaupungin joukkueen imagoon. Seppänen on Shelleyllä, Nielikäisen perään kyselyillään, Jimmy Royn saalistuksellaan ja nyt Rahikaisen hankinnallaan, osoittanut että uudet tuulet puhaltavat tälläkin rintamalla JYPissä pitkän seesteisemmän kauden jälkeen, joka johti siihen että JYPistä alettiin puhua HMV- ja Mikki Hiiriporukkana.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokkis kirjoitti:
Sanoisinpa, että meillä ei vieläkään ole asiaa tähän ketjuun. Toki toivon, että Rahikainen vetäisi muutamaltakin.. esim. Lostedtilta hampaat kurkkuun, mutta turha toivoa, ei meidän JYP, ei Matti
Hehheh Nokkis. Jos Lostedt, tai uskoisinpa kuka tahansa, haastaa Rahikaisen, tai tulee tilanne, jossa tarvitaan kovia otteita, vaikka sitten rystysiä, niin tuskinpa JYP tai Matti huutaa aitiosta että "ei saa noin hei!".
Ja vaikka nyt huutaisikin, niin tuskinpa pelaaja jonka kuppi kiehahtaa pelissä ja adrenaliiniä ja testosteronia tihkuu joka solusta, pistäisi myllyn pauselle?
Siinä ei JYPillä, Matilla, Bushilla, sinulla tai minulla ole mitään sanomista kun kuumassa pelissä alkaa tappelu.
Kysyykö Marttinen mussutusjäähyihinsä ensin luvan JYPiltä tai Matilta ja sitten JYPin nyökätessä aitiosta myöntävästi, käy pelin ratkaisuhetkillä sanomassa tuomaria juomariksi, lyö mailansa kappaleiksi ja ohjataan suihkuun.
Mussuttaako Sinkku jäähyjään luvan kanssa?
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokkis kirjoitti:
Toivon sinun Kummitus olevan oikeassa, matti taasen. Joku kumma perskarvan väre minua silti pidättelee.
No mietipä itse vähän olenko oikeassa. Tuo sinun perskarvan värinä, parran päristelysi ohella, tuntuu minun persauksiani myöten. Onkohan se outoa.. Noh, et sinä Wadelle pärjää, siinä vasta provokaattori on. Se jätkä menee jo niin yli ettei niistä voi edes provosoitua enää.
Tsekkaa varmuuden vuoksi tarkaan JYP-Ässät tiistaina ja Rahikaista.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toiveita tälle päivälle:

pasinielikäinen.net vs. Pulkki
Losted vs. Valtonen
Rahikainen vs. Ihan sama kuka*
Platil vs. Forsbacka
Helenius vs. Semir
Mäkkäri vs. Ihan sama kuka*

*) eipä taida ketään löytyä
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Prt Sc kirjoitti:
pasinielikäinen.net vs. Pulkki
Losted vs. Valtonen
Rahikainen vs. Ihan sama kuka*
Platil vs. Forsbacka
Helenius vs. Semir
Mäkkäri vs. Ihan sama kuka*

*) eipä taida ketään löytyä
Eipä löydy vielä Rahikaistakaan JYPin kokoonpanosta tähän matsiin. Liittyy ryhmään perjantaina tai maanantaina. Pelannee siis Ässä-pelissä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokkis kirjoitti:
Sanoisinpa, että meillä ei vieläkään ole asiaa tähän ketjuun. Toki toivon, että Rahikainen vetäisi muutamaltakin.. esim. Lostedtilta hampaat kurkkuun, mutta turha toivoa, ei meidän JYP, ei Matti

Tähän ketjuun voi osallistua vaikka omassa joukkueessa ei olisikaan omaa enforceria...

Ei myllyjä sen takia käydä että saadaan vastustajan hampaat kurkun puolelle...
Ei niissä ole kyse vahingoittamisesta jos kaksi todellista ammattmiestä sen tekee, rotat on sitten erikseen.

