Pitkä kesäloma
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Eipä kyllä yllätä ekan pelin ratkaisumaalin järjestelijä. On se vain (keväisin) kova!
:)
Pelkästään Brieren takia voi toivoa Montrealille pitkää kevättä!
Eipä kyllä yllätä ekan pelin ratkaisumaalin järjestelijä. On se vain (keväisin) kova!
Onhan Weise puukäsi
Briere oli Canadiensin parhaimmistoa yhdessä Plekanecin ohella. Briere erityisesti oli ihan eri pelaaja kuin runkosarjassa, jotkut vain syttyvät pudotuspeleissä.
DD:kin oli mun mielestä aika hyvä noita aloituksia lukuunottamatta.
Tampalta taas ei odoteta mitään.
Lindyynhän tää ei taaskaan kaatunut, ottihan se alussa niitä game savereita, mutta vastineeksi tuli sitten yksi ihan selkeä virhe ja olisihan noita maleja voinut parempana päivänä napata, noh turha sitä sen enempää miettiä kun ei maaleja saatu osittian senkin takia, että Price oli sillä kuuluisalla omalla tasollaan missä ei mikään mene maaliin.
Kyllähän ero oli valtava. 0-2 maalissa moni voi laittaa sormensa kohti Brewer-Salo kaksikkoa, mutta Lindbäck huitoi kiekosta ohi ja Bourque huonosta tasapainosta huolimatta sai törkättyä kiekon sisään. 0-3 maalista tuskin tarvitsee edes puhua, et sä vaan voi päästää. Price oli valovuoden parempi ja kuten Tamminen sanoo, paremman maalivahdin joukkue voittaa aina. Brown ja koko Tampan nelosketju on kyllä pirteä, mutta kulmissa pyöriminen luulisi pitemmän päälle vituttavan.
Noh kuten sanoin ei tää silti Lindyyn kaatunut
Goals should be disallowed only if: (1) an attacking
player, either by his positioning or by contact, impairs the goalkeeper’s
ability to move freely within his crease or defend his goal; or (2) an
attacking player initiates intentional or deliberate contact with a
goalkeeper, inside or outside of his goal crease. Incidental contact
with a goalkeeper will be permitted, and resulting goals allowed, when
such contact is initiated outside of the goal crease, provided the
attacking player has made a reasonable effort to avoid such contact.
Ajatus että maalivahdin pitäisi maalivahdin alueella kiertää siellä päivystäviä vastustajan pelaajia on kieltämättä aika radikaali.
Tätä mieltä olin itsekin yöllä ja olen neljän tunnin unien jälkeen edelleen sitä mieltä. Killornin lähtiessä maalin sisältä, hänen täytyy luonnollisesti tunkea pois juuri siitä, missä Price on torjunta-asennossa. Miehet osuvat yhteen, Price putoaa sen seurauksena polvilleen ja koko tilanne menee hänen osaltaan pipariksi. Kyllä, maali syntyy vasta myöhemmin kuin tuo kontakti vastustajan pelaajan kanssa, mutta on selvää, että Price on myöhässä juuri tuon kontaktin takia. Sen vuoksi hän ajaa tilanteesta ulos ja ohjaa vielä kiekon omaan maaliin.
En näe muuta mahdollisuutta kuin hylätä maali ja näin tuomari onneksi tekikin.
Miksi? Olen edellä antanut omat perusteluni miksi maali tuli hylätä. Olet selvästi eri mieltä ja minua kiinnostaisi mihin sääntökohtaan sinä perustat näkemyksesi?Olihan tuo maalinhylkäys täysi oikeusmurha. .
En kyllä nähnyt kenenkään kiistävän tätä mutta kun kun tuo sääntö menee ettei sillä onko vahinko ja onko tehnyt riittävästi välttääkseen kontaktin ole mitään merkitystä kun ollaan creasen sisällä.Killorn olisi poistunut sieltä maalista ajoissa ellei Subban olisi pysäköinyt Killornin eteen ja estellyt häntä. Kiekko oli vielä toisessa kulmassa, joten Subbanilla ei ollut mitään syytä parkkeerata juuri siihen Killornin eteen.
"Antoiko P.K Subban Killornin tulla pois verkon perukoilta?"