Daespoo kirjoitti:Eikös Roman Vopat pudottanut Marco Tuokon ilman että löi kertaakaan?
Bud kirjoitti:Topperi saattaa puuttua listalta, koska ei tappele.
psychodad kirjoitti:Ei se aina ole hänestä itsestäänkään kiinni. Häntä on usein yritetty haastaa tilanteessa jossa joukkueen kultakypäränä olisi harvinaisen typerää lähteä mukaan myllyyn. Topperi kutsui kyllä BJ:n tanssiin tuolla rauman turnauksessa, varmaankin lähinnä siksi että BJ:llä peli kulki vähän turhan hyvin ja se olisi pitänyt saada kentältä pois. Fiksuna kaverina BJ jätti tanssikutsun väliin, mutta sitä tuskin voi ainakaan Topolinon haluttomuuden piikkiin pistää.
Veikkaanpa ettei ensi kaudellakaan pudota hanskojansa kuin siinä tapauksessa että omia täytyy puolustaa (case Nickerson) tai sitten tilanteessa jossa vastustajan kuumakallella kulkee peli niin hyvin, että mies kannattaa ottaa pois vaikka itsekin joutuisi suihkuun.
Showmatseja tämän tason pelaajan on aivan turha lähteä ottaamaan, ei meillä sentään niin paljon ole varaa antaa tasoitusta, liigassa kuitenkin tulee aikamoiset sanktiot tappelemisesta.
Ohmi kirjoitti:Joku ei-dementikko voisi muuten listata kaikki yhden iskun pudotukset SM-liigan ajalta.
Ohmi kirjoitti:Joku ei-dementikko voisi muuten listata kaikki yhden iskun pudotukset SM-liigan ajalta.
Morrow10 kirjoitti:Ainakin Louhi --> Porkka.
Morrow10 kirjoitti:Ville Immonenhan pudotti yhdellä iskulla aikanaan Potaichukin Kisapuistossa. Tosin sitä edelsi melko tasaväkinen iskujenvaihto, mutta sitten; PAM.
tombraider kirjoitti:Tuliskohan uusinta tuosta Dale vs. Toni mittelöstä. Tilannehan on 1-0 Dalelle.
Levonen kirjoitti:Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Yksi isku vai useampia, vai miten?
ditrim kirjoitti:Näitkö matsia? Luulen ettei Dale enää toista kertaa uskalla.
tombraider kirjoitti:Historia vääristely on melkeempä rikollista toimintaa. Kyllä Toni antoi hyvän vastuksen, mutta edelleen 1-0 Dalelle. Näin.
ditrim kirjoitti:Mun muistini mukaan se oli perinteinen Rocky Balboa tappelu Mäkkäriltä. Vitsi kun näkisi videon siitä... Jotain hämäriä pistevoittojuttuja muistan tapparalaisten hehkuttaneen. Eikös Dale pudonnut siinä matsissa?
tombraider kirjoitti:Eli siis uusinta tarvitaan, jotta asia saadaan ratkaistua.
Morrow10 kirjoitti:Mitä et tuossa ymmärrä? Alussa tasainen tappelu päättyi Immosen yhteen hyvin sisälle menneeseen iskuun, jonka voimasta Potan jalat menivät spagetiksi ja mies putosi jäähän.
Tuota Porkka vs. Louhi -tapausta muistelin yhden iskun tapauksena, mutta uskon sinua jos väität Porkan pudonneen jäähän kahdesta iskusta. Tuota klippiä en nyt jaksa ladata.
Pata-Ässä kirjoitti:Eikö yhdellä iskulla pudottaminen tarkoita, että lyö vain kerran ja kaveri tippuu tästä ainokaisesta iskusta. Jos lyö kymmenen kertaa ja viimeisen iskun voimasta toinen tippuu niin onko se mielestäsi pudotus yhdellä iskulla. Eikös tällöin kaikki pudotukset ole pudotuksia yhdellä iskulla?
Morrow10 kirjoitti:Uskon myös, että tälle väriläiskälle löytyy try-out -paikka jostain muusta liiga joukkueesta, samalla tavoin, kuin Rahikaisellekin. TPS/Jortikka <--> Kantelus ei silti oikein riimaa. Sori!
Siinä lyhyt ja huono laatuinen klippi tappelusta. Ei tuosta ota millään selvää mikä osuu ja mikä ei.ditrim kirjoitti:Mun muistini mukaan se oli perinteinen Rocky Balboa tappelu Mäkkäriltä. Vitsi kun näkisi videon siitä... Jotain hämäriä pistevoittojuttuja muistan tapparalaisten hehkuttaneen. Eikös Dale pudonnut siinä matsissa?
Morrow10 kirjoitti:Mäkiaho itse sanoi minulle aikanaan eräässä hämeenlinnalaisessa soittoruokalassa, että hän voitti Clarken.
Totuuden torvi ! =)
Pata-Ässä kirjoitti:Eikö yhdellä iskulla pudottaminen tarkoita, että lyö vain kerran ja kaveri tippuu tästä ainokaisesta iskusta.
1963 kirjoitti:Nickersonin juttua en halua puida sen enempää mutta selvän kutsun kaveri ainakin Topperilta sai. Tappelu oli sitten melkoisen yksipuolinen näytös. Miksiköhän Nickerson ei halunnut vastata teoistaan ja ottaa haastetta vastaan? Yleensä "kovat" kaverit ei ota turpaan, jos toinen heittää hanskat ja alkaa lyömään.
TylerDG kirjoitti:Itse en kuitenkaan nähnyt sitä, että Topo olisi Crombeenia Raumalla haastanut