Onhan tässäkin jotain tyylittömyyden ja tyylikkyyden välimaastossa pyörivää itsekeskeistä höpötystä. Päätin kuitenkin, että teen nyt omalle blogilleni oman ketjun tänne jatkoaika.com ihan itse.
Uusimman artikkelin löydät tästä:
On maanantai 6.9.2021. Jääkiekkofanit ovat eläneet tätä poikkeusaikaa yhtä kauan kuin kaikki muutkin ja nyt on enää pienen kulman takana, k...
peterrankiekkoblogi.blogspot.com
Jos nyt jotain mainostaa tästä kyseisestä blogista niin pitkälti kauniilla sinioransseilla värilaseilla tätä kirjoittelen. Kirjoittelen sitä omaksi ilokseni toistaiseksi ja toivon, että jokunen lukija on kiinnostunut ajatuksistani. Empiirinen otanta on antanut ymmärtää, että jonkinlaista kohdeyleisöä on löytynyt. Malttakaa kuitenkin odotuksienne kanssa, koska minä vasta harjoittelen. En yritä miellyttää jokaista rakasta lukijaani ja suhtaudun intohimolla palautteeseen eli kun annat sitä rakentavaa niin varaudu.
Alun perin ajatukseni oli pitäytyä enemmän pelitavallisissa asioissa ja kohdistaa tekstiä siihen. Toistaiseksi tämä erilainen lähetysmistapa on ollut utopia, koska ajan rajallisuus tulee vastaan. Ehdin seuraamaan riittävästi näihin raapustuksiin lähinnä Tapparaa. Yritän kuitenkin silloin tällöin kirjoittaa satunnaisia huomioita myös kilpailijoista tai heidän pelistään. Otan sanomisistani siltä osin vastuun, että asiavirheet esim. rakkaiden kilpailijoiden kohdalla johtuvat pitkälti siitä, etten ole oikeasti selvittänyt tai päässyt seuraamaan ko. joukkuetta tarpeeksi.
Miksi oma ketju tälle? No sen takia, että koen vähintään kohtuulliseksi, että jos joku haluaa ajatuksiani lukea niin ajatukset jatkossa löytyvät yhdestä paikasta. Toinen on se, että jos jollakin on lisättävää, kommentoitavaa tai yleistä palautetta annettavaksi tai ylipäätään haluaa käydä läpi sisältöä ko. kirjoituksesta niin tämä ketju voisi antaa siihen eväitä ja funktion.
Edit: täytyy kyllä myöntää, etten ole aivan yhtä tarkasti tutustunut jatkoajan sääntöihin, mutta mielestäni heikommin tämä istuu nyt kyllä tähän ketjuun kuin siihen jonka perustin. Minulle voisi vaikka yksityisesti lähettää jonkun perustelun, miksi perustamani ketju ei saanut pysyä paikallaan?