PikkuMarkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Nythän se vaikuttaa entistä paremmalta teillä, krediittiä jälleen Mikin suuntaan. Mutta yltääkö joukkue hopealle asti, ehkä vielä joku iso kala? Kärki vois irrota loppukaudeksi vuokralle.
Nythän se vaikuttaa entistä paremmalta teillä, krediittiä jälleen Mikin suuntaan. Mutta yltääkö joukkue hopealle asti, ehkä vielä joku iso kala? Kärki vois irrota loppukaudeksi vuokralle.
Varmaan sama kuin muidenkin kohdalla, tutustutetaan pimeän voimaan ja imetään kaikki ilo pelaajasta.Onko Tappara kertonut minkälainen suunnitelma Svobodan kohdalla on?
Tällä hetkellä Otsosta on enemmän hyötyä kotona. Tai juomapullojen täyttäjänä. Viivasta mies ei kiekkoa maalille saa, saati Ojamäelle laadukasta syöttöä. Myöskään mikään purku kiekko ei ole liian vaikea hyökkäysalueella pidettäväksi. Omissa ottaa hyvin kontaktia 1-1 -hyökkäyksissä, vastustaja vaan menee siitä huolimatta ohitse kiekon kanssa. Ja ne avaukset puolustusalueen kulmasta, Saipa-pelissä eilen oli kaunis esimerkki.Liekö Otsolla Simson-syndrooma ja voima on kadonnut viiksien mukana vai Viivikö on sen on ulosmitannut. Kohta ollaan kuitenkin tilanteessa, jossa Otsosta on enemmän hyötyä omissa kuin hyökkäyspäässä ja jokainen tietää mitä se tarkoittaa.
Ehkä kuitenkin menet Lekin kautta. Olisiko Nikke ottanut muutaman noista kolmesta ekasta maalista. No jossittelua, mutta yhdellä mokella ei pärjätä jatkossa, kun otteet ovat pelin sisälläkin ailahtelevaisia.Minäkin olisin pitänyt maalin puhtaana sen jälkeen, kun Bäcks vaihdettiin maaliin. Ei miestä kyllä testattu lainkaan, niin täysin Tappara peliä tuon jälkeen vei. Rauhallista peliä kyllä Bäckströmmiltä ja parempi mies on mitä täällä ja co:ssa on maalailtu
Minäkin olisin todennäköisesti ottanut jonkin niistä kolmesta. Vaikka sitten LekissäEhkä kuitenkin menet Lekin kautta. Olisiko Nikke ottanut muutaman noista kolmesta ekasta maalista. No jossittelua, mutta yhdellä mokella ei pärjätä jatkossa, kun otteet ovat pelin sisälläkin ailahtelevaisia.
No sittenhän meillä ei ole enää maalivahtiongelmaa.Minäkin olisin todennäköisesti ottanut jonkin niistä kolmesta. Vaikka sitten Lekissä
Aika suoraksi vedit mutkat. No, eipä ollut ensimmäinen kerta.No sittenhän meillä ei ole enää maalivahtiongelmaa.
No, eiköhän Heljanko kuitenkin olisi sen yhden niistäkin sinne vielä imuroinut. Joko hörpännyt kainalosta tai sitten torjumalla suoraan jyppiläisen lapaan. Siis jonkun niistä, jonka Nikke kuitenkin varsin eleettömästi tarrasi varusteisiinsa. Heljanko ikävästi päästää - ei nyt sentään joka pelissä, mutta usein - sen yhden-kaks helpohkoa (ellei muuten niin Rantakarin avustuksella). Ja se on taas oma projektinsa tehdä se yks tai kaks takaisin siellä toisessa päässä.Minäkin olisin pitänyt maalin puhtaana sen jälkeen, kun Bäcks vaihdettiin maaliin. Ei miestä kyllä testattu lainkaan, niin täysin Tappara peliä tuon jälkeen vei. Rauhallista peliä kyllä Bäckströmmiltä ja parempi mies on mitä täällä ja co:ssa on maalailtu
Ai minä vedin mutkat taas suoriksi. Itsehän tarjosit itseäsi maaliin. Enhän minä sitä ehdottanut. Ihmettelin vain miksei Nikkeä ole peluutettu enempää, kun Heljanko on ollut epävarma jo pidemmän aikaa.Aika suoraksi vedit mutkat. No, eipä ollut ensimmäinen kerta.
Missä kohtaa tarjosin? Tai no, antaa olla. Kai sitten tarjosin.Ai minä vedin mutkat taas suoriksi. Itsehän tarjosit itseäsi maaliin. Enhän minä sitä ehdottanut. Ihmettelin vain miksei Nikkeä ole peluutettu enempää, kun Heljanko on ollut epävarma jo pidemmän aikaa.
Onko Tappara kertonut minkälainen suunnitelma Svobodan kohdalla on?
Niin kyllähän rehellisesti sanottuna, vaikka hankintaa miten päin miettisi, niin tällä hetkellä se vaikuttaa ihan aivopierulta.
Suunnilleen niin, että hankitaan kolmas äijä sinne ja sitten annetaankin aiemmalle kakkosmaalivahdille lisää peliaikaa.
Ja kun sopimus vielä on vain tämän kauden loppuun, niin suunnitelma on jotain sellaista, mikä ei ainakaan minulle aukea.