pelimies69
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Voitto tänään, mutta ei kyllä mitenkään vakuuttavalla tavalla. Mutta mutta positivisuuden kautta.
Eka erän perusteella uusi hankinta täysi floppi, mutta pitää antaa ehkä hieman enemän aikaa. Montako uutta pelaaja Rautakorven joukkue tarvii, että tänä vuonna ollaan edes välierissä. Meillähän piti olla jo kauden alussa mestaruuden uusiva joukkue, mutta mikä meni pieleen? Kuinka paljon Rautakorpi vaikutti joukkueen rakentamiseen? Tietääkö joku?
Eka erän perusteella uusi hankinta täysi floppi, mutta pitää antaa ehkä hieman enemän aikaa.
Koko joukkue vetää Numoa ja Lehtosta lukuun ottamatta päin vittua taas vaihteeksi. Ja kun viime viikko vielä oli niin lupauksia herättävä.
Antoi itselleen kenkää?kenkää saannut Kärki
Mikä ei ollut faktaa?Antoi itselleen kenkää?
Koita pysyä suunnilleen faktoissa, niin on tuo meuhkaaminen uskottavampaa.
Ei olla ei, vaikka materiaali on parempi, kun kauden alussa Kärpillä. Pelaajat ovat vain kehittyneet kauden aikana Kärpissä ihan uuteen nousuun. Ei olla kun 18 pistettä jäljessä, mutta eihän sillä ole mitään väliä. Trolliahan se oli se uusi nimi vai onko tullut uusia nimiä?Ja Nenonenkaan ei ole tehnyt maalin maalia. Ja Mikkolakin on ollut tosi tehoton. Vittasmäki, ihan vitsi koko äijä.
Eikä olla saatana edes sarjakärkiä, katastrofikausi!
Totta on, että kannun nosto on se tärkein asia kaikille seuroille. Itse vain odotin paljon enemän, kun puhuttiin, että tulee uusi viihdyttävämpi pelitapa. En tiedä ketä uusi pelitapa on tyydyttänyt, mutta ilmeisesti aika montaa, kun tyydytään siihen missä ollaan sarjassa. Ehkä ne jalat aukee sitten poffeissa, kun treenaaminen loppuu?Mä oon ihan tyytyväinen kakkossijaan tai oikeastaan mihin runkosarjasijoitukseen vaan, jos kevväällä nostellaan kannua triplan kunniaksi. Eikä niiden pelaajienkaan niin kovin kehittyä tarvitse, kunhan poika pysyy Mansessa