Ainakaan Paten ja Rahikaisen mahdollisessa kohtaamisessa. En oikein tiedä mistä tuollaiset sitten kertoo, ehkä tuon kulttuurin puuttumisesta tai tuoreudesta täällä suomessa. Jos punaista eritettä tulee niin tulee, mutta se ei ole se itse tarkoitus.

Sitä paitsi matsin ottavat miehen suomessa on pääsääntöisesti hyviö kavereita kaukalon ulkopuolella, kaukalossa kuiten vastustajaa kohdellaan arvonsa mukaan.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokkis kirjoitti: Toki niinkin, mutta ei meillä silti ole aihetta omaa rotsia täällä kohotella

No sekin on mielipide asia, kovuutta on erilaista. Niitäkin meiltä löytyy vaikka ei suoraan myllystä puhuttaisi, minulla on ollut hurrikaani-sydän jo 18 v nimistä piittaamatta. Mutta mä arvostan joka joukkueessa todellisia ammattimiehiä, pelissä "vihollisia" mutta noin muuten arvostan tätä kukkahattutätien vainoamaa fyysistä profiilipelaamista yli joukkuerajojen.

Nokkis kirjoitti: Itsehän olen jo pitkään hinkunut JYPiin fyysistä pelaajaa ja pelityyliä. Ja varsinkin pelaajaa joka tarvittaessa pudottaa hanskat. Ei siis silloin kun huvittaa, vaan nimenomaan kun pelitilanne sitä tarvitsee. Ei yksi mies vielä kesää tee, mutta on se jo jotain sekin. Itse pidän taitokiekosta fyysisellä pelillä höystettynä. Pelkkä rymistely ei ole pelin tarkoitus

Sama juttu mulla, taito ja liike ensin, sinne sitten ripaus kovaa fyysisyyttä ja siitä tulee mun keitos. Mutta niillä mennään ketä on ja thats it. Mutta Rystysen tulo jengiin on mulle iloasia. Nyt Historian listaa voidaan jatkaa, Arto "sika" Jokinen, Kari Kanervo varauksin, Jody Shelley ja Riku Rahikainen. En usko että se tähän jää mitä olen "kuullut", tarkoitan toki sitten uutta kautta mutta se onkin jo ihan eri keskustelu.
 

Levonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aika kiivasta keskustelua herätti Rahikaisen Jyp sopimus. Toisaalta sen ymmärtää kyllä koska eihän joukkueessa ollut ainoatakaan potentiaalista tappelijaa tätä ennen.

Itse nyyhkytän edelleen Rystysten perään, olisi ollut hieno lisä patanippuun.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nokkis kirjoitti:
Itse pidän taitokiekosta fyysisellä pelillä höystettynä. Pelkkä rymistely ei ole pelin tarkoitus, ja toisaalta taitokiekko ilman fyysisyyttä on melko HMV.

Tässä olen aika paljon samoilla linjoilla Nokkiksen kanssa, ehkäpä itse pidän aavistuksen verran fyysisemmästä pelistä kuin sinä mutta periaate on omassa "pelikirjassani" se, että joukkueen on oltava toimiva kokonaisuus josta löytyy riittävästi taitoa mutta vastapainoksi myös fyysisyyttä - toinen ei missään nimessä sulje toista pois vaan kumpikin parhaimmillaan tukee toista ja tekee näin joukkueen pelistä entistä tehokkaampaa mutta uskoisin, että samalla myös viihdyttävämpää.

Kuten hyvin ilmaisit, "taitokiekko ilman fyysisyyttä on melko HMV". Sanoako sitä tuon paremmin.

vlad.
 

