Itse en ole koskaan uskonut tähän "lupauksien hukkaamisen" teoriaan. Tai sellaisen pelkäämiseen etukäteen. Tai jonkun runkopelaajan vihaamiseen, kun se "vie nuorelta lahjakkuudelta pelipaikan".
Se kun menee niin, että tarpeeksi lahjakas nuori ottaa sen paikan hyvyydellään. Laine otti, Barkov otti jne. Jukka Peltola otti. Utunen on ottamassa, Levtchi on ottamassa. Teoilla ne roolit otetaan. Nämä asiat tapahtuu koko ajan, mutta silti vingutaan, kuin oltaisiin jatkuvasti jotain tuhoamassa.
Kenellekään ei niitä rosteripaikkoja kuulu ilmaiseksi antaa, koska siitä taisteleminen kehittää pelaajaa. Tee se veteraani työttömäksi olemalla parempi. Piste. Jos et ole riittävän hyvä, niin et saa sitä tonttiakaan. Kyllä Tapparan valmennusjohto ja kehitysosasto on paras mahdollinen tiimi arvioimaan sitä pelaajan roolia ja tulevaisuutta. Yksikään tällä palstalla vinkuja ei varmasti tiedä ja osaa suunnitella asioita paremmin. Se on vain puhdasta mutua se.[/
Onko ainainen negailu=Rautakorpi. Itse ainakin olen arvostellut Rautakorven tapaa johtaa peliä ja miten joukkue pelaa hänen alaisuudessaan. Hajutonta ja mautonta peliä ja jos joku pitää siitä, niin sehän on hänen asiansa.
Olet oikessa siinä, että oma paikkansa pitää ottaa ja mitään ei saa ilmaiseksi. Tollanen nuori pelaaja voi vuoden aikana tehdä todella ison harppauksen kehittymisessään. Levtchi pelasi hyvän kauden, mutta tuleva kausi näyttää jatkuuko kehitys. Uskon, että Simontaipaleesta ja Puistolasta tulee pelimiehiä. Pystytäänkö heille sitten tarjoamaan tarvittavaa roolia Tapparassa vai viekö veri muualle hakemaan suurempaa roolia.
Lehterääkin on jossain keskusteluissa huhuttu Tapparaan, mutta itse en häntä ottaisi. Pelillinen taso varmasti riittää, mutta tuomio huumeista painaa minun vaakakupissa. Ei antaisi hyvää kuvaa seuran moraalista, mutta tämäkin on vain minun mielipiteeni. Onhan tietysti liigassa ollut Karalahtikin.