Pakko kai kommentoida peliä kun kerran paikan päällä olin. Sinänsä hyvä, että IFK:n matseja näkyy telkkarissa, mutta toisaalta tänään Hakametsässä oli vähemmän IFK-faneja kuin koskaan. Fanipaitoja oli ehkä reilu viisi.
Tasakentällisin IFK oli huomattavasti parempi. Olisin ollut todella pettynyt, jos tästä ei olisi tullut kolmea pojoa. Tappara oli hampaaton ja vaikka meidänkin peli oli sekavaa, IFK vei peliä.
Salmelainen on jumala. 2+1 ja enemmänkin olisi voinut tulla, jos olisi saanut kiekon Lehdon ohi tyhjiin eikä sivurautaan. Aivan mahtava peli Tonylta. Vittu mitkä jalat.
Hauhtonen oli kehno, vaikka saikin kaksi syöttöä. Mies kaatui pari kertaa ihan itsestään ja osoitti kerran luistimiaan mennessään vaihtoon. Muutama muukin IFK-pelaaja kaatui mystisesti.
Jere teki hienon maalin, mutta aiheutti paskalla purullaan Tapparan toisen. Koko meidän pakisto oli tänään vähän epävarma, avaukset olivat mitä sattuu. Koko syksyn parjaamani Turunen oli tosin tänään aika hyvä.
White ottaa aloituksia, mutta muuten herra on syvältä sieltä. Häbän onnistuminen jälleen oli mukavaa. Lennu ajeli ansiokkaasti.
Jos joku on jaksanut lukea viestini tähän asti, nyt päästään illan puheenaiheeseen. Levonen. Olen nähnyt huonompiakin matseja häneltä. Mies vihelsi paljon jäähyjä, mutta suurimman osan ihan aiheesta (tosin ainakin Turusen jäähy 3. erän lopussa oli selvä paikko, kun pari selkeämpää oli jäänyt viheltämättä). Totta on, että paljon kahvaa jäi taas viheltämättä, mutta joskus on jäänyt enemmänkin. Ja pakko myöntää, että tänään Tappara ei kahvannut niin paljon kuin yleensä. Itse asiassa IFK kahvasi enemmän kiekollista pelaajaa, mutta Tappara hoiti tyylinsä mukaisesti kärkikarvaajan blokkaamisen mailalla.
Vaikka mulla oli tulosvedossa 2-5 niin ei harmita yhtään. Loistavat vieraspisteet jengille. Tässä oli samanlainen uhka olemassa kuin lokakuun HPK-pelissä lähes identtinen tilanne. Nyt jengi selvitti sen hienosti, ja tästä on hyvä jatkaa.