TML

Jäsen
Cowboy järjesti sitten kauden ensimmäisen show:nsa. Haki Puolan kurdia vastustajaksi, mutta tiesihän tässäkin miten käy. Ei polskin poika lähde mukaan. Nielikäiseltä täysin tyhmä teko ottaa 2+5min ja suihkukomennus kesken toisen erän kun oma joukkue on maalin tappiolla. Eikä päässyt edes tinttamaan tomekkia turpaan, joten missä tilanteen hyöty?

Kankaanperää saisi joku nyt kouluttaa. Taas aivan selkee päähän kohdistunu pommi.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
TML kirjoitti:
Cowboy järjesti sitten kauden ensimmäisen show:nsa. Haki Puolan kurdia vastustajaksi, mutta tiesihän tässäkin miten käy. Ei polskin poika lähde mukaan. Nielikäiseltä täysin tyhmä teko ottaa 2+5min ja suihkukomennus kesken toisen erän kun oma joukkue on maalin tappiolla. Eikä päässyt edes tinttamaan tomekkia turpaan, joten missä tilanteen hyöty?

Kankaanperää saisi joku nyt kouluttaa. Taas aivan selkee päähän kohdistunu pommi.

Tomek on mielestään nykyään taitopelaaja ja helpompaa heittäytyä mahalleen, kuten tänään.

Näitä juttuja vaan tapahtuu, joissa joukkueen kovanaamaksi profilotuneelta menee paskat housuun ja mennään kilpikonna tai Janetzky asentoon. Näin kävi tänään.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Q kirjoitti:
Tomek on mielestään nykyään taitopelaaja ja helpompaa heittäytyä mahalleen, kuten tänään.

Näitä juttuja vaan tapahtuu, joissa joukkueen kovanaamaksi profilotuneelta menee paskat housuun ja mennään kilpikonna tai Janetzky asentoon. Näin kävi tänään.

Pidä nyt jo Q turpa kiinni, jaksa kukaan lukea tuollaista säälittävää ja katkeraa paatosta. Pasilta täyttä idiotismia käydä takaapäin kimppuun.
 

EDDIE C

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi (sympatiat Ruotsille)
Shownyrkkeilijä Nielikäinen ei näköjään osaa spontaanisti haastaa ketään. Hyppäsi Valtosen kimppuun takaapäin, kaatoi jäähän ja löi pari kertaa niskaan. Varmaan esitti etukäteen haasteen, mutta jos haastetta ei oteta vastaan niin ei tällainen hyökkäys jonka lopputuloksena on itselle suihkukomennus ja toiselle ei edes jäähyä ainakaan omaa joukkuetta auta.
Luulisi jopa Nielikäisen muutenkin älyävän että Valtonen on nykyään joukkueelleen niin tärkeä pelaaja ettei lähde minkään jämäminuuttigoonin kanssa vääntämään ainakaan ihan helpolla. Kupariselle tai Kankaanperälle olisi Nielikäinen varmaan saanut haasteensa läpi. Vaikea uskoa että esim. Karalahti hommaisi itselleen suihkukomennusta tuossa vaiheessa peliä vaikka Simo Pulkki roikkuisi niskassa ilman hanskoja.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Harmittaa, kun oon pitänyt Pasia suoraselkaisenä ja fiksuna pelaajana. Nyt takaapäin hyökkäys ja vielä nyrkkiä takaapäin. Vaikka Varnan kurdi heittäytyisi millaiseen kasaan tahansa, niin ei silti niskaan kannata pidä takoa. Aika rottamaista menoa Pasilta.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Ainoa jännitys tässä on miten Pasi selittää tämän itselleen ja faneilleen. Pitkä vaihto, Valtonen sanoi pahasti serkustani ja kaaduin vahingossa hänen päällensä. Mr.Nivalan säälittävyyskerroin nousi, jos mahdollista, yhä suuremmaksi.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään saatiin Lahdessa ihailla jälleen suomalaisten linjatuomareiden toimintaa tappelutilanteessa. Helenius ja Ben-Amor ottivat kunnon square offin, mutta nää saatanan seeprat ryntää väliin juuri kun äijät on ottamassa kontaktia toisiinsa. Mitä helvettiä niiden Lindroosin ja Salmisen päässä liikkui? Kiitos että tarjositte viihdettä kansalle!

