Miten näin yksinkertainen asia voi olla näin vaikea tajuta.
Edelleen, myönnä jo ettei Materazzi huuda tai karju tilanteessa, niin kuin varmasti itse näetkin. Miten jaksat jauhaa jotain, vaikka tiedät olleesi väärässä? Myönnä se vain, niin tämä jo turhaksi mennyt ketju ei saa entistä surkuhupaisempia piirteitä.
Olen myöntänyt sen jo useaan otteeseen.snumi kirjoitti:Materazzi itse on jo myöntänyt solvauksen, sinäkin voisit myöntää sen.
Kahden tunnin karjumisen jälkeen + peli oli vihelletty jo poikki, yleisö ei varmasti pitänyt niin kovaa meteliä, ettei kaksi ihmistä kuulisi toisiaan parin metrin etäisyydeltä. Karjumisella ja puhumisella on eroa, kun et näköjään sitä tiedä. Jos Mate olisi pää punaisena karjunut, olisi Zidane saattanut ajatella, että ei saamari mikä pelle. Mutta kun Razzi vastasi Zidanen kuittiin tyyliin "minkäs minä sille mahdan, että olet terroristihuoran lapsi" ja kun tuon sanoo ihan normaalina heittona, niin saattoi Zidanella napsahtaa.snumi kirjoitti:Mieti nyt itse: jos kerran Zidane jouksee pois, niin tottakai katsomon meteli huomioon ottaen Materazzin on pitänyt karjua se solvaus Zidanen perässä juosten, jonka vuoksi sitten Zidane kääntyi takaisin ja näytti mitä mieltä siitä oli.
Edelleen, myönnä jo ettei Materazzi huuda tai karju tilanteessa, niin kuin varmasti itse näetkin. Miten jaksat jauhaa jotain, vaikka tiedät olleesi väärässä? Myönnä se vain, niin tämä jo turhaksi mennyt ketju ei saa entistä surkuhupaisempia piirteitä.