Pointtini on se, että moni luulee olevansa kuolematon. Ei koske ehkä sinua eikä välttämättä montaa muutakaan tässä ketjussa, en ole sitä juurikaan seurannut, lähinnä vain yleistä vitsin heittoa ja vierestä kuultua kommentoin.Pointtisi on?
Pointtini on se, että moni luulee olevansa kuolematon. Ei koske ehkä sinua eikä välttämättä montaa muutakaan tässä ketjussa, en ole sitä juurikaan seurannut, lähinnä vain yleistä vitsin heittoa ja vierestä kuultua kommentoin.Pointtisi on?
Onko täällä ilmoittautunut vielä ketään sairastunutta? Ihan mielenkiinnosta vain ajattelin tiedustella, kun tuo nyt sitten kerran niin helpolla leviää ja jatkoajassakin monenlaista tallaajaa löytyy.
Nuo kaikki on kyllä tavallisen flunssan oireita. Influenssassa kuume nousee heti alussa rajusti, yleensä 39 asteen tienoille. Lähes jokainen influenssan sairastanut voi melkein kellonajan nimetä jolloin tauti alkoi.Jos tästä pahenee niin sitten on verikokeisiin lähdettävä.
Nuo kaikki on kyllä tavallisen flunssan oireita. Influenssassa kuume nousee heti alussa rajusti, yleensä 39 asteen tienoille. Lähes jokainen influenssan sairastanut voi melkein kellonajan nimetä jolloin tauti alkoi.
Selvä. Olin väärässä. Oman tiedon olen kahdelta eri lääkäriltä saanut kun olen influenssarokotteesta puhunut.Ei välttämättä.
Selvä. Olin väärässä. Oman tiedon olen kahdelta eri lääkäriltä saanut kun olen influenssarokotteesta puhunut.
Silti nuo aiemmin luetellut oireet tavalliseen flunssaan viittaavat. Ja tavallinen flunssa juuri nyt Suomea kiertää.
Onko täällä ilmoittautunut vielä ketään sairastunutta? Ihan mielenkiinnosta vain ajattelin tiedustella, kun tuo nyt sitten kerran niin helpolla leviää ja jatkoajassakin monenlaista tallaajaa löytyy.
No, tuskin sikainfluenssa näin helpolla kuitenkaan päästäisi, mutta ainahan sitä saa toivoa, että omalta osaltani homma on jo ohi :)
Niin, nythän on ihan reilusti liikkeellä ihan tavallista flunssaa... Itse olen tällä hetkellä ihan tavallisen flunssan kourissa. Toisaalta, olisi ihan hauska ajatella, että tässä olisi se sikainfluenssa nyt sitten melkolailla sairastettuna.
Jutussa mainitaan, että "Suomalaisista 60 prosentin on arvioitu saavan taudin". Missä tällainen arvio mahtaa olla esitetty? Minä olen nähnyt noin 30% arvioita suurimmillaan.
Sistiksen eilen linkittämästä artikkelista lainaus:Missä tällainen arvio mahtaa olla esitetty? Minä olen nähnyt noin 30% arvioita suurimmillaan.
- Viruksen tulee saamaan 60 prosenttia, josta puolet tai enemmän tulee sairastamaan sen tietämättään, ylilääkäri Timo Aronen Helsingin influenssaterveysasemalta arvioi STT:n videohaastattelussa.