Saahan tuollaisella nostolla vielä hieman virtaa keskusteluun, eivät kaikki tuon sloganin lanseerausajankohtaa kuitenkaan tarkasta. Mutta 2019 juttuja oli, kun "menee tunteisiin" oli yksi vaihtoehto Tapparan kysellessä faneilta mieluisinta slogan vaihtoehtoa kevään takalasitarraksi jossain FB-äänestyksessä. "Menee tunteisiin" sen tuolloin voitti ja päätyi käyttöön. Näyttää jopa se äänestys edelleen löytyvän Tapparan Facebook-seinältä 7.3.2019. (
Linkki Facebookiin Tapparan päivitykseen, jos joku tarkistaa tahtoo). Ei tuolla ole mitään tekemistä tämän nykyisen kohun kanssa.
Ketään ei jätetä yksin -on sentään tämän farssin perässä lanseerattuja juttuja. Tuostakin toki suuremman vastuun sysääminen seuralla tuntuu hieman tarkoitushakuiselta. Faneilta lähtenyt aloite laitettiin eteenpäin. Projekti, josta saadaan varoja eteenpäin Ville Niemisen rahastoon ja myöhemmin päätettävään hyväntekeväisyyskohteeseen. Olisiko toimiston pitänyt tämä hanke alas ampua ja unohtaa faniryhmän toive? En ole ihan varma, kuinka vahvasti Tappara siinä olisi onnistunut faneja ärsyttämättä, kun viime aikojen viestinnän tasoa mietitään. Ymmärrän kyllä, että tuo ketään ei jätetä yksin on muotoiluna provosoiva olosuhteet huomioon ottaen. Eikä Tappara viestinnässä näiltäkään osin aivan täysin onnistunut ole. Mutta en minä tätä tuoteperhettä jaksa suurempana farssina pitää.
Kyllä tämän episodin osalta ne Tapparan viestinnälliset farssit liittyvät enemmän suoriin ulostuloihin johtotehtävissä operoivilta henkilöiltä. Eikä varsinkaan se ensimmäinen tiedotekaan oikein lähtenyt. Puhumattakaan siitä koko harjoituskäytännöstä, mutta se lienee jo itsestään selvää. Joku fanien toivoma paita / laitamainos tuntuu tässä yhtälössä jo hieman toissijaiselta. Mutta ehkä olen vain kultin aivopesemä tai jotain.