On ihan turha puhua, että SM-liigassa voisi ottaa rehellisen mies miestä vastaan nyrkkitappelun. Ei onnistu näillä tuomareilla! HV!
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Shejbal kirjoitti:
Tänään saatiin Lahdessa ihailla jälleen suomalaisten linjatuomareiden toimintaa tappelutilanteessa. Helenius ja Ben-Amor ottivat kunnon square offin, mutta nää saatanan seeprat ryntää väliin juuri kun äijät on ottamassa kontaktia toisiinsa. Mitä helvettiä niiden Lindroosin ja Salmisen päässä liikkui? Kiitos että tarjositte viihdettä kansalle!

On ihan turha puhua, että SM-liigassa voisi ottaa rehellisen mies miestä vastaan nyrkkitappelun. Ei onnistu näillä tuomareilla! HV!

On se kumma, että jättiläisrangaistuksien päälle vielä linjurit on noin sheriffiä! Eikö kundit nyt saa tempoa toisiaan kun maksavat siitä kuitenkin kunnon hinnan näiden bull shit- sääntöjen muodossa!

Ihme spedejä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jos Pasilla taas nivuset vaivas ja päätti olla joukkueelle edes jotenkin hyödyksi? Eli siis nelosen laiturina suorittaa ykkösen laituriin kohdistuvan poiston. Nerokasta! Näistä lähtöasetelmista ymmärrän, ettei puolalainen lähtent mukaan tässä vaiheessa ottelua. Tosin, ohan Valtonenkin jonkin sortin kovanaama, vaikka ilmeisesti kaikki eivät hänen esityksilleen taidakaan lämmetä. Oliko rottaillut, oliko ollut sanallista/sanatonta viestintää aiemmin Pasin kanssa? Kuten sanottua, hyvä yritys apinoida, mutta kusi nyt tällä kertaa täydellisesti eikä tuosta niskaan lyömisestä hirveästi irtopisteitä...irtoa. Onkohan Pasi IFK:n paluulla ja pienemmällä peliajalla palailemassa jälleen enempi 100 kg:n gooni/apina/koheltajan rooliin?

Noista linjureista aina ota selvää. Semir-Sami matsissa ilmeisesti estäneet tilanteen etenemisen. Viime kaudella Pasi-Matt välienselvittelyssä katsomossa(kin) adrenaliini lähti virtaamaan, sitten tovin jo luuli että mitään ei tapahdukaan ja linjurit väliin...mutta ei sittenkään, saivat saatana pual tuntia hinkata vehkeitään parempiin heijari-asetelmiin eikä kukaan tullut square offin aikana estelemään. Tai no, kävihän linjurit kyselemässä mutta ilmeisesti kahden satakiloisen lehmipojan ilmeet ja sanallinen viestintä oli niin tuimaa, etteivät uskaltaneet mennä väliin.
 

D - fence

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, kiekkoon osuva pakki, hampaaton kanadalaine
TML kirjoitti:
Cowboy järjesti sitten kauden ensimmäisen show:nsa. Haki Puolan kurdia vastustajaksi, mutta tiesihän tässäkin miten käy. Ei polskin poika lähde mukaan. Nielikäiseltä täysin tyhmä teko ottaa 2+5min ja suihkukomennus kesken toisen erän kun oma joukkue on maalin tappiolla. Eikä päässyt edes tinttamaan tomekkia turpaan, joten missä tilanteen hyöty?

Mitä tällaiset kirjoitukset tekee tappeluketjussa? Pelikieltoa vääräänketjuun kirjoittamisesta, lasket keskustelupalstan tasoa. Perustakaa nyhjäämisketju, säästetään tämä oikeille tappeluille (tai edes niiden yrittämisille).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös